kysymys miehille, jotka odottavat naisten hyväntekeväisyyttään menevän sänkyyn
Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:
En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tilanteessa että olisi kaunis nainen ja rumempi jolla olisi paha mieli voisin aivan hyvin harrastaa seksiä sen ruman kanssa säälistä ja sitten sitä kauniimpaa. Ei seksi ole minulle niin iso juttu. Reikähän se on rotallakin on osuva sanonta
Seksi ei ole iso juttu, mutta silti haluat sitä niin paljon, että olet valmis tekemään sen jopa rotan kanssa?
Lue viesti 8. Siinä on kerrottu naisen todellisuus tämän asian kanssa. Mieti sitten, olisitko valmis seksiin epämiellyttävän ihmisen kanssa, jos nämä pätisivät sinunkin kohdallasi. Olisitko valmis ottamaan riskin, että et ehkä saisikaan enää sitä kaunista pantuasi sitä ei-viehättävää ensin? Jos saanti olisi ennen sitä ollut varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten näyttää (taas ) olevan hirveän vaikeaa myöntää itsestään selvyyksiä
Kertoisitko mitä nämä itsestäänselvyydet ovat?
Siis että naisten on helpompaa saada seuraa ja siksi eivät voi ymmärtää kelpaamattomia miehiä ja että naisten on myös helpompaa nostaa tasoaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tilanteessa että olisi kaunis nainen ja rumempi jolla olisi paha mieli voisin aivan hyvin harrastaa seksiä sen ruman kanssa säälistä ja sitten sitä kauniimpaa. Ei seksi ole minulle niin iso juttu. Reikähän se on rotallakin on osuva sanonta
Seksi ei ole iso juttu, mutta silti haluat sitä niin paljon, että olet valmis tekemään sen jopa rotan kanssa?
Lue viesti 8. Siinä on kerrottu naisen todellisuus tämän asian kanssa. Mieti sitten, olisitko valmis seksiin epämiellyttävän ihmisen kanssa, jos nämä pätisivät sinunkin kohdallasi. Olisitko valmis ottamaan riskin, että et ehkä saisikaan enää sitä kaunista pantuasi sitä ei-viehättävää ensin? Jos saanti olisi ennen sitä ollut varma.
En minä ottaisi siinä mitään riskiä että naisin rumempaa. En usko että maineeni kärsisi ainakaan naisten silmissä. Olisin enemmänkin hyväntekijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Aika naivia luulla, että se kaunis odottelisi sillä aikaa kun hyväntekeväisyysnussisit toista. Jos lähdet baarista sen rumemman mukaan, kaunis huomaa => ei tule vastaamaan viesteihisi. 😃🤣
Asia on pikeasti hyvin yksinkertainen. Iso osa miehistä panee kaikkia kaksijalkaisia kanoista tikapuihin. Kuten joku jo sanoi; reikä se on rotallakin. Miehelle (yleistys!) ei siis ole mitään väliä ketä pökkää, kunhan saa.
Useimmille naisille taas sillä, kuka pökkää, on väliä. Jos ajatellaan että suurinpiirtein puolet väestöstä maailmassa on miehiä, ja puolet naisia, ja miehistä suurin osa haluaa vaan panna jotakuta, mutta naisista suurin osa haluaa panna vain omaa rakasta, niin onhan se selvä, että kysyntä ja tarjonta ei mitenkään kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten näyttää (taas ) olevan hirveän vaikeaa myöntää itsestään selvyyksiä
Siis että naisten on helpompaa saada seuraa ja siksi eivät voi ymmärtää kelpaamattomia miehiä ja että naisten on myös helpompaa nostaa tasoaan
Onhan tässä tuo myönnetty. Etkö osaa lukea? Tuolla ainakin kaksi vastaajaa minun lisäkseni sanoi, että syyttäkää miehet vain itseänne, kun olette niin helppoja. Nostakaa itse niitä vaatimuksianne, niin ne menevät paremmin tasan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viesti 8. Siinä on kerrottu naisen todellisuus tämän asian kanssa. Mieti sitten, olisitko valmis seksiin epämiellyttävän ihmisen kanssa, jos nämä pätisivät sinunkin kohdallasi. Olisitko valmis ottamaan riskin, että et ehkä saisikaan enää sitä kaunista pantuasi sitä ei-viehättävää ensin? Jos saanti olisi ennen sitä ollut varma.En minä ottaisi siinä mitään riskiä että naisin rumempaa. En usko että maineeni kärsisi ainakaan naisten silmissä. Olisin enemmänkin hyväntekijä
Ei hyvää päivää. Kuvittele, että se OLISIKIN riski panna rumempaa. Kuvittele, että maineesi kärsisi. Vai etkö sen vertaa osaa laittaa itseäsi toisen asemaan?
Vierailija kirjoitti:
Asia on pikeasti hyvin yksinkertainen. Iso osa miehistä panee kaikkia kaksijalkaisia kanoista tikapuihin. Kuten joku jo sanoi; reikä se on rotallakin. Miehelle (yleistys!) ei siis ole mitään väliä ketä pökkää, kunhan saa.
Useimmille naisille taas sillä, kuka pökkää, on väliä. Jos ajatellaan että suurinpiirtein puolet väestöstä maailmassa on miehiä, ja puolet naisia, ja miehistä suurin osa haluaa vaan panna jotakuta, mutta naisista suurin osa haluaa panna vain omaa rakasta, niin onhan se selvä, että kysyntä ja tarjonta ei mitenkään kohtaa.
Ja täällä odotetaan että naisten pitäisi panna ketä vain miestä koska MIES HALUAA. Ei mitään väliä sillä, että kokemus olisi naiselle karmea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viesti 8. Siinä on kerrottu naisen todellisuus tämän asian kanssa. Mieti sitten, olisitko valmis seksiin epämiellyttävän ihmisen kanssa, jos nämä pätisivät sinunkin kohdallasi. Olisitko valmis ottamaan riskin, että et ehkä saisikaan enää sitä kaunista pantuasi sitä ei-viehättävää ensin? Jos saanti olisi ennen sitä ollut varma.En minä ottaisi siinä mitään riskiä että naisin rumempaa. En usko että maineeni kärsisi ainakaan naisten silmissä. Olisin enemmänkin hyväntekijä
Okei. Eli sinulle seksi kauniin ja ruman kanssa on täsmälleen saman arvoista? Ei siis harmita yhtään, vaikka se kaunis jäisi saamatta?
Minä ainakaan naisena en ottaisi sänkyyni miestä, jolla on takanaan yhden yön juttuja. En harrasta niitä itsekään, seksiä harrastan vasta, kun suhde alkaa vakiintua. Minä en mitään huoripukkia sänkyyni ota, yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä odotetaan että naisten pitäisi panna ketä vain miestä koska MIES HALUAA. Ei mitään väliä sillä, että kokemus olisi naiselle karmea.
Mutkun mä haluuu-uu-uu-uuun!
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Hyvin tiivistetty. Tämän seurauksena naisilla on niin paljon valinnanvaraa että ollaan nirsoja. Siksi vähemmän viehättävä mies jää ilman ketään naista. Mutta tämähän on aika selvä luonnonlaki, naiset ovat vain tässä se onnekkaampi joukko.
Lassukka
Vierailija kirjoitti:
Omaa rakastako ne sadat ja tuhannet naiset panevat kun sinkkuna nussituttavat itseään tuntemattomien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa rakastako ne sadat ja tuhannet naiset panevat kun sinkkuna nussituttavat itseään tuntemattomien kanssa?
Rakkailla tarkoitettiinkin varmaan niitä komeita ja törkeimpiä miehiä. Se pitäisi vain noiden vastaajien valaista paremmin tyhmemmille
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tavata kasvotusten sen miehen, joka on pannut alulleen tämän jutun, että miehet panevat kaikkia, viis ulkonäöstä? Jotenkin kuulostaa 15-vuotiaalta finninaamaiselta ja ylipainoiselta empatiakyvyttömältä pikkupojalta, jota kiusataan koulussa ja joka narsistisen luonteensa takia peilaa kaikkien ajatukset itsensä kautta päätyen lopputulokseen, minä harrastaisin seksiä kenen vaan kanssa, jolla on hame ja jos minä niin tekisin, niin kyllä varmasti kaikki muutkin pojat näin ajattelevat!
Internetissä nämä jutut jäävät elämään, jonkun pitää aina huomauttaa että tämä on ehkä se yleisin nettihuijaus mitä vastaan tulee.
t.mies30v
Vierailija kirjoitti:
Vastaan omasta puolestani:
Panisin luultavasti ensin sitä ei-kiinnostavaa säälistä ja sen jälkeen alkaisin suhteeseen sen kiinnostavamman kanssa. Kaikki voittaisivat.
M35
Siis miehet voittaisivat. Naista sen sijaan huoriteltaisiin urakalla, eikä hän kelpaisi enää sille kiinnostavalle. Miesten kaksinaismoralismia nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole iso juttu, mutta silti haluat sitä niin paljon, että olet valmis tekemään sen jopa rotan kanssa?Lue viesti 8. Siinä on kerrottu naisen todellisuus tämän asian kanssa. Mieti sitten, olisitko valmis seksiin epämiellyttävän ihmisen kanssa, jos nämä pätisivät sinunkin kohdallasi. Olisitko valmis ottamaan riskin, että et ehkä saisikaan enää sitä kaunista pantuasi sitä ei-viehättävää ensin? Jos saanti olisi ennen sitä ollut varma.
En minä ottaisi siinä mitään riskiä että naisin rumempaa. En usko että maineeni kärsisi ainakaan naisten silmissä. Olisin enemmänkin hyväntekijä
Okei. Eli sinulle seksi kauniin ja ruman kanssa on täsmälleen saman arvoista? Ei siis harmita yhtään, vaikka se kaunis jäisi saamatta?
Toki jäisi mutta nyt puhuttiinkin siitä että syy miksi panisin rumaa olisi sääli ja haluaisin hänelle paremman mielen. Olisin siis hyväntekijä mikä on jo arvokasta. Vaikka kaunis jäisi saamatta olisin kumminkin saanut pillua mikä olisi se tärkein asia. Eli seksi jommankumman kanssa on osittain minulle se ja sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi ei ole iso juttu, mutta silti haluat sitä niin paljon, että olet valmis tekemään sen jopa rotan kanssa?Lue viesti 8. Siinä on kerrottu naisen todellisuus tämän asian kanssa. Mieti sitten, olisitko valmis seksiin epämiellyttävän ihmisen kanssa, jos nämä pätisivät sinunkin kohdallasi. Olisitko valmis ottamaan riskin, että et ehkä saisikaan enää sitä kaunista pantuasi sitä ei-viehättävää ensin? Jos saanti olisi ennen sitä ollut varma.
En minä ottaisi siinä mitään riskiä että naisin rumempaa. En usko että maineeni kärsisi ainakaan naisten silmissä. Olisin enemmänkin hyväntekijäOkei. Eli sinulle seksi kauniin ja ruman kanssa on täsmälleen saman arvoista? Ei siis harmita yhtään, vaikka se kaunis jäisi saamatta?
Toki jäisi mutta nyt puhuttiinkin siitä että syy miksi panisin rumaa olisi sääli ja haluaisin hänelle paremman mielen. Olisin siis hyväntekijä mikä on jo arvokasta. Vaikka kaunis jäisi saamatta olisin kumminkin saanut pillua mikä olisi se tärkein asia. Eli seksi jommankumman kanssa on osittain minulle se ja sama
Eli hyväntekeväisyys on sinulle isompi etu kuin seksi viehättävän ihmisen kanssa? Sitten vanhana kelpaa muistella, miten kivaa oli olla hyväntekijänä, kun kaverit olivat niin tyhmiä, että harrastivat seksiä vain miellyttävien ihmisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan omasta puolestani:
Panisin luultavasti ensin sitä ei-kiinnostavaa säälistä ja sen jälkeen alkaisin suhteeseen sen kiinnostavamman kanssa. Kaikki voittaisivat.
M35
Siis miehet voittaisivat. Naista sen sijaan huoriteltaisiin urakalla, eikä hän kelpaisi enää sille kiinnostavalle. Miesten kaksinaismoralismia nääs.
Nyt teidän naisten pitää se ymmärtää että nainen ei saa vosun asemaa miehen tason mukaan vaan MIESTEN MÄÄRÄN mukaan. Oli se miesjoukko komeita tai ruumia kaikki niin yhtä iso miinus. Se että joku nainen olisi antanut jollekkin yksittäiselle vähemmän komealle miehelle tavaraa on vain positiivista komistukselle sillä hän ajattelee näin että tämä nainen ei olisi pinnallinen ja erottuisi muista naisista ja että häneen olisi myös enemmän mahkuja