Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken. Mies raivoaa mulle koska en uskalla ajaa autoa!

Vierailija
01.08.2017 |

Äsken mies oli käymässä lääkärissä murtuneen jalan takia, sitten se soitti että sen pitää mennä vielä toiseen paikkaan lääkäriin. Ja röntgenkuvakansio olijäänyt meille kotiin. Mies siis soitti että voitko tuoda ne. Olin juuri tullut suihkusta tukka märkänä, ja puin nopeati vaatteet päälle je hyppäsin bussiin rontgenkuvakansio laukussani. Mies lähetteli koko matkan tekstareita että "missä vitussa olen" yms.

Kun saavuin tapaamispaikalle, ojensin kansion miehelle ja se rupesi ensinnäkin raivoamaan että miksi en ottanut muovipussia sille. en tajunnut siinä kiireen keskellä kotona ottaa pussia kun oli kiire vaan juosta nopeasti bussiin... ja mies jatkoi "laitanko nää sun perseeseen vai??" viitaten siihen että en tuonut pussia. räyhäsi ja jouduin toppuuttelemaan ettei herätä muiden ihmisten huomiota. ja alkoi raivota siitäkin että miksi en tullut autolla koska olisi säästynyt aikaa koska oli kiire sinne toiseen lääkäriin, en ole koskaan ajanut tolla meidän uudella autolla ja muutenkin pelottaa ja ahdistaa ajaminen.

ajatuksia, vinkkejä, mitä vaan?? auttakaa.

Kommentit (282)

Vierailija
21/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla niin, että miehesi tilanne (murtunut jalka, sairaala) saa hänet käyttäytymään noin? Jospa se on vain levottoman mielen aikaansaama reaktio.

Vierailija
22/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purki turhautumistaan suhun,koska olisit päässyt aika paljon nopeammin sillä autolla. Kummassakin osapuolessa ON vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se auto siis teidän? Minä testiajan miesystävänkin uuden auton heti. Ihan silkasta mielenkiinnosta.

Ihmisiä on erilaisia. Minä en aja koska olisin vaaraksi liikenteessä.

Ohis paniikkihäiriöinen.

Vierailija
24/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi totutella autolla ajamista jos korttikin hankittu.

Vierailija
25/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana tässä ei nyt ole autolla ajamisesi/ajanattomuus, vaan miegen käytös. Onko hän muutenkin noin ilkeä?

Yleensä ei,  yleensä se siis on kohtelias ja huomaavainen mutta juuri tämänkaltaisissa tilanteissa se on aivan hirveä. Esim. kerran kun asuimme vielä eri osoitteissa, oli mies unohtanut avaimet kotiinsa sisälle. Mies asui vantaalla ja minä helsingissä. sama kuvio, se soitti että tuo avaimet, eli äkkiä vaatteet päälle ja reppu selkään ja lähdin kohti vantaata. ja mies pommittaa viesteillä että mikä vittu kestää, ja itkun partaalla tuon avaimet miehelle joka edelleen talon rapussa räyhää ja haukkuu heti ensimmäisenä kun näkee että tulen avaimien kanssa eikä edes kiittänyt. hyviä hetkiä on kyllä enemmän.

ap

Minulla samanlaisen mies. Muuten täydellinen unelmien mies mutta tietyissä stressitilanteissa räyhääjä yhdistettynä kontrollifriikkiin. Piirteet lisääntynyt ajan myötä. Olen sinnitellyt lasten ja asuntolainan takia mutta mutta alkaa tulla täyteen.

Suosittelen että vaihdat miehen pois. Tuollainen käytös syö suhteesta kaiken hyvän.

Vierailija
26/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa et aja? Olet varsinainen vätys. Ei vika ole miehessä, vaan sinussa.

Tiedän paljon ihmisiä, jotka eivät aja autoa . Toiset eivät tykkää, toiset eivät uskalla ja toisilla saattaa olla traumoja onnettomuudesta. Se ei kerro ihmisen paremmuudesta tai huonommuudesta mitään.

Mutta sinun tekstisi osoittaa sen, että sulla ei ole käytöstapoja yhtään. Et näköjään tiedä sitäkään, että keskustelupalstoilla ei haukuta ihmisiä eikä se ole sallittua. Tutustu sääntöihin ennen kuin käytät nettiä, jos et ymmärrä .

Vierailija
27/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mitähän jos itse olisit jalka murtuneena ja toiseen läkäriin kiire ja joku idiootti on niin itsekäs ettei viitsi lähteä autolla vaan oman mukavuutensa takia ottaa bussin. Tyyppillistä naisen käytöstä.

Vierailija
28/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mitähän jos itse olisit jalka murtuneena ja toiseen läkäriin kiire ja joku idiootti on niin itsekäs ettei viitsi lähteä autolla vaan oman mukavuutensa takia ottaa bussin. Tyyppillistä naisen käytöstä.

MUtta kertoiko mies sitä vai pyysikö vain tuomaan kuvat?

Vierailija
29/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ilkeä, mutta onhan tuo myös naurettavaa ettei aikuinen, ajokortin omaava ihminen USKALLA ajaa autoa. Et varmaan ikinä voi esim vuokrata autoa, kun omg, sehän ei varmasti ole samanlainen kuin kotona! Opettele nyt vähän rohkeammaksi, samalla ehkä rohkaistut dumppaamaan noin törkeän äijänkin...

Täällä toinen vätys. Mies istuu vieressä ja räkyttää ajotyylistä. Ajohalut on mennyt täysin enkä halua enkä uskalla ajaa autolla koska en kuulemma osaa ja onnettomuuus on lähellä joka kerta kun ajan.

Vierailija
30/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama ongelma. Ekan kerran kun ajoin miehen autolla, onnistuin jo naarmuttamaan toista autoa niin, että apukuskin puoleinen ovi meni miehen autosta vaihtoon. En ole sen jälkeen sillä viitsinyt ajaa, koska olen opiskelija, ja mulla ei oo varaa maksaa, jos kolaroin.

(Mikäli olisi oma auto kyseessä, niin muutamat naarmut ei haittaisi, ja luultavasti olisi rahaa sitten maksaa jos tulisi auton kanssa ongelmia).

Vierailija
31/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansio takapuoleen?

Mies voisi tunkea kansionsa ihan omaan paksteriinsa. Moukkamaista ja nyrjähtänyttä räyhäystä ei tarvitse kuunnella .

Vierailija
32/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Mieti ap itse,että olisit ollut miehen tilalla. Olisitko mieluummin halunnut,että mies tulee autolla nopeammin luoksesi vai se,että mies olisi itkenyt ja sanonut,et tuun bussilla kun en uskalla ajaa.

Vierailija
33/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Mieti ap itse,että olisit ollut miehen tilalla. Olisitko mieluummin halunnut,että mies tulee autolla nopeammin luoksesi vai se,että mies olisi itkenyt ja sanonut,et tuun bussilla kun en uskalla ajaa.

Jalka murtunut jo 3 viikkoa sitten!! Meni nyt vain ns. kontrollikäynnille.

ap

Vierailija
34/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua ihmisiä jotka ei aja autoa vaikka on kortti. Ja ne on aina naisia. Miten joku voi olla tollanen nysverö? Sun mieskin kohtelee sua huonosti koska annat sen hyppiä silmille. Ryhtiä!

Juu tiedän useamman naikkosen jolla on kortti mutta ei ajettu kymmeniin vuosiin.

Vierailija
35/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voimat menevät siihen kun pelkää toisen räkyttämistä, sitten vielä nalkutetaan vuosikausia siitä.

Miehelle on selitettävä että jostain se on pois.

Toisaalta ihminen joka on vähemmän itsevarma tekee virheitäkin vähemmän.

(Tahdoin siis pudottaa lumihankeen hänet matkan varrella).

Vierailija
36/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalka murtunut jo 3 viikkoa sitten!! Meni nyt vain ns. kontrollikäynnille.

ap

Kommenttisi kertoo kaiken oleellisen. Et hyväksyisi tätä toimintaa mieheltä,jota itse teet. Koska sillä ei nyt ole mitään merkitystä,onko jalka mennyt poikki nyt vai 3 viikkoa sitten.

Vierailija
37/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua ihmisiä jotka ei aja autoa vaikka on kortti. Ja ne on aina naisia. Miten joku voi olla tollanen nysverö? Sun mieskin kohtelee sua huonosti koska annat sen hyppiä silmille. Ryhtiä!

Juu tiedän useamman naikkosen jolla on kortti mutta ei ajettu kymmeniin vuosiin.

Juu, mä tiedän usean ukon jolla kortti, mutta niin huonot ajotaidot että kortin sais ottaa pois.

Vierailija
38/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken mies oli käymässä lääkärissä murtuneen jalan takia, sitten se soitti että sen pitää mennä vielä toiseen paikkaan lääkäriin. Ja röntgenkuvakansio olijäänyt meille kotiin. Mies siis soitti että voitko tuoda ne. Olin juuri tullut suihkusta tukka märkänä, ja puin nopeati vaatteet päälle je hyppäsin bussiin rontgenkuvakansio laukussani. Mies lähetteli koko matkan tekstareita että "missä vitussa olen" yms.

Kun saavuin tapaamispaikalle, ojensin kansion miehelle ja se rupesi ensinnäkin raivoamaan että miksi en ottanut muovipussia sille. en tajunnut siinä kiireen keskellä kotona ottaa pussia kun oli kiire vaan juosta nopeasti bussiin... ja mies jatkoi "laitanko nää sun perseeseen vai??" viitaten siihen että en tuonut pussia. räyhäsi ja jouduin toppuuttelemaan ettei herätä muiden ihmisten huomiota. ja alkoi raivota siitäkin että miksi en tullut autolla koska olisi säästynyt aikaa koska oli kiire sinne toiseen lääkäriin, en ole koskaan ajanut tolla meidän uudella autolla ja muutenkin pelottaa ja ahdistaa ajaminen.

ajatuksia, vinkkejä, mitä vaan?? auttakaa.

Minäpä väännän sulle nyt ihan rautalangasta vinkin: jätä tuollainen ääliö.

Vierailija
39/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle kylmän rauhallisesti että seuraavalla kerralla kun tarvitsee apua ei tarvitse sinulle soitella kun kiitos on tämä. Sano myös että jos haluaa jatkaa suhdetta sinun kanssasi pitää huolen siitä että oli viimeinen kerta kun sinulle tuohon sävyyn puhuu ja vaadi anteeksipyyntöä Jos ei toimi niin eroa. Turha tuhlata elämäänsä huonokäytöksisen moukan kanssa. On se nyt ihme että aikuiselle miehelle pitää opettaa perus käytöstapoja ihan alkaen siitä minkälainen käytös toista kohtaan on sopivaa. Entisajan herrasmiehiä jotka osasivat kauniisti huomioida naisensa ja muut ihmiset ei nykyään ole kuin vanhoissa tarinoissa mutta edes ihan normaali käytös ei kai sentään olisi liikaa vaadittu!

Vierailija
40/282 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä normaali ihminen osaa ajaa autoa kuin autoa kun on sen jo kertaalleen opetellut autokoulussa. Ihan sama pätee pyörälläajoon.

Hmmm.... taitaa olla sitten aika paljon epänormaaleita ihmisiä liikenteessä noin yleisesti ottaen. Moni ei tunnu osaavan ajaa ollenkaan - ainakaan liikennesääntöjen mukaan edes auttavasti - vaikka oletettavasti autokoulu on käyty ja autokin saattaa olla tuttu. Tai pirustako minä tiedän, en ole joka törtöltä asiaa mennyt kysymään, kun ei esittämäsi väite ole tullut mieleenkään. Enkä aio kysyä vastaisuudessakaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan