Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

viiskymppiset naiset ei ole haluttavia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää ettei 52-vuotias ole läheskään niin haluttava kuin 22-vuotias mutta kyllä vanhempi nainen voi olla todella seksikäs ikäisekseen.

Vierailija
2/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että oma, rakas mieheni minua haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi seksi seksi. Eikö ap mitään muuta naisesta halua?

Oikeasti iän myötä korostuvat henkiset asiat, luonne ja hyvä arkielämä.

Jos näin ei tapahdu, se on sääli, sillä ulkoinen olemus rapistuu väistämättä Kaikilla.

Rakkaus ei katso ikää, ulkomuotoa.

Vierailija
4/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne viiskymppiset naiset ei vaan ole niin haluttavia kuin parikymppiset. Minkäs teet.

Vierailija
5/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Teemu Selänteen pojat on paremman näköisiä kuin Teemu. 

Vierailija
6/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähes 50 v nainen ja kyllä minuakin enemmän himottaa nuoret kollit kuin riippapallit.

Tosin annan nuorten olla rauhassa sillä ymmärrän etenkin minä kiinnosta heitä ja tässä ehkä se miesten ja naisten ero näkyy.

Vierailija
7/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähes 50 v nainen ja kyllä minuakin enemmän himottaa nuoret kollit kuin riippapallit.

Tosin annan nuorten olla rauhassa sillä ymmärrän etenkin minä kiinnosta heitä ja tässä ehkä se miesten ja naisten ero näkyy.

Aika seksististä olettaa että kaikki 50v miehet olisi kullillaan ajattelevia limanuljaskoja, maailma ei ole ihan noin mustavalkoinen paikka.

Vierailija
8/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en edes pyri näyttämään nuorelta. Naama on aina oĺlut ruma ja ei vartalokaan mikään Elisabetin mallinen. Nuorempana yks kaverini ihmetteli miksi aina saan iskettyä komeita miehiä. No en tiedä. Eikä niitä iskettyjä ollu ku pari. Kai se että oon ollu aina positiivisella tuulella jos jotain katellu sillä silmällä.

Nykyäänkin voin katsella ja ei muuta. Katselen ihan minkäikäsiä haluan mutta tietenkään erityisen nuoret miehet tai pojat ei kiinnosta. Mies kuitenkin pitää olla. En osaa flirttailla ja olen kyllä nopeasti ihastuva mutta myös unohtava. Aloitteentekijä en ole. En oikein jaksa uskoa että minua kukaan haluaisikaan tosi mielessä katsella. Ikääni en kuitenkaan sure.

Vierailija
9/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä on paljon todella upeita 5-kymppisiä ja ylikin. Mun siskoa ei ikipäivänä uskois 60-vuotiaaksi, on niin kaunis ja timmi, paljon paremman näköinen kuin tuo Elisapetti. Enkä mäkään ole hassumpi ja olen kohta 50. Ei se vaadi kuin liikuntaa ja oikean ruokavalion + iloisen mielen ja ihonhoitoa. Enkä minäkään mitenkään panosta ulkonäkööni, en jaksa pahemmin meikkailla ja hiukset kietaisen helpolle nutturalle, terveyden takia liikun ja elän muutenkin terveellisesti. Se hyvä ulkonäkö tulee ihan vaan kaupanpäälle. Ei tän ikäisenä enää oo ulkonäköasiat siellä top tenissä. 

Vierailija
10/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin timminä viisikymppisenä tiedän hyvinkin olevani ihan haluttava, mutta mistä juontaa juurensa miesten ajatuksenjuoksu että olen jotenkin helppo? Ihan niin kuin olisin ihan haltioissani että joku 10-15 vuotta nuorempi käy kuumana ja lähden ensi vinkkauksesta mukaan. Tämä on nyt ihan uusi juttu, nuorempana kun yritettiin iskeä niin silloin jotakuinkin samanikäiset pyysi esim. treffeille tms tai näkivät ihan vaivaakin. Ilmeisesti se markkina-arvon heikentyminen näkyy siinä, että kun kerron ikäni (olen piinallisen rehellinen ihminen) niin miesten ajatus kääntyy niin että nyt on helppo nakki. En muuten ole, vaan pitää synkata tosi hyvin jotta viitsisin vaivautua. Itse en aloitteita tee enkä edes miestä etsi. Joskus vaan tilanteita tulee eteen.

Vierailija
11/11 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Teemu Selänteen pojat on paremman näköisiä kuin Teemu. 

Niinpä, Teemu on ihän pappa.