Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?

Vierailija
21.07.2017 |

No niin, miehet! Teidän vuoro.

Kommentit (251)

Vierailija
81/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata näiden miesten puolesta, miksi heillä kiinnostus lopahti, kun olin kaunis 20 vuotias nainen baarissa. Kysyivät mitä tein työkseni, sanoin olevani siivooja ja ukot huvittavasti lähtivät sitten samointein pöydästä.

Kerran koitin erilaista vastausta kun kysyttiin mitä teen. Sanoin opiskelevani ( vaikken opiskellut). Silloin ei karattu pöydästä.

Ei mulla nyt kuiten pahasti mene ja lähenen neljääkymppiä. Aina ollut työelämässä.

Joopa joo, satuile nyt vähän vielä lisää. Kaunis parikymppinen nainen voi olla vaikka nautaeläinten keinosiementäjä, eikä lähde ukot kävelemään baaripöydästä.

Tuossahan onkin selkeästi jotain kiinnostavaa, kun itse tein yhden kesän tuota kesätöinä. Miehet jäi pöytään kyselemään tarkemmin.

Itse olen huomannut että miehet karttaa korkeammin koulutettuja, pari kertaa baaripöydässä juttu luisti hyvin ja kun lopulta mies kysyi mitä teen lähtivät he nopeasti eteenpäin. Ex-poikaystävistäni olen huomannut saman, vaikka minulle ei ole heidän alempi koulutuksensa ollut ongelma on heillä selkeä alemmuuskompleksi.

Vierailija
82/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen valmisti ruokaa ja laittoi kastikkeisen kauhan välillä tiskipöydälle ja sitten takaisin kattilaan huuhtelematta edes sitä välillä. YÖKS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit, piereminen, mahamakkarat, kylmä, sekopää, kännissä, paska sängyssä, ruma, ...

Voi raasu, taidat olla loppuelämäsi yksin ja tässä syy: kaikki pieree, jopa naiset.

Sinulle paska sängyssä, voi myös olla toiselle miehelle helmi, ehkä et vain sytytä naista oikein.

Vierailija
84/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata näiden miesten puolesta, miksi heillä kiinnostus lopahti, kun olin kaunis 20 vuotias nainen baarissa. Kysyivät mitä tein työkseni, sanoin olevani siivooja ja ukot huvittavasti lähtivät sitten samointein pöydästä.

Kerran koitin erilaista vastausta kun kysyttiin mitä teen. Sanoin opiskelevani ( vaikken opiskellut). Silloin ei karattu pöydästä.

Ei mulla nyt kuiten pahasti mene ja lähenen neljääkymppiä. Aina ollut työelämässä.

Onpa eri kokemukset. Minäkin olen siivonnut työkseni yli 10 vuotta, enkä ole koskaan karkoittanut ketään ammatillani. Itse asiassa kuudesta kumppanistani puolet on löytynyt töistä, viimeisenä nykyinen aviomies ollessani 26. Hyvin menee edelleen, 12 vuotta myöhemmin. Opiskelen paraikaa.

Olet löytänyt kumppanisi töistä? Siis ovatko hekin olleet siivoojia? Ei kyllä sitten luulisi vaikeuksia olevan, jos samalla allalla kerran.

Kyllä. Eivät siivoojia kukaan. Eiköhän tuo yhdessä viihtyminen ole enemmän persoonasta kun ammatista kiinni.

Vierailija
85/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono hygienia, hoitamattomat hampaat jne. perussiisteyden puute. Epäsiisti kämppä ja likaiset vuodevaatteet.Itse en ole mikään komistus mutta huolehdin parturista ja puhtaista pöksyistä eikä tiskialtaassani lillu viikon tiskejä.

Vierailija
86/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit, piereminen, mahamakkarat, kylmä, sekopää, kännissä, paska sängyssä, ruma, ...

Voi raasu, taidat olla loppuelämäsi yksin ja tässä syy: kaikki pieree, jopa naiset.

Sinulle paska sängyssä, voi myös olla toiselle miehelle helmi, ehkä et vain sytytä naista oikein.

Exä tulee mieleen. Hän haukkui minut sängyssä ja tottakai en saanut hänen kanssaan, mutta nykyinen mies kohtelee kuin kukkaa kämmenellä ja sängyssä on mukavaa.

Vierailija
87/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli helluntalainen. Uskonto oli tärkeällä sijalla.

Vierailija
88/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei arvostanut tarpeeksi, vaikka tein kotityöt. Ei myöskään pitänyt viinan juonnistani, vaikka se rajoittui pelkkiin viikonloppuihin. Vaati myös osallistumaan asumiskuluihin ja ruokaostoksiin, vaikka hän oli se, joka kävi töissä. Itse sain peruspäivärahaa. En maksanut mitään .

Vierailija
89/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pienin ja typerin syy, mutta tapahtui kun olin teini :)

Olin ihastunut erääseen neitoon useamman kuukauden ja merkeistä päätellen hänkin minuun. Mutta 16-vuotiaana olin ujo ja etenin todella hitaasti.

Mutta sitten yhden kerran näin hänän varpaansa sandaleissa ja niiden pituudet oli minusta väärin. Siis olisiko nimetön (tai mikä nimetöntä vastaavan varpaan nimi onkaan) ollut huomattavan pitkä. Jostain käsittömättömästä syystä tämä lopetti ihastukseni kuin seinään.

Tänä päivänä tuo tapaus nuoruudesta huvittaa. Siis miten pinnalien olin.

Toisen kerran vanhempana, ihastus romahti, kun neito kertoi ettei ole lukenut yhtäkään kirjaa. Itsellä oli kirjanlukuvaihe menossa, joten se oli täysi turn off.

Vierailija
90/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on aina sama: toinen ei kiinnosta tarpeeksi. Ärsyttävä nauru tai rumat kengät ovat vain jälkikäteistä selittelyä.

Tämä.

Keskusteluun kommentointi ainoana ulostulona TÄMÄ.

Vierailija
91/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä usko horoskooppeihin. Ei vaan skeptikko kykene. Oli toki muitakin tekijöitä (mm. tupakointi, ylipaino), mutta tuo oli se viimeinen niitti, joka sai minut vakuuttumaan, että tästä ei kyllä taida tulla mitään.

Vierailija
92/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

#39 "hei haloo"

Täydellinen turn off

Vierailija
93/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pienin ja typerin syy, mutta tapahtui kun olin teini :)

Olin ihastunut erääseen neitoon useamman kuukauden ja merkeistä päätellen hänkin minuun. Mutta 16-vuotiaana olin ujo ja etenin todella hitaasti.

Mutta sitten yhden kerran näin hänän varpaansa sandaleissa ja niiden pituudet oli minusta väärin. Siis olisiko nimetön (tai mikä nimetöntä vastaavan varpaan nimi onkaan) ollut huomattavan pitkä. Jostain käsittömättömästä syystä tämä lopetti ihastukseni kuin seinään.

Tänä päivänä tuo tapaus nuoruudesta huvittaa. Siis miten pinnalien olin.

Toisen kerran vanhempana, ihastus romahti, kun neito kertoi ettei ole lukenut yhtäkään kirjaa. Itsellä oli kirjanlukuvaihe menossa, joten se oli täysi turn off.

Ohis; naisena en välitä miehen vehkeen koosta mutta varpaat haluan nähdä ennen hommia. Muistan ihmisistä aina varpaat enkä voi kuvitella panevani kenenkään kanssa jonka varpaat häiritsevät.

Vierailija
94/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt liian lyhyitä naisia. Pidän pitkäsäärisistä upeista gaselleista. Itse olen vain 178 cm mutta en mikään naru.

Vierailija
95/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-vika

Outo haju

Tupakointi

Liika humala

Helsingin murre

Vasemmistolaisuus

Vierailija
96/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönäisi toista naista yökerhon tanssilattialla.

Ei tavallaan pieni asia, mutta nainen tuskin tajusi miksi kiinnostukseni lakkasi. 

Vierailija
97/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt liian lyhyitä naisia. Pidän pitkäsäärisistä upeista gaselleista. Itse olen vain 178 cm mutta en mikään naru.

Ymmärrän, vaikka itse olenkin lyhyt nainen. Pidän pitkistä miehistä. Mies saa olla mielellään 20-30 cm itseäni pitempi.

Ja koska olen bi, vastaan myös alkuperäiseen kysymykseen. Liian iso nainen on minulle turn off. Minulla oli juttua yhden naisen kanssa ja tuntui että hänessä kaikki on liian suurta (varsinkin rinnat). Hän ei ollut edes lihava, vähän pyöreä vain. Lopulta meidän juttu hiipui kyllä ihan muistakin syistä. Mutta tuo koko oli sellainen typerä pikkumainen syy, joka ensimmäisenä vähensi ihastuksen tunnetta.

Vierailija
98/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, satuile nyt vähän vielä lisää. Kaunis parikymppinen nainen voi olla vaikka nautaeläinten keinosiementäjä, eikä lähde ukot kävelemään baaripöydästä.

Tuo ammatti itseasiassa saa miehet jäämään sanalle tällaisen vähemmän nätinkin kanssa. Tuntuu kiinnostavan.

T. Seminologi

Vierailija
99/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärsjalkaisen naisen olen jättänyt. Ja niitähän Suomessa riittää. Ikävä kyllä.

Vierailija
100/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M185 kirjoitti:

Päärsjalkaisen naisen olen jättänyt. Ja niitähän Suomessa riittää. Ikävä kyllä.

Eiköhän ole parempi, että tästä lähtien jätät meidät lyhytjalkaiset naiset rauhaan, kummankin takia.