Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken. Mies raivoaa mulle koska en uskalla ajaa autoa!

Vierailija
01.08.2017 |

Äsken mies oli käymässä lääkärissä murtuneen jalan takia, sitten se soitti että sen pitää mennä vielä toiseen paikkaan lääkäriin. Ja röntgenkuvakansio olijäänyt meille kotiin. Mies siis soitti että voitko tuoda ne. Olin juuri tullut suihkusta tukka märkänä, ja puin nopeati vaatteet päälle je hyppäsin bussiin rontgenkuvakansio laukussani. Mies lähetteli koko matkan tekstareita että "missä vitussa olen" yms.

Kun saavuin tapaamispaikalle, ojensin kansion miehelle ja se rupesi ensinnäkin raivoamaan että miksi en ottanut muovipussia sille. en tajunnut siinä kiireen keskellä kotona ottaa pussia kun oli kiire vaan juosta nopeasti bussiin... ja mies jatkoi "laitanko nää sun perseeseen vai??" viitaten siihen että en tuonut pussia. räyhäsi ja jouduin toppuuttelemaan ettei herätä muiden ihmisten huomiota. ja alkoi raivota siitäkin että miksi en tullut autolla koska olisi säästynyt aikaa koska oli kiire sinne toiseen lääkäriin, en ole koskaan ajanut tolla meidän uudella autolla ja muutenkin pelottaa ja ahdistaa ajaminen.

ajatuksia, vinkkejä, mitä vaan?? auttakaa.

Kommentit (282)

Vierailija
281/282 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla vähän sama ongelma. Ekan kerran kun ajoin miehen autolla, onnistuin jo naarmuttamaan toista autoa niin, että apukuskin puoleinen ovi meni miehen autosta vaihtoon. En ole sen jälkeen sillä viitsinyt ajaa, koska olen opiskelija, ja mulla ei oo varaa maksaa, jos kolaroin.

(Mikäli olisi oma auto kyseessä, niin muutamat naarmut ei haittaisi, ja luultavasti olisi rahaa sitten maksaa jos tulisi auton kanssa ongelmia).

Naisilla ei ole avaruudellista hahmotuskykyä,eihän se ole niin tärkeää missä auton kulmat menevät.

Joo ihan kiusallaan ollaan surkeita hahmottamaan, se on niin kiva kärsiä tällaisesta!

Vierailija
282/282 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko jatkaa kauan tätä höpöhlpö ketjua? Miten meette näin surkeeseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä