Miksi Tinder-mies kysyi muista miehistäni?
Kumpikin sanoi jo keskusteluissa, ettei etsi mitään vakavaa sitoumusta.
Tekstasimme seksistä, ja mies kysyi onko minulla muita "leikkikavereita".
Treffeillä mies kysyi eksästäni, monenko kanssa kirjoittelen Tinderissä ja montako olen tavannut.
Minä olin niin epävakavissani liikkeellä, etten halunnut tietää samoja hänestä.
Mutta mitä nuo kyselyt tarkoittavat??
Kommentit (67)
Mahdollisia tauteja varmaan lähinnä ajattelee. Että voiko ehdottaa,että voiko jättää kumin pois.
Hänkin on halpis, koska on Tinderissä, mutta noin alussa kysely on asiatonta. Entisistä miehistä on ehdottomasti kerrottava, mutta ei ensikontaktissa.
Juokse, on varmasti mustasukkainen naisten hakkaaja,fakta.
Haluu omistaa, mutta ei että hänet omistetaan. Next.
No ei ole sovittu mitään jatkosta, joten en tiedä halusiko edes omistaa..
Vierailija kirjoitti:
On kuullut juttua susta
No jos on kuullut eri paikkakunnalle asti, että olen ollut
1. poikaystäväni kanssa, jonka kanssa 6v.
2. Yhden lyhyen suhteen miehen kanssa
3. 12 vuotisen aviomiehen kanssa
Ja 4. Yhden pikaromanssin kanssa,
Niin huhhuh.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia tauteja varmaan lähinnä ajattelee. Että voiko ehdottaa,että voiko jättää kumin pois.
Ei voi, koska en käytä muuta ehkäisyä.
Ihan oikeasti ap, jos kyselet: älä mene treffeille tuollaisen tyypin kanssa.
Halusi varmaankin tietää, miten kokenut olet ja millä tasolla treffailet muita miehiä tällä hetkellä. Onhan se nyt seksikumppaniakin etsiessä ihan eri asia, jos on vain yksi vakityyppi, vai onko yksi kymmenestä. Eri tavalla aikaa käytettävissä ja kertoo vähän siitä, onk8 odotettavissa vain yksi kerta vai pidempi suhde.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainenhan lutkailee sinkkuaikoinaan... Aika iso turn-off miehelle sellainen nainen..
Aika väärä "mies" Tinderiin sellainen.. parempi mennä johonkin körttiläiskokoukseen.
Miehet väittää hakevansa pelkkää seksiä, mutta seksi merkitsee enemmän kuin uskaltavat myöntää. Itsetunto on siinä kiinni.
Tinder-naisilla on usein kymmenen miestä kierrossa. Mitä enemmän miehiä, sitä todennäköisemmin löytyy sopiva, jonka kanssa voi pariutua. Mies halusi selvittää, kannattaako ylläpitää tinder-profiilia aktiivisesti vai olla turvallisin mielin kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Hänkin on halpis, koska on Tinderissä, mutta noin alussa kysely on asiatonta. Entisistä miehistä on ehdottomasti kerrottava, mutta ei ensikontaktissa.
Öö miksi? Jos etsin satunnaista seuraa, ei tod tarvitse tietää entisiä kumppaneita eikä ne edes minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuullut juttua susta
No jos on kuullut eri paikkakunnalle asti, että olen ollut
1. poikaystäväni kanssa, jonka kanssa 6v.
2. Yhden lyhyen suhteen miehen kanssa
3. 12 vuotisen aviomiehen kanssa
Ja 4. Yhden pikaromanssin kanssa,Niin huhhuh.
AP.
Ehkä susta saa sit helpon kuvan
Tiedän mitä mies haluaa kysyä. Mutta todellisuudessa ei naiselta sitä tarvitsisi oikeasti erikseen udella. Eikä ainakaan päätellä jostain historiasta.
Nimittäin kun nainen haluaa antaa sinulle jakamattoman huomionsa, niin sen kyllä tunnistaa hyvin kaikesta käytöksestä. Jos taas hän on riippuvainen myös muidenkin huomiosta (ihan normaalia sinänsä, itsekin miehenä olen joskus ollut tässä vaiheessa), niin se haittaa myös ei-vakavaa pidempää seksisuhdettakin, koska semmoista luottamusta ei pääse syntymään, eikä se seksikään tunnu silloin niin hyvältä.
Jos ei luvannut sinulle mitään jatkoa, en näe mitään syytä uteluun..
Uros varmistaa geeniensä jatkuvuutta, jos naaras raskautuu. Biologia.
Varmisteli kukaan ei halua kylänpyörää