Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?
Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Alkuun joko miesnuolee ulosvaluvan sperman, mutta suurin osa jää silti syvemmälle. Ensin mieheni kokeili imeä pillillä, mutta se tuntui epämukavalta. Sitten ihana mieheni ex-tyttöystävä löysi jostain pehmeää, mutta riittävän jäykkää päästä pyöristettyä kumiletkua, mikä ei tuntunut ollenkaan pahalta. Sen avulla hän saa lähes kaiken sperman ja sisälle jääneet pillumehut imaistua suuhunsa. Usein myös sormettaa itselleänsä samalla kun nuolee mulle päätteeksi vielä toisen orkun.
Se on meidän kolmen mielestä todellinen win-win-win ratkaisu pilluni puhdistamiseksi siemennesteestä.
Yök.
Alkuun joko miesnuolee ulosvaluvan sperman, mutta suurin osa jää silti syvemmälle. Ensin mieheni kokeili imeä pillillä, mutta se tuntui epämukavalta. Sitten ihana mieheni ex-tyttöystävä löysi jostain pehmeää, mutta riittävän jäykkää päästä pyöristettyä kumiletkua, mikä ei tuntunut ollenkaan pahalta. Sen avulla hän saa lähes kaiken sperman ja sisälle jääneet pillumehut imaistua suuhunsa. Usein myös sormettaa itselleänsä samalla kun nuolee mulle päätteeksi vielä toisen orkun.
Se on meidän kolmen mielestä todellinen win-win-win ratkaisu pilluni puhdistamiseksi siemennesteestä.