Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille, jotka odottavat naisten hyväntekeväisyyttään menevän sänkyyn

Vierailija
05.07.2017 |

Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:

En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.

Kommentit (410)

Vierailija
141/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei ole varattu, niin kai hän voi alkaa tapailla tai harrastaa seksiä kenen kanssa itse tahtoo? Jos lähestymisyritys onnistuu, niin hyvä, jos taas tulee torjutuksi, niin uutta yritystä. En ymmärrä mikä tässä on ongelmana? Sama pätee miehiin.

Ei päde. Miehet hoitaa lähestymiset ja miehiin kuuluu se joukko joka ei onnistu saamaan ketään

Jännää, että omalla kohdalla lähestymiset on menneet noin fifty-fifty

t: se mies jolla yli sata eri petikumppania

Niin no en edelleenkään sanonut että kaikki miehet eivät naisia saisi. Jollain on ulkonäköä ja toisilla ei

Jos joku mies ei onnistu saamaan seksiä, niin suosittelen matkaa Tallinnaan. Monet naiset menevät Turkkiin. Jos ei käy flaksi muuten, niin lompakko auki, niin se menee tässä elämässä. Turha jäädä mutisemaan. Muuten vaihtoehtona vasen käsi.

Vierailija
142/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei ole varattu, niin kai hän voi alkaa tapailla tai harrastaa seksiä kenen kanssa itse tahtoo? Jos lähestymisyritys onnistuu, niin hyvä, jos taas tulee torjutuksi, niin uutta yritystä. En ymmärrä mikä tässä on ongelmana? Sama pätee miehiin.

Ei päde. Miehet hoitaa lähestymiset ja miehiin kuuluu se joukko joka ei onnistu saamaan ketään

Hyi helvata, mikä kiertopokaali. Vttuni kuroutuu umpeen pelkästä ajatuksesta. Bakteeri- ja törkypesä. Helppoheikki. Kertakäyttöpertti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.

Tottakai antaisin mahdollisuuden, koska keskitason miehenä olen ollut tuon "vähemmän kiinnostavan" naisen asemassa. Todennäköisesti maailmankuvammekin sopisi paremmin yhteen tuollainen naisen kanssa kanssa verrattuna johonkin kauniiseen naiseen, joka on tottunut saamaan kaiken ulkonäkönsä avulla.

Vierailija
144/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvata, mikä kiertopokaali. Vttuni kuroutuu umpeen pelkästä ajatuksesta. Bakteeri- ja törkypesä. Helppoheikki. Kertakäyttöpertti. 

Ah, suomalainen kateus se on musiikkia korvilleni! Valitetaan ettei saada seksiä ja kun joku muu saa, niin tulos on tämä.

Over and out

Vierailija
145/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai antaisin mahdollisuuden, koska keskitason miehenä olen ollut tuon "vähemmän kiinnostavan" naisen asemassa. Todennäköisesti maailmankuvammekin sopisi paremmin yhteen tuollainen naisen kanssa kanssa verrattuna johonkin kauniiseen naiseen, joka on tottunut saamaan kaiken ulkonäkönsä avulla.

Huomasitko, että valitsit kuitenkin sen, joka kiinnosti sinua enemmän?

Vierailija
146/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään "keskitason miestä" vaan jokainen nähdään omassa viiteryhmässään: hipstermimmejä ei voisi vähempää kiinnostaa mikään amisverkkari, mutta sitä punkalaitumen likkaa saattais kiinnostaa ja peräseinäjoella pelkkä runtsi autolla ympäri kyliä saa paikallisten kiltsien huomion. Ja se Vallilan hitster-kundi kun käy kokomäen paikallisessa, niin muidut luulee sitä homoks, vaikka Kalliossa se jallittaa tsiksei edestä ja takaa. 

Vierailija
147/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä antaisit sille ketjussa olleelle yli 50 vuotiaalle vaikka tarjolla olisi joku nuorempi?

Vierailija
148/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä nyt sitä naisen logiikkaa? Aivan yhtä hyvin voisin alkaa suhteeseen myös sen kauniimman kanssa. Todennäköisesti molemmat naiset kiinnostaisivat yhtä paljon lähtökohtaisesti, heidän käytöksensä ja suhtautumisensa sitten ratkaisisi lopullisen valinnan.

Vierailija
149/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään "keskitason miestä" vaan jokainen nähdään omassa viiteryhmässään: hipstermimmejä ei voisi vähempää kiinnostaa mikään amisverkkari, mutta sitä punkalaitumen likkaa saattais kiinnostaa ja peräseinäjoella pelkkä runtsi autolla ympäri kyliä saa paikallisten kiltsien huomion. Ja se Vallilan hitster-kundi kun käy kokomäen paikallisessa, niin muidut luulee sitä homoks, vaikka Kalliossa se jallittaa tsiksei edestä ja takaa. 

Juu, asteikolla voi nousta tai laskea riippuen missä on ja esim. koulutusaste, huumorintaju, maku, tyyli, sivistys, harrastukset yms. vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla. Itse olen hintelä minimal-techno -diggari ja usein nenä kiinni kirjassa - Berliinissä vientiä riittää kun samaan viiteryhmään kuuluvia naisiakin on runsaasti, kun tietää minne mestoille menee. Peräseinäjoella jäisin varmasti baari-illan jälkein vailla seuraa. Kannattaa siis tiedostaa oma viiteryhmänsä ja pyrkiä sinne etsimään niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia niin johan pisteet nousee.

Vierailija
150/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä antaisit sille ketjussa olleelle yli 50 vuotiaalle vaikka tarjolla olisi joku nuorempi?

Sori, mullakin raja menee siinä, että naisen pitää olla hedelmällisessä iässä.

Vierailija
151/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mullakin raja menee siinä, että naisen pitää olla hedelmällisessä iässä.

Eli et anna sille joka ei kiinnosta. Taas kerran kysymys miksi naisen pitäisi?

Vierailija
152/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä nyt sitä naisen logiikkaa? Aivan yhtä hyvin voisin alkaa suhteeseen myös sen kauniimman kanssa. Todennäköisesti molemmat naiset kiinnostaisivat yhtä paljon lähtökohtaisesti, heidän käytöksensä ja suhtautumisensa sitten ratkaisisi lopullisen valinnan.

Miehen logiikka:

- Valitsisitko vähemmän kiinnostavan naisen säälistä

- Voisin ihan hyvin valita, koska hän on kuitenkin yhtä kiinnostava kuin se toinenkin

- Öhh..

Vierailija
153/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan antaisi säälistä. En koskaan myöskään odota kenenkään naisen antavan säälistä. Eli vähän väärä mies vastaamaan kysymykseen.OT: Miksi aika monet naiset olettavat, että kaikki miehet haluisivat sänkyyn heidän kanssaan?

No kun miehet ihan itse näin sanovat. Lue tämä ketju. Tässä on mm sanottu, että mentäisiin ihan ilomielin sänkyyn ei-viehättävän naisen kanssa, vain että tälle tulisi hyvä mieli ja että komeille miehille kelpaa ne tavikset, vaikkeivat erityisen hyvännäköisiä olekaan, koska ovat helppoja.

Siis joku oikeasti ottaa palstan todesta??

No ihan yhtä todesta kuin sinäkin. Miksi osallistut keskusteluun, jos sitten et otakaan todesta mitään, mitä tässä sanotaan?

Missä olen sanunut, että otan palstan todesta? Eikö palstalle saa kirjoittaa, jos ei sitä ota todesta?

Vierailija
154/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, asteikolla voi nousta tai laskea riippuen missä on ja esim. koulutusaste, huumorintaju, maku, tyyli, sivistys, harrastukset yms. vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla. Itse olen hintelä minimal-techno -diggari ja usein nenä kiinni kirjassa - Berliinissä vientiä riittää kun samaan viiteryhmään kuuluvia naisiakin on runsaasti, kun tietää minne mestoille menee. Peräseinäjoella jäisin varmasti baari-illan jälkein vailla seuraa. Kannattaa siis tiedostaa oma viiteryhmänsä ja pyrkiä sinne etsimään niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia niin johan pisteet nousee.

Kun koulutus on luokkaa peruskoulu, harrastuksiin kuuluu death metal ja duuni on koodari, niin jostain Kotiteollisuuden keikalta olen muutaman kerran naisia saanut juttukaveriksi, mutta muuten on ollut aika hiljaista. Kaiken lisäksi olen epävarma ja kokematon. 

Vierailija
155/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan antaisi säälistä. En koskaan myöskään odota kenenkään naisen antavan säälistä. Eli vähän väärä mies vastaamaan kysymykseen.OT: Miksi aika monet naiset olettavat, että kaikki miehet haluisivat sänkyyn heidän kanssaan?

No kun miehet ihan itse näin sanovat. Lue tämä ketju. Tässä on mm sanottu, että mentäisiin ihan ilomielin sänkyyn ei-viehättävän naisen kanssa, vain että tälle tulisi hyvä mieli ja että komeille miehille kelpaa ne tavikset, vaikkeivat erityisen hyvännäköisiä olekaan, koska ovat helppoja.

Siis joku oikeasti ottaa palstan todesta??

No ihan yhtä todesta kuin sinäkin. Miksi osallistut keskusteluun, jos sitten et otakaan todesta mitään, mitä tässä sanotaan?

Missä olen sanunut, että otan palstan todesta? Eikö palstalle saa kirjoittaa, jos ei sitä ota todesta?

No missä tämän keskustelun naiset ovat sanoneet, että ottavat tämän palstan todesta?

Vierailija
156/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omasta puolestani:

Panisin luultavasti ensin sitä ei-kiinnostavaa säälistä ja sen jälkeen alkaisin suhteeseen sen kiinnostavamman kanssa. Kaikki voittaisivat.

M35

Siinäkin tapauksessa, että se olisi itsellesi fyysisesti vastenmielistä? 

Kysyn siksi, että en ole koskaan tavannut naista, jolle tuollainen kuvio EI aiheuttaisi kuvotusta ja henkisesti ja fyysisesti. Jos siis aidosti vain säälistä ilman mitään vetovoimaa panisi miestä. En väitä, ettei sellaisia naisia olisi, mutta ei ole tosiaan tullut vastaan. 

En minä näe mikä siinä olisi fyysesti vastenmielistä, jos naisella on hygienia yms. kunnossa.

Hyvä sinulle. :) En itse pystyisi menemään sänkyyn ilman, että mies on haluttava. Jos ei ole, koko toimitus tuntuisi raiskaukselta, eli en menisi hyväntekeväisyyttäni sänkyyn sen vuoksi. Varmaan pääsisit samalle tasolle jos ajattelisit sellaista naista, joka olisi esim. tosi likainen ja jotenkin karmaiseva kaikinpuolin ja sitten pitäisi panna. 

Miehet usein unohtavat, että naiselle seksi ei ole tosiaan pääosin mitään "kenen kanssa vain" -hupia monista syistä, joista yksi tuo että harvat kiinnostavat siinä mielessä. Komeus ei ole välttämättä se tekijä vaan esim. minulla miehen mukavuus, maha tai kalju ei haittaa jos on lämmin ja kiva mies ja kohtelee hyvin. :)

Höpö höpö. Tuo on vain sitä naisten lässytystä, kun eivät halua myöntää kuinka pinnallisia oikeasti ovat. Kalju tai mahakas mies kun kehtaa edes juttusille tulla, niin johan alkaa niskojen nakkelu. 

Miten on mahdollista että suuri osa varatuista miehistä on mahakkaita ja kaljuuntuvia, enemmän tai vähemmän?

Koska eivät ole olleet kaljuja nuorena. Jos keski-ikäinen mahakas kalju eroaa niin ei hän enää saa uutta naista. Nainen pitää löytää nuorempana kun on vielä paremman näköinen

Minne katosi se että kaikki naiset saa jonkun? Nyt rumat ja vanhat ei enää saakaan? Eli sama juttu kuin miehillä?

Vierailija
157/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaali, täysin keskiarvoinen mies. Jos minulla olisi jonossa vaikkapa kymmenen halukasta seksikumppania, niin voisin harrastaa seksiä näistä jokaisen kanssa. Jos joku vielä kokisi, että seksikokemus olisi hänelle tärkeää, niin miksi en sitä hänelle soisi?

Totuus on tietenkin, että keskiarvomiehenä minulla ei ole yhtään naista jonossa ja koko tilanne on täysin hypoteettinen.

Ja ajatella että vastaavalla tavallisella naisella on illalla jonossa taas ihan oikeasti se 10 miestä ja hän valitsee sen komeimman ehdokkaan. Tämä siis ihan tavallista kun perus nainen menee

Baariin eli huomaatte kuinka absurdia tämä on sukupuolten välillä :D

Tämä on kyllä kummallinen väite. Mua kehutaan usein nätiksi tai kauniiksikin, eli olen varmaan se tavallinen perusnainen, mutta baarissa ei kyllä koskaan ole ollut kymmentä miestä jonottamassa mun seuraan. Eikä muuten edes yhdeksää, vaan saman illan aikana ja eri baareissa käyden maksimissaan kolme, useimmiten reilusti mua vanhempia tai ulkomaalaisia. Mulla on myös kauniita kavereita, eikä heilläkään ole kokemusta mistään miesjonoista. 

Vierailija
158/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omasta puolestani:

Panisin luultavasti ensin sitä ei-kiinnostavaa säälistä ja sen jälkeen alkaisin suhteeseen sen kiinnostavamman kanssa. Kaikki voittaisivat.

M35

Siinäkin tapauksessa, että se olisi itsellesi fyysisesti vastenmielistä? 

Kysyn siksi, että en ole koskaan tavannut naista, jolle tuollainen kuvio EI aiheuttaisi kuvotusta ja henkisesti ja fyysisesti. Jos siis aidosti vain säälistä ilman mitään vetovoimaa panisi miestä. En väitä, ettei sellaisia naisia olisi, mutta ei ole tosiaan tullut vastaan. 

En minä näe mikä siinä olisi fyysesti vastenmielistä, jos naisella on hygienia yms. kunnossa.

Hyvä sinulle. :) En itse pystyisi menemään sänkyyn ilman, että mies on haluttava. Jos ei ole, koko toimitus tuntuisi raiskaukselta, eli en menisi hyväntekeväisyyttäni sänkyyn sen vuoksi. Varmaan pääsisit samalle tasolle jos ajattelisit sellaista naista, joka olisi esim. tosi likainen ja jotenkin karmaiseva kaikinpuolin ja sitten pitäisi panna. 

Miehet usein unohtavat, että naiselle seksi ei ole tosiaan pääosin mitään "kenen kanssa vain" -hupia monista syistä, joista yksi tuo että harvat kiinnostavat siinä mielessä. Komeus ei ole välttämättä se tekijä vaan esim. minulla miehen mukavuus, maha tai kalju ei haittaa jos on lämmin ja kiva mies ja kohtelee hyvin. :)

Höpö höpö. Tuo on vain sitä naisten lässytystä, kun eivät halua myöntää kuinka pinnallisia oikeasti ovat. Kalju tai mahakas mies kun kehtaa edes juttusille tulla, niin johan alkaa niskojen nakkelu. 

Miten on mahdollista että suuri osa varatuista miehistä on mahakkaita ja kaljuuntuvia, enemmän tai vähemmän?

Koska eivät ole olleet kaljuja nuorena. Jos keski-ikäinen mahakas kalju eroaa niin ei hän enää saa uutta naista. Nainen pitää löytää nuorempana kun on vielä paremman näköinen

Minne katosi se että kaikki naiset saa jonkun? Nyt rumat ja vanhat ei enää saakaan? Eli sama juttu kuin miehillä?

Kalju voi olla seksikäs, maha lähtee lenkkeilyllä ja kasvisruokavaliolla. 

Vierailija
159/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö tämä keskustelu loppu, vai katoaako viestit?

Vierailija
160/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten on hankala asemoitua skenaarioosi.

Emme kovin herkästi pidä naisia vastenmielisinä. Kaikki menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän