Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?
Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D
Kommentit (399)
"Olet ihan kuin Trump."
Aviomiehen toteama riidan yhteydessä. Mä olen se, joka aina pyytää anteeksi, hyvittelee, yrittää ilahduttaa ja pitää toista hyvällä tuulella.
Helsingissä ja Pietarissa ei ole mitään eroa.
"Olet kirjaimellisesti pahempi kuin Hitler" 👌
Sitä ei voi tietää, että joka päivä jossakin päin maailmaa joku hajottaa vahingossa jonkun toisen tavaran.
Vierailija kirjoitti:
Se Jessica Simpson luuli, että tonnikala on kanaa.
Purkkitonnikalaa on pitkään myyty Amerikassa niellä Sea Chicken. En tosin tiedä, esiintyykö tuota nimeä siellä enää. Japanissa tuo Sea Chicken on edelleen käytössä.
mummini, sama josta jo avauduin tuli wc:sta ja totesi "kaks paskaa irtos toisistaan"
EI NÄIN
Et sä voi olla feministi kun meikkaat ja käytät korkokenkiä.
Et sä voi olla uskovainen kun meikkaat ja käytät alkoholia.
Mutta ethän sä näytä yhtään sairaalta! Aina yhtä hämmentävä kommentti.
"Kouluttaudu merkonomiksi, nillä papereilla pääsee pankkeihin, vakuutusyhtiöihin ja tilitoimistoihin saman tien hyvään virkaan, eikä tarvitse olla päivääkään työttömänä." Sanojana ihminen, joka on ollut pankissa töissä merkonomin papereilla 70-luvun alusta, mutta joka ei ymmärrä, että nykypäivänä merkonomin papereilla ei pääse edes kaupan kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikkiliikkeen myyjä esitteli koirille tarkoitettuja oikeita luita mutta en halunnut niitä koska koirallani saattaa olla heikot hampaat, rotuominaisuutena. Myyjä siihen hyvin ivallisena sanomaan ettei ole hullumpaa kuullut, ettei koiralle luita. Lisäsi vielä että on tosin kuullut yhtä hullun jutun koiran omistajasta joka ei uskaltanut viedä koiranpentuaan ulos ollenkaan.
Noh, meinasi yksi koira kuolla kun jäi luunpala kiinni ruokatorveen. Eli ihan mitä tahansa luita ei mun koiralle anneta, olkoon jonkun mielestä vaikka typerää.
Koirani saa siis vain isoja luita joista voi nakertaa pinnasta irti niitä lihanpaloja eikä siis pureskele sitä itse luuta ja sitten saa keinotekoisesti tehtyjä puruluita.
Vesi kiehuu 90 asteessa ja alkoholi 120. Pontikkapannu perustuu siihen että vesi tislataan pois alkoholista.
Seuraavana päivänä: Se olikin suora kulma mikä oli 90 astetta... :D
Eräs nainen luuli, ettei mies voi pyörtyä.
35-vuotiaan miehen suusta: "Olen kokenut seurusteluasioissa, koska olen seurustellut ainakin 50 naisen kanssa, monien kanssa useamman kerran. Minä tiedän siksi naisista paljon. Tiedän, kuinka naisia kohdellaan. Jostain syystä seurustelusuhteet ovat kestäneet aina vähän aikaa, mutta ei se minun vika ole, koska naiset sen ovat aina lopettaneet eli syy on heissä. Nyt olen seurustellut erään naisen kanssa 2 viikkoa, tapaan hänet ensi kuussa ja ensi kesänä menen hänen kanssaan naimisiin, koska olemme niin rakastuneita". Sitten hän viikon päästä kertoi, että "Ei se minun kumppani halua minua tavata eikä seurustella minun kanssa. Se on hänen vikansa, kun hän ei kestänyt, että minä soittelin ja lähetin hänelle viestejä pitkin päivää ja öisinkin". En sentään viitsinyt sanoa, että ei naiselle kannata soittaa tai lähettää viestejä joka viiden minuutin jälkeen, niin he ehkä kestäisivät häntä pitempään kuin sen 1-2 kuukautta, jonka hänen seurustelunsa kestävät.
Serkkuni mielestä hän vielä tietää naisista enemmän kuin minä, että hänellä on ne noin 50 ex-tyttöystävää, joiden kanssa seurustelu on kestänyt noin viikosta pariin kuukauteen kun minulla on ollut vain kolme kumppania, joiden kanssa olen ollut naimisissa pian 15 vuotta ja meillä on 5 lasta. Hänellä nämä "seurustelut" ovat taas sellaisia, että hän tapaa kaltaisensa heikkolahjaisen/lievästi kehitysvammaisen naisen, kysyy tältä ensitapaamisella, että "Aloitetaanko seurustelemaan" ja jos nainen vastaa kyllä, niin jo parin päivän päästä he ovat hirveän rakastuneita keskenään ja ovat muuttamassa yhteen, ovat "kihloissa" ja menossa naimisiin, kunnes yhtäkkiä he eivät enää seurustelekaan. Vastaavanlaisia seurustelusuhteita minä olen viimeksi nähnyt joskus ala-asteella ikätoverieni keskuudessa.
Olimme köyhä nuori pariskunta, mies opiskelija ja minä vakavasti sairaana taistelin eläkkeen saamisesta. Rahat olivat siis todella tiukalla. Sairaus aiheuttaa sellaisia oireita, että on vaikeuksia edes huolehtia itsestäni, mm. suihkussakäynti, ruuan pureskelu ja hampaiden pesu oli vaikeaa. Oireet olivat välillä niin vaikeita oksenteluineen kaikkineen, että pelkäsin vahinkoraskautta, johon äitini tokaisi iloisesti: "mutta eihän se mikään katastrofi olisi!". Eipä, eipä.
*on kirjoittanut työsopimuksen ja ilmoittaa siitä virkailijalle te-toimistoon*
Virkailija:Niin nyt kun on ehditty sopia, että menisit työkokeiluun, niin eikös sinun kannattaisi mennä sinne nyt ensin, ja sitten myöhemmin kysyä josko se työtarjous olisi vielä voimassa?
*ällistyy, tarkoitushan oli juurikin työllistyminen*
Minä:Ei, kyllä mä taidan ottaa sen palkkatyön vastaan, nykyään kun on niin vaikea muutenkin työllistyä, joten hulluahan siitä olisi kieltäytyä
Virkailija:Niin, mutta ensin kokeilisit miltä työnteko tuntuu ja vähän niinkun harjoittelisit ensin, työntekoa, heräämistä ja muutenkin, ennenkun lähdet oikeisiin töihin harjoittelemaan, tietäisit vähän mitä odottaa ja että haluatko sitten ihan oikeita töitä, se on aika rankkaa
*ällistyy entistä enemmän*
Minä:mullahan on työkokemusta yli 10v samasta työstä, en mä nyt lyhyen työttömyyden aikana ole unohtanut mitä se työssäkäynti on. Ja kyllähän mä töitä ja palkkaa haluan, en mä niin hirveesti mitään työkokeilua tarvitse tässä vaiheesa
Virkailija:Noh, itsepä teet päätöksesi, mutta jos muutat mielesi, tai et töissä viihdykään, niin olet tervetullut tähän työkokeiluun sittenkin.
*edelleen ällistynyt, kuka ehdottaa työkokeilua palkkatyön sijaan*
Vierailija kirjoitti:
"Kouluttaudu merkonomiksi, nillä papereilla pääsee pankkeihin, vakuutusyhtiöihin ja tilitoimistoihin saman tien hyvään virkaan, eikä tarvitse olla päivääkään työttömänä." Sanojana ihminen, joka on ollut pankissa töissä merkonomin papereilla 70-luvun alusta, mutta joka ei ymmärrä, että nykypäivänä merkonomin papereilla ei pääse edes kaupan kassalle.
Mihin niillä sitten pääsee nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Exän kaveri sanoi että et voi menettää fyysistä neitsyyttä lelulla tai muulla tavalla vaan ainoastaan miehen varustus sen voi viedä. Mikä ihmeen taikamuuri se luulee immenkalvon olevan joka tietää eron? "Voivoi en mä voi nyt revetä kun toi on vibraattori" ja pahimman tästä tekee se että tämä kyseinen tyyppi teki töitä hoitoalalla.
Kaverin kaverin mies taas sanoi että pissa tulee samasta reiästä vauvan kanssa.
Eikö miehet oikeasti kuuntele ollenkaan biologian tunnilla?
Tämä oli ketjun typerin kommentti ainakin tähän mennessä. Neitsyys ja immenkalvo ovat kaksi eri asiaa. Immenkalvo voi revetä ilman yhdyntää, olla repeämättä yhdynnässä, ja kaikilla sitä ei ole lainkaan. Ei ole mitään fyysistä tekijää joka määrittää henkilön neitsyeksi.
Ajatteles,että petin vaan kerran.
Yli menevää. Selvä tulen ja veden kamelinpaskoittaja. Joku saaristollinen suola. Oikea ratkaisu taas hiekoittaa nauvoa... tietenkin lohet dumpattuna mereen.