Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin naiseen on lopahtanut?
Kommentit (251)
Onhan näitä syitä, yksi suhde itseäni 3 vuotta vanhemman naisystävän kanssa loppui seuraaviin:
- besserwisser, joka perusteli vaikkei pystynyt perustelemaan näkemyksiään muilla perusteilla kuin korkeammalla iällään. Ikä ei ole sama asia kuin kokemus/kypsyys.
- Epänaisellisuus, olisi voinut joskus hieman panostaa ulkonäköönsä laittautumalla ja pukeutumalla nätisti. Ulkonäössä tai kropassa sinänsä ei ollut vikaa
- Valittaminen: "jumittaa", "ei jaksa" jne.
- Junttimaisuus, korkeasti koulutettu, muttei omannut kovinkaan laajoja yleistietoja
- EI suostunut ottamaan suihin, vaikka itse vinkui suuseksiä. Ja ei johtunut puutteellisesta hygieniasta.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, esim.:
- huono yleissivistys
- yleinen mielenkiinnottomuus mihinkään (Ihassama, emmätiiä, jne)
- yksipuolinen ja vivahteeton tapa kommunikoida; köyhä kieli, köyhä mieli
- yhdyssana- ja muut räikeät kirjoitusvirheet
- musiikki-illiteraatti
- huono hygienia
- liiallinen hajusteiden käyttö
- elämänkoululaisuus / wt / "kouvolalaisuus"
- yleinen epävakaus, hysteria-alttius
Noiden perusteella olen tähän asti jättänyt valitsematta jatkoon naisia.
Mietinkin, mihin asiat välillämme päättyivät. Terveisin se kouvolalainen. Ajattelin kyllä paljon samaa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin miehen ensimmäistä kertaa en olisi koskaan voinut kuvitella meidän seurustelevan tulevaisuudessa. Mies oli ulkoiselta habituksella melkoinen juntti, eikä minun silmääni mitenkään edes komea. Olosuhteiden vuoksi olimme paljon tekemisissä ja jonkin ajan kuluttua huomasin ihastuneeni tähän tyyppiin. Hän oli luonteeltaan todella mukava ja kultainen ihminen. Meillä oli sitä kemiaakin. Jossain kohtaa tapailu muuttuikin seurusteluksi. Kaikki tapahtui hyvin nopeasti, mutta myös päättyi yhtä nopeasti.
Hänessä alkoi ärsyttämään/ällöttämään monet asiat:
-Tupakointi. Oli polttanut koko elämänsä askin päivässä. Pyysin häntä lopettamaan ja hän yritti kyllä, muttei koskaan onnistunut.
-Tyylitaju. Hänellä oli mm. kahdet housut, jotka olivat minulle totaaliset turn offit. Mustat reisitaskuhousut, joissa oli pieniä metallisia pääkalloja yms. killuttimia. Toiset housut olivat kivipestyt vaaleansiniset ehkä 2000 luvulla muodissa olleet farkut ihme "koristeilla" ja vetoketjuilla. Vaikea selittää, mutta siis todella mauttomat kuin miesten versio naisten joskus muodissa olleista fiorellafarkuista. Minua hävetti aina olla hänen kanssaan julkisella paikalla, jos hänellä sattui olemaan nämä farkut. Kerran sanoin suoraan, että minä en lähde hänen kanssaan minnekkään, jos hän laittaa jommat kummat housut jalkaan.
-Huono hygienia. Ei käynyt joka päivä suihkussa kuivan ihon takia. Vaikutti selittelyltä. Ei pessyt oma-aloitteisesti hampaita aamuisin. Minä jouduin muistuttamaan tästä usein.
-Keltaiset hampaat.
-Kaljuus. Mies veteli itsensä kaljuksi, niin että pää oli välillä verillä. Täynnä haavoja jne. Hän myös kärsi pälvikaljusta ja tämä alkoi häiritä minua jossain kohtaa.
-Todella karvainen. Minua ällötti, että yläselkä oli runsaan karvoituksen peitossa.
-Ei harrastanut liikuntaa. Ei pitänyt kunnostaan huolta, vaikka yritin kyllä kannustaa häntä liikkumaan edes vähän. Hän tuli kanssani sillon tällöin lenkille ja salille, mutta vain minun pyynnöstäni eikä omasta halusta.
-Söi todella epäterveellisesti. Leipää puputti menemään. Ei juonut vettä, jollen muistuttanut häntä. energiajuomat kyllä maistuivat.
Nyt kun mietin, niin selkeästi hän ei ollut oikea ihminen minulle. Olimme kuin yö ja päivä. Se, että toinen on kiva ihminen, ei vaan riittänyt. Tajusin myös, etten voi alkaa muuttamaan toista ihmistä juuri minulle sopivaksi.
Luitko otsikkoa?
Itselläni on vuosien saatossa lopahtanut kiinnostus joihinkin naisiin seuraavista syistä:
- tupakointi
- huono yleissivistys
- vanhoillisuus
- liian erilaiset poliittiset mielipiteet joko sisä-tai ulkopolitiikassa (esim. rikkaita verotetaan muka liikaa, tai Ukrainan kriisi on muka länsimaiden vika eikä Venäjän).
- liian erilainen elokuvamaku (esim. yksi nainen ei pystynyt katsomaan mitään jännittäviä elokuvia ilman, että jokaisessa vähänkin pelottavassa tai väkivaltaisessa kohtauksessa laittoi kädet silmille tai korville).
- halusi muuttaa jossain vaiheessa yhteiseen omakotitaloon (itse viihdyn kerrostalossa).
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, esim.:
- huono yleissivistys
- yleinen mielenkiinnottomuus mihinkään (Ihassama, emmätiiä, jne)
- yksipuolinen ja vivahteeton tapa kommunikoida; köyhä kieli, köyhä mieli
- yhdyssana- ja muut räikeät kirjoitusvirheet
- musiikki-illiteraatti
- huono hygienia
- liiallinen hajusteiden käyttö
- elämänkoululaisuus / wt / "kouvolalaisuus"
- yleinen epävakaus, hysteria-alttius
Noiden perusteella olen tähän asti jättänyt valitsematta jatkoon naisia.
Tapailen naista, jolla on kaikki nämä paitsi yksipuolinen kommunikointi ja olen ihastunut. :D Hän on erittäin hauskaa seuraa, mutta kaikki on jotenkin pielessä kuitenkin. Pakko kyllä pistää poikki tunteista huolimatta.
1. Turposi suhteen aikana (3v) kuin pullataikina, aski päivässä röökiä ja esimerkiksi koulun risteilyllä joi kossupullon yhdellä kulauksella alas. Seksi oli kamalaa.
2. Perushoro. Suhteen aikana (taas 3v) teetettiin abortti, joka oli jonkun toisen aikaan saama. Positiivista oli valtavat tissit ja halusi aina niellä lastit, mutta horo mikä horo.
3. Täydellinen kroppa, sain tämän kanssa seksisession aikana 5! orgasmia, mutta se naama..Yyyhh hyi! Olimme yhdessä vain 2 viikonloppua.
4. 2 vuoden aikana ei saanut yhtään orgasmia. Olin hänen ensimmäinen, vein neitsyyden kaikista aukoista. Nukahti kerran vessanpöntölle ja piilotti terveyssiteensä kuin orava laittaa pähkinät talvivarastoon.
5. Nymfomaani. Say no more. Jaksoin 2kk. Hänelle riitti aina, että sai itse ja sitten liukeni parvekkeelle röökille. Sähköposteissa selvisi, että kävi säännöllisesti panettamassa itseään tampereella jossain tatuointiliikeessä, missä sai kahta miestä yhtäaikaa. Pimppi täynnä lävistyksiä. Seksi on sellaista Kilkatikalkati kolinaa.
Neuroottisuus, liika itsensä ja tekemistensä analysointi. Osaako tuollaiset tyypit koskaan relata?
Vierailija kirjoitti:
1. Turposi suhteen aikana (3v) kuin pullataikina, aski päivässä röökiä ja esimerkiksi koulun risteilyllä joi kossupullon yhdellä kulauksella alas. Seksi oli kamalaa.
2. Perushoro. Suhteen aikana (taas 3v) teetettiin abortti, joka oli jonkun toisen aikaan saama. Positiivista oli valtavat tissit ja halusi aina niellä lastit, mutta horo mikä horo.
3. Täydellinen kroppa, sain tämän kanssa seksisession aikana 5! orgasmia, mutta se naama..Yyyhh hyi! Olimme yhdessä vain 2 viikonloppua.
4. 2 vuoden aikana ei saanut yhtään orgasmia. Olin hänen ensimmäinen, vein neitsyyden kaikista aukoista. Nukahti kerran vessanpöntölle ja piilotti terveyssiteensä kuin orava laittaa pähkinät talvivarastoon.
5. Nymfomaani. Say no more. Jaksoin 2kk. Hänelle riitti aina, että sai itse ja sitten liukeni parvekkeelle röökille. Sähköposteissa selvisi, että kävi säännöllisesti panettamassa itseään tampereella jossain tatuointiliikeessä, missä sai kahta miestä yhtäaikaa. Pimppi täynnä lävistyksiä. Seksi on sellaista Kilkatikalkati kolinaa.
Ehkä olen väsynyt, mutta repeilin sun kirjoitustyylille :D
Erilaiset höpöuskomukset: astrologia, enkelit, reikihoidot, feng shui jne. Minun puolestani saa olla kiinnostunut kaikenlaisesta, mutta sitten kun nämä alkavat vaikuttaa oikean elämän ratkaisuihin ja tekoihin niin minulta loppuu ymmärrys.
Tämä ei mielestäni ole pieni tai typerä syy: syömishäiriöt. Anorektikkoja osaa välttää jo ulkonäöltä, mutta bulimikkoja, ortorektikkoja sun muita ei aina tunnista ajoissa. Monet osaavat piilotella ongelmaansa taitavasti. Elämästä ei vain tule mitään, jos toisen syömiset alkavat hallita omaakin elämää. On vain helpompi valita siinä suhteessa täysipäisempi tyttöystävä.
Seksin jälkeen söi pizzaa sängyssä ja oli maailmanhalaaja. Vaikka kuinka hyvä pano olisikin, niin joku raja sentäs...
Vierailija kirjoitti:
Näistä syistä olen "kasvanut erilleen":
- pahanhajuinen/makuinen alapää
- outo kävelytyyli (koitappa kävellä käsikädessä)
- lerpattavat häpyhuulet
- puhevika
Tämä kommentti tuli varmaan joltain tosielämän Niles Cranelta.
Söi ku hevonen! Kolme makkaraa ja useita perunoita, ruisleipää ja litra maitoa. Heti sen perään halus kahvit ja ison possumunkin söi vielä siinä.
Pienin syy on varmaan se jo mainittu "emmä tiiä (eikä kiinnosta)" asenne lähes kaikkeen mikä liittyy johonkin itseään suurempaan, esimerkkeinä vaikkapa tähtitiede/avaruus ja luonto. Muut syyt ovat sitten paljon isompia, esim tupakoiminen, nykyinen tai mennyt jakorasiamainen käytös, suvakkimainen maailmankatsomus jne
Järkyttävät tuherrustatuoinnit rinnoissa häiritsi. Jotenkin oli niin wt-meininkiä ja "rinnat oli pilalla". Sorry.
Todella passiivinen. Nukkui ihan helvetisti. Meni nukkumaan joka päivä 21.00. Oltiin 23v ja avoliitossa. Yksin istuin iltoja - menin itse nukkumaan arkena 23-24 välillä.
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset höpöuskomukset: astrologia, enkelit, reikihoidot, feng shui jne. Minun puolestani saa olla kiinnostunut kaikenlaisesta, mutta sitten kun nämä alkavat vaikuttaa oikean elämän ratkaisuihin ja tekoihin niin minulta loppuu ymmärrys.
Sama, 10v sitten seurustelin fiksun akateemisen naisen kanssa, joka kävi säännöllisesti kalliilla ennustajalla - ja oikeasti uskoi niihin juttuihin ja teki päätöksiä elämästään, parisuhteista jne ennustakan ja varsinkin erään selvinnäkijän "suositusten" perusteella.
Luulin aluksi läpäksi, mutta oli ihan tosissaan. Oli pakko lopettaa suhde.
Tytön kasvonmuodoissa oli todella vahvasti jotain, mikä muistutti omaa parasta kaveriani. Oli vaikea suudella ja kolmansia treffejä ei enää tullut. Syyksi kyllä kerroin jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Todella passiivinen. Nukkui ihan helvetisti. Meni nukkumaan joka päivä 21.00. Oltiin 23v ja avoliitossa. Yksin istuin iltoja - menin itse nukkumaan arkena 23-24 välillä.
Vähän sama ongelma. Itse menisin nukkumaan arkena 22-23, ja viikonloppuna 23-24, mutta mieheni haluaisi jo klo 20-21 nukkumaan. Ja syynä ei suinkaan väsymys, vaan hän haluaa mennä aina aamusalille juuri siihen tiettyyn aikaan. (Mä taas nukun meistä enemmän, pakko saada 9h unta. Mies taas ei ymmärrä, kun hänelle riittää 7-8h).
Tästä sitten aina hirveä vääntö, kun mies ei pysty nukkumaan, jos en ole vieressä. Mutta en itse halua niin aikasin nukkumaan, kun ei edes uni tule.
Kun tapasin miehen ensimmäistä kertaa en olisi koskaan voinut kuvitella meidän seurustelevan tulevaisuudessa. Mies oli ulkoiselta habituksella melkoinen juntti, eikä minun silmääni mitenkään edes komea. Olosuhteiden vuoksi olimme paljon tekemisissä ja jonkin ajan kuluttua huomasin ihastuneeni tähän tyyppiin. Hän oli luonteeltaan todella mukava ja kultainen ihminen. Meillä oli sitä kemiaakin. Jossain kohtaa tapailu muuttuikin seurusteluksi. Kaikki tapahtui hyvin nopeasti, mutta myös päättyi yhtä nopeasti.
Hänessä alkoi ärsyttämään/ällöttämään monet asiat:
-Tupakointi. Oli polttanut koko elämänsä askin päivässä. Pyysin häntä lopettamaan ja hän yritti kyllä, muttei koskaan onnistunut.
-Tyylitaju. Hänellä oli mm. kahdet housut, jotka olivat minulle totaaliset turn offit. Mustat reisitaskuhousut, joissa oli pieniä metallisia pääkalloja yms. killuttimia. Toiset housut olivat kivipestyt vaaleansiniset ehkä 2000 luvulla muodissa olleet farkut ihme "koristeilla" ja vetoketjuilla. Vaikea selittää, mutta siis todella mauttomat kuin miesten versio naisten joskus muodissa olleista fiorellafarkuista. Minua hävetti aina olla hänen kanssaan julkisella paikalla, jos hänellä sattui olemaan nämä farkut. Kerran sanoin suoraan, että minä en lähde hänen kanssaan minnekkään, jos hän laittaa jommat kummat housut jalkaan.
-Huono hygienia. Ei käynyt joka päivä suihkussa kuivan ihon takia. Vaikutti selittelyltä. Ei pessyt oma-aloitteisesti hampaita aamuisin. Minä jouduin muistuttamaan tästä usein.
-Keltaiset hampaat.
-Kaljuus. Mies veteli itsensä kaljuksi, niin että pää oli välillä verillä. Täynnä haavoja jne. Hän myös kärsi pälvikaljusta ja tämä alkoi häiritä minua jossain kohtaa.
-Todella karvainen. Minua ällötti, että yläselkä oli runsaan karvoituksen peitossa.
-Ei harrastanut liikuntaa. Ei pitänyt kunnostaan huolta, vaikka yritin kyllä kannustaa häntä liikkumaan edes vähän. Hän tuli kanssani sillon tällöin lenkille ja salille, mutta vain minun pyynnöstäni eikä omasta halusta.
-Söi todella epäterveellisesti. Leipää puputti menemään. Ei juonut vettä, jollen muistuttanut häntä. energiajuomat kyllä maistuivat.
Nyt kun mietin, niin selkeästi hän ei ollut oikea ihminen minulle. Olimme kuin yö ja päivä. Se, että toinen on kiva ihminen, ei vaan riittänyt. Tajusin myös, etten voi alkaa muuttamaan toista ihmistä juuri minulle sopivaksi.