Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen itsekkyys vai minun herkkyys

Vierailija
23.07.2017 |

Kirjoittelin täällä aiemmin nukkumisjärjestelyistä ym asioista suhteessa. Olen siis seurustellut miesystäväni kanssa muutaman vuoden. Miehellä lapsia, minulla lemmikkejä joten olemme pystyneet viettämään öitä yhdessä rajallisesti (kun lapset äidillä tai lemmikeille hoitaja). Muutamia ilmenneitä asioita.

Mies kuorsaa ja haluaa nukkua lusikassa. Olen herkkäuninen ja nukkuminen on olennainen perustarve. Aiemmassa keskustelussa tuli monta kommenttia miehen itsekkyydestä ja hänen hän haluaa, hänellä on oikeus asenteestaan. Mies haluaa silti nukkua samassa huoneessa, samassa sängyssä saman peiton alla kimpussani. Tämä tietysti tarkoittaa että minä en nuku ja/tai heräilen. Mies ei tätä ole kommentoinut mitenkään vaan haluaa nukkua lähekkäin.

Kuulemma minun tulisi luopua salista ja jumpasta ja alkaa kävellä. Hänellä ei ole lihasongelmia joten ei ymmärrä että monilla muilla on kuten minulla, koska selässäni on ollut ongelmia jo yli 10 vuotta. Näihin ei kävely auta. Miehen kommentti: miksi olet niin jännittynyt, rentoudu. Onneksi fysioterapeutillani on parempia neuvoja.

Kauneudenhoitorutiinit: minulla on pitkät paksut hiukset joita laitan. Kuulemma menee liikaa aikaa, heittivät jopa että jos leikkaisin ne pois. Tässä vaiheessa olin jo todella haavi auki... myös pitäisi pukeutua enemmän iköiselleen sopivasti.

Käytös: kun olemme käyneet hänen ystävillään ja sukulaisillaan, heittänyt useamman kerran että osaathaan sitten käyttäytyä. Olen suhteellinen sosiaalinen ja puhun myös vieraille ihmisille small talkia ihan ok. Aina olen kohtelias. Muutenkin olen kuulemma liian aktiivinen enkä,osaa rauhoittua ja voi sanoa esim. Miksi sanot samat asiat monta kertaa. Tästä johtuen olenkin ollut tietoisesti hiljempaa. Kuulemma käytän myös hormoneita tekosyynä huonoon käytökseen. Ei maininnut mitä tämä huono käytös on.

Lemmikkini: minun tulisi muuttaa miehen asuntoon ja mielellään pian. Yksi ehdotus: hän maksaisi lainaa ja minä elättäisin häntä. Lisäksi koirani eivät ole näköjään hänen mieleensä, koska ovat aiheuttaneet lattiaan naarmuja. Minun pitää kuulemma ymmärtää että hänen lattiaansa ei sitten voi naarmuttaa eikä paikkoja sotkea. Lisäksi ikään kuin ahdisteli vanhempaa koiraa imurilla jota pelkää. Sanoi että koira tottuu kun ei pääse huoneesta pois. Ei totu, koira on rescue eikä aivan normaali siis ja normikoiraksi kuntoutuminen oli hidasta.

Asuminen: minun sisustukseni ei ole hänen mieleensä ja värit eivät miellytä. Miehen asunto on hieman poikaboksimainen lapsista huolimatta. Keittiö pieni ja epäsiisti, samoin kylpyhuone. On kuulemma vaihtanut suihkutkin vettäsäästäviin etteivät lapset pysty lutraamaan. Minun tarpeitani ei huomioi (pitkät hiukset, huuhtelu vaatii vettä ja aikaa). Kuitenkaan emme voi miettiä sisustusta tai remonttia yhdessä, onhan asunto miehen. Kun ehdotan jotakin, yritän sanella/määräillä.

Allergiset oireet. Kuulemma juttuni kuulostaa kuvittelulta koska esim puremat eivät voi kutista kuin seuraavana päivänä. Myöskään kuuma ei voi olla (jos hänelläkään einole).

Miehen mielestä mitään ongelmia ei ole ja minun juttuni ovat mitä ovat. En kuitenkaan koe välittämistä minun hyvinvoinnistani. Otanko itseeni liian herkästi vai? Varsinkin nämä ei sinulla voinolla kuuma/nälkä/kutista koska hänelläkään ei ovat yksi yhteen edesmenneen narsistiäitini kanssa. Vaan niin. Miltä tämä sitten kuulostaa?

Pienemmät asiat kuten vapaa-ajan vietto, tapaamiset ulkonasyömiset ym sujuvat. Nämä oudot "heitot" kuitenkin alkaneet vaivata yhä enemmän.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulta on kysytty miksi ylipäätään olet tuollaisen kanssa. Mikset vastaa suoraan kysymykseen? Kaikenlaista epäolennaista vaan jaarittelet, mutta keskeisimpään kysymykseen et vastaa mitään.

Tehdään paljon yhdessä, mies haluaa viettää aikaa kanssani. Ei juopottele, käy ravintoloissa ja on aikaansaava, ja huoltaa autoja, remontoi ym. Hän haluaa sitoutua ja perhettä, haaveet niiltä osin kohtaavat. On huolehtivainen lastensa osalta. Emme ole mitään 20-vuotiaita kumpikaan. Exieni käytös ei myöskään ole ollut kummoista, ei myöskään ystävieni miesten joten olen miettinyt että ehkä tämä on sitä perhe-elämää jota niin kovasti haluan joten olen miettinyt josko tosiaan vaan loukkaannun liian herkästi kuten väitetty on. Valtaosa ajasta on kivaa yhdessä, sitten tulee noita kommentteja jotka vetävät maton jalkojen alta omalta osaltani.

Vierailija
22/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan aiemman kirjoituksesi: miehellä reilusti ylipainoa, uniapnea ja sen hoitoon cpap-laite - täysin ymmärrettäviä syitä miksi "lusikassa" nukkuminen takuulla ahdistavaa. Monet eivät pysty nukkumaan samassa huoneessakaan.

Silloin jo kuvailit miehessä piirteitä jotka suorastaan huusivat termiä kontrollifriikki - tämä tekstisi ihan suoraan sanoen on jo erittäin ahdistavaa luettavaa.

Etkö itse näe minkälaiseen vankilaan mies on sinua telkeämässä??

KAIKKI pitäisi tehdä hänen tavallaan, sinun pitäisi jopa ELÄTTÄÄ hänet?!

Ja mitkä lainat hän maksaisi? Omansa??

Usko pois, hän ei ole ainakaan suunnitellut häviävänsä kaupassa, päinvastoin.

Tuolla manipulointityylillä huomaisit jonakin päivänä että sinunkin omaisuutesi on siirtynyt hänen hallintaansa - itsesi olet jo alistamassa orjan asemaan.

Sinussa ei siis ole mikään "oikein"; ei ulkonäkö - hiukset ja pukeutuminen - ei kommunikointikyky eikä sosiaaliset taidot. Ei kotisi sisustuksineen eivätkä lemmikkisi. MIKÄ sinussa kelpaa?!

Etkö itse näe vastausta: paikka "unileluna" ja tulevana elättäjänä!?

Olet läheisriippuvainen. Siksi et näe kokonaiskuvaa etkä osaa ajatella järjellä.

Lohdullista on se että yhä mietit asiaa.

Älä vaan lopeta miettimistä!

Sinun sijassasi minä olisin paennut jo aikoja sitten. Mahdollisimman kauas.

Joo olen tuo sama kirjoittaja. Omasta mielestäni tilanne on kuitenkin kontrolloivuuden osalta pahentunut mutta kommentti jäi itämään mieleen. Mies ei rajoita menojani tms mutta tunteeni on, että kaikki minussa on jotenkin " väärin". En osaa tätä oikein pukea sanoiksi. Aiemmin mietin lähinnä tuota nukkumisasiaa, tämä kaikki muu on ilmennyt aivan hiljattain tai ainakin enenevässä määrin. Mies näyttää kaupassa vaatteita joita voisin alkaa käyttää jne. Minua epäilyttää myös lapset ja lemmikit kovin nopealla aikataululla. Miten tulisivat toimeen, voinkomluottaa hänen lapsiinsa etteivät kiusaa. Varsinkaan miehen imurointitempun jälkeen todellakaan en. Totesin kyllä miehelle että en suostu hänen perheensä ruokien ostamiseen kun hän lyhentäisi asuntolainaansa. Kun noita vähätteleviä kommentteja tulee usein niin heräsin siihen että olen usein huonolla mielellä. Ongelmani on, etten hankalan lapsuuteni jälkeen herää miesten huonoonkaan käytökseen ennen kuin se on todella omituista koska omaan käsitteeseen "normaali" uppoaa kovin paljon. Mies kuitenkin haluaisinperhettä, puhuu mitä kaikkea tehtäisiin jne. Tämä kuulostaa korviini niin kauniilta ja mitä olen aina halunnut. Mies ei ainakaan vielä laske joka senttiä, haluaa viettää aikaa yhdessä, ollaan tehty paljon yhdessä jne. Sitten yhtäkkiä,tulee joku miksi pukeudut noin hankalasti tyylinen heitto. Käytän siis farkkuja ja neuleita, sukkahousuja ei sulata.. Ap

Alapeukku, koska jaarittelu vain jatkuu. Et sinä halua muuttaa mitään, sinä vain haluat että me muut vatvoisimme asioitasi. Muutenhan vastaisit tähän:

Sinulta on kysytty miksi ylipäätään olet tuollaisen kanssa. Mikset vastaa suoraan kysymykseen? Kaikenlaista epäolennaista vaan jaarittelet, mutta keskeisimpään kysymykseen et vastaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teehän testi, sanot miehelle, ettei yhteenmuutto ole sinulle ajankohtaista vielä vuosiin. Pidät asunnostasi, teille molemmilla on huollettavia ja on yksinkertaisempaa, että pidätte omat asuntonne.

Katso alkaako siitä miehen puheet, ettette ehkä olleetkaan tähtiin kirjoitettu pari..:). Nopeat yhteenmuutto- ja etenemishalut ovat aina hälyttäviä merkkejä, joiden syitä kannattaa miettiä. Mies voi tosiaan haluta pikaisesti kustannuksien maksajaa (huom. ei jakajaa, vaan maksajaa), kodin- ja lastenhoitajaa, kokkaajaa, siivoajaa eikä sillä ole väliä oletko se juuri sinä vai joku muu.  

Vierailija
24/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään paljon yhdessä, mies haluaa viettää aikaa kanssani. Ei juopottele, käy ravintoloissa ja on aikaansaava, ja huoltaa autoja, remontoi ym. Hän haluaa sitoutua ja perhettä, haaveet niiltä osin kohtaavat. On huolehtivainen lastensa osalta. Emme ole mitään 20-vuotiaita kumpikaan. Exieni käytös ei myöskään ole ollut kummoista, ei myöskään ystävieni miesten joten olen miettinyt että ehkä tämä on sitä perhe-elämää jota niin kovasti haluan joten olen miettinyt josko tosiaan vaan loukkaannun liian herkästi kuten väitetty on. Valtaosa ajasta on kivaa yhdessä, sitten tulee noita kommentteja jotka vetävät maton jalkojen alta omalta osaltani.

Tulihan se sieltä sitten. Ei, ei tuo ole sitä perhe-elämää. Ei, et loukkaannu liian herkästi. Kyllä, tuollaista ansaitset jos tuohon tyydyt.

Vierailija
25/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko häntä?

Vierailija
26/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä näät tollasessa määräilevässä läskissä? Ei se paremmaksi muutu, pahenee vaan. Jätä se nyt kun vielä voit ja älä katso taaksesi. Löydät satavarmasti sinua kunnioittavan ja sinun parastasi haluavanmiehen. Nykyisesi ei valitettavasti tällainen ole. Manipuloi sinua ja kohta huomaat olevasi nalkissa hänen asunnossaan kersalauman kanssa.

Vierailija
27/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miksi hän erosi lastensa äidistä, mikä oli eron syy?

Vierailija
28/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan aiemman kirjoituksesi: miehellä reilusti ylipainoa, uniapnea ja sen hoitoon cpap-laite - täysin ymmärrettäviä syitä miksi "lusikassa" nukkuminen takuulla ahdistavaa. Monet eivät pysty nukkumaan samassa huoneessakaan.

Silloin jo kuvailit miehessä piirteitä jotka suorastaan huusivat termiä kontrollifriikki - tämä tekstisi ihan suoraan sanoen on jo erittäin ahdistavaa luettavaa.

Etkö itse näe minkälaiseen vankilaan mies on sinua telkeämässä??

KAIKKI pitäisi tehdä hänen tavallaan, sinun pitäisi jopa ELÄTTÄÄ hänet?!

Ja mitkä lainat hän maksaisi? Omansa??

Usko pois, hän ei ole ainakaan suunnitellut häviävänsä kaupassa, päinvastoin.

Tuolla manipulointityylillä huomaisit jonakin päivänä että sinunkin omaisuutesi on siirtynyt hänen hallintaansa - itsesi olet jo alistamassa orjan asemaan.

Sinussa ei siis ole mikään "oikein"; ei ulkonäkö - hiukset ja pukeutuminen - ei kommunikointikyky eikä sosiaaliset taidot. Ei kotisi sisustuksineen eivätkä lemmikkisi. MIKÄ sinussa kelpaa?!

Etkö itse näe vastausta: paikka "unileluna" ja tulevana elättäjänä!?

Olet läheisriippuvainen. Siksi et näe kokonaiskuvaa etkä osaa ajatella järjellä.

Lohdullista on se että yhä mietit asiaa.

Älä vaan lopeta miettimistä!

Sinun sijassasi minä olisin paennut jo aikoja sitten. Mahdollisimman kauas.

Joo olen tuo sama kirjoittaja. Omasta mielestäni tilanne on kuitenkin kontrolloivuuden osalta pahentunut mutta kommentti jäi itämään mieleen. Mies ei rajoita menojani tms mutta tunteeni on, että kaikki minussa on jotenkin " väärin". En osaa tätä oikein pukea sanoiksi. Aiemmin mietin lähinnä tuota nukkumisasiaa, tämä kaikki muu on ilmennyt aivan hiljattain tai ainakin enenevässä määrin. Mies näyttää kaupassa vaatteita joita voisin alkaa käyttää jne. Minua epäilyttää myös lapset ja lemmikit kovin nopealla aikataululla. Miten tulisivat toimeen, voinkomluottaa hänen lapsiinsa etteivät kiusaa. Varsinkaan miehen imurointitempun jälkeen todellakaan en. Totesin kyllä miehelle että en suostu hänen perheensä ruokien ostamiseen kun hän lyhentäisi asuntolainaansa. Kun noita vähätteleviä kommentteja tulee usein niin heräsin siihen että olen usein huonolla mielellä. Ongelmani on, etten hankalan lapsuuteni jälkeen herää miesten huonoonkaan käytökseen ennen kuin se on todella omituista koska omaan käsitteeseen "normaali" uppoaa kovin paljon. Mies kuitenkin haluaisinperhettä, puhuu mitä kaikkea tehtäisiin jne. Tämä kuulostaa korviini niin kauniilta ja mitä olen aina halunnut. Mies ei ainakaan vielä laske joka senttiä, haluaa viettää aikaa yhdessä, ollaan tehty paljon yhdessä jne. Sitten yhtäkkiä,tulee joku miksi pukeudut noin hankalasti tyylinen heitto. Käytän siis farkkuja ja neuleita, sukkahousuja ei sulata.. Ap

Kuulostaa aina vain pahemmalta.

Kauniit lupaukset tulevasta, yhteinen tekeminen ja pihiyden kätkeminen kestävät vain sen aikaa että olet lopullisesti koukussa. Olet kuitenkin osoittanut sen verran omaa tahtoa viivytellessäsi päätöstäsi että välillä on miehen kulissi pettänyt ja todellinen luonne ja toiminnan motiivit alkavat tulla yhä enevästi esiin.

Ole kiltti, lue nämä saamasi vastaukset AJATUKSELLA.

Äläkä ikinä koskaan milloinkaan hanki lapsia tuollaisen itsekkään tyrannin kanssa.

Valitettavasti tiedän mistä puhun.

Vierailija
29/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rakas! Pakene ja nopeasti! Mustat lonkerot ovat saaneet jo otetta, sillä olet alkanut epäillä itseäsi, sisäistä itseäsi ja SIETÄMÄÄN tuollaista paskaa! Ja se tulee muuttumaan vain ja ainoastaan pahemmaksi tästä. Pian manipulointi on jo muutakin kuin mauttomia vitsejä ja heittoja. Lähde, äläkä katso taaksesi!

Vierailija
30/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se sieltä sitten. Ei, ei tuo ole sitä perhe-elämää. Ei, et loukkaannu liian herkästi. Kyllä, tuollaista ansaitset jos tuohon tyydyt.

Ei meillä vielä sitä,perhettä ole mutta kovasti hän sanoo sellaista haluavansa. Kuten minäkin. Tuntuu että kaikki jotka ovat parisuhteissa joutuvat joustamaan paljosta joten olen siis ajatellut josko täytyy vaan yrittää sopeutua jos sen perheen haluan. En ole törmännyt enkä kuullut miehestä joka vilpittömästi haluaisi vaimonsa parasta. Osa väittää haluavansa, isäni toki aikoinaan oli todella hyvä äidilleni. Miesystävän kanssa kuitenkin tehdään paljon ja ollut kiva touhuta yhdessä asioita. En tiedä, mitä se tätä hienompi perhe-elämä olisi, toivon vain rauhallista arkea jossa ei huudeta eikä loukata ja haukuta toisiaan.

Vierailija
31/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap on trollaaja! Kai nyt jokainen järkevä nainen jättäisi tuollaisen kontrolloivan miehen?

Lue nyt ajatuksella oma aloituksesi ja vastaukset jos olet oikeasti tuollaisessa tilanteessa! Jos haluat 

jostakin syystä jatkaa tämän aarteen kanssa niin älä muuta yhteen äläkä tee lapsia.,pliis!!!

Vierailija
32/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ilmeisesti nujerrettu niin pahasti jo aiemmin (narsistiäiti mainittu), ettei hänellä ole enää tervettä itsetuntoa eikä kykyä nähdä, mikä on normaalia ja hyväksyttävää käytöstä muilta ihmisiltä. Hän kyselee täällä itsestäänselvyyksiä ja selittelee edelleen tilannetta miehen puolelta paremmaksi.

Kannattaa ap hakeutua terapiaan, että pääset eheytymään psyykkisesti ja saat paremmat eväät elämään ja etenkin ihmissuhteisiin, ettei sinua enää jatkossa yritetä dominoida ja hyväksikäyttää.

Vierailija
33/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla tyhmä ja nysvä, kun edes mietit yhteen muuttoa.

Vierailija
34/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap rakas! Pakene ja nopeasti! Mustat lonkerot ovat saaneet jo otetta, sillä olet alkanut epäillä itseäsi, sisäistä itseäsi ja SIETÄMÄÄN tuollaista paskaa! Ja se tulee muuttumaan vain ja ainoastaan pahemmaksi tästä. Pian manipulointi on jo muutakin kuin mauttomia vitsejä ja heittoja. Lähde, äläkä katso taaksesi!

Näissä kuvioissa taitaa tyypillistä olla sen toisen manipulointi ja syyllistäminen. Eräskin exäni joka siis haukkui minua epäsosiaaliseksi tuli kerran kutsumatta juhliin joissa iloisen keskustelunsorinamme keskelle heitti humasassa oletko uskaltanut puhua kenellekään (minä siis). Kaikki ihmettelivät koska juhlat olivat menneet kaikin puolin mukavasti ennen hänen saapumistaan. Jatkuvan syyttelyn tms jäljiltä sitä kuitenkin alkaa ajatella, jos se epänormaali/hiljainen/ mitä milloinkin olen kuitenkin minä. Nyt tosiaan on näitä outoja muka vitsejä ja heittoja, mutta pelkään että niissä,piilee jokin totuuden siemen kuitenkin koska ovat alkaneet toistua usein. Myöskään pukeutumisen suhteen ei vitsaile vaan on jopa ehdottanut että ostaa uudet mieleisensä vaatteet minulle. Halvat tosin mutta kuitenkin. En kuitenkaan pidä hauskoista tai edes miellyttävinä,tai neutraaleista näitä juttuja enää. Tietysti syyttää että loukkaannun liian helposti ja olen herkkä.

Vierailija
35/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta huomaat olevasi miehen kanssa jumissa 4 lapsen ja miehen elättämisen kanssa, puoli kuolleena väsymyksestä. Onnea tulevaisuuteen!

Vierailija
36/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti nujerrettu niin pahasti jo aiemmin (narsistiäiti mainittu), ettei hänellä ole enää tervettä itsetuntoa eikä kykyä nähdä, mikä on normaalia ja hyväksyttävää käytöstä muilta ihmisiltä. Hän kyselee täällä itsestäänselvyyksiä ja selittelee edelleen tilannetta miehen puolelta paremmaksi.

Kannattaa ap hakeutua terapiaan, että pääset eheytymään psyykkisesti ja saat paremmat eväät elämään ja etenkin ihmissuhteisiin, ettei sinua enää jatkossa yritetä dominoida ja hyväksikäyttää.

Olen aikoinani käynytkin terapiassa koska ymmärsin itse että oli aika irroittautua ensimmäisestä pidempiaikaisesta miesystävästä mutta en vain pystynyt siihen. Edellisestä miehestä erotessa turvauduin myös psykologiin. Hyötyä juuri ei ole ollut, exäni käyttäessä minua kodinhoitajana terapeutti oli sitä mieltä että pitää muuttaa itseään niin exäkin muuttuu. Niin. Vaikeammaksi. Ymmärrän ja tiedostan ettei äitini ole normaali mutta kun on elänyt yli puolet elämästään niin ettei mitään mieltä saanut olla ettei saanut turpiinsa niin sitä on niin tottunut sietämään vaikka toisaalta huomaa ettei tunnu hyvältä ja kuulostaa oudolta. Lyöminen on helppoa todeta ei-hyväksyttäväksi. Minulla on myös koko elämäni mittainen kokemus jossa olen opetellut ohittamaan ja unohtamaan loukkaukset ja kuuntelemaan seuraavat hyvät asiat. Myös kunnosta vanhemmat haukkuvat niin ei miehen heitot sen erikoisempia ole. Nyt kuitenkin aloin miettiä että onpa samantyylistä eli hänellä ok ja minä kuvittelen jos minulla ei ole.

Vierailija
37/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on löytänyt itselleen kiltin naisen, jota on hyvä alistaa. Lytätään vähän itsetuntoa, ettei lähde mihinkään. Sanotaan sille, ettei se osaa olla ihmisten seurassa ja puhuu omituisia. Sanotaan, ettei se kävisi enää salilla ja jumpassa, jossa se voisi tavata muita ihmisiä. Ehkä sanoo myös, että naisen kaverit ja sukulaiset ovat epämiellyttäviä? Haluaa naisen lopettavan laittautumisen ja nätin pukeutumisen, ettei kukaan tulisi sillekään juttelemaan. Haluaa naisen jättävän asuntonsa, niin että naisella ei ole mitään omaa paikkaa, minne mennä. Haluaa naisen käyttävän rahansa mieheen ja miehen perheeseen, niin että nainen ei edes pystyisi taloudellisesti itsenäiseen elämään enää. Haluaa naisen kanssa lapsia, niin nainen olisi lopullisesti hänen vallassaan ja alkaisi rippeetkin kauniista käytöksestä kadota.

Vierailija
38/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti ja eroa! Mies ei ole arvoisesi.

Vierailija
39/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä vielä sitä,perhettä ole mutta kovasti hän sanoo sellaista haluavansa. Kuten minäkin. Tuntuu että kaikki jotka ovat parisuhteissa joutuvat joustamaan paljosta joten olen siis ajatellut josko täytyy vaan yrittää sopeutua jos sen perheen haluan. En ole törmännyt enkä kuullut miehestä joka vilpittömästi haluaisi vaimonsa parasta. Osa väittää haluavansa, isäni toki aikoinaan oli todella hyvä äidilleni. Miesystävän kanssa kuitenkin tehdään paljon ja ollut kiva touhuta yhdessä asioita. En tiedä, mitä se tätä hienompi perhe-elämä olisi, toivon vain rauhallista arkea jossa ei huudeta eikä loukata ja haukuta toisiaan.

Kuulostaa siltä, että biologinen kellosi tikittää kovaa ja haluat ihan vaan jonkun ettet jää lapsitta ja yksin. Mies tietää mistä narusta pitää vetää ja saa sinut pien haltuunsa kokonaan.

Vierailija
40/75 |
23.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut noita. Lähde äkkiä äläkä koskaan katso taaksesi! Muuten saat katua katkerasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi