Miksi feminismiä ymmärretään tahallaan niin väärin?
Olen feministi ja en ymmärrä miksi se on niin halveksuttavaa monen mielestä. Onko taustalla puhdas naisviha? Ja miksi jokainen ei ole feministi, etenkin nainen? https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tasta-tiedat-olevasi-fem… tässä on hyvin tiivistetty miten itse koen feminismin. Mutta miksi feminismiin yhdistetään niin paljon negatiivista ajattelua? Itse koen että miesten asiat ovat yhtä tärkeitä ja kuinka typerä täytyy olla että luulee feminismin tavoitteen olevan se, että naiset nousisivat jotenkin miesten "yläpuolelle"?
Kommentit (842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas nähdään kuinka kovasti feministit perustelee asioita, noh eipä mitään uutta.
Ei todellakaan mitään uutta tässä keskustelussa. Miehet kyllä jaksavat jankata armeijasta ja tasa-arvosta lain edessä, mutta niihin viesteihin, joissa puhutaan siitä mitä naisena eläminen kokonaisuudessaan on, ei osata vastata oikein mitenkään.
Se on melko suuri tulonsiirto miehiltä naisille tuo vuosi. Mieluummin olisin ottanut sen 40000 euroa, kuin käynyt armeijan. Siinä on aika paljon tasoitusta omalta osaltani siihen naisen euroon, jota jatkuvasti hoetaan.
Miten yksittäinen mies voisi helpottaa naisen elämää vielä lisää? Antamalla lisää rahaa tulonsiirtona?
Kyseessä on aina raha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas nähdään kuinka kovasti feministit perustelee asioita, noh eipä mitään uutta.
Ei todellakaan mitään uutta tässä keskustelussa. Miehet kyllä jaksavat jankata armeijasta ja tasa-arvosta lain edessä, mutta niihin viesteihin, joissa puhutaan siitä mitä naisena eläminen kokonaisuudessaan on, ei osata vastata oikein mitenkään.
Mitä sinä tiedät mitä eläminen miehenä on? Ei tuo ole miköön perustelu että sinusta tuntuu asiat joltakin, ja siksi pitäisi saada jotakin ylimääräisi oikeuksia. Minusta tuntuu että olen köyhä, minulle pitäisi antaa rahaa niin paljon että olisin rikas. Ymmärrätkö?
Kuka on täällä vaatinut ylimääräisiä oikeuksia naisille? Ilmeisesti niitä ylimääräisiä oikeuksia olisivat sellaiset kuin oikeus tulla miesten taholta kohdelluksi ihmisenä eikä objektina.
Ja mitä tulee siihen, että ollaan tietävinään, kuinka helppoa toisella sukupuolella on, niin sitä huutoahan tämäkin ketju on täynnä, että kuinka helppoa naisilla onkaan. Mistä Sinä tiedät, kuinka helppoa naisilla on?
En ole väittänyt tietäväni miten helppoa naisella on. Olen sanonut että laki suosii naisia armeijan osalta, joten siltä osalta on huomattavasti helpompaa. Myös naiset kohtelevat miehiä objekteina, joten se siitä. Osaatko perustella mitään?
Vierailija kirjoitti:
Feministien perustelut:
-”kantaa” ottavat peukutukset
-kysy äitiltäs
-lopeta valitus
-hanki hullun paperit
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa tällainen ajatusleikki, joka tietenkään ei voi koskaan toteutua, mutta jos tämä olisi mahdollista: Jos mies voisi valita armeijan käymisen tai naisena elämisen välillä, niin veikkaanpa, että jo muutama viikko ellei muutama päivä naisena saisi tämän suorastaan ryntäämään sinne armeijaan ja olemaan siellä vaikka useamman vuoden.
Mites noi transnaiset?
Kovasti naisiksi haluaa, vaikka miehenä ois niin paljon helpompaa. Masokisteja? 
Vierailija kirjoitti:
Jos ajaa tasa-arvoa ei tarvita feministejä eikä sovinisteja vaan tasa-arvon kannattajia. Feministi on miesten sortaja ja ylivallaan kannattaja. Tätä ei aivoiltaan heikommat feministit ymmärrä., että sortamalla toista sukupuolta ei saada aikaan tasa-arvoa.
reps lol.
Ei saada ei, siksi naisten sortaminen onkin saatava loppumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa tällainen ajatusleikki, joka tietenkään ei voi koskaan toteutua, mutta jos tämä olisi mahdollista: Jos mies voisi valita armeijan käymisen tai naisena elämisen välillä, niin veikkaanpa, että jo muutama viikko ellei muutama päivä naisena saisi tämän suorastaan ryntäämään sinne armeijaan ja olemaan siellä vaikka useamman vuoden.
Mites noi transnaiset?
Kovasti naisiksi haluaa, vaikka miehenä ois niin paljon helpompaa. Masokisteja?
Täysiä hulluja, jotka ei ymmärrä naiseudesta mitään, eivätkä naisia ole.
Miksi tästä ketjusta on poistettu suuri määrä asiallisia, hyvin perusteltuja kommentteja? Eikö idea juuri ole, että mielipide-eroista ja niiden perusteista keskustellaan?
Jos armeija on miehen elämän kammottavin koettelemus, niin kateeksi todellakin käy.
Minut esim on r..scattu monen tutun pojan toimesta kun olin neitsyt, jälkeenpäin samat huorittelivat pitkin kyliä.
Ekaluokalla kun oikaisin aina metsäpolkua kouluun, kerran vastaani tuli mies, joka kertoi löytäneensä maahan tippuneen linnunpoikasen jota vei minut sivummalle katsomaan, kas kummaa, yhtäkkiä miehellä onkin kädesssään joku makkara josta tulee valkoista mönjää.
Poikaystävä on hakannut ja huoritellut.
lapsuuden elin kodissa jossa sai aina pelätä että isä tappaa äidin kännissä.. jota aina huoritteli.
On se naisen elämä helppoa.
Ai niin, mutta ei saa valittaa, MIEHET JOUTUU KUTSUNTOIHIN. 
Naiseksi kasvaminen on rankempi koulu kuin yksikään helvetin intti, joten tuepa kiinni jo sen ulinan kanssa siellä. Miehen elämä on kermaperseen elämää.
Sitäpaitsi, te inttihullut, esim MINÄ' olisin saanut armeijasta vapautuksen ihan mt-ongelmien perusteella, jotka olen saanut MIESTEN TAKIA tässä elämässä.
Että vetäkää se esinahka vaan päihinne.
Toisekseen, naisen keho ei ole samanlainen kuin miehen, olemme fyysisesti pienempia ja meillä on joka kk sellanen episodi kuin menkat, joka ei oikein sovi yhteen armeijan kanssa. Ja meinaatteko että tehtäisiin naisille erillinen armeija kuin miehille, seka-armeijoissa kun tapahtuu jatkuvasti raiscauksia ja huorittelua, niissä maissa joissa sellainen on.
Entä kun joku tulee raskaaksi armeijaraisc.. vuoksi, mites sitten suu pannaan, vai pannaanko mitenkään, vai aletaanko taas huorittelemaan ja vaatimaan naisia pois armeijasta.
idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Jos armeija on miehen elämän kammottavin koettelemus, niin kateeksi todellakin käy.
Minut esim on r..scattu monen tutun pojan toimesta kun olin neitsyt, jälkeenpäin samat huorittelivat pitkin kyliä.
Ekaluokalla kun oikaisin aina metsäpolkua kouluun, kerran vastaani tuli mies, joka kertoi löytäneensä maahan tippuneen linnunpoikasen jota vei minut sivummalle katsomaan, kas kummaa, yhtäkkiä miehellä onkin kädesssään joku makkara josta tulee valkoista mönjää.
lapsuuden elin kodissa jossa sai aina pelätä että isä tappaa äidin kännissä.. jota aina huoritteli.
Ai niin, mutta ei saa valittaa, MIEHET JOUTUU KUTSUNTOIHIN.Naiseksi kasvaminen on rankempi koulu kuin yksikään helvetin intti, joten tuepa kiinni jo sen ulinan kanssa siellä. Miehen elämä on kermaperseen elämää.
Sellainen satutäti sieltä. Olisit edes yrittänyt vähän panostaa tarinan uskottavuuteen.

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä tiedät mitä eläminen miehenä on? Ei tuo ole miköön perustelu että sinusta tuntuu asiat joltakin, ja siksi pitäisi saada jotakin ylimääräisi oikeuksia. Minusta tuntuu että olen köyhä, minulle pitäisi antaa rahaa niin paljon että olisin rikas. Ymmärrätkö?
Kuka on täällä vaatinut ylimääräisiä oikeuksia naisille? Ilmeisesti niitä ylimääräisiä oikeuksia olisivat sellaiset kuin oikeus tulla miesten taholta kohdelluksi ihmisenä eikä objektina.
Ja mitä tulee siihen, että ollaan tietävinään, kuinka helppoa toisella sukupuolella on, niin sitä huutoahan tämäkin ketju on täynnä, että kuinka helppoa naisilla onkaan. Mistä Sinä tiedät, kuinka helppoa naisilla on?
Monikin, ennen kuin kommentit mystisesti poistuivat. Miksi tasa-arvon ihminen ei puutu siihen miten naiset kohtelevat miehiä? Miksi vaadit jotakin vain toiselta sukupuolelta?
Kaikki kommentit on poistuneet missä vaadittiin faktaan perustuvia perusteluita. Tämä ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, mutta ei saa valittaa, MIEHET JOUTUU KUTSUNTOIHIN.Naiseksi kasvaminen on rankempi koulu kuin yksikään helvetin intti, joten tuepa kiinni jo sen ulinan kanssa siellä. Miehen elämä on kermaperseen elämää.
Sellainen satutäti sieltä. Olisit edes yrittänyt vähän panostaa tarinan uskottavuuteen.
Tyypillinen kermaperse, joka ei tiedä naisen elämästä mitään, vaan kutsuu sitä saduksi kun siitä kertoo.
Tossa oli minun elämä pähkinänkuoressa, sori siitä.
huomaa viimeisistä peukutuksista, että tämä on linkattu "miesasiamiesten" palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi, te inttihullut, esim MINÄ' olisin saanut armeijasta vapautuksen ihan mt-ongelmien perusteella, jotka olen saanut MIESTEN TAKIA tässä elämässä.
Että vetäkää se esinahka vaan päihinne.Toisekseen, naisen keho ei ole samanlainen kuin miehen, olemme fyysisesti pienempia ja meillä on joka kk sellanen episodi kuin menkat, joka ei oikein sovi yhteen armeijan kanssa. Ja meinaatteko että tehtäisiin naisille erillinen armeija kuin miehille, seka-armeijoissa kun tapahtuu jatkuvasti raiscauksia ja huorittelua, niissä maissa joissa sellainen on.
Entä kun joku tulee raskaaksi armeijaraisc.. vuoksi, mites sitten suu pannaan, vai pannaanko mitenkään, vai aletaanko taas huorittelemaan ja vaatimaan naisia pois armeijasta.idiootit.
Juuri näin!!!! 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
huomaa viimeisistä peukutuksista, että tämä on linkattu "miesasiamiesten" palstalle.
Ja myös että tämä on ollut koko ajan naisasianaisten palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites noi transnaiset?
Kovasti naisiksi haluaa, vaikka miehenä ois niin paljon helpompaa. Masokisteja?Täysiä hulluja, jotka ei ymmärrä naiseudesta mitään, eivätkä naisia ole.
t. Armeija-, transnais- ja naispelko M13,5
Jokainen pals_táúlí pyörtyisi, jos edes kerran elämässään saisi semmoiset muutaman kerran synnyttäneen naisen hieman reippaamman puoleiset kuukautiset. Ja sitä valituksen määrää!
Vierailija kirjoitti:
Jokainen pals_táúlí pyörtyisi, jos edes kerran elämässään saisi semmoiset muutaman kerran synnyttäneen naisen hieman reippaamman puoleiset kuukautiset. Ja sitä valituksen määrää!
Puhumattakaan, että niitä tulisi 45 vuoden ajan
Niin tarkoitat joitakin miehiä, jotka kohtelevat objekteina?
Siihen en pysty vaikuttamaan muuten kuin kansanedustajani välityksellä, joka on nainen.
Lainsäädäntö lienee tuohon vaikeaa. Kenties kotikasvatus?