Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?

Vierailija
03.08.2017 |

Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä auttaa kuperkeikkojen tekeminen heti yhdynnän jälkeen.

Vierailija
2/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkutan vettä vaginan sisälle niin että vettä tulee voimalla, muuten minullakin valuu pitkin päivää. Ei kuulemma kannattaisi kuitenkaan näin tehdä mutta ei ole mulle vaihtoehto kulkea sperma valuen koko päivää hyi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies imee pillillä tai kaivan itse nuolijalla.

Vierailija
4/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypin katolta painepesurin päälle.

Vierailija
5/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkutan vettä vaginan sisälle niin että vettä tulee voimalla, muuten minullakin valuu pitkin päivää. Ei kuulemma kannattaisi kuitenkaan näin tehdä mutta ei ole mulle vaihtoehto kulkea sperma valuen koko päivää hyi

Tuota noin... :D . Miten saat sen veden menemään sinne sisälle? Minä en saa vaikka miten yrittäisin. Ap.

Vierailija
6/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnistelet ja pinnistelet sen ulos. Itelle tulee monesti kiire vessaan, jos seksin jälkeen nauraa, eikä ole vielä kerennyt pesulle. Veden suihkuttaminen syvälle ei kuulosta kovin järkevältä. Laita side?

Vierailija
7/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tule kaikki heti ulos, eikä sillä ole mitään väliä. Pikkuhousunsuoja pitää riittävän siistinä, kunnes pääsee taas suihkuun.

Vierailija
8/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kusella. Olen mies.

Vierailija
9/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen tervaa teidän miehillä tulee? Itsellä pysyy sisällä just sen aikaa että nopeasti menen suihkuun ja kyykkään pesemään. Myöhemmin ei valu enää mitään. Ja ei, en ole löysä.

Vierailija
10/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.

Asiallinen vinkki,lopeta yhdyntä

Vierailija
11/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantionpohjanlihaksilla saa enimmät työnnettyä ulos ja sormella voi avittaa hommaa.

Vierailija
12/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen aina istumaan vessanpytylle ja ponnistelen ja turauttelen ne sinne pyttyyn.Sit bideellä suihkuttelu tai suihkuun. Vettä ei saa suihkuttaa vaginaan se saattaa laukaista bakteerivaginoosin.

Vierailija
13/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vettä ei saisi suihkuttaa suoraan vaginan sisään.

Vierailija
14/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemennesteimurilla.

Vierailija
15/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamponi sisään ja 5min päästä ulos. Pesu tietty myös ennen ja jälkeen.

Vierailija
16/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kondomia niin ei näitäkään ongelmia ole.

Vierailija
17/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamponi sisään ja 5min päästä ulos. Pesu tietty myös ennen ja jälkeen.

Ei todellakaan. Kuivattaa limakalvoja ja aiheuttaa pahimamssa tapauksessa tulehduksen. Lisäksi puolikuivan tamponin uliosvetäminen pahimmassa tapauksessa aiheuttaa haavaumia

Vierailija
18/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli Iltalehdessä tai jossain juttu että emättimen sisäpesu usein kasvattaisi syöpäriskiä tms. 

Vierailija
19/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän karhupumppua apuna. Sillä kun muutaman minuutin jaksaa niin johan on sisältä tyhjä.

Vierailija
20/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt onko tämä tavallinen ongelma? Ap.