Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan koiria ja inhoan myös koiraihmisiä!!

Vierailija
31.03.2006 |

Koiraihmiset ei osaa puhua mistään muusta kuin rakeistaan! Niitä kohdellaan vauvoina/ lapsina ja itseä nimitellään mamiksi (ällöä). Jos Rakki repii verhot, ne poistetaan. Jos Rakki kaluaa huonekalut, ne poistetaan. Rakille tehdään oma kiva prinsessapeti sängyn jalkopäätyyn... ja aamuyöstä käy niin, että siellä nukkuu omistaja Rakin vallatessa sängyn.

Koiraihmisillä kyläillessä Rakkia pitää aina rapsuttaa ja kuunneella loputtomiin " eiks oo ihana" - juttuja. Koiraihmiset ei tajua, että kun Rakki pöyrii jaloissa kun vieras yrittää ottaa kenkiä pois, niin vieraalla on ajatuksissa ainoastaan potkaista piskiä munille ja kovaa (kun ei käskystäkään älyä häipyä), kun omistajan mielestä se osoittaa vaan lempeää ihmisrakkautta (ällöä).

Koiraiihmisillä kyläillessä vaatteet on täynnä haisevaa karvaa ja vihreää kuolaa, koska Rakki haluaa tuoda kaikki lemuiset vinkulelunsa nähtäväksi (samalla pitää rapsuttaa niin että kynnet alkaa haista) ja taas omistaja kertoo puolituntia mitä Rakki teki viime vuoden joulukuussa... (ällöä) Samalla Rakki on ihan älyttömän mustasukkainen, että joku kehtaa puhutella hänen isäntäänsä ja alkaa kiskoa hampailla vieraan lahkeesta muristen, mutta isänän mielestä Rakki on niin hupaisa kun se leikkii...

Koiraihmisiä ei saa koskaan lähtemään extempore mihinkään, koska Rakkia ei voi ilman ennakkovaroitusta jättää muutamaa tuntia yksin. Rakki ikävöi ja Rakki kärsii, nyyh!

Rakit on syvältä! Rakit haisee!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo oli vähän liioiteltua, mutta ydinsanoma tuli hyvin esille! Olen sitä paitsi ihan samaa mieltä kuin ap! Niin ja muuten, en ole eläintenvihaaja! En vain tykkää koirista, muista eläimistä kyllä pidän ja kissoista etenkin (ei meillä kyllä mirritkään mitään erityiskohtelua saa...)

Vierailija
2/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat vaan Rakki sanan tilalle Kakara, Räkänokka tai mikä hyvältä tuntuu. Mä vihaan kakaroita, aina keskeyttämässä aikuisten puheen, mölyää ja riehuu, ei usko mitään, sotkee joka paikan rähmäsillä käsillään ja räkänokallaan, haisee paskalle mut vanhempien mielestä se on vaan ihanaa. Tai ainakin niitä paskavaippoja on nurkassa haisemassa. YÖK yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lemmikki on kyseessä (olen törmännyt tälläisiin koiran ja kissan omistajiin) niin on älytöntä alkaa elämään lemmikin mukaan. Omat kissani ovat perheen jäseniä, mutta niillä, ninkuin meillä muillakin on oma paikka perheessä. Ne eivät saa hyppiä pöydille, ne saavat ruokaa vain omista astioistaan, sänkyyn ne pääsevät, mutta vain päiväpeiton päälle. Kuratassuilla ei tallustella sisällä, ensin " siistiydytään" kylpyhuoneessa=kun kissat tulevat pihalta, ne laitetaan kylpyhuoneeseen, kunnes tasujen pahimmat kurat on kuivuneet/pesty/irronneet.

Minua ärsyttää ihmiset, jotka eivät voi siivota kotiaan lemmikin läsnäolleessa, vaan se pitää viedä hoitoon ettei " häiriinny" . Ihmiset jotka antavat lemmikkien syödä samalta lautaselta tmv. mitä itse käyttävät. Ihmiset jotka eivät pese käsiään siliteltyään/rapsuteltuaan lemmikiään, vaan menevät suoraan kattamaan kahvipöytää. Ihmiset jotka eivät ymmärrä, että muita ei kiinnosta kuunnella heidän lemmikkiensä elämästä kertovia juttuja montaa tuntia putkeen. Ihmiset joilla ei ole muuta elämää kun lemmikkinsä, joka sitten säätelee kaikkea hänen tekemisiään.

Kotona on jokaisella oltava oma paikkansa ja oikeudet, mutta myös " velvollisuudet" . Lemmikitkin oppivat olemaan osa perhettä, ja se ei todellakaan ole sama kun yli hemmottelu, toki hieman saa hemmotella!;)

Koiraihmisissä minua ällöttää se, että he todella rapsuttelevat niitä elukoitaan ja sitten eivät yhtään välitä mitä ihottuma haituvia on vieraan pullassa tmv. :( Koiraihmiset myös usein haisevat, samoin heidän asuntonsa ja autonsa. Koiraihmiset eivät yleensä ymmärrä, ettei vieras tahdo nukkua koiran kanssa samassa vuoteessa... Se on vain (kuten joku jo taisi sanoa) söpöä... Just joo:(

Vierailija
4/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka myönnettäköön koira on melko hellyyden kipeää, ja varmasti vieraille riesa....mutta meillä koira ei tuhoa, ei ikinä ole niin tehnyt tms

Vierailija
5/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli paras! ajattelen just noin!

" Rakkia ei voi jättää yksin, rakki ikävöi. Yhyy" Naurattaa vieläki :D

T.rakkien vihaaja

Vierailija
6/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin pahasti pistää

Vierailija
7/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon kavereita joilla on koira tai kissa. Ei silti tarvitse tunti tolkulla kuunnella eläinjuttuja.

Ainoastaan yhden tuttuni koira tosissaan haisee, mutta sekin on jo iso ja vanha koira.

En ole huomannut että heillä ihmiset ja eläimet söisivät samoista lautasista. Ja ei niillä koirat sängyissä nuku.

Ei ole pakko rapsuttaa, jos en halua. Käsken koiran pois tai jos ei tottele minua, niin omistajaansa kyllä. Uskallan kieltää jos tuntuu että koira tulee liian lähelle. Yleensä emäntä tässä vaiheessa passittaa viimeistään koiransa pois nuohoamasta. Toisaalta harva koira ihan syliin on änkeemässä.

Sohvalta olen monen koiran nähnyt saavan äkkilähdön. Eli ei siis sallittua. Jne.

Jos joku kutsuu itseään vaikkapa koiran mamiksi, niin mitenkään se ei mun elämää heilauta. Ei ärsytä, ei oikeastaan tee mitään vaikutusta.

Joissakin paikoissa jossa on eläimet tosissaan käyttäytyvät paremmin kuin lapset.

Luultavasti olette suurin osa koiravihaajista onnettomia luusereita, jotka ette uskalla sanoa mielipiteitänne kuin täällä. Huomenna taas kuuntelette vittuuntuneina selostuksia koirista ja vain hymyilette.

KÄRSIKÄÄ!

Vierailija
8/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo ajatustesi tasosta.... nyt ei tarvi ihmetellä missä eläinrääkkääjälapsia kasvaa kun vanhempien ajatuksenjuoksu on tuota tasoa :/

Vierailija
9/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä joka noin syvästi vihaa eläimiä on tunne-elämässä jotain todella pahasti vialla. Hakeutuisit puhumaan tuosta asiasta jollekin ammattilaiselle.

Vierailija
10/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan joka sanan!!

Vierailija
11/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ne nukkuu sängyssä.

Vierailija
12/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus juuri fanaattisimmat koiriensa kautta eläjät ihmetyttävät. Olin kerran useamman päivän koulutuksessa ennalta tuntemattoman kämppiksenä: ekan puolen tunnin jälkeen tiesin kaiken hänen koiristaan, kolmantena päivänä sain kuulla, että hänellä on lapsikin.

Vierailija
13/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille ollenkaan, koska koiria ei voi koskaan jättää matkasta pois.

Toisaalta hän ei kuitenkaan ymmärrä sitä, että minä en halua tuoda lastani sinne pölypesään allergian vuoksi. Itse voin joskus lyhyellä vierailulla käydä, sillä osaan kyllä lähteä kun päätä alkaa särkemään ja kurkkua kuristamaan.

Allergiat olivat hänen mielestään ihmisten mielikuvitusten tuotosta niin kauan, kunnes hänellä aikuisiällä puhkesi yllättäen todella vakava mansikka-allergia. Kurkku turposi sisäänpäin ja hänen tilansa oli tosissaan vakava. Onneksi asuvat lähellä sairaalaa niin ehtivät pelastamaan tyypin hengen.

Hän pussailee koiria suoraan suulle, antaa koirien läpsytellä tassuilla tissejään, kaikin tavoin seurustelee koiran kanssa kuin miehensä kanssa.

Rapsuttelee koiran ihottumia ja menee sen jälkeen suoraan pesemättä käsiään leikkaamaan pullaa vieraille tarjolle.

Vierailija
14/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joskus juuri fanaattisimmat koiriensa kautta eläjät ihmetyttävät. Olin kerran useamman päivän koulutuksessa ennalta tuntemattoman kämppiksenä: ekan puolen tunnin jälkeen tiesin kaiken hänen koiristaan, kolmantena päivänä sain kuulla, että hänellä on lapsikin.

Vierailija
15/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toisaalta hän ei kuitenkaan ymmärrä sitä, että minä en halua tuoda lastani sinne pölypesään allergian vuoksi.

Vierailija
16/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että jos perheessä on koira, on koti automaattisesti joku sikolätti?

Vierailija:

Toisaalta hän ei kuitenkaan ymmärrä sitä, että minä en halua tuoda lastani sinne pölypesään allergian vuoksi.

Vierailija
17/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni, joka on lasten neuvolatäti, lääppi ja esitteli meille koiraansa, kun tällä koiralla oli paha hautuma ja iho rikki ja mätää puski.

Nainen vaan lääppi niitä ihokohtia ja samalla kädellä lääppi itseään korvaan, nenään ja kyllä, sormet livahtivat myös suussa mutkan.

*oksu*

Vierailija
18/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ymmärrä sitä, että joku paapoo koiraansa enemmän kuin lastaan, mutta pidän kyllä koirista ja koiraihmisistä! Yleensäkin pidän eläinrakkaista ihmisistä, he ovat empaattisia ja ystävällisiä ihmisiä (vähän yleistäen).

Vierailija
19/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18. sama täällä. Meilläkin muutama koiraperhe suvussa ja yhdessäkään ei tarvitse kärsiä niistä. Ne eivät tule riekkumaan jos vieras ei halua ja muutenkin on kasvatettu kurissa ja hyvin.

Yksi huusholli on muutenkin vähän epäsiisti, eli ei johdu koirasta, ei tartte kuunnella mitään mammalässytyksiä. Anopilla jos on koira hoidossa niin se kyllä mummuttelee itteään ja lässyttää, sellainen se on muutenkin.

Meillä aikanaan koirat eivät saaneet olla kuinka vaan, vieraille ei rähisty/käyttäydytty miten vaan.

Vierailija
20/43 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise koiraa, se helpottaa.

Sulla on oikeasti ongelmia pääsi kanssa. Voisit vaikka ottaa ne nappisi, niin et olisi ihan noin aggressiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi