Inhoan koiria ja inhoan myös koiraihmisiä!!
Koiraihmiset ei osaa puhua mistään muusta kuin rakeistaan! Niitä kohdellaan vauvoina/ lapsina ja itseä nimitellään mamiksi (ällöä). Jos Rakki repii verhot, ne poistetaan. Jos Rakki kaluaa huonekalut, ne poistetaan. Rakille tehdään oma kiva prinsessapeti sängyn jalkopäätyyn... ja aamuyöstä käy niin, että siellä nukkuu omistaja Rakin vallatessa sängyn.
Koiraihmisillä kyläillessä Rakkia pitää aina rapsuttaa ja kuunneella loputtomiin " eiks oo ihana" - juttuja. Koiraihmiset ei tajua, että kun Rakki pöyrii jaloissa kun vieras yrittää ottaa kenkiä pois, niin vieraalla on ajatuksissa ainoastaan potkaista piskiä munille ja kovaa (kun ei käskystäkään älyä häipyä), kun omistajan mielestä se osoittaa vaan lempeää ihmisrakkautta (ällöä).
Koiraiihmisillä kyläillessä vaatteet on täynnä haisevaa karvaa ja vihreää kuolaa, koska Rakki haluaa tuoda kaikki lemuiset vinkulelunsa nähtäväksi (samalla pitää rapsuttaa niin että kynnet alkaa haista) ja taas omistaja kertoo puolituntia mitä Rakki teki viime vuoden joulukuussa... (ällöä) Samalla Rakki on ihan älyttömän mustasukkainen, että joku kehtaa puhutella hänen isäntäänsä ja alkaa kiskoa hampailla vieraan lahkeesta muristen, mutta isänän mielestä Rakki on niin hupaisa kun se leikkii...
Koiraihmisiä ei saa koskaan lähtemään extempore mihinkään, koska Rakkia ei voi ilman ennakkovaroitusta jättää muutamaa tuntia yksin. Rakki ikävöi ja Rakki kärsii, nyyh!
Rakit on syvältä! Rakit haisee!
Kommentit (43)
semmonen koiran inhimillistäminen, Puhutaan sanalla hän. Ja liioittelu, että isoa koiraa ei saa päästää juoksemaan ruuan jälkeen, ettei tule ruuansulatusvaivoja. En viitsi kuunnella jonkun hehkutusta koirastaan. Minusta koirakodit ovat likaisia ja epähygieenisiä.
Minulla oli lapsena koira ja siitä pidin paljon ja hyysäsin kyllä. Mieleni on muuttunut eläimiä kohtaan sen jälkeen, kun sain lapsen.
missä vaiheessa ihmisestä tulee eläintenvihaaja? kun en tiedä yhtäkään lasta, joka syntyjään sellainen olisi.
Mitä ihmiselle tapahtuu, että hän menettää lapsen avoimen ihmettelevän ja ihastelevan suhtautumisen eläimiin?
Et ole kuullut vatsalaukunkiertymästä, jonka riski suurenee huomattavan paljon jos koiraa liikuttaa juuri ruuan jälkeen?
Se on iso riski nimenomaan isoille koirille ja yksi pelottavimmista asioista koiranomistajalle, siihen koira kuolee parissa tunnissa jollei saa ajoissa apua. Ja kivuliaasti.
Mä en eka jaksanu avata koko viestiketjua mutta onneksi tein sen ennen kun lähetään lasten kanssa ulos! Sai parhaat naurut koko av-palstailun aikana:)! Kiitos ap, loistava teksti ja sun kanssa samoilla linjoilla. Mä en vaan olisi koskaan saanu puettua tätä ärsytystä noin sopiviksi sanoiksi :)!
*Reps* *Kops*
Itselläni ei ole koiraa.
Suhtaudun siitä huolimatta avoimesti koiriin ja koiraihmisiin ja arvostan koirien uskollisuutta ja hyväntuulisuutta. Yleensä ottaen mielestäni ihmiset voivat tehdä paljon pahempiakin asioita, kuin vouhottaa koiristaan. Suomessakin on paljon ihmisiä, jotka laiminlyövät lapsiaan, pahoinpitelevät läheisiään, ovat päihderiippuvaisia tai muuten vain ilkeitä muille ihmisille. Tuollaiset ihan oikeat epäkohdat oikeuttavat minusta vaikka pienen vaahtoamisenkin, koiraperheen elämä ei todellakaan.
En ole todellakaan mikään koiraihminen. En, en, en. Koirat ovat mielestäni tyhmiä ja ne haisevat. Kuvottaa, kun joutuu joskus rapsuttamaan kaverin rakasta " Rekkua" , heittelemään sen kuolasta kiiltelevää palloa ja väistelemään sen joka paikkaan vetämiä hirven lonkkaluita. YÖK! Onneksi poikani niin allerginen, että voin hyvällä syyllä olla käymättä ko. paikassa usein.
Kissat taas ovat ihan eri juttu. Ne ovat älykkäitä, eivät anna ihmisten jallittaa itseään ja ne ovat KAUNIITA. Hmm. Tätä taas koiranpalvojat eivät tajua.
Koirat ovat vähä-älyisiä kohkaajia ja omistajansa kuuluvat minun ajatusmaailmassani samaan kastiin...
Niin voi ajatella joku jolla ei ole lapsia.
Onneksi mulla ei tota ongelmaa ole kun molemmat löytyy kotoa!
Olen täysin samaa mieltä ap:n kanssa. Näin keväällä ärsyttää lisäksi suuresti lumen alta paljastuva tienvarsien miinoitus ,lemu joka näistä kasoista lähtee.. yöks. Miten voi olla niin vaikeaa kerätä koiran jätökset pussiin tms??
Olen aina ollut sitä mieltä, että eläimiä vihaavissa ihmisissä jokin on vailla.
Käytäntö on osoittanut, että tuollaiset ihmiset yleensä ovatkin empatiakyvyttömiä, kylmiä ja hienostelevia.
Inhoan Lapsia ja inhoan myös Lapsiperheitä!!
Lapsiperheet ei osaa puhua mistään muusta kuin Lapsistaan Niitä kohdellaan vauvoina/ lapsina ja itseä nimitellään mamiksi (ällöä). Jos Lapsi repii verhot, ne poistetaan. Jos Lapsi kaluaa huonekalut, ne poistetaan. Lapsille tehdään oma kiva prinsessapeti sängyn jalkopäätyyn... ja aamuyöstä käy niin, että siellä nukkuu omistaja Lapsen vallatessa sängyn.
Lapsiperheillä kyläillessä Lasta pitää aina rapsuttaa ja kuunneella loputtomiin " eiks oo ihana" - juttuja. Lapsiperhee ei tajua, että kun Lapsi pöyrii jaloissa kun vieras yrittää ottaa kenkiä pois, niin vieraalla on ajatuksissa ainoastaan potkaista Lasta munille ja kovaa (kun ei käskystäkään älyä häipyä), kun omistajan mielestä se osoittaa vaan lempeää ihmisrakkautta (ällöä).
Lapsiperheillä vaatteet on täynnä haisevaa karvaa ja vihreää kuolaa, koska Laspi haluaa tuoda kaikki lemuiset vinkulelunsa nähtäväksi (samalla pitää rapsuttaa niin että kynnet alkaa haista) ja taas omistaja kertoo puolituntia mitä Lapsi teki viime vuoden joulukuussa... (ällöä) Samalla Lapsi on ihan älyttömän mustasukkainen, että joku kehtaa puhutella hänen isäntäänsä ja alkaa kiskoa hampailla vieraan lahkeesta muristen, mutta isänän mielestä Lapsi on niin hupaisa kun se leikkii...
Lapsiperheitä ei saa koskaan lähtemään extempore mihinkään, koska Lasta ei voi ilman ennakkovaroitusta jättää muutamaa tuntia yksin. Lapsi ikävöi jaLapsi kärsii, nyyh!
Lapset on Lapset haisee!
Vierailija:
Olen aina ollut sitä mieltä, että eläimiä vihaavissa ihmisissä jokin on vailla.
Käytäntö on osoittanut, että tuollaiset ihmiset yleensä ovatkin empatiakyvyttömiä, kylmiä ja hienostelevia.
Sen hän osoittaa juuri sillä, ettei kykene ymmärtämään ihmisten eläinallergioita, ei edes pienten lapsien, vaan leimaa kaikki eläinvihaajiksi sen perusteella etteivät allergioidensa vuoksi kykene seurustelemaan hänen koiriensa kanssa.
Meillä on koira ja se on perheenjäsen siinä kun muutkin. Eläimet antaa omistajilleen paljon; seuraa ja iloa. Kannattaisikohan asioita katsoa vähän kirkkaampien lasien läpi. Ei joka asiasta tarvitse uhoilla
ole sen huonompi kuin kissojen vihaajakaan. Ei tarvitse todellakaan olla mitään vikaa ihmisessä tai olla paha ihminen, jos vihaa noita kyseisiä luontokappaleita. Meillä jokaisella on omat syynsä tunteisiimme, joita ei voi toinen tietää. Sen takia on turha sanoa, että toinen on paha tunteidensa takia, höpsis!
ole ihmisten kanssa muuten tekemisissä kuin kasvottomasti näillä chatti-palstoilla. Täällä voi jutella, kun voi itse päättää koska juttelee ja mitä ja lopettaa voi koska vaan olematta epäkohtelias....vieraita on paha heittää ulos kun kyllästyy.
Mulla on koira ja se on mun paras ystäväni ja luotettavin seuralaiseni.
Ja mikä parasta: se ei puhu turhia, niin kuin ihmiset, joitten turpaa ei saa kiinni millään kohteliaalla kommentilla.
Joten vastapainoksi voin sanoa: inhoan ihmisiä ja erityisesti koiria inhoavia ihmisiä!
Ei nyt toki voi yleistää, mutta yllättävän usein olen mäkin törmännyt tällaseen käytökseen. Siinä vaiheessa kun joku elukka menee ihmisen ohi, on jo aika huolestuttavaa.
Toisaalta en kyllä ymmärrä lastensa kautta eläjiäkään... Mulla itsellä on kohta kaksi lasta, mutta ei mua kiinnosta joka hetki niistä jauhaa. (varsinkaan lapsettomien kanssa..)
En ymmärrä miksi monet ihmiset olettaa, että juuri " meidän Mustista" on kaikkien oltava kiinnostuneita. Mua ei ainakaan kiinnosta mihin jonkun koira on piilottanu luun tai käyny kusemassa....
Ja yleensä jos antaa ymmärtää ettei niin välitä koirista, tai yleensäkään eläimistä, pidetään jotenkin vinksahtaneena. Harvemmin kukaan kuitenkaan ihmettelee, jos joku sanoo inhoavansa lapsia. En tajua.
En ole mikään eläinten vihaaja, vaikka en ymmärräkään koirien paapomista tai pidän koirakoteja epähygieenisinä enkä voi sietää koirien karvoja vaatteissa.
Harrastan itsekin ratsastusta ja olen mielelläni hevosten kanssa, mutta jätän kaikki tallivaatteet aina ulkovarastoon enkä oikeastaan edes kulje autolla tallille. On tosi ällöttävää istua esim. jonkun koiranomistajan autoon, jossa ensimmäisenä pitää yrittää pyyhkiä koirankarvat pois penkeiltä.
Minulla on eräs hyvä ystävä jolla on tosi iso koira. Hänen luonaan ei todellakaan käy mielellään: koira meinaa kaataa tulijan jo ovella, ja joka paikassa on karvoja. Jos koira laitetaan ulos (pieni aidattu rivaripiha) se haukkuu taukoamatta oven takana. Kerran naapuri tuli valittamaan, että miksi tuo koira on haukkunut tuolla ulkona jo pari tuntia. Kaiken huippu oli kuitenkin, kun ystäväni sai todella mahtavan työtarjouksen toisleta puolen Suomea (oli työtön silloin) eikä muuttanut työn perässä, koska hänellä on koira. Ihan niinkuin koira sääntelisi koko elämän!
Mun mielestä kaikkien eläinten paikka on ulkona tai navetassa jne. Ei ihmisasunnossa.
Näiden lisäksi inhoan kaikkien muiden lapsia paitsi tätä ainoaa omaani,
joka onneksi onkin jo aikuinen....
Nykykakarat on kaikki meluavia ja kurittomia häiriköitä.
Koululaisetkin vaan hokee vittua sun muuta bussissa ja räkättää typeriä juttuja. On älykkyysosamäärä parissakymmenessä vuodessa laskenut kovasti! Ja välillä mennään maalaamaan seiniin sotkuja tai horjutaan kännipäissä keskustassa! On siinä vanhemmilla kasvatuksessa kovasti parantamisen varaa!!!
Kirjoituksesi osui nappiin! Olen samaa mieltä kanssasi. Joskin lisäisin vielä, että nämä rakkiensa rakastajat antavat vielä rakkiensa syödä samoista astioista ihmisten kanssa*yrjö lentää*. Hyi s#¤" #¤#!! Sitten vielä kehtaavat tarjota astioistaa muille ihmisille ruokaa ja juomaa! Kerran olin tällaisessa perheessä kylässä ja emäntä tarjosi kahvipöydässä limaturpaiselle rekulleen kahvia kupistaan! Arvatkaa kävikö mielessä, että onkohan se hurtta nuoleskellut sitä minunkin kuppiani joskus?!! Siihen jäi kyläilyt siihen perheeseen!
Kun ei voi sietää niitä teidän " kullannuppujanne" ?? Tuskin tekään nyt kaikesta ja kaikista pidätte.
Minäkään en pidä koirista ja ei ole kyllä ruuvi löysällä ja yhdyn ihan täysillä ap mielipiteeseen!