Lue keskustelun säännöt.
onkohan selän magneettikuvaus kallista..?
12.06.2008 |
omasta pussista joutuisin maksamaan... onko tietoa, millaisissa hinnoissa liikkuu?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
n. 800e, josta omaosuus n. 360-400e.
aikas kallista.
-ap
jos jonot liian pitkät ja joudut meneen yksityiselle niin varmasti liikkuu kelankin jälkeen sadoissa euroissa. Jos asut pk-seudulla, soita esim, mehiläiseen töölöön ja kysy.