Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille, jotka odottavat naisten hyväntekeväisyyttään menevän sänkyyn

Vierailija
05.07.2017 |

Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:

En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.

Kommentit (410)

Vierailija
161/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten näyttää (taas ) olevan hirveän vaikeaa myöntää itsestään selvyyksiä

Kertoisitko mitä nämä itsestäänselvyydet ovat?

Siis että naisten on helpompaa saada seuraa ja siksi eivät voi ymmärtää kelpaamattomia miehiä ja että naisten on myös helpompaa nostaa tasoaan

Tässä siis taas mies joka antaisi vaikka sata vuotiaalle sotanorsulle koska hän YMMÄRTÄÄ.

Vierailija
162/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.

Tottakai antaisin mahdollisuuden, koska keskitason miehenä olen ollut tuon "vähemmän kiinnostavan" naisen asemassa. Todennäköisesti maailmankuvammekin sopisi paremmin yhteen tuollainen naisen kanssa kanssa verrattuna johonkin kauniiseen naiseen, joka on tottunut saamaan kaiken ulkonäkönsä avulla.

Huomasitko, että valitsit kuitenkin sen, joka kiinnosti sinua enemmän?

Oliko tämä nyt sitä naisen logiikkaa? Aivan yhtä hyvin voisin alkaa suhteeseen myös sen kauniimman kanssa. Todennäköisesti molemmat naiset kiinnostaisivat yhtä paljon lähtökohtaisesti, heidän käytöksensä ja suhtautumisensa sitten ratkaisisi lopullisen valinnan.

Miehen logiikka:

- Valitsisitko vähemmän kiinnostavan naisen säälistä

- Voisin ihan hyvin valita, koska hän on kuitenkin yhtä kiinnostava kuin se toinenkin

- Öhh..

Voi tulla yllätyksenä naisille, vaikka tätäkin jauhettu palstalla jo pitkään:

Miehet eivät samalla tavalla yleensä "rankkaa" naisia paremmuusjärjestykseen ja neuroottisesti mietiskele, että onkohan tämä nainen parempi valinta kuin tuo toinen.  Tottakai joskus kaveriporukassa saatetaan leikkimielisesti antaa arvosanoja ulkonäölle, mutta se on lähinnä hauskaa ajankulua. Miehet myös yleensä hyväksyvät suhteellisen suuren variaation itseä miellyttävien naisten ulkonäössä ja olemuksessa. Puolisoksi valitaan se jonka kanssa asiat sujuvat ilman suurempaa draamaa.

Yhteenvetona: Tavismies ei käytännössä joudu tilanteisiin, jossa pitäisi valita megabeiben ja harmaahiirulaisen välillä. Siksi tuollaiset naisten pohdiskelut, rankkaukset ja valintapulmat ovat usemmille miehille aivan tuntematon tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaali, täysin keskiarvoinen mies. Jos minulla olisi jonossa vaikkapa kymmenen halukasta seksikumppania, niin voisin harrastaa seksiä näistä jokaisen kanssa. Jos joku vielä kokisi, että seksikokemus olisi hänelle tärkeää, niin miksi en sitä hänelle soisi?

Totuus on tietenkin, että keskiarvomiehenä minulla ei ole yhtään naista jonossa ja koko tilanne on täysin hypoteettinen.

Ja ajatella että vastaavalla tavallisella naisella on illalla jonossa taas ihan oikeasti se 10 miestä ja hän valitsee sen komeimman ehdokkaan. Tämä siis ihan tavallista kun perus nainen menee
Baariin eli huomaatte kuinka absurdia tämä on sukupuolten välillä :D

Tämä on kyllä kummallinen väite. Mua kehutaan usein nätiksi tai kauniiksikin, eli olen varmaan se tavallinen perusnainen, mutta baarissa ei kyllä koskaan ole ollut kymmentä miestä jonottamassa mun seuraan. Eikä muuten edes yhdeksää, vaan saman illan aikana ja eri baareissa käyden maksimissaan kolme, useimmiten reilusti mua vanhempia tai ulkomaalaisia. Mulla on myös kauniita kavereita, eikä heilläkään ole kokemusta mistään miesjonoista. 

Tai känniläisiä, jotka eivät pysy pystyssä ja joiden puheesta ei saa edes selvää. Ei kyllä itse asiassa aina tiedä, ovatko pummaamassa tupakkaa vai etsimässä kaveria vai yrittämässä lähestyä, kun siitä puheesta ei tosiaan saa selvää.

Vierailija
164/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon todella, ettei miesten tarvitsisi elää puutteessa. Olisihan se kiva auttaa jos ei vain tulisi kohdelluksi niin ikävästi.

Ehkä tulevaisuudessa olisi mahdollista vaikka jakaa ilmaiseksi jotain seksirobotteja miehille, sekin varmaan ajaisi asian. Yksikin sanoi täällä, että reikä se on rotallakin, eli ei sillä varmastikaan ole merkitystä onko se aito ihminen jos saa tarpeensa tyydytettyä.

Vierailija
165/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai antaisin mahdollisuuden, koska keskitason miehenä olen ollut tuon "vähemmän kiinnostavan" naisen asemassa. Todennäköisesti maailmankuvammekin sopisi paremmin yhteen tuollainen naisen kanssa kanssa verrattuna johonkin kauniiseen naiseen, joka on tottunut saamaan kaiken ulkonäkönsä avulla.

Eli sinä antaisit sille ketjussa olleelle yli 50 vuotiaalle vaikka tarjolla olisi joku nuorempi?

Sori, mullakin raja menee siinä, että naisen pitää olla hedelmällisessä iässä.

Eli et anna sille joka ei kiinnosta. Taas kerran kysymys miksi naisen pitäisi?

Kyse on poissulkevasta tekijästä, ei preferenssistä. Jos haluaa saada lapsia niin naisen on oltava hedelmällisessä iässä.

Vierailija
166/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä antaisit sille ketjussa olleelle yli 50 vuotiaalle vaikka tarjolla olisi joku nuorempi?

Ahaa, haluat siis lapsia. Miten menettelet, jos satunnainen baarihoito ilmoittaa, että on raskaana, sinä olet isä eikä hän tee aborttia? Miten sitten, jos parisuhteessa ehkäisy pettää ja vaimo haluaa pitää lapsen?

Jos lapset eivät kuulu missään vaiheessa suunnitelmiisi, niin vaihdevuodet ylittänyt nainen on turvallinen vaihtoehto, hän ei raskaudu.

Vierailija
167/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten on hankala asemoitua skenaarioosi.

Emme kovin herkästi pidä naisia vastenmielisinä. Kaikki menee.

Nimenomaan. Nämä tällaiset vertailevat jutut ovat täysin turhia. Miehet eivät pysty käsittämään miten naisille kelpaa vain niin harvat miehet. Eivätkä naiset ymmärrä miltä tuntuu voida periaatteessa sekstailla käytännössä kenen tahansa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.

Tunnustetaan erot ja jatketaan kukin tahoillamme.

Vierailija
168/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et anna sille joka ei kiinnosta. Taas kerran kysymys miksi naisen pitäisi?

Kyse on poissulkevasta tekijästä, ei preferenssistä. Jos haluaa saada lapsia niin naisen on oltava hedelmällisessä iässä.

Nyt puhutaan panemisesta eikä elämänkumppanin etsimisestä.

Vierailija
169/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt paljastan sinun elämäsi salaisuuden, ota kynä ja paperi esille: 

"Kaikki menee" -asenne johtaa siihen, että et saa ketään, sillä nainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi, halutuksi ja erilaiseksi kuin muut. Tällaista huomiota hän ei sinulta saa, sillä "noh juu, kaikki kelpaa..." ei varsinaisesti sytytä, ja ennen pitkään vastaan tulee mies joka hullaantuu tästä naisesta tyystin - jos on vielä komea, fiksu, hauska jne. niin se on menoa sitten. Tämä olen usein minä.

-se mies jolla on 100 eri kumppania

Vierailija
170/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan antaisi säälistä. En koskaan myöskään odota kenenkään naisen antavan säälistä. Eli vähän väärä mies vastaamaan kysymykseen.OT: Miksi aika monet naiset olettavat, että kaikki miehet haluisivat sänkyyn heidän kanssaan?

No kun miehet ihan itse näin sanovat. Lue tämä ketju. Tässä on mm sanottu, että mentäisiin ihan ilomielin sänkyyn ei-viehättävän naisen kanssa, vain että tälle tulisi hyvä mieli ja että komeille miehille kelpaa ne tavikset, vaikkeivat erityisen hyvännäköisiä olekaan, koska ovat helppoja.

Siis joku oikeasti ottaa palstan todesta??

No ihan yhtä todesta kuin sinäkin. Miksi osallistut keskusteluun, jos sitten et otakaan todesta mitään, mitä tässä sanotaan?

Missä olen sanunut, että otan palstan todesta? Eikö palstalle saa kirjoittaa, jos ei sitä ota todesta?

No missä tämän keskustelun naiset ovat sanoneet, että ottavat tämän palstan todesta?

Vastauksissaan aiempiin viesteihini.

Vierailija
171/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään "keskitason miestä" vaan jokainen nähdään omassa viiteryhmässään: hipstermimmejä ei voisi vähempää kiinnostaa mikään amisverkkari, mutta sitä punkalaitumen likkaa saattais kiinnostaa ja peräseinäjoella pelkkä runtsi autolla ympäri kyliä saa paikallisten kiltsien huomion. Ja se Vallilan hitster-kundi kun käy kokomäen paikallisessa, niin muidut luulee sitä homoks, vaikka Kalliossa se jallittaa tsiksei edestä ja takaa. 

Ei miehen tasoa mittaamaan millään vaatteilla ja tyylillä vaan fyysisillä ulkonäköseikoilla, älykkyydellä ja varakkuudella. Esim. lyhyempi mies on kaikkien alakulttuurin tytöille epäsuosiossa mutta pitkä ja tumma mies vetoaa kaikkiin oli sitten hipsteri tai tavis

Vierailija
172/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan antaisi säälistä. En koskaan myöskään odota kenenkään naisen antavan säälistä. Eli vähän väärä mies vastaamaan kysymykseen.OT: Miksi aika monet naiset olettavat, että kaikki miehet haluisivat sänkyyn heidän kanssaan?

No kun miehet ihan itse näin sanovat. Lue tämä ketju. Tässä on mm sanottu, että mentäisiin ihan ilomielin sänkyyn ei-viehättävän naisen kanssa, vain että tälle tulisi hyvä mieli ja että komeille miehille kelpaa ne tavikset, vaikkeivat erityisen hyvännäköisiä olekaan, koska ovat helppoja.

Siis joku oikeasti ottaa palstan todesta??

No ihan yhtä todesta kuin sinäkin. Miksi osallistut keskusteluun, jos sitten et otakaan todesta mitään, mitä tässä sanotaan?

Missä olen sanunut, että otan palstan todesta? Eikö palstalle saa kirjoittaa, jos ei sitä ota todesta?

No missä tämän keskustelun naiset ovat sanoneet, että ottavat tämän palstan todesta?

Vastauksissaan aiempiin viesteihini.

Ai siis tarkoitit tuossa ensimmäisessä viestissä, että irl naiset olettavat, että kaikki miehet haluaisivat sänkyyn heidän kanssaan. Luulin, että olet tehnyt tämän johtopäätöksen keskustelun peruteella. En oikeasti tiedä mistä puhut. En minä ainakaan oleta. Miten tämä siis ilmenee?

Vierailija
173/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki menee" -asenne johtaa siihen, että et saa ketään, sillä nainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi, halutuksi ja erilaiseksi kuin muut. Tällaista huomiota hän ei sinulta saa, sillä "noh juu, kaikki kelpaa..." ei varsinaisesti sytytä, ja ennen pitkään vastaan tulee mies joka hullaantuu tästä naisesta tyystin - jos on vielä komea, fiksu, hauska jne. niin se on menoa sitten. Tämä olen usein minä.

Nämä on huvittavia nämä naistenmiehet jotka muka tietävät asioista ja jakavat neuvoja muiden menestymiseen. Saat naisia vain hyvän ulkonäön takia joten mistään keinoista se ei ole kiinni että voit olettaa että jollain toisella toimii asiat sinun tavoillasi

Vierailija
174/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään "keskitason miestä" vaan jokainen nähdään omassa viiteryhmässään: hipstermimmejä ei voisi vähempää kiinnostaa mikään amisverkkari, mutta sitä punkalaitumen likkaa saattais kiinnostaa ja peräseinäjoella pelkkä runtsi autolla ympäri kyliä saa paikallisten kiltsien huomion. Ja se Vallilan hitster-kundi kun käy kokomäen paikallisessa, niin muidut luulee sitä homoks, vaikka Kalliossa se jallittaa tsiksei edestä ja takaa. 

Ei miehen tasoa mittaamaan millään vaatteilla ja tyylillä vaan fyysisillä ulkonäköseikoilla, älykkyydellä ja varakkuudella. Esim. lyhyempi mies on kaikkien alakulttuurin tytöille epäsuosiossa mutta pitkä ja tumma mies vetoaa kaikkiin oli sitten hipsteri tai tavis

Huomaa, että et ole viettänyt naisten seurassa juuri aikaa... 

Vierailija
175/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

"Vierailija kirjoitti:

Emme kovin herkästi pidä naisia vastenmielisinä. Kaikki menee."

Eikä mene. Olen solakka, fiksu ja nätti nainen – mutta 47-vuotias. Eipä kukaan pyydä mukaan isomman kaupungin yöelämässä, eikä muutenkaan. Myöntäisitte jo miehet, että "nainen saa seksiä aina kun haluaa" tarkoittaa että "parikymppinen nätti nainen saa seksiä aina kun haluaa". Harrastan säännöllisesti liikuntaa, kroppa on kunnossa, kasvot kuulemma nuorekkaat – mutta kun ei kelpaa. Lapsetkin on jo tehtyinä, hyvin kelpaisivat vain lihan ilot.

Vierailija
176/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanotaan, että voi kun edes kerran elämässään saisi naista. Sitten kun sellainen olisi tarjolla, niin pitäisi päästä vielä lisääntymäänkin. En minä niiden kaikkien komeidenkaan miesten kanssa halua lisääntyä, vaikka sänkyyn heidän kanssaan suostuisinkin.

Vierailija
177/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on huvittavia nämä naistenmiehet jotka muka tietävät asioista ja jakavat neuvoja muiden menestymiseen. Saat naisia vain hyvän ulkonäön takia joten mistään keinoista se ei ole kiinni että voit olettaa että jollain toisella toimii asiat sinun tavoillasi

Vastauksesi viittaa totaaliseen kokemattomuuteen naisten kanssa, ilmeisesti et omaa montaakaan naispuolista ystävää puhumattakaan treffikumppaneista... Koitappa ihan ensin löytää naisia sinne friend-zonelle ja opettele tuntemaan niitä 

Vierailija
178/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omasta puolestani:

Panisin luultavasti ensin sitä ei-kiinnostavaa säälistä ja sen jälkeen alkaisin suhteeseen sen kiinnostavamman kanssa. Kaikki voittaisivat.

M35

Siinäkin tapauksessa, että se olisi itsellesi fyysisesti vastenmielistä? 

Kysyn siksi, että en ole koskaan tavannut naista, jolle tuollainen kuvio EI aiheuttaisi kuvotusta ja henkisesti ja fyysisesti. Jos siis aidosti vain säälistä ilman mitään vetovoimaa panisi miestä. En väitä, ettei sellaisia naisia olisi, mutta ei ole tosiaan tullut vastaan. 

En minä näe mikä siinä olisi fyysesti vastenmielistä, jos naisella on hygienia yms. kunnossa.

Hyvä sinulle. :) En itse pystyisi menemään sänkyyn ilman, että mies on haluttava. Jos ei ole, koko toimitus tuntuisi raiskaukselta, eli en menisi hyväntekeväisyyttäni sänkyyn sen vuoksi. Varmaan pääsisit samalle tasolle jos ajattelisit sellaista naista, joka olisi esim. tosi likainen ja jotenkin karmaiseva kaikinpuolin ja sitten pitäisi panna. 

Miehet usein unohtavat, että naiselle seksi ei ole tosiaan pääosin mitään "kenen kanssa vain" -hupia monista syistä, joista yksi tuo että harvat kiinnostavat siinä mielessä. Komeus ei ole välttämättä se tekijä vaan esim. minulla miehen mukavuus, maha tai kalju ei haittaa jos on lämmin ja kiva mies ja kohtelee hyvin. :)

Höpö höpö. Tuo on vain sitä naisten lässytystä, kun eivät halua myöntää kuinka pinnallisia oikeasti ovat. Kalju tai mahakas mies kun kehtaa edes juttusille tulla, niin johan alkaa niskojen nakkelu. 

Miten on mahdollista että suuri osa varatuista miehistä on mahakkaita ja kaljuuntuvia, enemmän tai vähemmän?

Koska eivät ole olleet kaljuja nuorena. Jos keski-ikäinen mahakas kalju eroaa niin ei hän enää saa uutta naista. Nainen pitää löytää nuorempana kun on vielä paremman näköinen

Minne katosi se että kaikki naiset saa jonkun? Nyt rumat ja vanhat ei enää saakaan? Eli sama juttu kuin miehillä?

Kalju voi olla seksikäs, maha lähtee lenkkeilyllä ja kasvisruokavaliolla. 

Niin Huom voi olla. Ei todellakaan kaikilla ole. Miehen pitää aika usein olla muuten ulkoisesti täydellinen että kalju pukisi miestä yhtään viehättävällä tavalla ja kokoajan höylätty ettei kranssiraja näy

Vierailija
179/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että et ole viettänyt naisten seurassa juuri aikaa... 

Kuule ihan liikaakin että tämän on tajunnut

Vierailija
180/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin sanotaan, että voi kun edes kerran elämässään saisi naista. Sitten kun sellainen olisi tarjolla, niin pitäisi päästä vielä lisääntymäänkin. En minä niiden kaikkien komeidenkaan miesten kanssa halua lisääntyä, vaikka sänkyyn heidän kanssaan suostuisinkin.

Tuskinpa sinäkään kaksi- tai kolmekymppisenä haluaisit hypätä sänkyyn pappaikäisen miehen kanssa. Naisilla tuo raja on vielä rankempi vaihdevuosien takia. Joten tässäkin taas naisten logiikka ja kaksoisstandardit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän