Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?

Vierailija
03.08.2017 |

Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.

Kommentit (202)

Vierailija
61/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion pyytää mun poikkista nuolemaan mut puhtaaks ens yönä ku me rakastellaan villisti.

Oon 16,5v ja tykkään sexistä.

Vierailija
62/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon ja kun käänsin katseeni takaisin televisioon, oli näytöllä trivago-mainoksen hottisnainen. Mmmmmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/202 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kuulu tulla ulos vaan kuivua ja imeytyä naisen sisään. Se kiihottaa entisestään ja saatan vielä aamuyöstä kaivaa miehen kalun esiin ja laukaista hänet yleensä suuhuni.

Vierailija
64/202 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ne ulos näin. Hyppään ylös sängystä miehen lauettua ja teen ekana haara - perus - haara - perus liikettä noin 30 kertaa. Sen jälkeen teen vielä kyykkyyn-ylös 20 kertaa, sitte pissalle ja alapesu. Se on siinä.

Vierailija
65/202 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nuolee spermat pois 😉

Vierailija
66/202 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia te luulette, että se kyykkyvatkaus on keksitty?

Vierailija
67/202 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei näitä ongelmia. Mä olen onnellinen ja tyytyväinen kun spermat valuu pitkin reisiä. Kun on monta kuivaa vuotta takanapäin niin tästäkin voi nauttia. Ja toivottavasti taas tänään lisää......

Vierailija
68/202 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartti trampoliinilla niin että näkyy kohdunnapukkakin häppäreiden välistä ja fjoosa on kuiva kuin beduiinin sandaali. Suosittelen!

Vierailija
69/202 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei siivoilla. Pimppi ja pöksyt märkänä töissä ihanan rivoa :P

Vierailija
70/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kireä alapäästä, joten sperman paksuus vaikuttaa, ja suurin osa jää aina syvälle emättimeen lähes joka naisella, ja jää varsinkin jos mieheni ruiskii sisään kahdesti, hän työntää lauetessaan niin syvälle kuin pystyy ja sykkii ilmeisesti siemenet aivan kohtuun asti.. (?) Mieheni sperma on niin paksua että vasta seuraavana päivänä valuu pitkin reisiä kun herään. Anaaliseksissä sperma onneksi tulee ulos nopeammin luonnollista tietä :)

Vierailija
71/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hoitaa tehtävänsä

Vierailija
72/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä huuhdon aamuspermat ihan veeelä siis bideellä, muuten jää haisemaan, ja SE tekee ällön hajun, Muutoinen haise mitään, ja niin sanoo mieheni.

Vierailija
73/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irroitan suihkun pään letkusta ja työnnän letkun pään sisääni.

Vierailija
74/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hieman vasemmalle kaartuvalla munalla kaavin ne ulos sieltä ja heitän aamupuuron sekaan voisilmän kera.

Vierailija
75/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa on tarkoitettu pilluun.

Se mitä valuu heti pois mies nuolee. Se mitä jää hellän pesun jälkeen saa valua pikkuhousut suojaan. Loppu on hormooni hoitoa, avittaa seuraavaan seikkailuun.

Vierailija
76/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu miehestä hyvälle jos pitää viime hetkellä vetää ulos.

Vierailija
77/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi sen tulevan ulos, se tuoksu on niin ihana aina päivän, pari sen jälkeen... :)

Vierailija
78/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen homo ja ollut lähes koko ikäni poikien ja miesten kanssa. Nauratti ja vähän ällöttikin tää juttu sisälle jäävästä ja valuvasta spermasta. 😆 En ole tullut ees ajatelleeksi.

Vierailija
79/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhupumpulla

Vierailija
80/202 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylkäisemällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme