Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvänäköisten naisten valitus

Ihmetouhuoa
03.08.2017 |

Itse tiedän yhden tosi hyvännäköisen naisen. Ja hän valittaa jatkuvasti, kun miehet tulevat flirttailemaan hänelle ja lähettävät viestejä.  Ei kuulemma jaksa enää yhtään.

Silti tämä nainen pukeutuu tiukkoihin housuihin ja esittelee persettään ja tissivakoaan sekä meikkaa itsensä kuin joksikin ilotytöksi joka päivä oli arki tai juhla.  Jos ei kerta halua huomiota ja haluaisi olla rauhassa, niin miksei sitten lähde ihmisten ilmoille ilman meikkiä ja vaikka silmälasit päässä ja löysät collegehousut jalassa ja ylisuuri paita päällä. Varmasti vähenee flirttailu, kun ei jatkuvasti tyrkytä itseään. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetouhuoa kirjoitti:

Itse tiedän yhden tosi hyvännäköisen naisen. Ja hän valittaa jatkuvasti, kun miehet tulevat flirttailemaan hänelle ja lähettävät viestejä.  Ei kuulemma jaksa enää yhtään.

Silti tämä nainen pukeutuu tiukkoihin housuihin ja esittelee persettään ja tissivakoaan sekä meikkaa itsensä kuin joksikin ilotytöksi joka päivä oli arki tai juhla.  Jos ei kerta halua huomiota ja haluaisi olla rauhassa, niin miksei sitten lähde ihmisten ilmoille ilman meikkiä ja vaikka silmälasit päässä ja löysät collegehousut jalassa ja ylisuuri paita päällä. Varmasti vähenee flirttailu, kun ei jatkuvasti tyrkytä itseään. 

En tunne tätä naista ja voihan olla, että hän pukeutuu noin saadakseen huomiota, mutta voi olla olemattakin. Mitä jos hän vain tykkää tietynlaisesta tyylistä ja itsensä ehostamisesta, että pukeutuu niin senkin uhalla, että saa enemmän huomiota kuin hiirulaisena? Joillekkin pukeutuminen, vaatteet yms. on intohimo ja mainitsemasi nainen sattuu ehkä vaan pitämään kuvailemastasi tyylistä eikä päätarkoitus ole huomion haku. Miksi sen pitäisi pukeutua kuin joku hiirulainen, jos se ei tykkää siitä tyylistä? Jos esteettistä silmää miellyttää vaikka räikeät ja erikoiset vaatteet, mutta on sosiaalisesti tosi arka, niin sellaisen ihmisen päässä on varmasti ristiriitoja.

Vierailija
2/4 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana tosi nätti, ja ujona minulle kovasti ilmoitettiin mielipiteitä ulkonäöstäni (luulen, että liittyi ujouteen, kun en oikein puhua pukahtanut esim. työpaikan kahvihuoneessa).  Viihteellä miehiä pyöri ympärillä ja tykkäsin oikeasi laittautua, se oli kivaa.

En minä silti ole koskaan huomiota kaivannut, mutta ikävä kyllä minulle ilmoitettiin myös jos esim. ei tykännyt hiusväristäni tai olinko liian laiha tai isoperseinen tai käsittämättömän kaunis. 

Niinpä jo nuorena opin, että parempi keskittyä miellyttämään sitä OMAA peilikuvaa ja ainoastaan itseään. 

Vieläkin, nyt jo nelikymppisenä ihmiset ilmoittavat minulle mielipiteitään kysymättä enkä ymmärr mistä se johtuu, mielestäni otsassani EI lue "kerro miltä mielestäsi näytän".

Miksi siis ihmiset joillekin kertovat? Ehkä tämäkin aloituksen nainen tykkää laittautua, tietenkin nuo tissiasut kertoo huomionhausta (ei voi mitään..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kenenkään tarvitse pukeutua löysiin vaatteisiin sen takia ettei tule huomioiduksi. Tai pelkkiin villapaitoihin. Kyllä jotkut voi olla ilkeitä jokatapauksessa. Ja osaavat olla. Ehkä tarkoitat jotain il/is tyyppiä, joka tahtoo olla julkkis..?

Eikä kenenkään tarvitse sietää huoritteluja ja halventamista tuntemattomilta. Tai puolitutuilta.

Vierailija
4/4 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasäkkiinkö tässä pitäisi pukeutua?

Olen kulkenut meikittömänä, rupuisissa collagehousuissa, rumassa pipossa ja talvitakissa, enkä silti saa olla rauhassa miesten epämiellyttävältä huomiolta. Noi resuiset vaatteet eivät ole yleinen lookkini, enkä yleensä ulos mennessä pue niitä. Mieluummin puen jotain, josta itse pidän ja joka miellyttää silmääni sillä on aina miehiä, jotka tunkevat seuraan välittämättä siitä mitä naisella on päällään. Mitä ehdottaisit siis minulle ongelman ratkaisemiseksi? Olen yrittänyt löytää näkymättömyysviittaa, mutta en ole onnistunut vielä siinä.