Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka olen itsekin äiti ja mulla on pieniä lapsia, mua ällöttää jos joku äiti imettää lasta ravintolassa muiden nähden kun toiset yrittävät syödä

Vierailija
25.07.2017 |

Itsekin menisin johonkin suojaisempaan paikkaan imettämään omaa lastani. En millään ilkeisi ja kehtaisi esitellä jotain niin intiimiä kuin omat paljaat rinnat täysin vieraille ihmisille.

Kyllä me äiditkin voimme paheksua tällaisia toisten äitien tapoja, aina se tuomitsija ole lapseton ihminen.

Ihan oikein tämäkin ravintola passittaa äidit johonkin vessaan imettämään lastaan. Sinne mäkin menisin ilman passittamistakin.

http://www.is.fi/perhe/art-2000005302702.html

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on liikuntaesteinen, siis pyörätuolissa. Usein ainoan invavessan (jonne on päästävä nopeasti) varaavat ihan terveen oloiset ihmiset. Eikö ravintola Aune halua myöskään invavessan käyttäjiä, kun ovat tunkeneet imettäjät juuri sen vessan nurkkaan? Naurettava homma kokonaisuudessaan. 

HUOM  ravintolalle terveisiä, että esteettömässä vessassa on oltava käsille tuet pöntön vierellä, muuten sinne ei pääse itsenäisesti. Mutta ehkä se imettävä äiti ja vauva auttavat mummun pöntölle?! Kyllä taas vahvimman oikeudella mennään tässä "gastropubissa". Toivotaan ettei muiden meidän kaltaisten varakkaiden ruoka- ja olutharrastajien seurueessa vaan ole näitä yhteiskunnan heikkoja lenkkejä, jolloin joudutaan viemään koko poppoon rahat sinne missä kaikki tuntevat olevansa tervetulleita asiakkaiksi. 

Vierailija
42/44 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hyvä syy pysyä poissa Turusta, sanoivat tämän äidin tissit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pärjännyt neljän kanssa imettämättä kertaakaan julkisesti niin, että muut näkevät. Ystävien seurassa kyllä, kotona, landella, matkoilla jne. muttei tulisi mieleenkään esim ravintolapöydässä kaivaa tissiä esiin.

Lapsi syötetään ensin ja jälkeen, ei aikana. Osaamattomuutta, tahallista huomiohakuisuutta, sitähän tuo julkisesti imettäminen on. Tissin aion heittää esiin tästäläjtien joka kerta kun naapuripöydässä joku sen tekee. Tissi on tissi, oli toisessa päässä vauva kiinni tai ei.

Mut mitä se haittaakaan, julki-imetys, jos se tissi on piilossa? Täällä on niitäkin joita vaan periaatteesta ärsyttää tietää, että naapuripöydässä imettää. Ei läheskään kaikki "heitä" tissejä yhtään mihinkään. (Taitaa muuten olla aika kookkaat kapistukset, jos niitä oikein heittämään kykenee)

Vierailija
44/44 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Minua ei ole koskaan häirinnyt imetys missään, enkä ole juuri koskaan jäänyt tuijottamaan imetystä, jos olen sellaista nähnyt, mutta olenkin nainen ja ymmärrän, mihin tarkoitukseen rinnat on luotu.

Samat sanat, vaikka olenkin mies. En ole ikinä, enkä missään muussa maassa tavannut tällaista ajattelua. Täällä tästä kirjoitetaan lähes joka päivä. Onko näin ollut aina vai onko tämä uusi ilmiö? M29 ja latino

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme