kysymys miehille, jotka odottavat naisten hyväntekeväisyyttään menevän sänkyyn
Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:
En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten on hankala asemoitua skenaarioosi.
Emme kovin herkästi pidä naisia vastenmielisinä. Kaikki menee.Nyt paljastan sinun elämäsi salaisuuden, ota kynä ja paperi esille:
"Kaikki menee" -asenne johtaa siihen, että et saa ketään, sillä nainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi, halutuksi ja erilaiseksi kuin muut. Tällaista huomiota hän ei sinulta saa, sillä "noh juu, kaikki kelpaa..." ei varsinaisesti sytytä, ja ennen pitkään vastaan tulee mies joka hullaantuu tästä naisesta tyystin - jos on vielä komea, fiksu, hauska jne. niin se on menoa sitten. Tämä olen usein minä.
-se mies jolla on 100 eri kumppania
Nämä on huvittavia nämä naistenmiehet jotka muka tietävät asioista ja jakavat neuvoja muiden menestymiseen. Saat naisia vain hyvän ulkonäön takia joten mistään keinoista se ei ole kiinni että voit olettaa että jollain toisella toimii asiat sinun tavoillasi
Vastauksesi viittaa totaaliseen kokemattomuuteen naisten kanssa, ilmeisesti et omaa montaakaan naispuolista ystävää puhumattakaan treffikumppaneista... Koitappa ihan ensin löytää naisia sinne friend-zonelle ja opettele tuntemaan niitä
Älä viitsi hei. Tiedät ihan hyvin että rumemmalla miehellä noi pelimiesniksit ei vaan toimi
Taidetaan nyt löytää ongelman ydin, jos sinusta ystävystyminen naisten kanssa on pelimiesniksi. Oikeasti. Jos et pidä naisia kiinnostavina ihmisinä, joihin haluat ystävystyä, kukaan normaali terveitsetuntoinen nainen ei halua kanssasi mitään muutakaan.
Ystävyyssuhteissa ja seksisuhteissa on selvä ero. Ja mikäs muukaan niitä erottaa toisistaan kun seksuaalinen kiinnostus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme kovin herkästi pidä naisia vastenmielisinä. Kaikki menee.Nyt paljastan sinun elämäsi salaisuuden, ota kynä ja paperi esille:
"Kaikki menee" -asenne johtaa siihen, että et saa ketään, sillä nainen haluaa tuntea itsensä erityiseksi, halutuksi ja erilaiseksi kuin muut. Tällaista huomiota hän ei sinulta saa, sillä "noh juu, kaikki kelpaa..." ei varsinaisesti sytytä, ja ennen pitkään vastaan tulee mies joka hullaantuu tästä naisesta tyystin - jos on vielä komea, fiksu, hauska jne. niin se on menoa sitten. Tämä olen usein minä.
Nämä on huvittavia nämä naistenmiehet jotka muka tietävät asioista ja jakavat neuvoja muiden menestymiseen. Saat naisia vain hyvän ulkonäön takia joten mistään keinoista se ei ole kiinni että voit olettaa että jollain toisella toimii asiat sinun tavoillasi
Vastauksesi viittaa totaaliseen kokemattomuuteen naisten kanssa, ilmeisesti et omaa montaakaan naispuolista ystävää puhumattakaan treffikumppaneista... Koitappa ihan ensin löytää naisia sinne friend-zonelle ja opettele tuntemaan niitä
Älä viitsi hei. Tiedät ihan hyvin että rumemmalla miehellä noi pelimiesniksit ei vaan toimi
Taidetaan nyt löytää ongelman ydin, jos sinusta ystävystyminen naisten kanssa on pelimiesniksi. Oikeasti. Jos et pidä naisia kiinnostavina ihmisinä, joihin haluat ystävystyä, kukaan normaali terveitsetuntoinen nainen ei halua kanssasi mitään muutakaan.
Ystävyyssuhteissa ja seksisuhteissa on selvä ero. Ja mikäs muukaan niitä erottaa toisistaan kun seksuaalinen kiinnostus
Jos sinulla olisi naispuolisia ystäviä, niin saattaisit oppia heilta aika tavalla. Kun krapula-aamuna heräillään ja tytöt kertovat omia juttujaan seurustelukokemuksista, ihastuksista jne, niin alat päästä jyvälle, että naisetkin ovat ihmisiä ja ne käyttäytyvät joskus inhimillisen hassusti, aivan kuin muutkin ihmiset. Oma näkemyksesi viittaa lähinnä johonkin robotteihin, aivan kuin et olisi naisseurassa ikinä ollutkaan vapautuneesti.
Mies ottaisi sen kumpi sopii hänelle paremmin, todennäköisesti ulkoisesti kauniimpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä joo, että yleensä samat ihmiset eivät halua olla kanssasi sekä ystäviä että seksikumppaneita.
Mutta. Siinä missä ystävyys vaatii juttujen synkkaamista ja molemminpuolista kiinnostusta toisesta ihmisenä, niin useimmilla naisilla seksikumppanuus vaatii näiden lisäksi seksuaalista viehätystä. Siis nimenomaan lisäksi, ei näiden sijaan. Joten väittäisin, että jos ei tuota henkistä yhteensopivuutta ja kiinnostusta meinaa löytyä kenenkään kanssa, niin ei kyllä löydy niitä seksikumppaneitakaan.
Omasta ulkonäöstään valittavat miehet on pahin turn off
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä joo, että yleensä samat ihmiset eivät halua olla kanssasi sekä ystäviä että seksikumppaneita.
Mutta. Siinä missä ystävyys vaatii juttujen synkkaamista ja molemminpuolista kiinnostusta toisesta ihmisenä, niin useimmilla naisilla seksikumppanuus vaatii näiden lisäksi seksuaalista viehätystä. Siis nimenomaan lisäksi, ei näiden sijaan. Joten väittäisin, että jos ei tuota henkistä yhteensopivuutta ja kiinnostusta meinaa löytyä kenenkään kanssa, niin ei kyllä löydy niitä seksikumppaneitakaan.
Niin mutta ei löydy myöskään jos ei ole seksuaalisesti viehättäväkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en olisi seksisuhteessa miehen kanssa, joka ei haluaisi olla ystäväni. Mieheni on minun paras ystäväni. Ei seksuaalinen kiinnostus muutenkaan synny tuntemattomaan. Ensin pitää ystävystyä, jotta tietää, voisiko rakastua. Näin siis naisen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta ei löydy myöskään jos ei ole seksuaalisesti viehättäväkään
Rakas ja tärkeä ihminen on myös seksuaalisesti viehättävä. Joihinkin ihastutaan pinnallisesti ulkonäköön, toisiin tutustuttuaan viehättävään sisimpään. Jos et pärjää pintajutuilla, ystävyyden kautta rakkauden löytäminen on parempi reitti.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaali, täysin keskiarvoinen mies. Jos minulla olisi jonossa vaikkapa kymmenen halukasta seksikumppania, niin voisin harrastaa seksiä näistä jokaisen kanssa. Jos joku vielä kokisi, että seksikokemus olisi hänelle tärkeää, niin miksi en sitä hänelle soisi?
Totuus on tietenkin, että keskiarvomiehenä minulla ei ole yhtään naista jonossa ja koko tilanne on täysin hypoteettinen.
Entä jos ne olisivat miehiä? (Saat itse päättää, millaista olisi se seksi, mitä he haluaisivat sinulle tarjota, eli ei tarvitse miettiä mitään a.naalijuttuja, jos et halua.)
Naiselle seksin harrastaminen vastenmielisen miehen kanssa on nimittäin verrattavissa tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiaan haluttaisiin edes vähän tasa-arvoa tulisi naisilta laittautuminen kieltää. Näin kaikki pelasivat reilusti omalla tasollaan ja aidosti kauniit ja komeat olisivat vain niitä joilla on enemmän varaa vaatia. Näin tavallinen nainen ja rumakin olisi vähemmän nirsoja koska heillä ei olisi väärää käsitystä omasta tasoltaan kun ei saisikaan enää komeita ja jänniä miehiä
Ai, väität siis että itse lähdet suoraan baariin navettahommista lehmänpaskalle haisten? Kyllä ne miehetkin laittautuvat, älä viitsi.
Miehet eivät voi peittää rumuuttaan meikin alle, peittää kaljua peruukilla tai pistää korkokenkiä ollakseen pidempi.
Niin ja miehet eivät edes huomaa niitä naisia, joita ei meikillä saada kauniiksi. Tai jotka ovat lihavia tai miehen mielestä liian vanhoja. (Mies voi olla vaikka 80-vuotias ja silti naisen korkea ikä voi olla ongelma. :D)
Lihavuutta on turha ottaa esille sillä:
-myös lihava mies on iso miinus naiselle
-aina voi laihduttaa (vaikuttaa ulkonäköön)
Myös naiset ovat kriittisiä miehen ikään lisäksi. Ja miten niin ruma nainen ei saa itseään paremmaksi meikein? Tiedän paljon rumia naisia jotka näyttävät meikein ihan kauniille ja saavat siksi miessuhteita ja seksiäkin baareista. Vastaavan tasoisilla tutuilla miehillä ei taas vientiä ole
Naiset ovat kriittisiä miehen ikään? No joo harva 20 v. nainen haluaa 50v miehen.. Mutta 50v naiselle kyllä kelpaa 50v mies mutta 50v mies haluaa 20-30v. naisen . Eli ihan eri tasoa on miesten ja naisten ikäkriittisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaali, täysin keskiarvoinen mies. Jos minulla olisi jonossa vaikkapa kymmenen halukasta seksikumppania, niin voisin harrastaa seksiä näistä jokaisen kanssa. Jos joku vielä kokisi, että seksikokemus olisi hänelle tärkeää, niin miksi en sitä hänelle soisi?
Totuus on tietenkin, että keskiarvomiehenä minulla ei ole yhtään naista jonossa ja koko tilanne on täysin hypoteettinen.
Entä jos ne olisivat miehiä? (Saat itse päättää, millaista olisi se seksi, mitä he haluaisivat sinulle tarjota, eli ei tarvitse miettiä mitään a.naalijuttuja, jos et halua.)
Naiselle seksin harrastaminen vastenmielisen miehen kanssa on nimittäin verrattavissa tuohon.
Tähän mäkin todella haluaisin kuulla vastauksen.
Yksikään mies ei vielä ole nimittäin edes yrittänyt asettua naisen asemaan tuossa kuviossa: mitä, jos se toinen olisi lähtökohtaisesti uhka, ahdistava ja kamala asia, tulisit saamaan koko hommasta et-yhtään-mitään ja kaiken lisäksi toinen voisi jälkeenpäin mustamaalata sinua niin, että siitä koituisi maineellesi huonoja seurauksia, joista joutuisin kärsimään. Puhumattakaan siitä, mitä jälkeä se tekisi päällesi, kun tekisit asioita, joita et todellakaan halua.
Tuo ylläoleva skenaario on umpiheterolle lähinnä sitä tilannetta, mikä naisella olisi ns. hyväntekeväisyyspanoissa. Miten on miehet, heruisiko homolle vai olisitko naisten lailla ennemmin ilman? Turha sanoa, että en kai homoja panisi, kun en saa siitä mitään. Eivät ne naisetkaan saisi random miehistä, ja koko ajatus oksettaa. (Ajatus random miehestä on itselleni heteronaisena yhtä oksettava kuin lesbosta, mutta nainen olisi vähemmän uhkaava).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiaan haluttaisiin edes vähän tasa-arvoa tulisi naisilta laittautuminen kieltää. Näin kaikki pelasivat reilusti omalla tasollaan ja aidosti kauniit ja komeat olisivat vain niitä joilla on enemmän varaa vaatia. Näin tavallinen nainen ja rumakin olisi vähemmän nirsoja koska heillä ei olisi väärää käsitystä omasta tasoltaan kun ei saisikaan enää komeita ja jänniä miehiä
Ai, väität siis että itse lähdet suoraan baariin navettahommista lehmänpaskalle haisten? Kyllä ne miehetkin laittautuvat, älä viitsi.
Miehet eivät voi peittää rumuuttaan meikin alle, peittää kaljua peruukilla tai pistää korkokenkiä ollakseen pidempi.
Niin ja miehet eivät edes huomaa niitä naisia, joita ei meikillä saada kauniiksi. Tai jotka ovat lihavia tai miehen mielestä liian vanhoja. (Mies voi olla vaikka 80-vuotias ja silti naisen korkea ikä voi olla ongelma. :D)
Lihavuutta on turha ottaa esille sillä:
-myös lihava mies on iso miinus naiselle
-aina voi laihduttaa (vaikuttaa ulkonäköön)
Myös naiset ovat kriittisiä miehen ikään lisäksi. Ja miten niin ruma nainen ei saa itseään paremmaksi meikein? Tiedän paljon rumia naisia jotka näyttävät meikein ihan kauniille ja saavat siksi miessuhteita ja seksiäkin baareista. Vastaavan tasoisilla tutuilla miehillä ei taas vientiä oleNaiset ovat kriittisiä miehen ikään? No joo harva 20 v. nainen haluaa 50v miehen.. Mutta 50v naiselle kyllä kelpaa 50v mies mutta 50v mies haluaa 20-30v. naisen . Eli ihan eri tasoa on miesten ja naisten ikäkriittisyys.
Niinpä. :D Täältähän saa lähes päivittäin lukea, miten ikäisteni (45) sopiva mies olisi jotain 60++ luokkaa.
Tuossa esim. näkyy täydellisesti se miesten harha, että heihin ikä ei vaikuta. :,D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän mäkin todella haluaisin kuulla vastauksen.
Yksikään mies ei vielä ole nimittäin edes yrittänyt asettua naisen asemaan tuossa kuviossa: mitä, jos se toinen olisi lähtökohtaisesti uhka, ahdistava ja kamala asia, tulisit saamaan koko hommasta et-yhtään-mitään ja kaiken lisäksi toinen voisi jälkeenpäin mustamaalata sinua niin, että siitä koituisi maineellesi huonoja seurauksia, joista joutuisin kärsimään. Puhumattakaan siitä, mitä jälkeä se tekisi päällesi, kun tekisit asioita, joita et todellakaan halua.
Tuo ylläoleva skenaario on umpiheterolle lähinnä sitä tilannetta, mikä naisella olisi ns. hyväntekeväisyyspanoissa. Miten on miehet, heruisiko homolle vai olisitko naisten lailla ennemmin ilman? Turha sanoa, että en kai homoja panisi, kun en saa siitä mitään. Eivät ne naisetkaan saisi random miehistä, ja koko ajatus oksettaa. (Ajatus random miehestä on itselleni heteronaisena yhtä oksettava kuin lesbosta, mutta nainen olisi vähemmän uhkaava).
Lesbo on siis vähemmän uhkaava kuin mies, meni väärin päin. :)
Noniin. Viiskymppiselle naiselle kelpaa viiskymppinen mies. Mutta viiskymppinen mies haluaa 20-30-vuotiaan naisen!!??
Miksi näistä ikäasioista yleensä puhutaan, kun keskustelun taso on tuota?
Olen aina ollut vain niiden kanssa joista olen ollut kiinnostunut. Kaksi tapausta tähän saakka joista toinen on nykyinen vaimoni.
En odota hyväntekeväisyyttä tämän asian suhteen, mutta ihmetyttää miten alle kolmekymppinen ja ok näköinen mies ei kelpaa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se että naiset ovat paljon nirsompia mitä tulee miesten ulkonäköön. Naiset voisivat vähän edes joustaa korkeista kriteereistään sillä edelleenkin miehen on naisesta poiketen vaikeampaa parantaa ulkonäköään
Miten niin? Aaaaa, tarkoitatkin, että naisten on helppo heittää tekoletti, tekoripset ja kilo meikkiä naamaansa. No, sellaiset miehet jotka moista arvostavat ovatkin oma lukunsa. Enstäs sitten aamulla, kun karu totuus paljastuu? Nyrpistätkö nenääsi luomupirkolle? :D
Ei suurta osaa miehistä kiinnosta edes onko nainen yhtenä iltana aidosti kaunis vai ei. Minäkin haluan vain paskan arjen jälkeen päästä panemaan edes jotain naista ihan sama onko se maskeerattu. Jos miehet ajattelisi noin kriittisesti eihän meistä kukaan saisi naista ikinä paitsi ne komeimmat ehkä :D
Juuri tässä on se, mitä en miehissä tajua koskaan. Ihan sama kuka, minkänäköinen ja minkäluonteinen, kunhan on reikä. En vaan tajuu...
Tuon takia kyseenalaistan aina miehiä ja niiden moraalia kun tulevat mulle jutteleen. Ensimmäisenä epäilen kaatoyrotystä vaikka muutenvain muka juttelevat. Jos tuntuvat suostuvan liian helpolta sänkyhommiin tai alastomuuteen, tuskin puhtaasti ystäviä.haluavat olla. Todennäköisimmin leikkii kustannuksellani ja haluavat tyhjennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:
En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.
Tottakai antaisin mahdollisuuden, koska keskitason miehenä olen ollut tuon "vähemmän kiinnostavan" naisen asemassa. Todennäköisesti maailmankuvammekin sopisi paremmin yhteen tuollainen naisen kanssa kanssa verrattuna johonkin kauniiseen naiseen, joka on tottunut saamaan kaiken ulkonäkönsä avulla.
Eli sinä antaisit sille ketjussa olleelle yli 50 vuotiaalle vaikka tarjolla olisi joku nuorempi?
Sori, mullakin raja menee siinä, että naisen pitää olla hedelmällisessä iässä.
Eli et anna sille joka ei kiinnosta. Taas kerran kysymys miksi naisen pitäisi?
Kyse on poissulkevasta tekijästä, ei preferenssistä. Jos haluaa saada lapsia niin naisen on oltava hedelmällisessä iässä.
Nyt on kyse vain seksistä eikä mistään muusta. Koska sehän nyt on selvää ettei suhteeseen kukaan ala sellaisen kanssa joka ei kiinnosta.
Taas naisilta kaikenmaailman selityksiä ja miesten syyttelyä. Minä en saa yhtäkään naista ja tasantarkkaan on naamassa vika.
Ei tuo ulkonäöstään ulisija oikeasti ole mies. En voi uskoa kenenkään jätkän olevan noin kompleksinen ulkonäöstään. Tai sitten se trollaa muuten vaan.