Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli kai taas liikaa pyydetty, että saataisiin mökkeillä oman perheen kesken :(

Vierailija
24.07.2017 |

Sovittiin jo hyvissä ajoin, että tämä on meidän perheen mökkiviikko ja saadaan olla rauhassa keskeämme. No eikös miehen sisko ilmestynyt lapsineen paikalle, ei kuulemma jaksa olla yksin kotona kun miehensä on työreissussa. Nyt sisko järjestelee tuossa toisen siskon perhettä kylään, että pidetään lapsille grillijuhlat ja paistetaan lättyjä ja saunotaan. Ihan kiva tavallaan, mutta v*ttu nyt piti olla meidän perheen oma lomaviikko!

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oma mökki.

Vierailija
2/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ne koko viikkoa siellä on teidän riesana. Nauttikaa seurasta, lätyistä ja vaikka parista viinilasillisesta porukassa. Lapsistakin on varmasti kivaa kun on serkuksia ympärillä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa paikalle kylän ryyppyporukka ja reilusti juotavaa. Eiköhän sisko ymmärrä häipyä kun on pari päivää ollut kunnon ryyppybileet päällä. ;)

Vierailija
4/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ei kai se auta kuin kestää jos ei mitään sukuriitoja halua. Toivottavasti tajuaa häippästä nopeasti.

Vierailija
5/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin justiins stana tismalleen! Joo ja aina!

Kun minä-minä ja mun jaksamiben ja joo sivun mökki. Ihan persiistä nimittäin!

Ja aina voi vedota siihen että "pitäähän serkkujen viettää yhdessä aikaa" sekä tää paras"lasten ehdoilla". Entä jos mentäisiin joku kerta sovituilla ehdoilla ja jopa aikuisten sopimilla?? Olisko liian kova vaatimus?

Vierailija
6/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli olla viikolla oman perheen kesken, koska viikonloppuna on tulossa yövieraita. Mies ei kehtaa sanoa siskolleen, että lähtisi menemään, ja hienovaraiset vihjailut eivät auta. Kai mun täytyy kohta sanoa suoraan.

ap

Vierailija
7/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei selvästi ole kunnon sääntöjä mökin käytöstä. Panepa miehesi asialle, että laatii sellaiset siskojensa kanssa. Minustakin olisi kyllä asiallista, ettei tuollaisia ylläripiipahduksia tehdä, jos on vain viikon lomista kyse. Eri asia sitten, jos sovitusti järjestetään yhteiskäyttöviikkoja tai yhteisiä juhlia.

Pahinta tuossa minusta on, että kälysi menee sinulta lupaa kysymättä hommaamaan paikalle vielä lisää sukua... oiskohan paikallaan sanoa ääneen kohteliaasti mielipiteesi ennemmin kuin että se purskahtaa vihapäissä kiivaasti esille? Jälkimmäinen pilaa välinne paljon varmemmin kuin nätisti ilmaistu: "Sinua on toki kiva nähdä, mutta tämä viikko oli meidän perheen mökkiviikko, ja haluaisimme olla täällä oman perheen kesken silloin."

Vierailija
8/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on kiljuvia kakaroita kuunnella.

Vierailija
9/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta oma mökki.

Kälynkö ei tarvitse?

Vierailija
10/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko niin että on AP:n miehen suvun mökki? Eli ap:lla ei silloin ole mitään sanavaltaa siihen miten sitä mökkiä hyödynnetään. AP voi ostaa oman mökin ja tehdä sille ihan omat sääntönsä.

Vierailija
11/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi miehesi asia hoitaa asia, koska hänen siskostaan kyse.

Vierailija
12/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko niin että on AP:n miehen suvun mökki? Eli ap:lla ei silloin ole mitään sanavaltaa siihen miten sitä mökkiä hyödynnetään. AP voi ostaa oman mökin ja tehdä sille ihan omat sääntönsä.

Ja ap:n mies ei ilmeisesti halua lomailla oman perheensä kanssa? Niinkö?

Vierailija
13/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hankkineet oman mökin ja maksamme mökin kulut itse. Joskus tulee aikuinen poika kylään -kiva juttu. Muuten ei oikein kutsumattomia vieraita näy.

Vierailija
14/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku suvun yhteinen mökki vai teidän oma mökki?

Jos teidän oma, pitää uskaltaa sanoa, että nyt tarvitsemme lepoa emmekä valitettavasti ota vieraita vastaan. Jos yhteinen, niin sittenkaikilla on oikeus siellä olla. Toki silloinkin, jos yhteinen mökki, mutta jos jotkut omat viikot on sovittu, niistä tulisi pitää kiinni. Jos siskon oma viikko meni jo ja te ette siellä silloin olleet, voit muistuttaa häntä asiasta ja pyytää poistumaan. Jos siskon oma viikko vielä edessä päin, voit todeta, että te tulette silloin myös mökille, kun ei kerran omista viikoista sopimuksen mukaisesti pidetty kiinni.

Ymmärrän ap:n fiilikset. Niin ihania kuin sukulaiset onkin, välillä tarttisi lepoa oman perheen kesken.

Vierailija
15/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap:n mies ei ilmeisesti halua lomailla oman perheensä kanssa? Niinkö?

Haluaa tai ei, mutta se ei ole AP:n käsissä laatia niitä pelisääntöjä tai komennella niitä mökin toisia omistajia. Omistajat itse keskenään voi tapella niin paljon kuin haluavat ja tehdä ne pelisäännöt, mutta AP:lla ei ole mitään sanomista mökin muille omistajille, miten sinne mennään tai ei mennä.

Tämän takia minä olen pysynyt sukumökeistä mahdollisimman kaukana ja ilolla myynyt osuuteni halvalla muille.

Vierailija
16/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mökki se on?

Vierailija
17/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap kyseessä miehen suvun mökki? Et ole mitenkään osallisena?

Vierailija
18/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua ihmisiä jotka mökkeilee, en mökin omistajia enkä niitä tunkijoita. Mua ei saisi mökille kirveelläkään. Mitä tekemistä on mökillä, omalla saati sitten vieraalla? Hyttysiä, muurahaisia, paarmoja yök yök.

Vierailija
19/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää joku suvun yhteinen mökki vai teidän oma mökki?

Jos teidän oma, pitää uskaltaa sanoa, että nyt tarvitsemme lepoa emmekä valitettavasti ota vieraita vastaan. Jos yhteinen, niin sittenkaikilla on oikeus siellä olla. Toki silloinkin, jos yhteinen mökki, mutta jos jotkut omat viikot on sovittu, niistä tulisi pitää kiinni. Jos siskon oma viikko meni jo ja te ette siellä silloin olleet, voit muistuttaa häntä asiasta ja pyytää poistumaan. Jos siskon oma viikko vielä edessä päin, voit todeta, että te tulette silloin myös mökille, kun ei kerran omista viikoista sopimuksen mukaisesti pidetty kiinni.

Ymmärrän ap:n fiilikset. Niin ihania kuin sukulaiset onkin, välillä tarttisi lepoa oman perheen kesken.

Mies omistaa mökin yhdessä isänsä ja siskojensa kanssa. Apella on ns. etuoikeus mökkiin, ja tosi paljon ollaa täällä yhdessäkin kaikki. Jokaiselle sisaruksista on silti sovittu ainakin viikko kesässä omaa lomaa. En yksinkertaisesti käsitä, miksi sisko kuvittelee voivansa tulla meidän viikolla tänne.

ap

Vierailija
20/138 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua ihmisiä jotka mökkeilee, en mökin omistajia enkä niitä tunkijoita. Mua ei saisi mökille kirveelläkään. Mitä tekemistä on mökillä, omalla saati sitten vieraalla? Hyttysiä, muurahaisia, paarmoja yök yök.

Kiitos tästä tiedosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi