Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?
Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D
Kommentit (399)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teininä sukujuhlien päätteeksi parahdin "ei-niin-ihanalle" mummilleni "herranjumala mulla on mekko ollut nurinpäin päällä koko päivän!!!!!!!" johon mummini hymyili ivallisesti " no minä olenkin katsonut koko päivän, että hassua pidät mekkoasi väärinpäin" ja naureskeli vahingoniloisesti päälle.
kiitti vaan, et voinut sanoa heti huomatessasi että nyt on nuttu nurinpäin. haistakoon pee.
Tuli tuosta mieleen, kun olin työllistettynä tiskaamassa ravintolassa ja työkaverin, jonka piti neuvoa mua tuli naureskelemaan, että tiskiaine loppui pari tuntia sitten. Ei sitten voinut huomauttaa asiasta, kun näki, ettei uusi työntekijä (ja vielä työllistetty) huomaa sitä.
joo, mä en jaksa noita näsäviisastelijoita, antavat itsestään aika tyhmän kuvan. kun hekotellaan että oho, sulla on sukkiksessa hirveä reikä ollut koko päivä mutta enpä viitsinyt sanoa mitään kun oli niin hauskaa. heh heh
katsotaan seuraavan kerran kun sinä hiihtelet wc-paperit housun persuksesta liehuen kuumille deiteille, tai vihersalaatit etuhampaissa, mainitsenko asiasta hänelle mitään tms :D
Vauva pitää kastaa mahdollisimman nopeasti, muuten se ei ole turvassa.
(Olin juuri kertonut, että en kuulu kirkkoon eli minua ei ole kastettu.)
Kun uutisissa puhuttiin aikoinaan viidennen ydinvoimalan rakentamisesta, tuttu sanoi: "Eihän me Suomessa mitään ydinvoimaa tarvita kun meillä on sähkö!".
Lähetin jotakin veljelleni Etelä-Arfrikkaan ja postin asiakaspalvelijan kanssa keskustelu meni näin
- Mihin maahan?
-Etelä-Afrkkaan
- Mihin maahan?
-Etelä-Afrikkaan
- Mihin maahan?
- Etelä-Afrikan tasavaltaan.
En voi olla insinööri, koska olen nainen. Tämä siis työhaastattelussa. Tsiisus!
"Ei aina tarvitse olla vahva" elämäntilanteessa missä sain kuulla paljon huonoja uutisia lyhyen ajan sisällä.
Itse ajattelin asian olevan niin että nyt jos koskaan on oltava vahva. Jaloilleni selvisin, toki koville otti.
Ko. ihmistä ja hänen mielipiteitään en voi ikävä kyllä enää kunnioittaa.
Miten sulla voi olla noin outo nimi?
Huokaus kirjoitti:
Kun uutisissa puhuttiin aikoinaan viidennen ydinvoimalan rakentamisesta, tuttu sanoi: "Eihän me Suomessa mitään ydinvoimaa tarvita kun meillä on sähkö!".
aijai klassista!
meneekö samaan sarjaan, kuin mulle ,no itse asiassa DI totesi aiheesta, kuittaili, että "sanna" ei taida tietää miten sukellusvene toimii? no sanna eli minä vastasin siihen pienessä tuiskeesssa vain että "kursk"
viikko sitten mietin mitä kieltä intiassa puhutaan työkavereiden kanssa, ja vastaus itseltäni tuli kuin apteekin hyllyltä "DELHI"! pohdin myös vaihtoehtoa "GOA"
aina jaksa!
terkuin välkky
Vierailija kirjoitti:
"miksi olet noin hiljainen"
"oletko vieraskorea"
"tiedätkö että et puhu yhtään mitään"
"olet pelokkain ihminen mitä olen koskaan nähnyt"
"why are you scared"
"voisi sitä joskus jotain jutellakin"
*feels* :)
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrinen sairaanhoitajani ilmoitti mulle 14-vuotiaana, että kuulemma 16-vuotiaana alkaisin kiinnostua seksistä poikien kanssa.
Soitin hänelle 20-vuotiaana (hän muisti minut hyvin) ja kysyin miten on, kun edelleen olen kiinnostunut vaan naisista, vaikka olen jo yli 16. Oli edelleen sitä mieltä, että tulen vielä joskus löytämään sen oikean miehen.
Psykiatrian puolella on paljon näitä "ammattilaisia", joilla on hyvin asenteellinen suhtautuminen seksuaalikysymyksiin. Minä en käynyt sairaanhoitajan vaan psykologin vastaanotolla ja tämä oli lähes heti kättelyssä sitä mieltä, että minun pitäisi hankkia mies ja lapsia. Kärsin siis tuolloin keskivaikeasta masennuksesta, PTSD-oireilusta ja itsetuhoisuudesta. Muuten hän ei lainkaan ollut kiinnostunut minusta ihmisenä eikä esim. omista tulevaisuudensuunnitelmistani, vaan hän oli sitä mieltä, että pitää hankkia mies ja lapsia. Hillittömin tokaisu oli kuitenkin se, että kun kerran menin lipsauttamaan hänelle, että masturbointi helpottaa ahdistustani, niin hän meni aivan puihin ja alkoi änkyttää, että nyt tänä perjantaina sinun pitää mennä hommaamaan mies baarista :D
faijan vittuilut ylipäätään cirka 1986-1995 kyllä niistä pienen kirjasen aikaan saisi, semmosen "kilon poliisin"
noh, yritetään unohtaa jo viimein nekin sekoilut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös törmännyt ihmiseen, joka on luullut että poneista kasvaa hevosia. Ensimmäisen vuoden ne ovat kuulemma varsoja, sitten poneja ja sen jälkeen hevosia.
Vähän kuin toukka kuoriutuu perhoseksi, gotlanninrussitkin joku päivä puhkeaa kukkaan ja muuttuvat arabeiksi.
Minua alkoi itkettää kun luin tämän :') Siellä ne russit laitumella katselevat, miten naapuritarhassa niitä vanhempi kaveri on jo kuvankaunis, tulinen arabi, ja haaveilevat siitä, miten jonain päivänä itsekin ovat yhtä upeita! Sisäinen hevostyttöni heräsi eloon kahdenkymmenen vuoden unesta.
Jaahas, sä olet kuin mä. Tää kuva itkettää mua :)
Eikö sun pitäisi alkaa jo lapsia tekemään?
Olin kolmikymppinen. En alkanut. Tästä on n. 20 vuotta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D
Leningrad-nimi vaihtui Pietariksi, ehkä hän muisti asian olevan toisinpäin?
Pietari oli Pietari jo kauan ennen kuin siitä tuli Leningrad.
"Oi, teillekö tulee vauva, onneksi olkoon!" Juu, ei ollut tulossa, kohdattiin tämän henkilön kanssa buffet-ravintolassa, kun olin mättänyt itseni täyteen. Eikä mahani muutenkaan ole pienimmästä päästä, ja notkoselkäni vielä pahentaa asiaa.
Eräs (35v ja koulutettu) tuttavani perusteli minulle, miksi hänen mielestään lihansyönti ei ole epäeettistä: "mihin ne kaikki tuotantoeläimet sit menis jos me ei syötäis niitä? Maapallohan hukkuis niihin!"
Monen vuoden jälkeen pääsin Suomeen haukkaamaan ruisleipää, kahvilassa oltiin. Kerroin kahvilan myyjälle kuinka ihana taas saada ruisleipää ostosta tehdessäni. Takanani oleva keski-ikäinen mies sanoo, että hän on luopunut kokonaan leivästä ja paino pudonnut monta kiloa. Tekisi minullekin hyvää leivästä luopuminen. Olen 170 cm ja painoa 54 kg...
Mies itseään esitellessä "Olen insinööri. Matti" Ei tehnyt vaikutusta.
Isot grillibileet oli järjestetty ja tarjolla oli kaikkea mahdollista isänmän järkkäämänä. Oli kylkeä, broileria, grillattuja vihanneksia, salaattia jne. Kutsun saaneen naisen avec mulkoili kattausta hetken ja tokaisi suureen ääneen: "Mä en syö p@skaa" samalla kun alkoi availla mukanaan tuomaa makkarapakettia.... en muista kokeneeni vastaavaa myötähäpeää vaikka ukko oli mulle täysin vieras. Hetki siinä meni vähän "Jaa-a... on säitä pidelly.." tunnelmissa.