Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kysymys miehille, jotka odottavat naisten hyväntekeväisyyttään menevän sänkyyn

Vierailija
05.07.2017 |

Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:

En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.

Kommentit (410)

Vierailija
61/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaali, täysin keskiarvoinen mies. Jos minulla olisi jonossa vaikkapa kymmenen halukasta seksikumppania, niin voisin harrastaa seksiä näistä jokaisen kanssa. Jos joku vielä kokisi, että seksikokemus olisi hänelle tärkeää, niin miksi en sitä hänelle soisi?

Totuus on tietenkin, että keskiarvomiehenä minulla ei ole yhtään naista jonossa ja koko tilanne on täysin hypoteettinen.

Ja ajatella että vastaavalla tavallisella naisella on illalla jonossa taas ihan oikeasti se 10 miestä ja hän valitsee sen komeimman ehdokkaan. Tämä siis ihan tavallista kun perus nainen menee

Baariin eli huomaatte kuinka absurdia tämä on sukupuolten välillä :D

Puppua.

Kenellä sinä valehtelet :D tiedät itsekkin että näin on. Suurin osa naisista on laittautuneena kauniita ja kelpaa melkein joka miehelle

Naisille ei ole miehiä jonossa kuin poikkeustapauksissa.

Voit jatkaa jankutustasi ja irvistelyäsi mutta maailma ei sillä muutu, tomppeli.

Vierailija
62/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omasta puolestani:

Panisin luultavasti ensin sitä ei-kiinnostavaa säälistä ja sen jälkeen alkaisin suhteeseen sen kiinnostavamman kanssa. Kaikki voittaisivat.

M35

No kun se ei-kiinnostava tekisi asiasta julkisen ja sitten se kiinnostava ei antaisikaan vaan jopa alkaisi halveksia sinua...Vieläkö olet sitä mieltä, että kannattaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panisin luultavasti ensin sitä ei-kiinnostavaa säälistä ja sen jälkeen alkaisin suhteeseen sen kiinnostavamman kanssa. Kaikki voittaisivat.

M35

Siinäkin tapauksessa, että se olisi itsellesi fyysisesti vastenmielistä? 

Kysyn siksi, että en ole koskaan tavannut naista, jolle tuollainen kuvio EI aiheuttaisi kuvotusta ja henkisesti ja fyysisesti. Jos siis aidosti vain säälistä ilman mitään vetovoimaa panisi miestä. En väitä, ettei sellaisia naisia olisi, mutta ei ole tosiaan tullut vastaan. 

En minä näe mikä siinä olisi fyysesti vastenmielistä, jos naisella on hygienia yms. kunnossa.

Hyvä sinulle. :) En itse pystyisi menemään sänkyyn ilman, että mies on haluttava. Jos ei ole, koko toimitus tuntuisi raiskaukselta, eli en menisi hyväntekeväisyyttäni sänkyyn sen vuoksi. Varmaan pääsisit samalle tasolle jos ajattelisit sellaista naista, joka olisi esim. tosi likainen ja jotenkin karmaiseva kaikinpuolin ja sitten pitäisi panna. 

Miehet usein unohtavat, että naiselle seksi ei ole tosiaan pääosin mitään "kenen kanssa vain" -hupia monista syistä, joista yksi tuo että harvat kiinnostavat siinä mielessä. Komeus ei ole välttämättä se tekijä vaan esim. minulla miehen mukavuus, maha tai kalju ei haittaa jos on lämmin ja kiva mies ja kohtelee hyvin. :)

Noilla kriteereillä siis kelpaisi lähes kuka vaan mies eli silloin tuo miesten valitseminen olisi sitä kuvattua hyväntekeväisyyttä. Mutta ei kelpaa tietenkään eli valehtelet

Heh. Jo pelkästään tuo mukavuus karsii suurimman osan. Tietäisittepä, millaista on sellaisten miesten käytös, jotka etsivät seksiä... :,D 

Tai no toki tiedätte, kun täällä on ketju toisensa perään täynnä sitä, että miehellä on oikeus saada asioita, naisesta ei niin väliä...

Miksi sitten naisten saanti olisi niin vaikeaa osalle miehiä ja on näitä lassukoita? Jokainen voi olla halutessaan mukava (ja varmasti miehellä siihen olisi motivaatio jos saisi sillä seksiä) mutta kuka vain ei voi olla komea

Sinulla pitää olla motivaatio, jotta voit olla mukava? Juu, metsään menee heti kättelyssä. Jos et oikeasti ole mukava niin sen kyllä haistaa kilometrin päähän. Ei kannata. Mukavan miehen teeskentely pillun kiilto silmissä on TODELLA ällöttävää. Ei siihen kyllä lankeakaan kukaan täysjärkinen nainen.

Aidosti mukava mies kiinnostaa siksi, että ei ole mukava vain että saa pillua. Helvetin creepyä sellainen mielistelevä "mukavuus", jolla ei ole mitään tekemistä aidon mukavuuden kanssa.

Vierailija
64/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiaan haluttaisiin edes vähän tasa-arvoa tulisi naisilta laittautuminen kieltää. Näin kaikki pelasivat reilusti omalla tasollaan ja aidosti kauniit ja komeat olisivat vain niitä joilla on enemmän varaa vaatia. Näin tavallinen nainen ja rumakin olisi vähemmän nirsoja koska heillä ei olisi väärää käsitystä omasta tasoltaan kun ei saisikaan enää komeita ja jänniä miehiä

Ai, väität siis että itse lähdet suoraan baariin navettahommista lehmänpaskalle haisten? Kyllä ne miehetkin laittautuvat, älä viitsi.

Miehet eivät voi peittää rumuuttaan meikin alle, peittää kaljua peruukilla tai pistää korkokenkiä ollakseen pidempi.

Vierailija
65/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiaan haluttaisiin edes vähän tasa-arvoa tulisi naisilta laittautuminen kieltää. Näin kaikki pelasivat reilusti omalla tasollaan ja aidosti kauniit ja komeat olisivat vain niitä joilla on enemmän varaa vaatia. Näin tavallinen nainen ja rumakin olisi vähemmän nirsoja koska heillä ei olisi väärää käsitystä omasta tasoltaan kun ei saisikaan enää komeita ja jänniä miehiä

Ai, väität siis että itse lähdet suoraan baariin navettahommista lehmänpaskalle haisten? Kyllä ne miehetkin laittautuvat, älä viitsi.

Miehet eivät voi peittää rumuuttaan meikin alle, peittää kaljua peruukilla tai pistää korkokenkiä ollakseen pidempi.

Niin ja miehet eivät edes huomaa niitä naisia, joita ei meikillä saada kauniiksi. Tai jotka ovat lihavia tai miehen mielestä liian vanhoja. (Mies voi olla vaikka 80-vuotias ja silti naisen korkea ikä voi olla ongelma. :D)

Vierailija
66/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

No kun se ei-kiinnostava tekisi asiasta julkisen ja sitten se kiinnostava ei antaisikaan vaan jopa alkaisi halveksia sinua...Vieläkö olet sitä mieltä, että kannattaisi?

Jep. Joka toisessa ketjussa lu***tellaan ja joka toisessa ulistaan, kun naiset eivät halua seksiä kaikkien kanssa. Wonder why. :,D

Vierailija
67/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Kysyn siksi, että en ole koskaan tavannut naista, jolle tuollainen kuvio EI aiheuttaisi kuvotusta ja henkisesti ja fyysisesti. Jos siis aidosti vain säälistä ilman mitään vetovoimaa panisi miestä. En väitä, ettei sellaisia naisia olisi, mutta ei ole tosiaan tullut vastaan. 

En minä näe mikä siinä olisi fyysesti vastenmielistä, jos naisella on hygienia yms. kunnossa.

Hyvä sinulle. :) En itse pystyisi menemään sänkyyn ilman, että mies on haluttava. Jos ei ole, koko toimitus tuntuisi raiskaukselta, eli en menisi hyväntekeväisyyttäni sänkyyn sen vuoksi. Varmaan pääsisit samalle tasolle jos ajattelisit sellaista naista, joka olisi esim. tosi likainen ja jotenkin karmaiseva kaikinpuolin ja sitten pitäisi panna. 

Miehet usein unohtavat, että naiselle seksi ei ole tosiaan pääosin mitään "kenen kanssa vain" -hupia monista syistä, joista yksi tuo että harvat kiinnostavat siinä mielessä. Komeus ei ole välttämättä se tekijä vaan esim. minulla miehen mukavuus, maha tai kalju ei haittaa jos on lämmin ja kiva mies ja kohtelee hyvin. :)

Höpö höpö. Tuo on vain sitä naisten lässytystä, kun eivät halua myöntää kuinka pinnallisia oikeasti ovat. Kalju tai mahakas mies kun kehtaa edes juttusille tulla, niin johan alkaa niskojen nakkelu. 

Miten on mahdollista että suuri osa varatuista miehistä on mahakkaita ja kaljuuntuvia, enemmän tai vähemmän?

Vierailija
68/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Noilla kriteereillä siis kelpaisi lähes kuka vaan mies eli silloin tuo miesten valitseminen olisi sitä kuvattua hyväntekeväisyyttä. Mutta ei kelpaa tietenkään eli valehtelet

Heh. Jo pelkästään tuo mukavuus karsii suurimman osan. Tietäisittepä, millaista on sellaisten miesten käytös, jotka etsivät seksiä... :,D 

Tai no toki tiedätte, kun täällä on ketju toisensa perään täynnä sitä, että miehellä on oikeus saada asioita, naisesta ei niin väliä...

Miksi sitten naisten saanti olisi niin vaikeaa osalle miehiä ja on näitä lassukoita? Jokainen voi olla halutessaan mukava (ja varmasti miehellä siihen olisi motivaatio jos saisi sillä seksiä) mutta kuka vain ei voi olla komea

Sinulla pitää olla motivaatio, jotta voit olla mukava? Juu, metsään menee heti kättelyssä. Jos et oikeasti ole mukava niin sen kyllä haistaa kilometrin päähän. Ei kannata. Mukavan miehen teeskentely pillun kiilto silmissä on TODELLA ällöttävää. Ei siihen kyllä lankeakaan kukaan täysjärkinen nainen.

Minulla ei ole mitään syytä miksi en olisi mukava ystäville ja vieraille ihmisille ja etenkin sille naiselle mikä kiinnostaisi. Mutta eipä ole ottajia kun ulkonäkö ei ole naisten mieleen. Ja jos mukavuus olisi se mikä vaikuttaa eniten niin miten ruma mies edes saisi tilaisuuden näyttää naiselle olevansa mukava kun pakit annetaan jo kun lähestyy ?

Vierailija
69/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Höpö höpö. Tuo on vain sitä naisten lässytystä, kun eivät halua myöntää kuinka pinnallisia oikeasti ovat. Kalju tai mahakas mies kun kehtaa edes juttusille tulla, niin johan alkaa niskojen nakkelu. 

Nakkeleeko ne naiset sinulle niskojaan myös silloin, kun juttelet heille työpaikalla tai harrastuksissa?

Vierailija
70/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Miten on mahdollista että suuri osa varatuista miehistä on mahakkaita ja kaljuuntuvia, enemmän tai vähemmän?

Koska eivät ole olleet kaljuja nuorena. Jos keski-ikäinen mahakas kalju eroaa niin ei hän enää saa uutta naista. Nainen pitää löytää nuorempana kun on vielä paremman näköinen

Vierailija
71/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aloittajan pointti? En minä ainakaan äärimmäisen komeana, mukavana ja muutenkin fiksuna miehenä ole koskaan saanut mitään huomiota naisilta. Onko oletusarvo aina se, että mies joka "ei saa naista" on auttamaton lassukka?

Kukaan ei ole sanonut sinua lassukaksi pelkästään sen perusteella, ettet saa naista. Mutta jos olet oikeasti sitä mieltä, että naiset ovat sinulle velkaa seksiä, koska seksi on jokin perusoikeus, silloin olet lassukka. Valitse itse, oletko vai etkö ole lassukka.

Ei nyt pahalla naiset mutta ette nyt oikein taida ymmärtää olla täysin ilman seksiä ja epäsuosittu vastakkaisen sukupuolen osalta koska ymmärrettävistä syistä naisten ei ole ongelmallista saada seksiä

Jaa. Miksi tästä syytetään sitten naisia? Ei se ole naisten syy, että he saavat myös niitä komeita miehiä halutessaan. Mene sanomaan niille komeille miehille, että keskittyvät vain niihin hyvännäköisiin naisiin, niin ne tavisnaisetkin katselisivat muualle. Ei se ole naisten vika, että miehille kelpaa kuka tahansa. Alkakaa itse miehet olla valikoivampia, niin ei tarvitse aina nillittää.

Komeat valitsee tavis naisia siksi että ne ovat varmoja ja helppoja. Ei siinä mitkään selitykset auta

Vai keiden kanssa ne hyvännäköiset naiset sitten ovat?

uliulimiehet eivät osaa vastata tällaiseen. Teorioilta menee pohja.

Kaikista kauneimmat naiset ovat joko ilman miestä sen illan tai lähtevät komean mukaan. Riippuu ihan illasta jaksaako komea mies nähdä hieman enemmän vaivaa tai onko kaunis nainen liian nirsolla päällä. Tavallista miestä ei kaunis kuitenkaan ikinä valitse vaan pärjää kyllä kumipeniksellä yhden illan että ei menetä mainettaan ja onhan Tinderkin olemassa

Niin, eli sitten lopulta se kaikkein kauneinkin nainen jää ilman miestä. Mutta silti kaikilla naisilla on tuhansia miehiä? Jos se kaikkein komein mies haluaa sen kaikkein kauneimman naisen, miksi ihmeessä se nainen ei olisi sen komeimman kanssa? Tämänhän pitäisi olla molempiin suuntiin yhtä hyvä kauppa. Miksi siis se kaunis nainen torjuisi komean miehen ja mies joutuu tyytymään niihin varmoihin taviksiin? Tämä logiikka ei aukene. Aina sanotaan, että naiset ovat nirsoja, koska voivat aina saada paremman, mutta eihän nämä naiset voi saada parempaa, jos se hylätty on paras. Mistä se vielä parempi sitten muka tulisi?

Vierailija
72/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen normaali, täysin keskiarvoinen mies. Jos minulla olisi jonossa vaikkapa kymmenen halukasta seksikumppania, niin voisin harrastaa seksiä näistä jokaisen kanssa. Jos joku vielä kokisi, että seksikokemus olisi hänelle tärkeää, niin miksi en sitä hänelle soisi?

Totuus on tietenkin, että keskiarvomiehenä minulla ei ole yhtään naista jonossa ja koko tilanne on täysin hypoteettinen.

Ja ajatella että vastaavalla tavallisella naisella on illalla jonossa taas ihan oikeasti se 10 miestä ja hän valitsee sen komeimman ehdokkaan. Tämä siis ihan tavallista kun perus nainen menee

Baariin eli huomaatte kuinka absurdia tämä on sukupuolten välillä :D

Puppua.

Kenellä sinä valehtelet :D tiedät itsekkin että näin on. Suurin osa naisista on laittautuneena kauniita ja kelpaa melkein joka miehelle

Jos sinä juttelet baarissa kauniin naisen kanssa ja sovitte tapaavanne seuraavan kerran viikolla työpäivän jälkeen, niin eikö nainen enää olekaan kiinnostava arkilookissaan? Vai riittääkö sinulle, että nainen on kaunis sen yhden kerran etkä halua tavata naista toiste? Nainenhan voi ajatella, että ensin treffaillaan muutama viikko ja kun juttu alkaa vaikuttaa vakavalta, sitten on vasta seksin vuoro.

Vierailija
73/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä miehillä on uskomattomat käsitykset siitä, mitä meikillä tehdään ja miten naiset laittautuvat. Ei ne meikit kuule jostain Peräkylän Pirkosta mitään missiä tee, jos sitä kauneutta ei alunperinkään ole, haloo!

Tässä sulle kauneusvinkkejä: käy suihkussa, käytä puhtaita vaatteita, tuoksu hyvälle. Vaatteet mielellään muuta, kuin äitimamman vuonna -92 valitsemat Tokmannin kulahtanut T-paita (jonka päällä avonainen ruutukauluspaita), tarjousfarkut ja paskaiset lenkkarit. Suorista ryhtisi, ole AIDOSTI mukava (ilman sitä seksinvonkauskiiltoa silmissä) ja keskustele muustakin kuin itsestäsi.  Jos on tukkaa, leikkauta kiva malli. Jos olet kaljuuntumassa, aja kaikki pois tai pidä lyhyt siili. Siisti naamakarvasi. Älä vedä örvellyskänniä.

Ole hyvä.

Vierailija
74/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miehet eivät edes huomaa niitä naisia, joita ei meikillä saada kauniiksi. Tai jotka ovat lihavia tai miehen mielestä liian vanhoja. (Mies voi olla vaikka 80-vuotias ja silti naisen korkea ikä voi olla ongelma. :D)

Lihavuutta on turha ottaa esille sillä:

-myös lihava mies on iso miinus naiselle

-aina voi laihduttaa (vaikuttaa ulkonäköön)

Myös naiset ovat kriittisiä miehen ikään lisäksi. Ja miten niin ruma nainen ei saa itseään paremmaksi meikein? Tiedän paljon rumia naisia jotka näyttävät meikein ihan kauniille ja saavat siksi miessuhteita ja seksiäkin baareista. Vastaavan tasoisilla tutuilla miehillä ei taas vientiä ole

Vierailija
75/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 oletti että ehkä säälistä panisi sitä rumempaakin (mitä tuskin tekisi, kun kerran olisi itseä viehättäväkin vaihtoehto tarjolla) ja loput lähti taas syytteleen samasta aiheesta naisia. Miten se voi olla miehille niin vaikea myöntää, että nekin valitsee 1 yön kumppaninsa puoleensavetävyyden perusteella?

Vierailija
76/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on aloittajan pointti? En minä ainakaan äärimmäisen komeana, mukavana ja muutenkin fiksuna miehenä ole koskaan saanut mitään huomiota naisilta. Onko oletusarvo aina se, että mies joka "ei saa naista" on auttamaton lassukka?

😂

Jopas on maailma ollut sinulle poikkeuksellinen. Naiset katselevat jokaista edes siedettävän näköistä (ja rumaakin) miestä mutta eivät sinua.

Asia on juurikin näin. Niin outoa kuin se onkin. Tulisit joskus mukaani vaikka baariin niin voisit itse todistaa tämän ihmeen.

Arvioit ulkoisen olemuksesi pahasti yläkanttiin. Luultavasti voit olla Ok kasvojen puolesta mutta vartalosi ei ole hyvässä kunnossa ja luimistelet nurkkia pitkin.

Jos näyttää pelokkaalta ja itsetunto on olematon, harvaa naista kiinnostaa.

Paitsi jos on oikeasti siis hyvännäköinen

Et ymmärtänyt ettei mies voi olla oikeasti hyvännäköinen jos kroppa ei ole tai jos luimistelee nurkissa. Olemus ja koko mies ei ole silloin hyvännäköinen vaikka silmä tai nenä olisi kuinka nätti.

Minä olen äärimmäisen komea (en ainoastaan äidin mielestä), kroppa on kuin uimarilla enkä luimistele nurkissa. Silti naisia ei kiinnosta. Go figure :o

Vierailija
77/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Koska eivät ole olleet kaljuja nuorena. Jos keski-ikäinen mahakas kalju eroaa niin ei hän enää saa uutta naista. Nainen pitää löytää nuorempana kun on vielä paremman näköinen

Kummasti noita kaljupäisiä 30+ miehiä näkyy siellä sun täällä. Osalla kalju on luonnonluomaa, osalla itse valittu hiustyyli. Naisena en välttämättä eroa huomaa eikä sillä ole ainakaan minulle merkitystä. Jos mies on luonteeltaan ilkeä ja tyly, sitä ei pelasta edes leijonanharja ja sikspäkki. En siis harrasta irtosuhteita.

Vierailija
78/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teillä miehillä on uskomattomat käsitykset siitä, mitä meikillä tehdään ja miten naiset laittautuvat. Ei ne meikit kuule jostain Peräkylän Pirkosta mitään missiä tee, jos sitä kauneutta ei alunperinkään ole, haloo!

Tässä sulle kauneusvinkkejä: käy suihkussa, käytä puhtaita vaatteita, tuoksu hyvälle. Vaatteet mielellään muuta, kuin äitimamman vuonna -92 valitsemat Tokmannin kulahtanut T-paita (jonka päällä avonainen ruutukauluspaita), tarjousfarkut ja paskaiset lenkkarit. Suorista ryhtisi, ole AIDOSTI mukava (ilman sitä seksinvonkauskiiltoa silmissä) ja keskustele muustakin kuin itsestäsi.  Jos on tukkaa, leikkauta kiva malli. Jos olet kaljuuntumassa, aja kaikki pois tai pidä lyhyt siili. Siisti naamakarvasi. Älä vedä örvellyskänniä.

Ole hyvä.

KaikkI mainitut kunnossa mutta ei silti naista. Lisää ideoita ?

Vierailija
79/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Jopas on maailma ollut sinulle poikkeuksellinen. Naiset katselevat jokaista edes siedettävän näköistä (ja rumaakin) miestä mutta eivät sinua.

Asia on juurikin näin. Niin outoa kuin se onkin. Tulisit joskus mukaani vaikka baariin niin voisit itse todistaa tämän ihmeen.

Arvioit ulkoisen olemuksesi pahasti yläkanttiin. Luultavasti voit olla Ok kasvojen puolesta mutta vartalosi ei ole hyvässä kunnossa ja luimistelet nurkkia pitkin.

Et ymmärtänyt ettei mies voi olla oikeasti hyvännäköinen jos kroppa ei ole tai jos luimistelee nurkissa. Olemus ja koko mies ei ole silloin hyvännäköinen vaikka silmä tai nenä olisi kuinka nätti.

Minä olen äärimmäisen komea (en ainoastaan äidin mielestä), kroppa on kuin uimarilla enkä luimistele nurkissa. Silti naisia ei kiinnosta. Go figure :o

Ehkä vika on sitten käytöksessä, jos kerran ulkonäkö on tulisen kuumaa tavaraa. Kerros tarkemmin miten lähestyt naisia baarissa, ja millä tavalla koitat ehdottaa illan jatkamista intiimimmeissä merkeissä?

Vierailija
80/410 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Niin varmaan... :D :D :D