Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan koiria ja inhoan myös koiraihmisiä!!

Vierailija
31.03.2006 |

Koiraihmiset ei osaa puhua mistään muusta kuin rakeistaan! Niitä kohdellaan vauvoina/ lapsina ja itseä nimitellään mamiksi (ällöä). Jos Rakki repii verhot, ne poistetaan. Jos Rakki kaluaa huonekalut, ne poistetaan. Rakille tehdään oma kiva prinsessapeti sängyn jalkopäätyyn... ja aamuyöstä käy niin, että siellä nukkuu omistaja Rakin vallatessa sängyn.

Koiraihmisillä kyläillessä Rakkia pitää aina rapsuttaa ja kuunneella loputtomiin " eiks oo ihana" - juttuja. Koiraihmiset ei tajua, että kun Rakki pöyrii jaloissa kun vieras yrittää ottaa kenkiä pois, niin vieraalla on ajatuksissa ainoastaan potkaista piskiä munille ja kovaa (kun ei käskystäkään älyä häipyä), kun omistajan mielestä se osoittaa vaan lempeää ihmisrakkautta (ällöä).

Koiraiihmisillä kyläillessä vaatteet on täynnä haisevaa karvaa ja vihreää kuolaa, koska Rakki haluaa tuoda kaikki lemuiset vinkulelunsa nähtäväksi (samalla pitää rapsuttaa niin että kynnet alkaa haista) ja taas omistaja kertoo puolituntia mitä Rakki teki viime vuoden joulukuussa... (ällöä) Samalla Rakki on ihan älyttömän mustasukkainen, että joku kehtaa puhutella hänen isäntäänsä ja alkaa kiskoa hampailla vieraan lahkeesta muristen, mutta isänän mielestä Rakki on niin hupaisa kun se leikkii...

Koiraihmisiä ei saa koskaan lähtemään extempore mihinkään, koska Rakkia ei voi ilman ennakkovaroitusta jättää muutamaa tuntia yksin. Rakki ikävöi ja Rakki kärsii, nyyh!

Rakit on syvältä! Rakit haisee!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on noin sairas mieleltään kuin ap! Tuttavilla ja sukulaisilla on oikeastaan kaikilla joko ollut koira tai omistavat nykyisin koiran tai useamman. Kaikki ollaan siis samassa sopassa ja kaikille koira on normaali perheenjäsen. Ei ihmisen veroinen mutta oman lemmikinasemansa ansainnut. Niiden kanssa käydään harrastamassa liikuntaa, niitä koulutetaan ja muutamat käy näyttelyissä. Monille se on tärkeä osa elämää. Ja itse olen tosi laiska ulkoilemaan/liikkumaan, mutta koiran kanssa on pakko mennä lenkille vähintään 2-3 kertaa päivässä! Se on mun valmentajani liikunnan suhteen!

Vierailija
42/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä, vaikka erilaisiakin koiranomistajia löytyy. Minä en vaan ole törmännyt heihin. Kuka tästä hermostuu niin löysätköön pipoaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes sukulaisia? Aika ihmeellistä nimittäin jos et tunne ketään koiran omistajaa, tai jos tunnet niin ne kaikki on kuvailemiasi ihmisiä. Vielä enemmän ihmettelen sitä että, jos vaikka sukulaisesi omistaa koiran, niin vihaat häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi