Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut naiset saatte siemennesteen ulos sisältänne?

Vierailija
03.08.2017 |

Tämä on ihan oikea ongelma, ja toivon asiallisia vinkkejä. Käyn seksin jälkeen suihkussa, mutta se ei tunnu auttavan. Siemenneste ei tule ulos :D . Se siis jää sisälleni vaikka seison ja kävelen ym, ja valuu sitten pitkin päivää ulos, siis vaikkapa vasta parin tunnin päästä. Koen sen epähygieeniseksi. Onko muilla vastaavaa? Mitä teen että saan sen ulos? Tavallisella suihkulla en ole onnistunut suihkuttamaan itseäni siten että ongelma hoituisi, vaan aina jää sisälle jotain vaikka yrittäisin siis alapäänikin suihkuttaa huolella. Mies kommentoi minulle aiheesta kun kysyin häneltä neuvoa, että hänen eksillään siemenneste kuulemma vain valui heti ulos ja ongelmaa ei ollut.

Kommentit (202)

Vierailija
81/202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran koira nuoli ´tyttiksestä liiat mällit veke

Vierailija
82/202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkutan vettä vaginan sisälle niin että vettä tulee voimalla, muuten minullakin valuu pitkin päivää. Ei kuulemma kannattaisi kuitenkaan näin tehdä mutta ei ole mulle vaihtoehto kulkea sperma valuen koko päivää hyi

Tuota noin... :D . Miten saat sen veden menemään sinne sisälle? Minä en saa vaikka miten yrittäisin. Ap.

Tuossa voimalla vetta sisälle on kyllä malliesimerkki kuinka pilata pillun bakteeritasapaino ja sitä kautta saada tulehduksia kun pesee happamat bakteerit pois. Sitten ei kannata ihmetellä kun aromipesä haisee kalan sisälmyksille ja miehet tykkää :)).  Hyvin monen kirjoittajan varsinkin täällä kannattaisi tutustua ihan perus biologiaan .....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies voi tulla johonkin muualle kuin sinne?

yhtä fiksu kysymys kuin se että "eikö naisen orgasmin voi kans keskeyttää  tai pilata muuten parhaalla hetkellä " ?? Eikä sitten parane valittaa kun joku sulle niin tekee

Vierailija
84/202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää kondomia niin ei näitäkään ongelmia ole.

Tai hankkikaa nainen joka ei  ajattele näin ja halua panna kumiankkaa niin on vielä vähemmän ongelmia. Nainen kuka välittää myös miehen nautinnosta eikä tämä ole mikään ongelma. Paranee kummasti seksielämän laatukin kuten nykyisen naisen kanssa menee oikein hyvin :)).  Terveiset vaan hiekkapimpeille

Vierailija
85/202 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkutan vettä vaginan sisälle niin että vettä tulee voimalla, muuten minullakin valuu pitkin päivää. Ei kuulemma kannattaisi kuitenkaan näin tehdä mutta ei ole mulle vaihtoehto kulkea sperma valuen koko päivää hyi

Tuota noin... :D . Miten saat sen veden menemään sinne sisälle? Minä en saa vaikka miten yrittäisin. Ap.

Tuossa voimalla vetta sisälle on kyllä malliesimerkki kuinka pilata pillun bakteeritasapaino ja sitä kautta saada tulehduksia kun pesee happamat bakteerit pois. Sitten ei kannata ihmetellä kun aromipesä haisee kalan sisälmyksille ja miehet tykkää :)).  Hyvin monen kirjoittajan varsinkin täällä kannattaisi tutustua ihan perus biologiaan .....

Minä huuhtelen joka ikinen aamu suihkulla spermat pois; eikä muuten haise, ei ole ikinä ollut mmitään tulehdusta tai mitään muutakaan , ei valkovuotoa ei mitää, Teen sen aina heti tuoreeltaan kuin mies roiskinut sisää. Näin menty tosia kauan vuoskaudet. Eikä todellakaan haise!

Vierailija
86/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta kiinnitti huomion kun meillä on sama tilanne. Minunkin nykyinen vaimo sulkeutuu kukn minigrippussi. Aamulla kun olen laittanut spermat sisään niin saattaa huulia pyyhkäistä ja menee kahvinkeittoon. Panin tämän merkille ja joskus koetin rouvaa takaa jalkovälistä niin spermaa ei valunut ellei sormilla huulia raottanut. Kyllä minunkin exiltä on valunut reisille. Olemme siinä main keski-ikäisiä että uskomatonta että löytyi tällainen nainen.

Vierailija
87/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mimmonen mälli siellä on, joskus liruu heti ulos. Joskus losahtaa vahingossa pikkareihin jos piää pian pukea. Varmin poisto on mennä suihkuun, seistä (ja vaikka kusta samalla) jalat harallaan jotta pillu avautuu ja plops.

Vierailija
88/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) tamponi

B) side/hiirenpatja

C) mies nuolee

näin meillä

Vierailija
89/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry peppuseksiin kuten muutkin tytöt niin ei tarvitse huolehtia ehkäisystä eikä sperman valumisesta. 

Pieraisemista täytyy kyllä välttää.

Vierailija
90/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä spermat valuu kihlatulta melko helposti ulos pillusta kun on melko juoksevaa tavaraa, joskus on kuitenkin ilmeisesti ruokavalion johdosta ilmennyt liisterimäisempää settiä josta hän on sitten heti suihkusta pois tullessa ihmeissään ilmoittanut kun ei ole millään meinannut alkaa valumaan ulos.

Tosin olen tavannut sellaisenkin mimmin, jolla jäi kaikki pilluun ja siinä vartin hengailun jälkeen hän veti iloisesti housut jalkaan ja poistui kaikki mällit edelleen sisällä. Eräältä toiseltakaan naiselta en havainnut mitään ulosvalumista kun nousi pystyyn. Eroja siis löytyy. Seitsemään pilluun olen kaikkiaan lauennut. M35

Vierailija
91/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi.

Vierailija
92/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

valuttamalla tai luonnollisella tapaa ulostamalla.

Vierailija
93/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle suosittelen pikkuhousun suojia.

Mulla ei tule mitään ulos jos spermat on sisälle laukaistu niin sisällä ne myös pysyy. Ehkä pari tipallista voi tulla ulos, mutta ei muuta. Eli tämä vaihtelee tosi paljon naisilla. 

Vierailija
94/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuvassa/kyykyssä asennossa ne tulee helpommin pihalle kuin seisten, eli alapesu pöntöllä tai se kyykkyvatkaus suihkussa. Kondomi on kyllä älyttömän mukava ja kätevä naisen kannalta tästä syystä. Ei tartte heti sännätä pesulle, kun ne mällit on siististi siellä kumin sisässä. 

Vierailija
95/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuvassa/kyykyssä asennossa ne tulee helpommin pihalle kuin seisten, eli alapesu pöntöllä tai se kyykkyvatkaus suihkussa. Kondomi on kyllä älyttömän mukava ja kätevä naisen kannalta tästä syystä. Ei tartte heti sännätä pesulle, kun ne mällit on siististi siellä kumin sisässä. 

On myöskin älyttömän mukava, kun kotoa löytyy sellainen nainen, joka ei mihinkään muoviin käärittyä munaa ota ja janoaa saada ne mällit nimenomaan sinne mihin ne kuuluu, vaikka siitä aiheutuisikin pieni käytännön hankaluus. Sisäänrakennettu biologinen tarve on vahvempi kuin mukavuudenhalu.

Vierailija
96/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle suosittelen pikkuhousun suojia.

Mulla ei tule mitään ulos jos spermat on sisälle laukaistu niin sisällä ne myös pysyy. Ehkä pari tipallista voi tulla ulos, mutta ei muuta. Eli tämä vaihtelee tosi paljon naisilla. 

Onko kokemusta myös useammista miehistä tällä saralla? Joillakin nimittäin tulee vähän, toisilla paljon, toisilla kiinteämpää, toisilla juoksevampaa. Jos kaikkien miesten kanssa sama homma niin sitten toki naisen ominaisuus.

Vierailija
97/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun ajattelin, että kaikilla se valuu pitkin päivää. Jos mies tulee minuun sisälle niin se on pikkarin vaihdot edessä useamman kerran samana päivänä. Minusta helpointa on ollut naisten terveysside aktin jälkeen, jos on mihinkään menoa.

Tietty aito bisnesnainen möisi spermalta ja pillulimalta tuoksuvat pikkarinsa netissä ;-D

Vierailija
98/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun ajattelin, että kaikilla se valuu pitkin päivää. Jos mies tulee minuun sisälle niin se on pikkarin vaihdot edessä useamman kerran samana päivänä. Minusta helpointa on ollut naisten terveysside aktin jälkeen, jos on mihinkään menoa.

Tietty aito bisnesnainen möisi spermalta ja pillulimalta tuoksuvat pikkarinsa netissä ;-D

Olen tämän kirjoittaja. En muistanut laittaa, että alapääsuihku ei ainakaan minulla kokonaan poista tätä ongelmaa. Sama missä asennossa tai miten pitkään hyvänsä suihkuttaa.

Sekä onhan se seksi mukavampaa ja tuntuu se naisestakin paremmalta ilman kumia. Jotenkin läheisempää. Eikä mieheni voi sietää kumin käyttöä. Tämä ei myöskää ole kynnyskysymys. Tykkään kun mies tulee sisääni ja haluan sen ehdottomasti rakkaalleni suoda. Terveysside on helppo ja halpa ratkaisu.

Vierailija
99/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän kirjoittaja. En muistanut laittaa, että alapääsuihku ei ainakaan minulla kokonaan poista tätä ongelmaa. Sama missä asennossa tai miten pitkään hyvänsä suihkuttaa.

Sekä onhan se seksi mukavampaa ja tuntuu se naisestakin paremmalta ilman kumia. Jotenkin läheisempää. Eikä mieheni voi sietää kumin käyttöä. Tämä ei myöskää ole kynnyskysymys. Tykkään kun mies tulee sisääni ja haluan sen ehdottomasti rakkaalleni suoda. Terveysside on helppo ja halpa ratkaisu.

Odotapa vaan, kun tänne ilmestyy pian joku kertomaan, kuinka miehesi on sika eikä ansaitse sinua ja kuinka ällöttävää ja törkeää se on, ettei hän voi sietää kumin käyttöä. Onneksi näitä huutelijoita on vain (enimmäkseen netissä) äänekäs vähemmistö. 

Vierailija
100/202 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa voimalla vetta sisälle on kyllä malliesimerkki kuinka pilata pillun bakteeritasapaino ja sitä kautta saada tulehduksia kun pesee happamat bakteerit pois.

Hyvin monen kirjoittajan varsinkin täällä kannattaisi tutustua ihan perus biologiaan .....

Ihan alkajaisiksi tämän av-mamman kannattaisi kysellä niitä biologian alkeita vaikka kuudesluokkalaiselta

Bakteeritasapainon saa tuhottua jos pesee pillunsa mäntysuovalla ja pulloharjalla joka panon jälkeen

Pelkkä vesi ei bakteereja tuhoa eikä juurikaan edes pese. 

Ei myöskään niitä hajuja ja tulehduksia aiheuttavia.

Varsinkaan karvaista, ilmattomissa ja kosteissa pikkuhousuissa 24/7 haudottua pillua ei saa puhtaaksi ja hajuttomaksi enää millään reseptivapaalla pesuaineella kun hiivat ja bakteerit ovat kerran päässeet imeytymään.