Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ilmaisu LAPSETTOMAT HÄÄT jotenkin ylitsepääsemättömän vaikea asia ymmärtää vieraille?

Vierailija
14.07.2017 |

Olemme siis mieheni kanssa menossa naimisiin loppukesästä. Häitä on suunniteltu jo vuoden päivät ja kaikki rupeaa pikkuhiljaa olemaan valmista. Häät ovat siis LAPSETTOMAT ja nyt eräs ystäväni mankuu saada ottaa mukaansa pienen vauvansa. Siis mitä osaa sanasta lapseton hän ei nyt ymmärtänyt?? Että mua ottaa päähän tommoset mammat, jättää sitten tulematta mieluummin.

Kommentit (385)

Vierailija
381/385 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017v provo toimii vieläkin 

Ja kyse oli vauvasta. Eri asia kuin paimennettavat naperot. 

Vauvat osaa käyttäytyä. Paitsi sillon kun eivät osaa :D nälkä, väsy kuumuus etc...

Vierailija
382/385 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ap vielä naimisissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/385 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät ovat kaikkein tylsin juhla. En ole osallistunut omieni lisäksi yksiinkään, lapsia tai ei.

Vierailija
384/385 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kutsuja lähetellessä olet varmaan tiennyt että kaverilla on vauva. yleensä vauvat on äitinsä kanssa. jos lapsi olisi vähän vanhempi, niin voisi olla isänsä kanssa pari tuntia, kun vaimo on juhlimassa. tiedenkin, jos isä on tuntematon ja ei ole muita sukulaisia jolle jättää, niin tilanne on hankala.

Meillä lasten isä on ollut ihan viikonkin lasten kanssa kotona, kun olin lomamatkalla :D myös sylivauva ollut useita tunteja/öitä isän kanssa, koska syö tuttipullostakin. Sanooko tällainen tantta samoin, jos kyse olisi isän osallistumisesta? Äiti voi olla pari tuntia omien lastensa kanssa, kun isä on juhlimassa!?

Vierailija
385/385 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin pidin lapsettomat häät.

Sinne ei kaivattu alaikäisiä räkönokkia huutamaan ja kiukuttelemaan. Jos ei sopinut, niin poiskin sai jäädä.

Minun hääpäivänäni MINÄ olen se juhlan pää eikä se naapurin pershedelmä.

Piste.

Olikin hyvät bileet :)

Kirkossa hiljaista ja sain haluamani prinsessa päivän.

Ei niitä vauvoja sinne polttareihinkaan raahata...

Kuulostatkin todella jonkun mamman prinsessapersehedelmältä. Taivaan kiitos minulla ei ole ollut iloa saada kutsua noihin mahtaviin häihisi. 🤢🤢

Toinen sai juhlat itselleen ja on onnellinen. Sinä pahoitat siitä mielesi. Tosi kypsää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme