Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on typerintä mitä aikuinen ihminen on sinulle ikinä sanonut?

Vierailija
30.07.2017 |

Minä kerroin kerran entiselle opiskelukaverilleni lähteväni käymään Pietarissa ja hän alkoi vänkäämään vastaan, ettei Pietaria ole olemassa. :D

Kommentit (399)

Vierailija
101/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee palvelus kaikille ja Tapa itsesi !

Vierailija
102/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kouluttaudu merkonomiksi, nillä papereilla pääsee pankkeihin, vakuutusyhtiöihin ja tilitoimistoihin saman tien hyvään virkaan, eikä tarvitse olla päivääkään työttömänä." Sanojana ihminen, joka on ollut pankissa töissä merkonomin papereilla 70-luvun alusta, mutta joka ei ymmärrä, että nykypäivänä merkonomin papereilla ei pääse edes kaupan kassalle.

höpönhöpön. Kyllä merkonomin papereilla edelleen pääsee töihin sekä pankkeihin, tilitoimistoihin että vakuutusyhtiöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pienellä palkalla kituutteleva yh, pärjään kyllä mutta säästöön harvoin jää kuukauden tuloista mitään, eli kädestä suuhun linjalla mennään.. äitini, joka on elänyt aina isäni palkka/eläketuloilla ja pääomatuloilla ( asunto-osakkeita, metsää satoja hehtaareja) ihmettelee miten olen niin kova tuhlaamaan, hänen kun ei oikeastaan koskaan ole tarvinnut nostaa rahaa omalta tililtään.. olen aika paha suustani mutta tuossa kohtaa mietin että ei maksa vaivaa, ei se vaan ymmärrä..

Vierailija
104/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kouluttaudu merkonomiksi, nillä papereilla pääsee pankkeihin, vakuutusyhtiöihin ja tilitoimistoihin saman tien hyvään virkaan, eikä tarvitse olla päivääkään työttömänä." Sanojana ihminen, joka on ollut pankissa töissä merkonomin papereilla 70-luvun alusta, mutta joka ei ymmärrä, että nykypäivänä merkonomin papereilla ei pääse edes kaupan kassalle.

höpönhöpön. Kyllä merkonomin papereilla edelleen pääsee töihin sekä pankkeihin, tilitoimistoihin että vakuutusyhtiöihin.

Ei pääse edes tradenomin papereilla

Vierailija
105/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen työkaverini totesi, kun ohimennen sanoin jotain et ku on kavereita niin vähän... "Sun pitää hankkia niitä!" 😲 Joo, sehän käykin sormia napsauttamalla. Ja olen yrittänyt, koko ikäni. Se ei vaan oo niin helppoa... Onneksi mulla on pari ihanaa läheistä ystävää. Heitä nänkee vaan todella harvoin kun asuvat niin kaukana.

Vierailija
106/399 |
30.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä mies on aina perheen pää" sanoi omistamassani asunnossa asuva miesystäväni, joka oli peruskoulupohjalta ja sai aina kenkää niistä 100% provikkaduuneista eikä kyennyt edes puolikasta vastikkeesta maksamaan.

Vierailija
107/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se xxx sai kanssa sädehoidot, mut ei sen sit tarvinnutkaan käydä niissä kun sehän on sellanen niin myönteinen.

Vierailija
108/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kauppiksen aikainen opettajani. Kärsin pari vuotta vakavasta masennuksesta, joka pahimmillaan oli sitä, etten nukkunut kuin pari kertaa viikossa pienen pätkän ja loppuajan sitten lähinnä makasin sängyssä pystymättä tekemään yhtään mitään. Ihan diagnosoitu sairaus oli ja ihan sairaslomalla sen takia. Valmistuminen siis viivästyi parilla vuodella ja opettaja sitten viimeisellä kerralla kun nähtiin sanoi, että hyvä kun viimeinkin valmistuit, olet kyllä fiksu ja terävä tyttö ja olisit valmistunut jo aikoja sitten, jos vain olisit viitsinyt käydä koulua.

Vielä se seitsemän vuodenkin jälkeen hieman kirvelee, onneksi kuitenkin se tunne on voimakkaampi, että tein hirveän homman saadakseni elämästä otteen uudestaan ja tuon viimeisen koko lukukauden suoritin alle puolessa vuodessa, ettei valmistuminen enää venyisi.

Vierailija
109/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini, sanoi ettei ole koskaan välittänyt minusta eikä tule koskaan välittämäänkään. Samoin ei välitä lapsistani, kuulema yhdentekeviä :(( No tuo oli jo tiedossa.

Vierailija
110/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä joka kävi kimppuuni kaatamalla minut tuoleineni maahan ja tallaamalla päälle, kuristamalla, tönimällä, kiinni pitämällä ja retuuttamalla ihmetteli kun jätin sen: Mutta enhän mä sua koskaan lyönyt. 

Vierailija
111/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pääse edes tradenomin papereilla

Toiset pääsee, toiset ei.

Vierailija
112/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko norja suomen naapurimaa?"

Vierailija
113/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä eroa on japanilla ja kiinalla? kumpi niistä oli se isompi maa?"

Vierailija
114/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kauppiksen aikainen opettajani. Kärsin pari vuotta vakavasta masennuksesta, joka pahimmillaan oli sitä, etten nukkunut kuin pari kertaa viikossa pienen pätkän ja loppuajan sitten lähinnä makasin sängyssä pystymättä tekemään yhtään mitään. Ihan diagnosoitu sairaus oli ja ihan sairaslomalla sen takia. Valmistuminen siis viivästyi parilla vuodella ja opettaja sitten viimeisellä kerralla kun nähtiin sanoi, että hyvä kun viimeinkin valmistuit, olet kyllä fiksu ja terävä tyttö ja olisit valmistunut jo aikoja sitten, jos vain olisit viitsinyt käydä koulua.

Vielä se seitsemän vuodenkin jälkeen hieman kirvelee, onneksi kuitenkin se tunne on voimakkaampi, että tein hirveän homman saadakseni elämästä otteen uudestaan ja tuon viimeisen koko lukukauden suoritin alle puolessa vuodessa, ettei valmistuminen enää venyisi.

Jospa tässä vaitiolovelvollisuussalassapitoyhteiskunnassa asioista ei tiedoteta eikä opettajasi ollut tietoinen opintojesi viivästymisen syistä. Tai hän saattoi sekottaa sinut osittain toiseen tai muisti poissaolojesi syyt väärin. Oppilaita hänelläkin lienee kymmeniä, ellei satoja. Eikö kuitenkin ollut hyvä, että opettaja kuitenkin piti sinua fiksuna ja terävänä?

Vierailija
115/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkulaisessa lähiössä lammen rannalla kuultua:

Lapseni kahlasi muiden tenavien kanssa matalassa vedessä, läheisillä penkeillä istui aikuisia.

Eräs perheenisä hörppi tölkkikaljaa ja huuteli varoituksia lapsille:

-Älkää sit ottako sielt mitään ylös sielt vedestä, siellä on iilimatoja.

Ne on sellasii, et ne menee ihmisen ihon alle ja jää verenkiertoon.

Tässä vaiheessa puutuin huuteluun ja korjasin,

ettei suomalainen iilimato mene ihon läpi, saattaa vain imeä verta niinkuin hyttynen. Vaarallinen se ei ole.

Isä suuttui minulle ja alkoi raivota:

-Mitä v****a sää siinä yrität opettaa!

Iilimato voi mennä aivoihin ja se on saat**a vaarallinen! Per**leen opettaja! ja niin poispäin.

Lapset pelästyivät ja lähdimme siitä sitten oman lapseni ja hänen kaverinsa kanssa menemään.

Runosmäki!!! :'D

Vierailija
116/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni sanoi, että minun pitää pitää hänen puoliaan silloinkin kun hän on väärässä. 

Mikä tässä nyt on väärin? Kuka lähtee hyökkäämään puolisoaan vastaan ja väittelemään hänen kanssaan julkisesti? Jos puoliso sanoo jotain tyhmää tai omasta mielipiteestä eriävää, niin eikö ole parempi olla hiljaa eikä ottaa kantaa asiaan lainkaan? Hymy kantaa pitkälle, molemminpuolin. Kahdenkesken sitten voi keskustella asiasta jälkeenpäin ja voi olla erimieltä silloin. On niin kovin loukkaavaa puolisolle asettua heti äänekkäästi ulkopuolisen puolelle. Toista tuetaan, vaikka hiljaisesti, myötä- ja vastamäessä.

Vierailija
117/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kun olet raskaana, niin voit olla kuskina"

Juu. Muuten hyvä mutta en jaksa vittuilua siitä että inhoan ajaa Tampereen keskustassa ja välttelen sitä kuin ruttoa, mutta pakko hoitaa omia asioita siellä eikä mulle löydy ikinä vastavuoroisesti kuskia tällöin. Toinen mitä välttelen on moottoritie. En muutenkaan pidä ajamisesta yhtään ja en ajaisi lainkaan ellei olisi pakko :(

Vierailija
118/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voit tulla ilmaiseksi töihin liikkeeseeni ja palkaksi voit tuoda myyntiin omia tavaroitasi." - sanoi tuttu (uskovainen) antiikkikauppias.

eiköhän tää oo vitsillä heitetty, jos olet kysynyt että voisiko kauppias myydä sinun tavaroita ilmatteeksi liikkeessään? Jostakinhan hänkin ne vuokrat ja oman palkan maksaa.

Vierailija
119/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme köyhä nuori pariskunta, mies opiskelija ja minä vakavasti sairaana taistelin eläkkeen saamisesta. Rahat olivat siis todella tiukalla. Sairaus aiheuttaa sellaisia oireita, että on vaikeuksia edes huolehtia itsestäni, mm. suihkussakäynti, ruuan pureskelu ja hampaiden pesu oli vaikeaa. Oireet olivat välillä niin vaikeita oksenteluineen kaikkineen, että pelkäsin vahinkoraskautta, johon äitini tokaisi iloisesti: "mutta eihän se mikään katastrofi olisi!". Eipä, eipä.

Voimia, tuli tunne että tiedän hyvin pitkälti millaisesta v*ttuilusta tuossa oli kyse ym. nyt alkaa tulla näitä oikeasti satuttavia juttuja

mulla oli aika vaikea lapsuus ja nuoruus, vanhemmat mt-ongelmaisia eikä onnistuneet vanhemmuuteen. taistelin paljon, yritin hankkia elantoa perheelle yms yms olin superkiltti ettei olisi vaivaksi.

kyllä mua loukkasi kun äiti joutui joulua ennen mielisairaalaan ja isäni osti joululahjaksi mulle romaanin jossa oli kannessa näköiseni nuori tyttö ja kirjan nimi:

EI AINA KÄY NIIN.

en lukenyt kirjaa koskaan

Vierailija
120/399 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minunkin työkaverit on ottaneet masennuslääkettä, niin sen jälkeen on työt luistaneet ihan eri tavalla". 

No just. Tämähän se on elämän perinnäinen tarkoitus. Että työt luistaa. Muullahan ei sitten olekaan niin paljon väliä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi