Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?
Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.
Kommentit (202)
Luin otsikon ja kun käänsin katseeni takaisin televisioon, oli näytöllä trivago-mainoksen hottisnainen. Mmmmmm.
Ei sen kuulu tulla ulos vaan kuivua ja imeytyä naisen sisään. Se kiihottaa entisestään ja saatan vielä aamuyöstä kaivaa miehen kalun esiin ja laukaista hänet yleensä suuhuni.
Mä saan ne ulos näin. Hyppään ylös sängystä miehen lauettua ja teen ekana haara - perus - haara - perus liikettä noin 30 kertaa. Sen jälkeen teen vielä kyykkyyn-ylös 20 kertaa, sitte pissalle ja alapesu. Se on siinä.
Minkä takia te luulette, että se kyykkyvatkaus on keksitty?
Voi ei näitä ongelmia. Mä olen onnellinen ja tyytyväinen kun spermat valuu pitkin reisiä. Kun on monta kuivaa vuotta takanapäin niin tästäkin voi nauttia. Ja toivottavasti taas tänään lisää......
Vartti trampoliinilla niin että näkyy kohdunnapukkakin häppäreiden välistä ja fjoosa on kuiva kuin beduiinin sandaali. Suosittelen!
Meillä ei siivoilla. Pimppi ja pöksyt märkänä töissä ihanan rivoa :P
Olen itsekin kireä alapäästä, joten sperman paksuus vaikuttaa, ja suurin osa jää aina syvälle emättimeen lähes joka naisella, ja jää varsinkin jos mieheni ruiskii sisään kahdesti, hän työntää lauetessaan niin syvälle kuin pystyy ja sykkii ilmeisesti siemenet aivan kohtuun asti.. (?) Mieheni sperma on niin paksua että vasta seuraavana päivänä valuu pitkin reisiä kun herään. Anaaliseksissä sperma onneksi tulee ulos nopeammin luonnollista tietä :)
Jokapäivä huuhdon aamuspermat ihan veeelä siis bideellä, muuten jää haisemaan, ja SE tekee ällön hajun, Muutoinen haise mitään, ja niin sanoo mieheni.
Irroitan suihkun pään letkusta ja työnnän letkun pään sisääni.
Miehen hieman vasemmalle kaartuvalla munalla kaavin ne ulos sieltä ja heitän aamupuuron sekaan voisilmän kera.
Spermaa on tarkoitettu pilluun.
Se mitä valuu heti pois mies nuolee. Se mitä jää hellän pesun jälkeen saa valua pikkuhousut suojaan. Loppu on hormooni hoitoa, avittaa seuraavaan seikkailuun.
Ei tunnu miehestä hyvälle jos pitää viime hetkellä vetää ulos.
En edes haluaisi sen tulevan ulos, se tuoksu on niin ihana aina päivän, pari sen jälkeen... :)
Olen homo ja ollut lähes koko ikäni poikien ja miesten kanssa. Nauratti ja vähän ällöttikin tää juttu sisälle jäävästä ja valuvasta spermasta. 😆 En ole tullut ees ajatelleeksi.
Mä aion pyytää mun poikkista nuolemaan mut puhtaaks ens yönä ku me rakastellaan villisti.
Oon 16,5v ja tykkään sexistä.