Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?

Vierailija
21.07.2017 |

No niin, miehet! Teidän vuoro.

Kommentit (251)

Vierailija
61/251 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asian voi ilmaista myös toisinpäin, treffi-palstalla on 50.000 sinkkua mutta ei yhtäkään vapaata 175cm, 65kg, hoikkaa, tummaa, hyvännäköistä, koulutettua, lapsetonta, sinkku, naista

No mitä tämä ilmaisu kertoo?

175cm on 10cm liikaa naiselle, btw. Tästä päättelen että olet nainen.

Vierailija
62/251 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tapasin miehen ensimmäistä kertaa en olisi koskaan voinut kuvitella meidän seurustelevan tulevaisuudessa. Mies oli ulkoiselta habituksella melkoinen juntti, eikä minun silmääni mitenkään edes komea. Olosuhteiden vuoksi olimme paljon tekemisissä ja jonkin ajan kuluttua huomasin ihastuneeni tähän tyyppiin. Hän oli luonteeltaan todella mukava ja kultainen ihminen. Meillä oli sitä kemiaakin. Jossain kohtaa tapailu muuttuikin seurusteluksi. Kaikki tapahtui hyvin nopeasti, mutta myös päättyi yhtä nopeasti.

Hänessä alkoi ärsyttämään/ällöttämään monet asiat:

-Tupakointi. Oli polttanut koko elämänsä askin päivässä. Pyysin häntä lopettamaan ja hän yritti kyllä, muttei koskaan onnistunut.

-Tyylitaju. Hänellä oli mm. kahdet housut, jotka olivat minulle totaaliset turn offit. Mustat reisitaskuhousut, joissa oli pieniä metallisia pääkalloja yms. killuttimia. Toiset housut olivat kivipestyt vaaleansiniset ehkä 2000 luvulla muodissa olleet farkut ihme "koristeilla" ja vetoketjuilla. Vaikea selittää, mutta siis todella mauttomat kuin miesten versio naisten joskus muodissa olleista fiorellafarkuista. Minua hävetti aina olla hänen kanssaan julkisella paikalla, jos hänellä sattui olemaan nämä farkut. Kerran sanoin suoraan, että minä en lähde hänen kanssaan minnekkään, jos hän laittaa jommat kummat housut jalkaan.

-Huono hygienia. Ei käynyt joka päivä suihkussa kuivan ihon takia. Vaikutti selittelyltä. Ei pessyt oma-aloitteisesti hampaita aamuisin. Minä jouduin muistuttamaan tästä usein.

-Keltaiset hampaat.

-Kaljuus. Mies veteli itsensä kaljuksi, niin että pää oli välillä verillä. Täynnä haavoja jne. Hän myös kärsi pälvikaljusta ja tämä alkoi häiritä minua jossain kohtaa.

-Todella karvainen. Minua ällötti, että yläselkä oli runsaan karvoituksen peitossa.

-Ei harrastanut liikuntaa. Ei pitänyt kunnostaan huolta, vaikka yritin kyllä kannustaa häntä liikkumaan edes vähän. Hän tuli kanssani sillon tällöin lenkille ja salille, mutta vain minun pyynnöstäni eikä omasta halusta.

-Söi todella epäterveellisesti. Leipää puputti menemään. Ei juonut vettä, jollen muistuttanut häntä. energiajuomat kyllä maistuivat.

Nyt kun mietin, niin selkeästi hän ei ollut oikea ihminen minulle. Olimme kuin yö ja päivä. Se, että toinen on kiva ihminen, ei vaan riittänyt. Tajusin myös, etten voi alkaa muuttamaan toista ihmistä juuri minulle sopivaksi.

Mites toi kysymyksen otsikko ja siihen vastaaminen meni noin niinku omasta mielestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/251 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin kerran kiinnostuksen yhteen naiseen siinä vaiheessa, kun hän tunnusti olleensa koulukiusaaja peruskouluaikoinaan. Uskon tietysti jossain määrin, että ihminen voi muuttua parempaan suuntaan iän myötä, mutta itse koulukiusausta aikoinaan kokeneena, en pysty seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa, joka on saattanut aiheuttaa toiselle  elinikäisiä psyykkisiä traumoja.

Vierailija
64/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi paljastui vammaisia pilkkaavaksi rajakkinatsiksi. Siis ihan oikeasti hyllymetreittäin kirjoja Hitleristä, fanitti jotain SS-kenraalia. Olisi halunnut neljä lasta, minä en yhtäkään, enkä todellakaan hänen kanssa ainakaan.

Toinen oli muuten hyvä, mutta oli persoonallisuushäiriöinen, masentunut ja muutenkin mt-ongelmainen. Lisäksi poliittiset mielipiteet olivat perusteluineen huteralla pohjalla. Oli selkeästi lukenut jotain redpill-palstaa ja YouTuben pseudoälykköjen tusinavideoita SJW-liikkeen ja kolmannen aallon feminismin pahuudesta.

Vierailija
65/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi lapsia.

Halusi lapsia.

Halusi lapsia.

Halusi lapsia.

Halusi lapsia.

Vierailija
66/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Förevör aloun kirjoitti:

Yksi paljastui vammaisia pilkkaavaksi rajakkinatsiksi. Siis ihan oikeasti hyllymetreittäin kirjoja Hitleristä, fanitti jotain SS-kenraalia. Olisi halunnut neljä lasta, minä en yhtäkään, enkä todellakaan hänen kanssa ainakaan.

Toinen oli muuten hyvä, mutta oli persoonallisuushäiriöinen, masentunut ja muutenkin mt-ongelmainen. Lisäksi poliittiset mielipiteet olivat perusteluineen huteralla pohjalla. Oli selkeästi lukenut jotain redpill-palstaa ja YouTuben pseudoälykköjen tusinavideoita SJW-liikkeen ja kolmannen aallon feminismin pahuudesta.

TBH kumpikin kuulostaa paremmalta kun suwak ki ja/tai feministi/sjw nainen.

Vierailija
67/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemattomat rinnat. Ja nyt en puhu pienistä rinnoista vaan ihan oikeasti olemattomista. Itsellänikin on suuremmat rintalihakset. Ihan kuin olisi jonkun laihan miehen kanssa sängyssä peuhannut.

Vierailija
68/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhulointi. Siis fundamentalistikristitty, oli kreationisti ja AIDS jumalan rangaistus homoille jne. 

Vierailija
69/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää tunnustaa, mutta selluliitti :P

Vierailija
70/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö urheilijatyttö/naapurintyttö, johon olin täysin lääpällään kouluaikoina monta vuotta. Kaunis, söpö, ei kuitenkaan näyttänyt tiedostavansa kauneuttaan, harrasti yleisurheilua, nätti ääni, hyvä koulussa, liikkui lähinnä vain toisen urheilijatytön kanssa, ei ollut ilkeä millään tavalla, oli kaikinpuolin täydellinen.

Eräänä kouluaamuna kuulin että hän oli ollut edellisiltana kaverinsa ja monien muiden luokkalaisten kanssa nuorten suosimassa "discossa". Yksi luokkalaisemme latasi aamulla tietokoneluokassa siellä discossa otettuja kuvia digikamerasta irc-galleriaan.

Satuin näkemään kuvan jossa tuo unelmieni tyttö oli kännissä, naama punaisena, silmät toljotti päässä.

Elämäni romahti. Hän olikin vain samanlainen alkoholia juova tusinateini kuin muutkin.

Siitä on pian varmaan 15 vuotta aikaa, mutta muistan yhä sen hetken ja sen kuvan.

Olin tietysti ujo ja syrjitty poika niin en ollut ikinä lähelläkään tehdä aloitteita.

Vierailija
71/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata näiden miesten puolesta, miksi heillä kiinnostus lopahti, kun olin kaunis 20 vuotias nainen baarissa. Kysyivät mitä tein työkseni, sanoin olevani siivooja ja ukot huvittavasti lähtivät sitten samointein pöydästä.

Kerran koitin erilaista vastausta kun kysyttiin mitä teen. Sanoin opiskelevani ( vaikken opiskellut). Silloin ei karattu pöydästä.

Ei mulla nyt kuiten pahasti mene ja lähenen neljääkymppiä. Aina ollut työelämässä.

Vierailija
72/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata näiden miesten puolesta, miksi heillä kiinnostus lopahti, kun olin kaunis 20 vuotias nainen baarissa. Kysyivät mitä tein työkseni, sanoin olevani siivooja ja ukot huvittavasti lähtivät sitten samointein pöydästä.

Kerran koitin erilaista vastausta kun kysyttiin mitä teen. Sanoin opiskelevani ( vaikken opiskellut). Silloin ei karattu pöydästä.

Ei mulla nyt kuiten pahasti mene ja lähenen neljääkymppiä. Aina ollut työelämässä.

Onpa eri kokemukset. Minäkin olen siivonnut työkseni yli 10 vuotta, enkä ole koskaan karkoittanut ketään ammatillani. Itse asiassa kuudesta kumppanistani puolet on löytynyt töistä, viimeisenä nykyinen aviomies ollessani 26. Hyvin menee edelleen, 12 vuotta myöhemmin. Opiskelen paraikaa.

Vierailija
73/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, satuile nyt vähän vielä lisää. Kaunis parikymppinen nainen voi olla vaikka nautaeläinten keinosiementäjä, eikä lähde ukot kävelemään baaripöydästä.

Vierailija
74/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, satuile nyt vähän vielä lisää. Kaunis parikymppinen nainen voi olla vaikka nautaeläinten keinosiementäjä, eikä lähde ukot kävelemään baaripöydästä.

Niin se vaan oli. Huvitti ihan. Kaupan kassakin tuntui kiinnostavan enemmän, kun siivooja.

Vierailija
75/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit ja tupakointi, muutoin olisi ollut täydellinen. Kiva nainen ja hieno ihminen. Ai niin, viittasi usein itseensä "meikäläisenä", mitä en siedä yksikön ensimmäisen persoonan synonyyminä.

M50

Sana "meikäläinen", "meidän emäntä" tai "meidän isäntä" kuuluvat suurten yökötysteni sarjaan.

Vierailija
76/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- kananpersetukka

- miehekäs kurkun rykiminen

On paljon naisia, joilla ei ole muuta mahdollisuutta pitää kuin se kananpeetukka, koska hiuksisto niin ohutta ja peruukki/jatkeet aika naurettava käyttää ainakin keski-ikäisellä .

Vierailija
77/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora häpykarvoitus oli mulle liikaa... Kuin sieltä olisi ollut pitkätukkainen vauva juuri putoamassa...

Vierailija
78/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tupakointi

-Inhosi lapsia (itsellä ei ole, mutta jostain syystä lasten inhoaminen on epämiellyttävä piirre ihmisessä)

-Liikaa ideologiaa, vihreää tai punaista

Vierailija
79/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Muuten kiinnostavan oloinen ja kivan näköinen nainen. Ei kylläkään toisaalta ole ihan pikku syy mun mielestä. Itse kun en polta.

Vierailija
80/251 |
15.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa eri kokemukset. Minäkin olen siivonnut työkseni yli 10 vuotta, enkä ole koskaan karkoittanut ketään ammatillani. Itse asiassa kuudesta kumppanistani puolet on löytynyt töistä, viimeisenä nykyinen aviomies ollessani 26. Hyvin menee edelleen, 12 vuotta myöhemmin. Opiskelen paraikaa.

Olet löytänyt kumppanisi töistä? Siis ovatko hekin olleet siivoojia? Ei kyllä sitten luulisi vaikeuksia olevan, jos samalla allalla kerran.