Itken. Mies raivoaa mulle koska en uskalla ajaa autoa!
Äsken mies oli käymässä lääkärissä murtuneen jalan takia, sitten se soitti että sen pitää mennä vielä toiseen paikkaan lääkäriin. Ja röntgenkuvakansio olijäänyt meille kotiin. Mies siis soitti että voitko tuoda ne. Olin juuri tullut suihkusta tukka märkänä, ja puin nopeati vaatteet päälle je hyppäsin bussiin rontgenkuvakansio laukussani. Mies lähetteli koko matkan tekstareita että "missä vitussa olen" yms.
Kun saavuin tapaamispaikalle, ojensin kansion miehelle ja se rupesi ensinnäkin raivoamaan että miksi en ottanut muovipussia sille. en tajunnut siinä kiireen keskellä kotona ottaa pussia kun oli kiire vaan juosta nopeasti bussiin... ja mies jatkoi "laitanko nää sun perseeseen vai??" viitaten siihen että en tuonut pussia. räyhäsi ja jouduin toppuuttelemaan ettei herätä muiden ihmisten huomiota. ja alkoi raivota siitäkin että miksi en tullut autolla koska olisi säästynyt aikaa koska oli kiire sinne toiseen lääkäriin, en ole koskaan ajanut tolla meidän uudella autolla ja muutenkin pelottaa ja ahdistaa ajaminen.
ajatuksia, vinkkejä, mitä vaan?? auttakaa.
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian ohi, mutta on kyllä karmivaa huomata kuinka täällä ollaan valmiita lynkkaamaan ihminen joka pelkää jotain. Ei minkäänlaista myötätuntoa, sympatiaa. Tai no osalla on, mutta todella paljon näitä epäempaattisia, ilkeitä kommentteja. Olisi jännä kuulla mitä nämä ilkeilijät saavat siitä, että näin lyövät lyötyä? Mikä saa toimimaan näin?
Kyse ei ole niinkään pelkäämisestä kuin siitä, että ei opettele vaan alistuu ajatukseen "en minä osaa". Kyllä minuakin pelotti ajaa, kun olin sairauden vuoksi ajamatta monta kuukautta, mutta niin vaan ajoin.
Kyse on siitäkin, että mistä löytyy tuollaisia säälittäviä eukkoriepuja, jotka eivät älyä tehdä mitään viisaampaa kuin itkeskellä, kun mies raivoaa. Ei tämä ole lynkkaamista vaan vilpitöntä ihmettelyä, miksi nämä naiset eivät arvosta itseään ja salli itselleen mukavampaa elämää kuin äijänrähjän likaämpärinä.
Ei välttämättä ole kyse siitä, että alistuisi ajatukseen, että ei osaa. Voi olla kyse siitä, että ei HALUA. Moni ihminen ei ihan oikeasti halua edes opetella ajamaan autoa, ja se on ihan ok. Ei autoilu ole mikään kansalaispakko kuin ehkä jossain maalla, jossa ei ole julkista liikennettä.
Mutta se on hyvä kysymys, että miksi ap itkee. Ap:n ei todellakaan pitäisi itkeä, vaan suuttua takaisin. Mies kohtelee häntä törkeästi, ja ap:n pitäisi antaa joko potku perseelle tai suuttumalla takaisin pistää äijä kuriin.
Ymmärrän jos joku ei halua opetella ajamaan autoa. Ei autokoulu ole pakollinen. Mutta ap:llä on ajokortti, joten en oikein ymmärrä ettei halua opetella, kun on jo joutunut opettelemaan ja maksaahan se kortin suorittaminen ja vaatii aikaa myös, rahan lisäksi. Miksi nähdä moinen vaiva jos ei halua oppia ajamaan?
Isojen kysymysten äärellä ollaan. Jos on mielikuvitusta tai elämänkokemusta, niin vastaaminen onnistuu. Muutama vaihtoehto.
1) Yleensä kortti ajetaan nuorena, silloin kun ei osata pelätä mitään ja ollaan kuolemattomia. Silloin saa vanhempien autonkin käyttöön. Ehkä kotoa muutettua ei olekaan ollut autoa käytössä ja vuoden parin taukokin jo kummasti vaikuttaa taitoihin. Sen lisäksi oppii, että vahinkoja sattuu.
2) Ehkä on ollut pelottava kolari, läheltä piti -tilanne joko itsellä tai jollain muulla, on alkanut pelottaa
3) Ehkä elämässä on ollut ihmisiä, jotka mieluummin ajavat itse kuin istuvat toisen kyydissä. Kyydissä istuvan taidot ruostuvat.
4) Ehkä on muutettu toiselle paikkakunnalle, jossa tiet eivät ole tuttuja ja ajo navigaattorin kanssa arasteluttaa.
5) Ehkä joku on sanonut, että on huono kuski. Halu ajaa vähenee kummasti.
Keksi lisää syitä. Kaikki ovat kokijalleen ihan yhtä tosia ja oikeita.
1)ajoin kortin nuorena, eikä heti sen jälkeen ollut autoa käytössä
2)läheltä-piti tilanteita ollut. +minun autoon törmättiin, kolari oli vastapuolen syy
3)moni ajaa mielellään, mutta voi ajaa vuorotellen tai ainakin silloin kun on yksin menossa johonkin
4)muuttanut ja myös käynyt eri paikkakunnilla joissa tiet eivät ole tuttuja. Navigaattoria ei vielä jokunen aika sitten edes ollut, vieraassa paikassa/kaupungissa apuna siis paperikartta jos ei muuten löydä perille. Navigaattoria oppii käyttämään
5)aika älyttömän moni joka istuu vänkärin paikalla on aina se "parempi kuski"
Mulla ei paljon tule autolla ajoa, ehkä joku 50-100km päivä, mutta siitä huolimatta mä ajan niinkun ajan ja osaan, ja jos jollekkin mun kyyti ei kelpaa, passaa kävellä sitten.
Mitä tämä vastauksesi nyt sitten todisti? Ei muuta kuin sen, että sinä olet erilainen ihminen kuin joku toinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta en kerta kaikkiaan voi sietää uliuli-, valivali-naisia. Jos ei uskalla hypätä auton rattiin ja asialla on kiire, niin sitten hypätään taksin kyytiin tai laitetaan paperit taksin kyytiin. Olen muutaman kerran polttanut hihat tuollaisten itkijöiden vuoksi niin, että olen ollut vähällä käydä kraiveliin kiinni. Taivaan tähden lopettakaa ulina ja jollei suunnitelma a toimi, niin sitten salaman nopeasti kehitätte suunnitelman b. Ja kun on kiire, ei se todellakaan ole hyppääminen bussiin.
Olen nainen, mutta en kerta kaikkiaan voi sietää uliuli-, valivali-naisia, jotka eivät siedä uliuli-, valivali-naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaminen ei ole minusta tässä mitenkään se pointti. Tuollaista raivoamista ei voi kerta kaikkiaan hyväksyä keneltäkään. Pyysikö mies edes anteeksi? Mikäli ei, niin oikeasti suosittelen vakavasti miettimään suhteen tulevaisuutta. Jos minun mieheni käski minun tunkemaan jotain jonnekin, niin siitä seuraisi vähintään muutaman viikon miettimistauko.
En koskaan voisi kuvitella että mieheni sanoisi minulle noin. Hän kiittäisi ja olisi pahoillaan kun oli vaivaksi ja tietäisi että en uskalla ajaa sillä meidän uudella autolla ennenkuin olemme yhdessä sillä harjoitelleet.[/quote
Pakko kysyä. Oletko sinä tosissasi? Samoin kun henkilö joka toivoi miehen näyttävän kuinka tankataan. Sanokaa pliis että ette oo tosissanne.
Tämän on pakko olla jonkun "vitsikkään" miehen kirjoittama, että nainen harjoittelee yhdessä miehen kanssa uudella autolla ajamista.
Ei oikeesti ole olemassa tuollaisia naisia jotka tarvii miehen apua tai opastusta kaikkeen. Jos oikeasti ei ole ennen tankannut, ja haluaa että joku neuvoo niin yhtä hyvin voi neuvoa kysyä joltakin naiselta, kaverilta siis esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaminen ei ole minusta tässä mitenkään se pointti. Tuollaista raivoamista ei voi kerta kaikkiaan hyväksyä keneltäkään. Pyysikö mies edes anteeksi? Mikäli ei, niin oikeasti suosittelen vakavasti miettimään suhteen tulevaisuutta. Jos minun mieheni käski minun tunkemaan jotain jonnekin, niin siitä seuraisi vähintään muutaman viikon miettimistauko.
En koskaan voisi kuvitella että mieheni sanoisi minulle noin. Hän kiittäisi ja olisi pahoillaan kun oli vaivaksi ja tietäisi että en uskalla ajaa sillä meidän uudella autolla ennenkuin olemme yhdessä sillä harjoitelleet.[/quote
Pakko kysyä. Oletko sinä tosissasi? Samoin kun henkilö joka toivoi miehen näyttävän kuinka tankataan. Sanokaa pliis että ette oo tosissanne.
Tämän on pakko olla jonkun "vitsikkään" miehen kirjoittama, että nainen harjoittelee yhdessä miehen kanssa uudella autolla ajamista.
Ei oikeesti ole olemassa tuollaisia naisia jotka tarvii miehen apua tai opastusta kaikkeen. Jos oikeasti ei ole ennen tankannut, ja haluaa että joku neuvoo niin yhtä hyvin voi neuvoa kysyä joltakin naiselta, kaverilta siis esimerkiksi.Monelle naiselle se oma mies on myös paras kaveri. Kenenkäs muun puoleen sitä murheineen kääntyy kuin parhaan kaverinsa.
Mitähän ikäluokkaa edustaa nainen, joka on noin miehen varassa? Härregud.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeesti ole olemassa tuollaisia naisia jotka tarvii miehen apua tai opastusta kaikkeen. Jos oikeasti ei ole ennen tankannut, ja haluaa että joku neuvoo niin yhtä hyvin voi neuvoa kysyä joltakin naiselta, kaverilta siis esimerkiksi.Minä olen se joka alunperin kysyi miten tankataan. En voi kysyä sitä keltään kaveriltani, sillä kellään naispuoleisella kaverillani ei ole ajokorttia eikä autoa, he ovat kuten minä, Helsingin keskustan asukkeja ja toisin kuin minä niin myös vihervassareita. Mies on ainoa lähipiirissäni, joka autoilee. Siskonikaan ei aja. Tietenkin kavereiden puolisoilla on kortteja, mutta en minä heille nyt ala soittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ikäluokkaa edustaa ihminen, joka kysyy tällaista? Härregud. OMG.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun pitää hypätä auton rattiin, niin kuvittelet olevasi mies jolla on ISO muna ja pallit, niinkuin aidoilla rattimiehillä on, niin hallitset sitten itsekin autojen voiman, vaikka olisi mikä.
Juuri viime viikolla taisi joku tällä tavoin itsestän kuvitteleva kaahailla Helsingin keskustassa. Ikävin seurauksin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän autoton nainen, joka ei osaa tankata, ole välttämättä ollenkaan miehen varassa. Hän voi hyvin olla menestyvä sinkkunainen, joka on ihan vain itsensä varassa, ja pärjää elämässään yksin mainiosti. Vaikka ei osaa ajaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeesti ole olemassa tuollaisia naisia jotka tarvii miehen apua tai opastusta kaikkeen. Jos oikeasti ei ole ennen tankannut, ja haluaa että joku neuvoo niin yhtä hyvin voi neuvoa kysyä joltakin naiselta, kaverilta siis esimerkiksi.Minä olen se joka alunperin kysyi miten tankataan. En voi kysyä sitä keltään kaveriltani, sillä kellään naispuoleisella kaverillani ei ole ajokorttia eikä autoa, he ovat kuten minä, Helsingin keskustan asukkeja ja toisin kuin minä niin myös vihervassareita. Mies on ainoa lähipiirissäni, joka autoilee. Siskonikaan ei aja. Tietenkin kavereiden puolisoilla on kortteja, mutta en minä heille nyt ala soittelemaan.
Youtubessa on kyllä kaikenalaisia videoita. Googlaa sieltä. Ja yleensä se kone kertoo sitten seuraavaksi mitä pitää tehdä.
Nämä ajotaidottomia haukkuvat ovat jotain landeja, jotka eivät ymmärrä että kaupungissa on enemmän kuin normaalia, että ei osaa ajaa autoa. Hyvin yleistä. Tervetuloa tänne isolle kirkolle tutustumaan toisenlaiseen elämään kuin se teidän pikkukyläelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on kyllä kaikenalaisia videoita. Googlaa sieltä. Ja yleensä se kone kertoo sitten seuraavaksi mitä pitää tehdä.
Voin googlatakin. Mutta mitä ihmeen pahaa on pyytää miestään näyttämään asia kädestä pitäen? Onko siinä jotain noloa vai? Mielestäni nolompaa on salaa googlailla jos ei uskalla rakkaaltaan suoraan kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian ohi, mutta on kyllä karmivaa huomata kuinka täällä ollaan valmiita lynkkaamaan ihminen joka pelkää jotain. Ei minkäänlaista myötätuntoa, sympatiaa. Tai no osalla on, mutta todella paljon näitä epäempaattisia, ilkeitä kommentteja. Olisi jännä kuulla mitä nämä ilkeilijät saavat siitä, että näin lyövät lyötyä? Mikä saa toimimaan näin?
Kyse ei ole niinkään pelkäämisestä kuin siitä, että ei opettele vaan alistuu ajatukseen "en minä osaa". Kyllä minuakin pelotti ajaa, kun olin sairauden vuoksi ajamatta monta kuukautta, mutta niin vaan ajoin.
Kyse on siitäkin, että mistä löytyy tuollaisia säälittäviä eukkoriepuja, jotka eivät älyä tehdä mitään viisaampaa kuin itkeskellä, kun mies raivoaa. Ei tämä ole lynkkaamista vaan vilpitöntä ihmettelyä, miksi nämä naiset eivät arvosta itseään ja salli itselleen mukavampaa elämää kuin äijänrähjän likaämpärinä.
Ei välttämättä ole kyse siitä, että alistuisi ajatukseen, että ei osaa. Voi olla kyse siitä, että ei HALUA. Moni ihminen ei ihan oikeasti halua edes opetella ajamaan autoa, ja se on ihan ok. Ei autoilu ole mikään kansalaispakko kuin ehkä jossain maalla, jossa ei ole julkista liikennettä.
Mutta se on hyvä kysymys, että miksi ap itkee. Ap:n ei todellakaan pitäisi itkeä, vaan suuttua takaisin. Mies kohtelee häntä törkeästi, ja ap:n pitäisi antaa joko potku perseelle tai suuttumalla takaisin pistää äijä kuriin.
Ymmärrän jos joku ei halua opetella ajamaan autoa. Ei autokoulu ole pakollinen. Mutta ap:llä on ajokortti, joten en oikein ymmärrä ettei halua opetella, kun on jo joutunut opettelemaan ja maksaahan se kortin suorittaminen ja vaatii aikaa myös, rahan lisäksi. Miksi nähdä moinen vaiva jos ei halua oppia ajamaan?
Isojen kysymysten äärellä ollaan. Jos on mielikuvitusta tai elämänkokemusta, niin vastaaminen onnistuu. Muutama vaihtoehto.
1) Yleensä kortti ajetaan nuorena, silloin kun ei osata pelätä mitään ja ollaan kuolemattomia. Silloin saa vanhempien autonkin käyttöön. Ehkä kotoa muutettua ei olekaan ollut autoa käytössä ja vuoden parin taukokin jo kummasti vaikuttaa taitoihin. Sen lisäksi oppii, että vahinkoja sattuu.
2) Ehkä on ollut pelottava kolari, läheltä piti -tilanne joko itsellä tai jollain muulla, on alkanut pelottaa
3) Ehkä elämässä on ollut ihmisiä, jotka mieluummin ajavat itse kuin istuvat toisen kyydissä. Kyydissä istuvan taidot ruostuvat.
4) Ehkä on muutettu toiselle paikkakunnalle, jossa tiet eivät ole tuttuja ja ajo navigaattorin kanssa arasteluttaa.
5) Ehkä joku on sanonut, että on huono kuski. Halu ajaa vähenee kummasti.
Keksi lisää syitä. Kaikki ovat kokijalleen ihan yhtä tosia ja oikeita.
1)ajoin kortin nuorena, eikä heti sen jälkeen ollut autoa käytössä
2)läheltä-piti tilanteita ollut. +minun autoon törmättiin, kolari oli vastapuolen syy
3)moni ajaa mielellään, mutta voi ajaa vuorotellen tai ainakin silloin kun on yksin menossa johonkin
4)muuttanut ja myös käynyt eri paikkakunnilla joissa tiet eivät ole tuttuja. Navigaattoria ei vielä jokunen aika sitten edes ollut, vieraassa paikassa/kaupungissa apuna siis paperikartta jos ei muuten löydä perille. Navigaattoria oppii käyttämään
5)aika älyttömän moni joka istuu vänkärin paikalla on aina se "parempi kuski"
Mulla ei paljon tule autolla ajoa, ehkä joku 50-100km päivä, mutta siitä huolimatta mä ajan niinkun ajan ja osaan, ja jos jollekkin mun kyyti ei kelpaa, passaa kävellä sitten.Mitä tämä vastauksesi nyt sitten todisti? Ei muuta kuin sen, että sinä olet erilainen ihminen kuin joku toinen.
Ei kai mitään. Luettelit syitä miksi lopettaa autoilu. Luettelin että miksi ei. Esim mitä sitten jos joku haluaa päteä ja haukkua sun ajamista, lopetat ajamisen vai päätät olla ottamatta sitä kyytiin enää?
Ihan se on oma päätös jos antaa aina toisten ajaa ja sit se itseltä unohtuu. Oma päätös on myös se, että ajaa itse, vaikka olisi huono sää tai mitä hyvänsä. Mitään ei opi jos ei opettele. En minäkään varmaan kovin innoissaan olis auton rattiin lähdössä nyt jos joku olis mun puolesta ajanut 20 vuotta. Mut jos on kortti ja auto, niin kannattaa välillä ajaa ettei taito unohdu. Vaikea alkaa opettelemasn jos unohtuu kokonaan. Mä ainakin oon aina ajatellut, että ei ole niin riippuvainen toisista ihmisistä jos pitää omaa ajotaitoa yllä.
On varmasti paljon parempia autoilijoita kun minä, mut mitä sitten. Mun tulee ajettua melkein joka päivä suunnilleen 50-100km ja sillä tavalla tulee pidettyä sitä ajotaitoa yllä. Ei sitä kokemusta muuten tule kun ajamalla itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa käyttäisit vain aivojasi jos sulla sellaiset on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat kilpaa vinkuu avuttomuuttaan kuinka on ihan pöyristyttävää kortillista ihmistä patistaa rattiin. Kuitenkin varmasti kelpaa rouvien istahtaa aina farmarin kyytiin hakemaan Prismasta apetta ja kertoa mihin muuallekin auton suvaitsee heidät kuljettaa. Monestiko tankilla sanotte miehillenne, että istu vaan, mun vuoro tankata?
Onneksi en ole lesbo :D
Minä tykkään istua mieheni kyydissä, hän on taitava kuski. Itse en osaa aja vaikka kortti onkin. En koskaan sano miehelleni tankilla, että "istu vain, mun vuoro tankata". Tämä siksi, että en osaa tankata. En ole koskaan tankannut. Sen sijaan hyvin usein tankilla annan miehelle luottokorttini ja sanon, että "maksa tuolla bensa". Olen kyllä ehdottanut, että mies näyttäisi miten tankataan, mutta hän ei ole näyttänyt.
Etkö ole koskaan ollut mukana huoltoasemalla? Näethän sä miten tankataan ja mitä tankataan kun vaan katsot. Vaikka autossa istumalla näet kun vaan käännät päätäsi ja katsot!
En kyllä ymmärrä alapeukkuja tässä. Ei mulle kukaan ole neuvonut kuinka tankataan. Se nyt on hyvä tietää mitä siihen autoon tankataan.
Joo mutta haloo nyt oikeasti. Ei riitä että tietää tankataanko sinne diisseliä vai vettä vai perunaviinaa. Pitää tietää miten se tankki aukeaa (tarviiko siihen avaimen?), pitääkö maksaa ennen kuin letkusta tulee bensaa, alkaako bensa tulla letkusta kun työntää sen letkun sinne auton reikään, koska pitää lopettaa bensan valuttaminen sinne autoon? Ei se ole niin helppoa. Kyllä joku voisi sen kertaalleen näyttää että tietää.
No haloo haloo. Mitenkähän mä on saanut eri autot tankattua vaikkei noita luettelemiasi asioita ole mulle kerrottu? Yleensä tarvii avaimen jos korkissa on lukko, siis semmonen mihin se avain laitetaan. Jos ei ole, niin ei avainta tarvita. Jos osaat käyttää pankkiautomaattia, niin bensa-automaattiakin kyllä. Isolla lukee onko kortti/seteli automaatti. Suomeksi on teksti. Toimit ohjeen mukaan. Polttoaineen tulo lakkaa kun maksamasi rahasumma on tankattu.
Jos taas jossain lukee "maksu kassalle", niin maksat kassalle. Ja taitaa nyt olla niitä mobiilimaksu mahdollisuudella olevia myös.Pitääkö letkusta painaa jotain nappia? Mitä jos laittaa sinne liikaa bensaa vahingossa ja kaikki valuu yli?
Ihan hyvin näytät osaavan suomea. Tuolla suomen kielen taidolla kyllä saat tankattua ja maksettua ja otettua vielä kuitinkin jos sen haluat.
Hyvä juttu. Kun minulla ei ole autoa, niin voinko mennä sinne tankille tankkailemaan muiden autoja? Tietenkään en voi maksaa, joten saavat itse antaa rahaa. Mutta jos sanon että haluan harjoitella tätä tankkaamista.
Joo, voit harjoitella tankkaamista kanisteriin tai sitten ihan kysyt vaan ihmisiltä siellä. Varsinkin huonolla säällä ilahtuisin jos olisit harjoittelemassa. Joten kyllä.
Hassu idea mennä johonkin kanisteriin harjoittelemaan, johan ne minua pitkään katsovat siellä ne muut ihmiset. Olen aika vetävän näköinen nainen, joten taidampa mieluummin mennä vain kysymään joltain mieheltä tankilla, että saanko harjoituksen vuoksi tankata autosi ja hymyillä päälle :) . Oletko sinä vetävän näköinen mies? Mistä tunnistan sinut?
Kanisteriin otetaan ruohonleikkurin bensa,ei mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän autoton nainen, joka ei osaa tankata, ole välttämättä ollenkaan miehen varassa. Hän voi hyvin olla menestyvä sinkkunainen, joka on ihan vain itsensä varassa, ja pärjää elämässään yksin mainiosti. Vaikka ei osaa ajaa autoa.
Sinkkunainen nyt ylipäänsä ei voi olla mihensä varassa.
Jos on autoton ja ajokortiton niin ymmärrän jos sanoo ettei osaa tankata.
Jos on ajanut ajokortin niin en ymmärrä että ei osaa sinne tankille ajaa eikä omaa ajattelukykyä käyttää. Mutta ihminen tuntuukin tyhmenevän ja tyhmenevän sukupolvesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat kilpaa vinkuu avuttomuuttaan kuinka on ihan pöyristyttävää kortillista ihmistä patistaa rattiin. Kuitenkin varmasti kelpaa rouvien istahtaa aina farmarin kyytiin hakemaan Prismasta apetta ja kertoa mihin muuallekin auton suvaitsee heidät kuljettaa. Monestiko tankilla sanotte miehillenne, että istu vaan, mun vuoro tankata?
Onneksi en ole lesbo :D
Minä tykkään istua mieheni kyydissä, hän on taitava kuski. Itse en osaa aja vaikka kortti onkin. En koskaan sano miehelleni tankilla, että "istu vain, mun vuoro tankata". Tämä siksi, että en osaa tankata. En ole koskaan tankannut. Sen sijaan hyvin usein tankilla annan miehelle luottokorttini ja sanon, että "maksa tuolla bensa". Olen kyllä ehdottanut, että mies näyttäisi miten tankataan, mutta hän ei ole näyttänyt.
Etkö ole koskaan ollut mukana huoltoasemalla? Näethän sä miten tankataan ja mitä tankataan kun vaan katsot. Vaikka autossa istumalla näet kun vaan käännät päätäsi ja katsot!
En kyllä ymmärrä alapeukkuja tässä. Ei mulle kukaan ole neuvonut kuinka tankataan. Se nyt on hyvä tietää mitä siihen autoon tankataan.
Joo mutta haloo nyt oikeasti. Ei riitä että tietää tankataanko sinne diisseliä vai vettä vai perunaviinaa. Pitää tietää miten se tankki aukeaa (tarviiko siihen avaimen?), pitääkö maksaa ennen kuin letkusta tulee bensaa, alkaako bensa tulla letkusta kun työntää sen letkun sinne auton reikään, koska pitää lopettaa bensan valuttaminen sinne autoon? Ei se ole niin helppoa. Kyllä joku voisi sen kertaalleen näyttää että tietää.
No haloo haloo. Mitenkähän mä on saanut eri autot tankattua vaikkei noita luettelemiasi asioita ole mulle kerrottu? Yleensä tarvii avaimen jos korkissa on lukko, siis semmonen mihin se avain laitetaan. Jos ei ole, niin ei avainta tarvita. Jos osaat käyttää pankkiautomaattia, niin bensa-automaattiakin kyllä. Isolla lukee onko kortti/seteli automaatti. Suomeksi on teksti. Toimit ohjeen mukaan. Polttoaineen tulo lakkaa kun maksamasi rahasumma on tankattu.
Jos taas jossain lukee "maksu kassalle", niin maksat kassalle. Ja taitaa nyt olla niitä mobiilimaksu mahdollisuudella olevia myös.Pitääkö letkusta painaa jotain nappia? Mitä jos laittaa sinne liikaa bensaa vahingossa ja kaikki valuu yli?
Ihan hyvin näytät osaavan suomea. Tuolla suomen kielen taidolla kyllä saat tankattua ja maksettua ja otettua vielä kuitinkin jos sen haluat.
Hyvä juttu. Kun minulla ei ole autoa, niin voinko mennä sinne tankille tankkailemaan muiden autoja? Tietenkään en voi maksaa, joten saavat itse antaa rahaa. Mutta jos sanon että haluan harjoitella tätä tankkaamista.
Auton omistajat eivät taida innostua tuollaisesta...
En jaksa lukea ketjua. Joko on selvinnyt miten mies pääsi sinne lääkäriin jalka paketissa?
Luulisi että jo sinne menemiseen olisi tarvittu kuskia.
Ja minä landepaukku jourun perkele pitkästä aikaa seikkailemaan Tampereen keskustaan. Jo nyt ahdistaa sinne ajo ja parkkiksen etsintä. En halua maksaa siitä ilosta että saan auton parkkiin johonkin. Typerää rahastusta moinen. Täysin turhaa. Toinen on kun miksi niitä kaistoja tarvitaan niin paljon? Kaks kolme kaistaa ja sitten vielä valoja metrin välein???
Bussiaikataulutkin on helvetistä.
Ap, miehes on kyllä idiootti. Miksei ottanut kaikkia tarvittavia asioitaan itse mukaansa??
Olisin varmaa lyöny tai ainakin potkassu siihen kipeään kinttuun jos mulle tuollain räyhättäs kun koittaisin toista auttaa.
Hassu idea mennä johonkin kanisteriin harjoittelemaan, johan ne minua pitkään katsovat siellä ne muut ihmiset. Olen aika vetävän näköinen nainen, joten taidampa mieluummin mennä vain kysymään joltain mieheltä tankilla, että saanko harjoituksen vuoksi tankata autosi ja hymyillä päälle :) . Oletko sinä vetävän näköinen mies? Mistä tunnistan sinut?