Lue keskustelun säännöt.
onko mut bannattu? En pääse enää vastaamaan tuohon musu-lovers-ketjuun
Kommentit (3)
kun kerran täällä kirjoittelet.
käsittääkseni jos bannataan, ei voi kirjoitella siltä koneen ip-osoitteelta minnekään vauvan keskusteluihin niin pitkään kuin banni kestää.
korjatkaa jos olen väärässä.. entä tietääkö joku kuinka pitkiä bannit yleensä on?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maailma pienenee, kulttuurit, rodut (ja lopulta uskonnotkin) sulautuvat pikkuhiljaa.
Nurkkakuntaisuus päättyy ja olemme kaikki maailmankansalaisia.
Kuka pysyy kyydissä, kuka tippuu?