Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?
Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D
Kommentit (399)
Sanoin kaupassa että muovikassini on vanha ja hyväksi havaittu niin kassa tokaisi kuin omistajansa.
Onko saariselkä suomessa, kysy yks naikkonen!
Vierailija kirjoitti:
Vauvani kuulemma itki niin paljon siksi, kun häntä ei ollut kastettu.
Mulle sanottiin, että lapsi kyllä parantuu neurologisesta vammastaan sitten kun hänet kastetaan... no yllätys yllätys ei parantunut.
Kuin-sanan eteen ei tule koskaan pilkkua.
WAP -puhelimet olivat juuri tulleet markkinoille ja ystäväni esitteli ylpeänä omaansa, että "tällä voi muuten sitten myös SOITTAA!" :D
14-vuotiaana oli kaksi tilannetta, jossa hätkähdin aikuisen tyhmyyttä. Ja molemmilla henkilöillä on maisterin tutkinto eli eivät ole edes kehitysvammaisia. Kerroin koulussa opolleni, että ei oltu saatu luokanvalvojalta lukujärjestyksiä käteen vaan oltiin jouduttu kirjoittamaan ne itse ja että ilmeisesti olin tehnyt virheen, koska luokkamme toisella ryhmällä on 1. jaksossa neljä tuntia viikossa erästä ainetta ja toisella ryhmällä nolla tuntia, mutta paperissani lukee, että minulla olisi yksi tunti tätä ainetta. Olin myös juuri vaihtanut koulua ja muutenkin pihalla ryhmistä, tämän opo tiesi myös. Opo totesi pokkana, ettei siinä mitään virhettä ole, tunnille vaan. Myöhemmin jouduin sitten luokanvalvojan puhutteluun, kun olen niin tampio, etten edes osaa mennä oikeille tunneille. :D
Myöhemmin samana vuonna äitini veti pultit, kun olin kuulemma saanut nelosen kokeesta. Ei auttanut, vaikka kuinka selitin, ettei neljä ja puoli pistettä kymmenestä pisteestä pistokokeessa ole ihan sama asia kuin "nelonen kokeesta". Kaunistelin vain totuutta. (Todistusarvosanani ko aineesta oli muuten 9) Muistaakseni tilanne lähti raukeamaan, kun kysyin miksi käsitettä "nelonen kokeesta" pidetään niin huonona juttuna, johtuisiko se siitä, että kyseessä on huonoin mahdollinen tulos ja että ymmärtääkö hän, että tässä kyseisessä kokeessa olisi ollut mahdollista saada myös kolmonen, kakkonen ja ykkönen.
Lemmikkiliikkeen myyjä esitteli koirille tarkoitettuja oikeita luita mutta en halunnut niitä koska koirallani saattaa olla heikot hampaat, rotuominaisuutena. Myyjä siihen hyvin ivallisena sanomaan ettei ole hullumpaa kuullut, ettei koiralle luita. Lisäsi vielä että on tosin kuullut yhtä hullun jutun koiran omistajasta joka ei uskaltanut viedä koiranpentuaan ulos ollenkaan.
Eräs sukulainen pyysi kantamaan tavaroitaan ja huomautin vetäneeni juuri salilla todella rankan käsitreenin. Sukulainen totesi iloisena, että sittenhän olen nyt erityisen vahva. Niin, kaikkeni antaneena, tunnin hullun lailla treenanneena aivan piipussa, lihakset kipeinä ja rasittuneina olen kaikkein vahvimmillani...
Vierailija kirjoitti:
WAP -puhelimet olivat juuri tulleet markkinoille ja ystäväni esitteli ylpeänä omaansa, että "tällä voi muuten sitten myös SOITTAA!" :D
Eikös noihin aikoihin ollut joku vitsi liittyen siihen, että kun puhelimissa alkoi olla kaikenmaailman ominaisuuksia, että kyllä näillä voi edelleen soittaakin?
Vierailija kirjoitti:
Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D
Leningrad-nimi vaihtui Pietariksi, ehkä hän muisti asian olevan toisinpäin?
"Mun mielestä tehotuotanto on suuri palvelus niille eläimille, kun salettiin ne vaan nauttii sidontaleikeistä ja vankeudesta!"
Maapallo on 4000 vuotta vanha, Raamatusta löytyy kohta jossa lukee että Jumala vihaa homoja ja Raamattu pitää ottaa kirjaimellisesti koska se on Jumalan sana (paitsi silloin kun Raamatussa sanotaan jotain joka ei ole sanojan mielen mukaista).
Minulla on näppäinpuhelin ja kun katsoin junamatkalla kelloa, vieressä istunut kaveri, 30v nainen tokaisi suunnilleen hädissään "Laita se nyt jumal*uta pois kun porukka tuijottaa" Hänellä itsellään on jatkuvasti naama kiinni älypuhelimessaan...
Vierailija kirjoitti:
"Mun mielestä tehotuotanto on suuri palvelus niille eläimille, kun salettiin ne vaan nauttii sidontaleikeistä ja vankeudesta!"
Tuohan on selkeästi sanottu vain provona.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan oli itse asiassa aika oivaltavaa.
teininä sukujuhlien päätteeksi parahdin "ei-niin-ihanalle" mummilleni "herranjumala mulla on mekko ollut nurinpäin päällä koko päivän!!!!!!!" johon mummini hymyili ivallisesti " no minä olenkin katsonut koko päivän, että hassua pidät mekkoasi väärinpäin" ja naureskeli vahingoniloisesti päälle.
kiitti vaan, et voinut sanoa heti huomatessasi että nyt on nuttu nurinpäin. haistakoon pee.
Psykiatrinen sairaanhoitajani ilmoitti mulle 14-vuotiaana, että kuulemma 16-vuotiaana alkaisin kiinnostua seksistä poikien kanssa.
Soitin hänelle 20-vuotiaana (hän muisti minut hyvin) ja kysyin miten on, kun edelleen olen kiinnostunut vaan naisista, vaikka olen jo yli 16. Oli edelleen sitä mieltä, että tulen vielä joskus löytämään sen oikean miehen.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulemma valehtelin, että minulla olisi syöpä, koska hiukseni eivät pudonneet ja kaikkihan tietää, että syöpäpotilaat ovat aina kaljuja, koska syöpä pudottaa hiukset.
En siis ikinä vaan saanut sytostaattihoitoa, koska syöpätyyppiäni ei voinut sillä tavalla hoitaa.
Ei se sytostaatti hoitokaan vie kaikilta hiuksia pois.
Vierailija kirjoitti:
teininä sukujuhlien päätteeksi parahdin "ei-niin-ihanalle" mummilleni "herranjumala mulla on mekko ollut nurinpäin päällä koko päivän!!!!!!!" johon mummini hymyili ivallisesti " no minä olenkin katsonut koko päivän, että hassua pidät mekkoasi väärinpäin" ja naureskeli vahingoniloisesti päälle.
kiitti vaan, et voinut sanoa heti huomatessasi että nyt on nuttu nurinpäin. haistakoon pee.
Tuli tuosta mieleen, kun olin työllistettynä tiskaamassa ravintolassa ja työkaverin, jonka piti neuvoa mua tuli naureskelemaan, että tiskiaine loppui pari tuntia sitten. Ei sitten voinut huomauttaa asiasta, kun näki, ettei uusi työntekijä (ja vielä työllistetty) huomaa sitä.
Exäni sanoi, että minun pitää pitää hänen puoliaan silloinkin kun hän on väärässä.