Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?

Vierailija
03.08.2017 |

Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun pytylle ja painan sormella emättimen etuseinämää "syrjään" jolloin sperma valuu ulos.

Vierailija
42/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaviemärit täällä vaihtelee vinkkejä. Voi elämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti toinen kierros perään tai muutama ylimääräinen työnteli tulemisen jälkeen.

Vierailija
44/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siemennesteimurilla.

Onnistuu myös öljyimurilla (mp-tarvike).

Vierailija
45/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte olla noin avuttomia?

1. Nouse ylös ja kävele vessaan.

2. Istu wc-pöntölle.

3. Ponnista sperma ulos.

Ei ole vaikeaa.

Ei se olekaan, miehille.

Vierailija
46/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyvatkaus. samalla suihkuttaa vettä alapäähän ja sormella pesee sieltä sisältä.

Vierailija
47/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nenästä kiinni ja puhallan. Piuh, kaikki lentää ulos!

Vierailija
48/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tervaa teidän miehillä tulee? Itsellä pysyy sisällä just sen aikaa että nopeasti menen suihkuun ja kyykkään pesemään. Myöhemmin ei valu enää mitään. Ja ei, en ole löysä.

No et. Messuhalli lienee osuvampi kuvaus.

Vierailija
49/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kasvaa ulos, kestäähän se kuukausia

Vierailija
50/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihan inhottavia, yäkk! Lapsetki lukee täällä!!!

Vierailija
51/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttu homma. Pesen normaalisti ja laitan pikkuhousunsuojan. Jossain vaiheessa päivää vaihdan sen ja ehkä uusinta-alapesu.

Vierailija
52/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tällaista vagina-pumppukittiä. Tarpeeksi kun laittaa alipainetta niin kaikki tulee ulos,mukaan lukien suolet. http://leluv.s3.amazonaws.com/slideshows/Maxi_Vagina_Cup_Pump_Kit_Gauge…

Vierailija
53/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus suihkutan itseäni mut joskus panija sormettaa nii et tulee ulos

Vierailija
54/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, eikö kukaan kaiva sormella niinkuin minä?

No mä olin just vastanut tuon sormella kaivamisen, mutta kommenttini jostain syystä poistettiin. Ja joo, gyne on mulle sanonut, ettei emättimen sisältä tulisi pestä ja ymmärrän tämän, mutta en mä ala koko päivää spermaa valuvana hengailemaan ja se hajukin on hirveä, kun se koko päivän muhii. En mä mitenkään ronskisti kaiva, vaan just sillee hellävaraisesti, tuskin eroaa paljoa vaikka sormetuksesta. Huuhtelen sitten välillä sormeni eli en suihkuta vettä suoraan emättimen sisälle. En nyt ymmärrä miten tuo voi olla nyt niin vaarallista.

Mutta tosiaan, tuo ongelma on aika lailla nyt synnytyksen jälkeen mulla hävinnyt eli nykyään sperma valuu melko hyvin pois sisältä, eikä jää sinne ihmeellisesti "mottiin".

Sullakin siis kireä pimpsa venähti ja se on nykyään jättimäinen römpsä

No juu, niin siinä kävi

Vierailija
55/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun vessanpytylle ja pieraisen. Viereisestä rööristä lorahtaa iso osa tavaraa ulos. Kyllä sinne silti sen verran jää, että reilun kokoinen pikkuhousunsuoja on tarpeen. Seuraavalla vessareissulla se sitten menee vaihtoon.

Vierailija
56/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tamponin. En ole ikinä kuullut muisen tekevän niin.

Vierailija
57/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, eikö kukaan kaiva sormella niinkuin minä?

No mä olin just vastanut tuon sormella kaivamisen, mutta kommenttini jostain syystä poistettiin. Ja joo, gyne on mulle sanonut, ettei emättimen sisältä tulisi pestä ja ymmärrän tämän, mutta en mä ala koko päivää spermaa valuvana hengailemaan ja se hajukin on hirveä, kun se koko päivän muhii. En mä mitenkään ronskisti kaiva, vaan just sillee hellävaraisesti, tuskin eroaa paljoa vaikka sormetuksesta. Huuhtelen sitten välillä sormeni eli en suihkuta vettä suoraan emättimen sisälle. En nyt ymmärrä miten tuo voi olla nyt niin vaarallista.

Mutta tosiaan, tuo ongelma on aika lailla nyt synnytyksen jälkeen mulla hävinnyt eli nykyään sperma valuu melko hyvin pois sisältä, eikä jää sinne ihmeellisesti "mottiin".

Sullakin siis kireä pimpsa venähti ja se on nykyään jättimäinen römpsä

Olen äärettömän pettynyt, ettei keskustelu noussut tälle tasolle jo 1. sivulla.

Vierailija
58/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulppa pimpuraan.

Vierailija
59/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan toisen käden "kupiksi" vaginan suuaukolle ja suihkutan siihen vettä, ja siitä "kupista" sitten imaisen vedet vaginan sisään. Pois truutatessa sitten tulee vedet ja spermat. Bakteerivaginooseja minulla on ollut nolla kertaa, hiivatulehduksia reilun 30 vuoden aikana ehkä kaksi kertaa.

Tekniikkaa on vähän vaikea selittää, kai siinä lantionpohjan lihaksia käyttäen saan jonkun tyhjiön aikaiseksi, samalla tekniikalla onnistuu myös tekopierujen teko, ilmaa vaginaan ja ulostöräytys. (Huom, ei mikään yleinen harrastukseni..)

Vierailija
60/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka herranjumala paljon sitä muka tulee? Normaalisti sitä tulee ruokalusikallinen, ja varmasti siitä suurin osa tulee jo siinä vaiheessa pois kun kalukin.