Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken. Mies raivoaa mulle koska en uskalla ajaa autoa!

Vierailija
01.08.2017 |

Äsken mies oli käymässä lääkärissä murtuneen jalan takia, sitten se soitti että sen pitää mennä vielä toiseen paikkaan lääkäriin. Ja röntgenkuvakansio olijäänyt meille kotiin. Mies siis soitti että voitko tuoda ne. Olin juuri tullut suihkusta tukka märkänä, ja puin nopeati vaatteet päälle je hyppäsin bussiin rontgenkuvakansio laukussani. Mies lähetteli koko matkan tekstareita että "missä vitussa olen" yms.

Kun saavuin tapaamispaikalle, ojensin kansion miehelle ja se rupesi ensinnäkin raivoamaan että miksi en ottanut muovipussia sille. en tajunnut siinä kiireen keskellä kotona ottaa pussia kun oli kiire vaan juosta nopeasti bussiin... ja mies jatkoi "laitanko nää sun perseeseen vai??" viitaten siihen että en tuonut pussia. räyhäsi ja jouduin toppuuttelemaan ettei herätä muiden ihmisten huomiota. ja alkoi raivota siitäkin että miksi en tullut autolla koska olisi säästynyt aikaa koska oli kiire sinne toiseen lääkäriin, en ole koskaan ajanut tolla meidän uudella autolla ja muutenkin pelottaa ja ahdistaa ajaminen.

ajatuksia, vinkkejä, mitä vaan?? auttakaa.

Kommentit (282)

Vierailija
1/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallenna taksin numero miehelle pikavalintaan.

Kerro että seuraavan kerran kun huutaa ja räyhää sulle turhasta niin se on adios.

Vierailija
2/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana tässä ei nyt ole autolla ajamisesi/ajanattomuus, vaan miegen käytös. Onko hän muutenkin noin ilkeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa:

1) jätä se sika

2) ryhdy ajamaan sitä autoa, mitä enemmän ajat sitä vähemmän se ajaminen ahdistaa

Itse tekisin tuon ykkösen, jos mulle joku kadulla alkaisi pauhaamaan noin ja käyttäisi tuollaista kieltä, vaihtoon menisi pommin varmasti.

Vierailija
4/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt ihan tarkkaan, mikä todellinen ongelmasi on.

A) Et uskalla ajaa autoa, miksi?

Ratkaisu: mene autokouluun ottamaan lisätunteja ja pyydä sellainen opettaja, joka voi rohkaista sinua ajamaan. Toinen ratkaisu: sille autolle otetaan niin hyvät vakuutukset, että ne korvaavat mahdolliset vahingot.

B) Mies raivoaa sinulle. Ei tämä varmasti ollut ainoa eikä ensimmäinen kerta kun raivostui sinulle.

Miksi ihmeessä sinä sitä siedät?

C) Sinä palvelet miestä juoksujalkaa, mutta siitä seuraa silti kohta B.

Saatko sinä jotain omituista tyydytystä siitä, että sinulla on Herra, joka määrää orjatartaan?

Vierailija
5/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä jotka ei aja autoa vaikka on kortti. Ja ne on aina naisia. Miten joku voi olla tollanen nysverö? Sun mieskin kohtelee sua huonosti koska annat sen hyppiä silmille. Ryhtiä!

Vierailija
6/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yleensä liikut bussilla ja pyysi vain kansiota eikä kyytiä, on totaalisen väärässä. Käytös inhottavaa. Mutta kyllähän se olisi vähän hankalaa, jos toisella on kortti ja on auto, mutta ei aja sitä. Jotenkin helpompi tajuta, jos ei ole korttia eikä näin aja koskaan.

Vierailija
7/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika avuton olet

Vierailija
8/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Ja sitten haukutaan miestä.

Vierailija
9/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana tässä ei nyt ole autolla ajamisesi/ajanattomuus, vaan miegen käytös. Onko hän muutenkin noin ilkeä?

Yleensä ei,  yleensä se siis on kohtelias ja huomaavainen mutta juuri tämänkaltaisissa tilanteissa se on aivan hirveä. Esim. kerran kun asuimme vielä eri osoitteissa, oli mies unohtanut avaimet kotiinsa sisälle. Mies asui vantaalla ja minä helsingissä. sama kuvio, se soitti että tuo avaimet, eli äkkiä vaatteet päälle ja reppu selkään ja lähdin kohti vantaata. ja mies pommittaa viesteillä että mikä vittu kestää, ja itkun partaalla tuon avaimet miehelle joka edelleen talon rapussa räyhää ja haukkuu heti ensimmäisenä kun näkee että tulen avaimien kanssa eikä edes kiittänyt. hyviä hetkiä on kyllä enemmän.

ap

Vierailija
10/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas itkettää. 0/5

Vierailija
11/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
12/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen vuokrannut autoja, niin olen huomannut, että jos ei ole jollain autolla aikaisemmin ajanut, niin sillä ei niin vaan lähdetä kiireessä liikkeelle. Ei hypätä niinkuin saluunan ikkunasta hevosen selkään Lucky Lukessa, ja lähdetä ajamaan. Jo pelkkä käynnistäminen ja valojen päällelaitto voi vaatia manuaalin selaamista. Ja sitten vielä pitää totutella sillä ajamiseen ettei kolaroi heti alkuun.

Vierailija
13/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilkeä, mutta onhan tuo myös naurettavaa ettei aikuinen, ajokortin omaava ihminen USKALLA ajaa autoa. Et varmaan ikinä voi esim vuokrata autoa, kun omg, sehän ei varmasti ole samanlainen kuin kotona! Opettele nyt vähän rohkeammaksi, samalla ehkä rohkaistut dumppaamaan noin törkeän äijänkin...

Vierailija
14/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa et aja? Olet varsinainen vätys. Ei vika ole miehessä, vaan sinussa.

Sussa vielä sitäkin enemmän.

Vierailija
15/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ei,  yleensä se siis on kohtelias ja huomaavainen mutta juuri tämänkaltaisissa tilanteissa se on aivan hirveä. Esim. kerran kun asuimme vielä eri osoitteissa, oli mies unohtanut avaimet kotiinsa sisälle. Mies asui vantaalla ja minä helsingissä. sama kuvio, se soitti että tuo avaimet, eli äkkiä vaatteet päälle ja reppu selkään ja lähdin kohti vantaata. ja mies pommittaa viesteillä että mikä vittu kestää, ja itkun partaalla tuon avaimet miehelle joka edelleen talon rapussa räyhää ja haukkuu heti ensimmäisenä kun näkee että tulen avaimien kanssa eikä edes kiittänyt. hyviä hetkiä on kyllä enemmän.

ap

Ja silti sinä onneton muutit sen kanssa silti samaan asuntoon.

Mutta itse kukin elää valintojensa kanssa. Jos sinulla on ihan ok itkeskellä silloin tällöin ( siis kuinka usein oikeasti?!) niin siinäpä sitten itket. Mutta tiedätkö, että on olemassa ihan kivoja miehiä, jotka eivät halua kumppaninsa itkevän ja osaavat käyttäytyä ihmisiksi. Niidenkin kanssa on paljon hyviä hetkiä, mutta noin huonoja vähemmän.

Vierailija
16/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaali ihminen osaa ajaa autoa kuin autoa kun on sen jo kertaalleen opetellut autokoulussa. Ihan sama pätee pyörälläajoon.

Vierailija
17/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä, ei ollut kyllä sinun vikasi yhtään.

Vierailija
18/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi helkkarissa veisin avaimet tms tyypille joka on ne ITSE unohtanut? En tosiaan vie.

Vierailija
19/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Just. Eihän tuollaista viitsi auttaa jos kiitoksena on vain huutoa ja raivoamista. Hoitakoon itse asiansa vastedes. Ota tämä huomenna puheeksi ja sano että käytöksensä on ihan törkeää, oli viimeinen kerta kun autat tuolla käytöksellä. Kyllä se tajuaa virheensä jos on oikeasti muuten hyvä tyyppi. Jotkut reagoi ihan älyttömillä tavoilla stressitilanteisiin, mutta omaa käytöstä voi ja pitää kehittää. Älä alistu tuohon enää.

Vierailija
20/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se auto siis teidän? Minä testiajan miesystävänkin uuden auton heti. Ihan silkasta mielenkiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan