Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?

Vierailija
03.08.2017 |

Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.

Kommentit (202)

Vierailija
21/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan käsillä mahaa suihkussa ja pinnistelen samalla.

Vierailija
22/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän karhupumppua apuna. Sillä kun muutaman minuutin jaksaa niin johan on sisältä tyhjä.

Hyvä että tuli näitä aloittajan toivomia asiallisia vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, eikö kukaan kaiva sormella niinkuin minä?

Vierailija
24/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu vaiva. Odotan hetken, luen sitten hauskoja autocorrect vitsejä. Kunnon nauru tyhjentää paikat.

Vierailija
25/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tavallinen ongelma. Pyhä sylvi sentään. Seksistäkin saa kyllä tavallisen hankalaa tämän palstan perusteella.

Vierailija
26/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt onko tämä tavallinen ongelma? Ap.

Tästä aiheesta on ainakin tällä palstalla aihe avattuna muutaman kuukauden välein. Ja näyttää että osa kärsii osa ei

Vierailija
27/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tervaa teidän miehillä tulee? Itsellä pysyy sisällä just sen aikaa että nopeasti menen suihkuun ja kyykkään pesemään. Myöhemmin ei valu enää mitään. Ja ei, en ole löysä.

Voi se tavara olla paksua, jos edellisestä kerrasta on venähtänyt aikaa päiviä/viikkoja/...

Vierailija
28/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sen tulla sun sisään. Vatsalta on helpompi pyyhkiä kuin valutella pitkin päivää.

Toki saattaa sinne jotain tulla yhdynnän aikana, mutta ei silti koko sotkua.

Vierailija
29/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies voi tulla johonkin muualle kuin sinne?

Vierailija
30/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni nuolee aina spermansa. Ja jos olemme harrastaneet ryhmäseksiä niin muidenkin spermat nuolee.

Ihanko vapaaehtoisesti vai pitääkö sinun "pakottaa"?

Minulla oli kerran salasuhde nuoremman miehen kanssa joka teki samaa. Se oli kyllä kiihottavaa.

Vierailija
31/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, eikö kukaan kaiva sormella niinkuin minä?

No mä olin just vastanut tuon sormella kaivamisen, mutta kommenttini jostain syystä poistettiin. Ja joo, gyne on mulle sanonut, ettei emättimen sisältä tulisi pestä ja ymmärrän tämän, mutta en mä ala koko päivää spermaa valuvana hengailemaan ja se hajukin on hirveä, kun se koko päivän muhii. En mä mitenkään ronskisti kaiva, vaan just sillee hellävaraisesti, tuskin eroaa paljoa vaikka sormetuksesta. Huuhtelen sitten välillä sormeni eli en suihkuta vettä suoraan emättimen sisälle. En nyt ymmärrä miten tuo voi olla nyt niin vaarallista.

Mutta tosiaan, tuo ongelma on aika lailla nyt synnytyksen jälkeen mulla hävinnyt eli nykyään sperma valuu melko hyvin pois sisältä, eikä jää sinne ihmeellisesti "mottiin".

Vierailija
32/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vain kakkosta, niin se tulee kakan mukana ulos.

Vierailija
33/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän työntää pytyllä sen ulos (niin kuin kakkaisi). Ja sitten vain pikkuhousunsuoja. Yleensä pyydän miestä tulemaan vatsalle tai runkkaan loppuun, ettei tartte valua pitkin seuraavaa päivää. Minulla ei jostain syystä tule myöskään heti ne ulos..

Vierailija
34/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mällit suuhun. Luulisi käyvän. Itselle käy jos lähdet nykyisestä

Vierailija
35/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen heti sen jälkeen pytylle ja pusertelen lihaksilla enimmät pyttyyn ja pesen sen jälkeen käsisuihkulla alapään. Kyllä minulle silti jää osa sisälle, ja niin kuuluukin jäädä. Muutenhan ei maailmassa tarvittaisi ehkäisyä ja abortteja ja katumuspillereitä ollenkaan eikä olisi mitään seksitauteja. Siittiöt ampaisevat kyllä sellaista kiitoa sisään, että osa etsiytyy tarpeeksi pitkälle valumatta heti pois. Mutta se mikä menee sisään, tulee kyllä aikanaan ulos - ihan kaikilla.

Vierailija
36/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte olla noin avuttomia?

1. Nouse ylös ja kävele vessaan.

2. Istu wc-pöntölle.

3. Ponnista sperma ulos.

Ei ole vaikeaa.

Vierailija
37/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oppii uutta ihmeellisestä naisen anatomiasta :D Minä menen seksin jälkeen vessaan ja puristan ne ulos. Sitten pesu (ihan normi, ei sisältä) ja se siitä. Useimmiten ei edes valu ennen kuin itse haluan ne ulos. 

Vierailija
38/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina oppii uutta ihmeellisestä naisen anatomiasta :D Minä menen seksin jälkeen vessaan ja puristan ne ulos. Sitten pesu (ihan normi, ei sisältä) ja se siitä. Useimmiten ei edes valu ennen kuin itse haluan ne ulos. 

Aina oppii että maailmassa on hieman erilaisia ihmisiä ja ruumiinrakenteita kuin mitä itsellä on. Ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
39/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti suihkuun ja sielä haarakyykyssä hengailu viitisen minsaa kevyesti huljutelleen välillä. Pikkuhousunsuoja ja se on siinä.

Vierailija
40/202 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskin kyykyssä :D