Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken. Mies raivoaa mulle koska en uskalla ajaa autoa!

Vierailija
01.08.2017 |

Äsken mies oli käymässä lääkärissä murtuneen jalan takia, sitten se soitti että sen pitää mennä vielä toiseen paikkaan lääkäriin. Ja röntgenkuvakansio olijäänyt meille kotiin. Mies siis soitti että voitko tuoda ne. Olin juuri tullut suihkusta tukka märkänä, ja puin nopeati vaatteet päälle je hyppäsin bussiin rontgenkuvakansio laukussani. Mies lähetteli koko matkan tekstareita että "missä vitussa olen" yms.

Kun saavuin tapaamispaikalle, ojensin kansion miehelle ja se rupesi ensinnäkin raivoamaan että miksi en ottanut muovipussia sille. en tajunnut siinä kiireen keskellä kotona ottaa pussia kun oli kiire vaan juosta nopeasti bussiin... ja mies jatkoi "laitanko nää sun perseeseen vai??" viitaten siihen että en tuonut pussia. räyhäsi ja jouduin toppuuttelemaan ettei herätä muiden ihmisten huomiota. ja alkoi raivota siitäkin että miksi en tullut autolla koska olisi säästynyt aikaa koska oli kiire sinne toiseen lääkäriin, en ole koskaan ajanut tolla meidän uudella autolla ja muutenkin pelottaa ja ahdistaa ajaminen.

ajatuksia, vinkkejä, mitä vaan?? auttakaa.

Kommentit (282)

Vierailija
201/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Minä en osaa ajaa autoa, mutta ihan varmasti autan miestäni aina kaikessa jos hänellä on joku arjen vaikeus. Mies joutui sairaalaan, ja menin lähtöpäivänä bussilla sairaalalle, tilasin taksin sairaalan pihaan ja menimme sillä taksilla yhdessä kotiin. Helppoa. Ai taksi on kallis ja blaablaa? Minun liikkumiseen kuluva summa per vuosi on huomattavasti pienempi kuin autoilevalla ihmisellä, vaikka välillä taksilla ajankin.

No tuo oli yksittäinen matka, ei rinnastettavissa pahimmillaan parin kk kipsiin. Kuljetko kaikki elämäsi matkat julkisilla/taksilla vai istutko tyytyväisenä pelkääjän paikalla, kun miehesi ajaa?

Kuljen kaikki elämäni matkat julkisilla (bussilla, junalla, lentokoneella) tai taksilla, kyllä. Näin olen aina tehnyt. Koskaan ei ole ollut ongelmaa. En pummaa koskaan mieheltäni kyytiä minnekään, ei hän minun taksikuski ole. Olen ollut aikuisena kymmenen vuotta sinkkunakin, ja silloinkin elänyt oikein hyvää ja aktiivista elämää pummimatta kyytejä. En tiedä mistä olet, mutta tämä on ihan arkea täällä Helsingissä myös monilla ystävilläni. Osalla ystävistäni on kyllä kortti ja ajotaito, mutta he eivät halua omistaa autoa, ja siis miehiä on joukossa myös.

Eihän kenenkään ole pakko hankkia korttia. Eikä ole pakko hankkia autoa vaikka kortti olisikin. Mut se kyllä vähän ihmetyttää jos on kortti ja auto, eikä silti aja, ei edes joskus.

Ap:n tilanteessa varmaan miestä ärsyttää kipsi jalassa konkata pitkin kaupunkia, kun voisi ap viedä miehensä noihin lääkäreihin autolla, tai jos jotain kiireesti tarvitsee, veisi autolla eikä jäisi bussia odottelemaan.

Mut ihan miten vaan.

Niin. Minä sain kortin heti kun täytin 18. En saanut silloin mistään lainaksi autoa, en siis edes vanhemmiltani ja ei ollut rahaa ostaa omaa. Pääsin sitten pian kortin saatuani opiskelemaan Helsinkiin ja muutin Hakaniemeen. Ei edelleenkään ollut rahaa ostaa autoa, mutta ei toisaalta ollut kyllä autopaikkaakaan missään eikä edes tarvetta autolle, koska metro ja ratikat kulki vierestä. Tapasin miehen, mutta hänelläkään ei ollut autoa, vaikka kortti olikin, hän lainaili itselleen välillä vanhemmiltaan heidän autoa. Muutimme yhteen Taka-Töölöön muutama vuosi myöhemmin, mutta opiskelijoita kun olimme niin edelleen ei ollut rahaa ostaa autoa eikä tarvetta autoon. Mies osti ekan auton kun olin 27-vuotias, koska hän sai työpaikan vähän kauempaa. Silloin oli kulunut jo  melkein kymmenen vuotta ajokortistani enkä ollut kakkosvaiheen lisäksi ajanut tuntiakaan kortin saamisen jälkeen. Eli ajotaito oli unohtunut. Ja mies niin itsekäs autostaan, että ei suostunut minun kokeilla sitä edes kerran, ei edes vaikka lupasin ottaa ensin ajokoulussa pari ajotuntia. No monesta syystä johtuen aika pian tuon jälkeen jätin miehen. Ja muutin Etu-Töölöön. En edelleenkään tarvinnut autoa mihinkään enkä saanut mistään lainaksi. Silloin olisi ollut jo rahaa ostaa oma auto, mutta en ostanut, koska en keksinyt mihin sillä autolla menisin, kun kaikkialle pääsee helposti julkisilla, ja mihin sen auton panisin kun taloyhtiössä ei ollut autopaikkoja. No, en osaa ajaa autoa vaikka kortti onkin.  

Vierailija
202/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana tässä ei nyt ole autolla ajamisesi/ajanattomuus, vaan miegen käytös. Onko hän muutenkin noin ilkeä?

Yleensä ei,  yleensä se siis on kohtelias ja huomaavainen mutta juuri tämänkaltaisissa tilanteissa se on aivan hirveä. Esim. kerran kun asuimme vielä eri osoitteissa, oli mies unohtanut avaimet kotiinsa sisälle. Mies asui vantaalla ja minä helsingissä. sama kuvio, se soitti että tuo avaimet, eli äkkiä vaatteet päälle ja reppu selkään ja lähdin kohti vantaata. ja mies pommittaa viesteillä että mikä vittu kestää, ja itkun partaalla tuon avaimet miehelle joka edelleen talon rapussa räyhää ja haukkuu heti ensimmäisenä kun näkee että tulen avaimien kanssa eikä edes kiittänyt. hyviä hetkiä on kyllä enemmän.

olisi kannattanut lopettaa suhde jo tuon avainjutun jälkeen.

Läjde hyvä nainen lätkomään äläkä ainakaan erehdy tekemään lapsia tuollaisen kanssa. Lasten kanssa nimittäin tulee aika usein tilanteita, joissa pitää olla hyvät hermot eikä voi alkaa riehumaan ja karjumaan kuten miehesi ilmeisesti turhautuessaan tekee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä on jotakin vähänkin isompaa kaupoista hankala tuoda ilman autoa helsingissäkin. Olohuoneen matto saattaa painaa tuhottomasti että raahaa sitä nyt sitten julkisilla. Viikonlopun ruokaostokset (3 täyttä muovikassia) monta litraa mehua, maitoa ym.painavaa, rahtaa niitä nyt sitten julkisilla.

Keksitpä ostaa jalkalampun kun näet sen tarjouksessa kaupungilla, juu ei, ei sellaisen puoltoista metriä pitkän paketin kanssa julkisiin mennä. Yksin eläjät tosin voivat hakea siitä lähi siwasta ne makaroonit ja paketin jauhelihaa mutta perheellinen ei lähi siwalla pärjää.

Olet tietenkin oikeassa, että sinun elämäntyyli vaatii auton. Itse taas en ole koskaan keksinyt ostaa jalkalamppua, suurta viherkasvia tai olohuoneen mattoa ex tempore. Joten sellaista ongelmaa ei ole ollut. Ostan hyvin harvoin mitään sisustusjuttua tai huonekaluja, ja ne mitä ostan on hyvin tarkkaan valittuja ja harkittuja desing-esineitä, jotka yleensä on vähän pakkokin tilata kotiinkuljetuksella (yleensä ei ole myymälän varastossa valmiina). Huonekalun/maton olen ostanut viimeksi 8 vuotta sitten :D . Mutta jos ostaisin yllättäen kaupungilta jalkalampun, niin voisin hyvin ottaa taksin kotimatkalle kaupalta. Myöskään viikonlopun ostoksia en koskaan osta kerralla, vaan yleensä käydään ulkona syömässä viikonloppuisin ja maidot tms tuoreet leivät haetaan joka päivä lähikaupasta. Makaroooooonia ja jauhelihaa ei sentään ruokavalioni ole. 

Oletko koskaan laskenut, että kuinka monta taksimatkaa voi oman auton hinnalla tehdä? Jos lasket auton vuosikustannuksen siten, että huomioit bensat, vakuutukset, katsastukset, renkaanvaihdot, autolainan korot, mahdolliset korjaukset ja arvonaleneman (eli menetetyn pääoman) niin sillä summalla voi aika monta kertaa hurauttaa taksilla jalkalampun kanssa tai ilman. 

Joopa joo, minun elämäntyyliini kuuluu myös yli 500km työmatka-ajoa kuukaudessa jota en todellakaan tee julkisilla, en edes pysty tekemään.

Ja ihan ilman työmatkojakin aina tulee jotakin johon kaupunkilainen tarvitsee autoa. Esim. minulla on seuraavana projektina 3 maton vieminen pesulaan joita ehei en lähde rontaamaan julkisilla ja pitääpä ne sitten hakea poiskin. Ja onpa noita muitakin juttuja, mutta tokkopa niitä vihersaivartelijoille viitsii edes mainita.

Edelleen se taksi toimii matonkin kuljettamiseen. Tai pesula kuljettaa yhtä hyvin. En ole arvoiltani vihreä. Jos olisi matkatyö niin hankkisin auton.

Ja en ole taksin suurkuluttaja niinkuin sinä näemmä olet, enkä sellaiseksi ala, koska auto on työni vuoksi oltava. Ja vaikka autoa ei olisi niin ainakin itselläni on näitä asioita joita en ala taksilla ronttaamaan sen enempää kuin julkisellakaan. Mutta tämä keskustelu ei varmaan kuulunut ap:n tekemän otsikon alle joten sori siitä ap:lle ja muille =D

Vierailija
204/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua ihmisiä jotka ei aja autoa vaikka on kortti. Ja ne on aina naisia. Miten joku voi olla tollanen nysverö? Sun mieskin kohtelee sua huonosti koska annat sen hyppiä silmille. Ryhtiä!

Naisetkin voidaan opettaa ajamaan autoa, mutta miehen ei olisi pitänyt skitsoo.

Vierailija
205/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku ajaa ajokortin, muttei aja autoa? Kyllä muakin ärsyttäisi jos auto on käytettävissä ja on kiire, niin joku lähtee bussilla asiaa hoitamaan.

Mua ärsyttäisi vielä enemmän, kun tämä joku kokemuksen puutteesta kolaroisi auton ja auto olisi sitten korjauksessa ja kalliiksi tulisi. Pahimmassa tapauksessa kokematona autoilija loukkaisi itsensä.

Toisekseen olisin kyllä pahoillani, että laittaisin toisen stressitilanteeseen. Eihän tuossa kuitenkaan hengestä ollut kyse. Bussillakin hoitui. Toki olisi voinut taksin ottaa, mutta ap kuulostaa tolkun ihmiseltä. 

Mitenkäs sitä ajokokemusta saa?

Eihän kenelläkään ole ajokokemusta jotenkin valmiina.

Ihan se on jokaisen hankittava autolla ajamalla.

Vierailija
206/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku ajaa ajokortin, muttei aja autoa? Kyllä muakin ärsyttäisi jos auto on käytettävissä ja on kiire, niin joku lähtee bussilla asiaa hoitamaan.

Mulla on ajokortti, koska nuorena maalla ei päässyt mihinkään ilman autoa. Sikäläisillä lähes autioilla sorateillä saatan edelleen ajaa, mutta kaupungissa en mistään hinnasta. En halua tappaa tai teloa ketään siksi, että multa jää jotain huomaamatta kaupunkiliikenteessä. Usein olen myös bussilla perillä jokseenkin yhtä nopeasti kuin autolla: bussi ei eksy eikä sille tarvitse haeskella parkkipaikkaa.

Vierailija
207/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitäänpä hetki tilannetta, että ap olisi lähtenyt autolla viemään kuvia. Olisiko mies odottanut tyytyväisenä ja kiittänyt - vai ollut silti sitä mieltä, että liian hitaasti tulivat, ja joka tapauksessa ilman muovipussia? Puhumattakaan siitä, että ap ei olisi ajaessaan voinut vastata miehen lähettämiin "miksi viivyt?" -viesteihin.

Mulla on lukemani perusteella hiukkasen sellainen tunne, että perillä olisi odottanut raivostunut mies ihan kulkuvälineen valinnasta riippumatta.

Vierailija
208/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Minä en osaa ajaa autoa, mutta ihan varmasti autan miestäni aina kaikessa jos hänellä on joku arjen vaikeus. Mies joutui sairaalaan, ja menin lähtöpäivänä bussilla sairaalalle, tilasin taksin sairaalan pihaan ja menimme sillä taksilla yhdessä kotiin. Helppoa. Ai taksi on kallis ja blaablaa? Minun liikkumiseen kuluva summa per vuosi on huomattavasti pienempi kuin autoilevalla ihmisellä, vaikka välillä taksilla ajankin.

No tuo oli yksittäinen matka, ei rinnastettavissa pahimmillaan parin kk kipsiin. Kuljetko kaikki elämäsi matkat julkisilla/taksilla vai istutko tyytyväisenä pelkääjän paikalla, kun miehesi ajaa?

Kuljen kaikki elämäni matkat julkisilla (bussilla, junalla, lentokoneella) tai taksilla, kyllä. Näin olen aina tehnyt. Koskaan ei ole ollut ongelmaa. En pummaa koskaan mieheltäni kyytiä minnekään, ei hän minun taksikuski ole. Olen ollut aikuisena kymmenen vuotta sinkkunakin, ja silloinkin elänyt oikein hyvää ja aktiivista elämää pummimatta kyytejä. En tiedä mistä olet, mutta tämä on ihan arkea täällä Helsingissä myös monilla ystävilläni. Osalla ystävistäni on kyllä kortti ja ajotaito, mutta he eivät halua omistaa autoa, ja siis miehiä on joukossa myös.

Eihän kenenkään ole pakko hankkia korttia. Eikä ole pakko hankkia autoa vaikka kortti olisikin. Mut se kyllä vähän ihmetyttää jos on kortti ja auto, eikä silti aja, ei edes joskus.

Ap:n tilanteessa varmaan miestä ärsyttää kipsi jalassa konkata pitkin kaupunkia, kun voisi ap viedä miehensä noihin lääkäreihin autolla, tai jos jotain kiireesti tarvitsee, veisi autolla eikä jäisi bussia odottelemaan.

Mut ihan miten vaan.

Ajokortti ei tarkoita ajotaitoa. Ap:n mies varmasti tietää, että ap pelkää ajamista eikä suoriudu liikenteessä, vaikka hänellä kortti ja auto onkin. Turha ärsyyntyä siitä, että ajopelkoinen ja sen vuoksi osaamaton ei HETI osaa kyyditä. 

Jos en väärin ymmärtänyt, niin ap:lla ja miehellä on ollut auto jo ennen tuota kipsi-episodia. Ja siis mahdollisuus aiemminkin ajaa, tai opetella ajamaan.

Eihän tässä mitään ihmettelemistä olisi jos heillä ei olisi autoa ja joku vaatisi yhtäkkiä auton rattiin, vaikka viimeksi ajanut vuosia sitten.

Mutta kun ap:lla on kortti ja heillä auto, niin miksi ei ikinä aja ja hanki sitä ajokokemusta?

Vierailija
209/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitäänpä hetki tilannetta, että ap olisi lähtenyt autolla viemään kuvia. Olisiko mies odottanut tyytyväisenä ja kiittänyt - vai ollut silti sitä mieltä, että liian hitaasti tulivat, ja joka tapauksessa ilman muovipussia? Puhumattakaan siitä, että ap ei olisi ajaessaan voinut vastata miehen lähettämiin "miksi viivyt?" -viesteihin.

Mulla on lukemani perusteella hiukkasen sellainen tunne, että perillä olisi odottanut raivostunut mies ihan kulkuvälineen valinnasta riippumatta.

Ei olis koska tämä koko juttu on keksitty ja vielä kehno sellainen.

Vierailija
210/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut niitä röntgenkuvia minnekkään kotiin anneta säilytettäväksi, saati sitten mennä minnekää "mystiseen toiseen paikkaan". Tää on taas tällainen syyllistysketju miehistä. Puolukatko siellä taas on jolla kulla?

Vierailija
211/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ihan miten vaan.

Ajokortti ei tarkoita ajotaitoa. Ap:n mies varmasti tietää, että ap pelkää ajamista eikä suoriudu liikenteessä, vaikka hänellä kortti ja auto onkin. Turha ärsyyntyä siitä, että ajopelkoinen ja sen vuoksi osaamaton ei HETI osaa kyyditä. 

Sen takia kirjoitinkin, että jos on kortti ja auto, niin ihmetyttää ettei aja edes joskus.

Kun välillä ajaisi, niin taito pysyisi tallella/kehittyisi ja pystyisi stten siis yllättävissä tai vähemmän yllättävissä tilanteissa ajamaan

Vierailija
212/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitut niitä röntgenkuvia minnekkään kotiin anneta säilytettäväksi, saati sitten mennä minnekää "mystiseen toiseen paikkaan". Tää on taas tällainen syyllistysketju miehistä. Puolukatko siellä taas on jolla kulla?

No itse asiassa ne kuvat monesti annetaan potilaalle mukaan. Koska usein murtuman ensiapu on julkisella ja jatkohoito jossain muussa yksityisessä sairaalassa. Tai kuvat otetaan eri paikassa kuin muu hoito toteutetaan. Mutta röntgenkuvat on kyllä nykyään CD:llä eikä niitä vanhanaikaisia isoja kuvia. Eli mitään muovikasseja ei tarvitse. Isossa kirjekuoressa olevat kuvat olen saanut mukaani vain magneetista vuosi sitten. Jouduin käymään magneetissa eri paikassa kuin missä sairauteni hoidettiin, koska heillä ei ollut käytössä magneettia. 

Minä luulen, että ap on vain vähän muokannut yksityiskohtia ettei kukaan tunnistaisi, mutta juttu sinänsä on totta. Ehkä miehen jalka ei ole murtunut vaan käsi, tai ehkä miehellä ei ole murtumaa vaan joku päänvamma tms. 

Vierailija
213/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ihan miten vaan.

Sen takia kirjoitinkin, että jos on kortti ja auto, niin ihmetyttää ettei aja edes joskus.

Kun välillä ajaisi, niin taito pysyisi tallella/kehittyisi ja pystyisi stten siis yllättävissä tai vähemmän yllättävissä tilanteissa ajamaan

Olet oikeassa koskien tilanteita, joissa ei ole pahaa ajopelkoa. Mutta jos on fobia-asteiseksi muuttunut ajopelko, niin siitä ei pääse eroon vain sillä, että ajaisi joskus.

Vierailija
214/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako olla väärässä? Mies oli ensin yksityisellä lääkäriasemalla, sen jälkeen meni kunnalliseen terveyskeskukseen. Alunperin tästä yksityiseltä lääkäriasemalta annettiin tuo kansio jossa oli papereita sekä kansissa cd-levy, jossa luki päällä "kopiot röntgenkuvista" tms.

:) ap

Vierailija
215/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olis koska tämä koko juttu on keksitty ja vielä kehno sellainen.

No menepäs sitten johonkin muualle keskustelemaan aiheesta, joka sinun mielestäsi ei ole keksitty. Hus.

Vierailija
216/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä jos sinä raivostut miehelle, kun mies auttaa sinua, niin mitä mies silloin tekee? Jos sinun käsi olisi poikki ja mies toisi sinulle kuva-cd:n sairaalalle ja alkaisit siellä räyhäämään miehelle, että paskasti auttoi ja saa tunkea peräsuoleensa sen cd:n, niin miten mies reagoisi?

Vierailija
217/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat kilpaa vinkuu avuttomuuttaan kuinka on ihan pöyristyttävää kortillista ihmistä patistaa rattiin. Kuitenkin varmasti kelpaa rouvien istahtaa aina farmarin kyytiin hakemaan Prismasta apetta ja kertoa mihin muuallekin auton suvaitsee heidät kuljettaa. Monestiko tankilla sanotte miehillenne, että istu vaan, mun vuoro tankata?

Onneksi en ole lesbo :D

Minä tykkään istua mieheni kyydissä, hän on taitava kuski. Itse en osaa aja vaikka kortti onkin. En koskaan sano miehelleni tankilla, että "istu vain, mun vuoro tankata". Tämä siksi, että en osaa tankata. En ole koskaan tankannut. Sen sijaan hyvin usein tankilla annan miehelle luottokorttini ja sanon, että "maksa tuolla bensa". Olen kyllä ehdottanut, että mies näyttäisi miten tankataan, mutta hän ei ole näyttänyt.

Etkö ole koskaan ollut mukana huoltoasemalla? Näethän sä miten tankataan ja mitä tankataan kun vaan katsot. Vaikka autossa istumalla näet kun vaan käännät päätäsi ja katsot!

En kyllä ymmärrä alapeukkuja tässä. Ei mulle kukaan ole neuvonut kuinka tankataan. Se nyt on hyvä tietää mitä siihen autoon tankataan.

Vierailija
218/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä mammat kilpaa vinkuu avuttomuuttaan kuinka on ihan pöyristyttävää kortillista ihmistä patistaa rattiin. Kuitenkin varmasti kelpaa rouvien istahtaa aina farmarin kyytiin hakemaan Prismasta apetta ja kertoa mihin muuallekin auton suvaitsee heidät kuljettaa. Monestiko tankilla sanotte miehillenne, että istu vaan, mun vuoro tankata?

Onneksi en ole lesbo :D

Minä tykkään istua mieheni kyydissä, hän on taitava kuski. Itse en osaa aja vaikka kortti onkin. En koskaan sano miehelleni tankilla, että "istu vain, mun vuoro tankata". Tämä siksi, että en osaa tankata. En ole koskaan tankannut. Sen sijaan hyvin usein tankilla annan miehelle luottokorttini ja sanon, että "maksa tuolla bensa". Olen kyllä ehdottanut, että mies näyttäisi miten tankataan, mutta hän ei ole näyttänyt.

Etkö ole koskaan ollut mukana huoltoasemalla? Näethän sä miten tankataan ja mitä tankataan kun vaan katsot. Vaikka autossa istumalla näet kun vaan käännät päätäsi ja katsot!

En kyllä ymmärrä alapeukkuja tässä. Ei mulle kukaan ole neuvonut kuinka tankataan. Se nyt on hyvä tietää mitä siihen autoon tankataan.

Joo mutta haloo nyt oikeasti. Ei riitä että tietää tankataanko sinne diisseliä vai vettä vai perunaviinaa. Pitää tietää miten se tankki aukeaa (tarviiko siihen avaimen?), pitääkö maksaa ennen kuin letkusta tulee bensaa, alkaako bensa tulla letkusta kun työntää sen letkun sinne auton reikään, koska pitää lopettaa bensan valuttaminen sinne autoon? Ei se ole niin helppoa. Kyllä joku voisi sen kertaalleen näyttää että tietää.

Vierailija
219/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi rajoittunut elämä ilman autoa. Juuri hain miehen asemalta, hän oli Helsingissä työmatkalla. Kotimatkalla haimme Prismasta iltapalaa. Automme palvelee meitä joka hetki, ja on välttämätön. Edes huollon aikana ei tarvitse olla autotta, saa ajaa liikkeen autolla. Onneksi on auto keksitty.

Vierailija
220/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako olla väärässä? Mies oli ensin yksityisellä lääkäriasemalla, sen jälkeen meni kunnalliseen terveyskeskukseen. Alunperin tästä yksityiseltä lääkäriasemalta annettiin tuo kansio jossa oli papereita sekä kansissa cd-levy, jossa luki päällä "kopiot röntgenkuvista" tms.

:) ap

Ilmeisesti jonkun muun asian takia lähti sinne terveyskeskukseen. Samaa asiaa kun eivät oikein ala hoitamaan yksityisellä ja terveyskeskuksessa. Ja helpompihan sen olis ne kuvat ollut pyytää sieltä yksityiseltä mukaan, kun ne sieltä on annettu alunperinkin joskus ja nyt siis siellä oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan