kysymys miehille, jotka odottavat naisten hyväntekeväisyyttään menevän sänkyyn
Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:
En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se että naiset ovat paljon nirsompia mitä tulee miesten ulkonäköön. Naiset voisivat vähän edes joustaa korkeista kriteereistään sillä edelleenkin miehen on naisesta poiketen vaikeampaa parantaa ulkonäköään
Miten niin? Aaaaa, tarkoitatkin, että naisten on helppo heittää tekoletti, tekoripset ja kilo meikkiä naamaansa. No, sellaiset miehet jotka moista arvostavat ovatkin oma lukunsa. Enstäs sitten aamulla, kun karu totuus paljastuu? Nyrpistätkö nenääsi luomupirkolle? :D
Nainen silti nauttii edes yhden illan miesten huomiota ja seksiä. Ruma mies on ruma aina eikä siksi saa naista ikinä
En koskaan tule ymmärtämään tätä miesten ajattelutapaa siitä, että seksi tuntemattoman kanssa olisi jotenkin nautittava itseisarvo. Yleensä ei ole. Tässä kai se miesten ja naisten suurin ero.
Suurin osa nuoria naisia kuitenkin harrastaa irtoseksiä eli jotain hienoa siinä kuitenkin on heidänkin mielestä ?
Niinpä tietysti. Tässä puhuttiin taas vain niistä nuorista baaripimuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aloittajan pointti? En minä ainakaan äärimmäisen komeana, mukavana ja muutenkin fiksuna miehenä ole koskaan saanut mitään huomiota naisilta. Onko oletusarvo aina se, että mies joka "ei saa naista" on auttamaton lassukka?
Kukaan ei ole sanonut sinua lassukaksi pelkästään sen perusteella, ettet saa naista. Mutta jos olet oikeasti sitä mieltä, että naiset ovat sinulle velkaa seksiä, koska seksi on jokin perusoikeus, silloin olet lassukka. Valitse itse, oletko vai etkö ole lassukka.
Ei nyt pahalla naiset mutta ette nyt oikein taida ymmärtää olla täysin ilman seksiä ja epäsuosittu vastakkaisen sukupuolen osalta koska ymmärrettävistä syistä naisten ei ole ongelmallista saada seksiä
Jaa. Miksi tästä syytetään sitten naisia? Ei se ole naisten syy, että he saavat myös niitä komeita miehiä halutessaan. Mene sanomaan niille komeille miehille, että keskittyvät vain niihin hyvännäköisiin naisiin, niin ne tavisnaisetkin katselisivat muualle. Ei se ole naisten vika, että miehille kelpaa kuka tahansa. Alkakaa itse miehet olla valikoivampia, niin ei tarvitse aina nillittää.
Olen niin samaa mieltä! Miksi on naisten vika, jos miehet ovat lutkia, joille kelpaa kuka vaan? Tässäkin ketjussa on naisia vaadittu laskemaan omia kriteerejään vaikka ehkä nimenomaan miesten pitäisi olla jakamatta kaikille haluaville.
Itsehän menen sänkyyn vain niiden naisten kanssa joilta saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on aloittajan pointti? En minä ainakaan äärimmäisen komeana, mukavana ja muutenkin fiksuna miehenä ole koskaan saanut mitään huomiota naisilta. Onko oletusarvo aina se, että mies joka "ei saa naista" on auttamaton lassukka?
😂
Jopas on maailma ollut sinulle poikkeuksellinen. Naiset katselevat jokaista edes siedettävän näköistä (ja rumaakin) miestä mutta eivät sinua.Asia on juurikin näin. Niin outoa kuin se onkin. Tulisit joskus mukaani vaikka baariin niin voisit itse todistaa tämän ihmeen.
En ole tuo kelle vastasit, mutta minusta kyllä tuntuu, että et sitten kyllä ihan niin komea ja mukava ole, kuin mitä itse luulet. Yhtälö on mahdoton. Missä asut, minä lähden kanssasi baarin katsomaan moista ihmettä.
Mä tulen myös mukaan. Ei nimittäin ole mahdollista että hyvän näköisellä miehellä ei olisi kysyntää tässä rumien miesten maassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Jopas on maailma ollut sinulle poikkeuksellinen. Naiset katselevat jokaista edes siedettävän näköistä (ja rumaakin) miestä mutta eivät sinua.Asia on juurikin näin. Niin outoa kuin se onkin. Tulisit joskus mukaani vaikka baariin niin voisit itse todistaa tämän ihmeen.
En ole tuo kelle vastasit, mutta minusta kyllä tuntuu, että et sitten kyllä ihan niin komea ja mukava ole, kuin mitä itse luulet. Yhtälö on mahdoton. Missä asut, minä lähden kanssasi baarin katsomaan moista ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiaan haluttaisiin edes vähän tasa-arvoa tulisi naisilta laittautuminen kieltää. Näin kaikki pelasivat reilusti omalla tasollaan ja aidosti kauniit ja komeat olisivat vain niitä joilla on enemmän varaa vaatia. Näin tavallinen nainen ja rumakin olisi vähemmän nirsoja koska heillä ei olisi väärää käsitystä omasta tasoltaan kun ei saisikaan enää komeita ja jänniä miehiä
Ai, väität siis että itse lähdet suoraan baariin navettahommista lehmänpaskalle haisten? Kyllä ne miehetkin laittautuvat, älä viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan omasta puolestani:
Panisin luultavasti ensin sitä ei-kiinnostavaa säälistä ja sen jälkeen alkaisin suhteeseen sen kiinnostavamman kanssa. Kaikki voittaisivat.
M35
Siinäkin tapauksessa, että se olisi itsellesi fyysisesti vastenmielistä?
Kysyn siksi, että en ole koskaan tavannut naista, jolle tuollainen kuvio EI aiheuttaisi kuvotusta ja henkisesti ja fyysisesti. Jos siis aidosti vain säälistä ilman mitään vetovoimaa panisi miestä. En väitä, ettei sellaisia naisia olisi, mutta ei ole tosiaan tullut vastaan.
En minä näe mikä siinä olisi fyysesti vastenmielistä, jos naisella on hygienia yms. kunnossa.
Hyvä sinulle. :) En itse pystyisi menemään sänkyyn ilman, että mies on haluttava. Jos ei ole, koko toimitus tuntuisi raiskaukselta, eli en menisi hyväntekeväisyyttäni sänkyyn sen vuoksi. Varmaan pääsisit samalle tasolle jos ajattelisit sellaista naista, joka olisi esim. tosi likainen ja jotenkin karmaiseva kaikinpuolin ja sitten pitäisi panna.
Miehet usein unohtavat, että naiselle seksi ei ole tosiaan pääosin mitään "kenen kanssa vain" -hupia monista syistä, joista yksi tuo että harvat kiinnostavat siinä mielessä. Komeus ei ole välttämättä se tekijä vaan esim. minulla miehen mukavuus, maha tai kalju ei haittaa jos on lämmin ja kiva mies ja kohtelee hyvin. :)
Noilla kriteereillä siis kelpaisi lähes kuka vaan mies eli silloin tuo miesten valitseminen olisi sitä kuvattua hyväntekeväisyyttä. Mutta ei kelpaa tietenkään eli valehtelet
Heh. Jo pelkästään tuo mukavuus karsii suurimman osan. Tietäisittepä, millaista on sellaisten miesten käytös, jotka etsivät seksiä... :,D
Tai no toki tiedätte, kun täällä on ketju toisensa perään täynnä sitä, että miehellä on oikeus saada asioita, naisesta ei niin väliä...
Vierailija kirjoitti:
Olen normaali, täysin keskiarvoinen mies. Jos minulla olisi jonossa vaikkapa kymmenen halukasta seksikumppania, niin voisin harrastaa seksiä näistä jokaisen kanssa. Jos joku vielä kokisi, että seksikokemus olisi hänelle tärkeää, niin miksi en sitä hänelle soisi?
Totuus on tietenkin, että keskiarvomiehenä minulla ei ole yhtään naista jonossa ja koko tilanne on täysin hypoteettinen.
Ja ajatella että vastaavalla tavallisella naisella on illalla jonossa taas ihan oikeasti se 10 miestä ja hän valitsee sen komeimman ehdokkaan. Tämä siis ihan tavallista kun perus nainen menee
Baariin eli huomaatte kuinka absurdia tämä on sukupuolten välillä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole sanonut sinua lassukaksi pelkästään sen perusteella, ettet saa naista. Mutta jos olet oikeasti sitä mieltä, että naiset ovat sinulle velkaa seksiä, koska seksi on jokin perusoikeus, silloin olet lassukka. Valitse itse, oletko vai etkö ole lassukka.
Ei nyt pahalla naiset mutta ette nyt oikein taida ymmärtää olla täysin ilman seksiä ja epäsuosittu vastakkaisen sukupuolen osalta koska ymmärrettävistä syistä naisten ei ole ongelmallista saada seksiä
Jaa. Miksi tästä syytetään sitten naisia? Ei se ole naisten syy, että he saavat myös niitä komeita miehiä halutessaan. Mene sanomaan niille komeille miehille, että keskittyvät vain niihin hyvännäköisiin naisiin, niin ne tavisnaisetkin katselisivat muualle. Ei se ole naisten vika, että miehille kelpaa kuka tahansa. Alkakaa itse miehet olla valikoivampia, niin ei tarvitse aina nillittää.
Olen niin samaa mieltä! Miksi on naisten vika, jos miehet ovat lutkia, joille kelpaa kuka vaan? Tässäkin ketjussa on naisia vaadittu laskemaan omia kriteerejään vaikka ehkä nimenomaan miesten pitäisi olla jakamatta kaikille haluaville.
Niinpä! Peräänkuulutan solidaarisuutta miesten kesken tässä asiassa! Kyllähän teillä muutenkin on noita hyväveliverkostoja, pitäkää nyt näin tärkeässä asiassa toistenne puolia! Komeat miehet eivät tästä lähtien anna kenellekään jotta rumillakin miehillä olisi mahdollisuuksia! Mutta ei, itsekkäitä taidatte olla! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Arvioit ulkoisen olemuksesi pahasti yläkanttiin. Luultavasti voit olla Ok kasvojen puolesta mutta vartalosi ei ole hyvässä kunnossa ja luimistelet nurkkia pitkin.
Jos näyttää pelokkaalta ja itsetunto on olematon, harvaa naista kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panisin luultavasti ensin sitä ei-kiinnostavaa säälistä ja sen jälkeen alkaisin suhteeseen sen kiinnostavamman kanssa. Kaikki voittaisivat.
M35
Kysyn siksi, että en ole koskaan tavannut naista, jolle tuollainen kuvio EI aiheuttaisi kuvotusta ja henkisesti ja fyysisesti. Jos siis aidosti vain säälistä ilman mitään vetovoimaa panisi miestä. En väitä, ettei sellaisia naisia olisi, mutta ei ole tosiaan tullut vastaan.
En minä näe mikä siinä olisi fyysesti vastenmielistä, jos naisella on hygienia yms. kunnossa.
Hyvä sinulle. :) En itse pystyisi menemään sänkyyn ilman, että mies on haluttava. Jos ei ole, koko toimitus tuntuisi raiskaukselta, eli en menisi hyväntekeväisyyttäni sänkyyn sen vuoksi. Varmaan pääsisit samalle tasolle jos ajattelisit sellaista naista, joka olisi esim. tosi likainen ja jotenkin karmaiseva kaikinpuolin ja sitten pitäisi panna.
Miehet usein unohtavat, että naiselle seksi ei ole tosiaan pääosin mitään "kenen kanssa vain" -hupia monista syistä, joista yksi tuo että harvat kiinnostavat siinä mielessä. Komeus ei ole välttämättä se tekijä vaan esim. minulla miehen mukavuus, maha tai kalju ei haittaa jos on lämmin ja kiva mies ja kohtelee hyvin. :)
Noilla kriteereillä siis kelpaisi lähes kuka vaan mies eli silloin tuo miesten valitseminen olisi sitä kuvattua hyväntekeväisyyttä. Mutta ei kelpaa tietenkään eli valehtelet
Heh. Jo pelkästään tuo mukavuus karsii suurimman osan. Tietäisittepä, millaista on sellaisten miesten käytös, jotka etsivät seksiä... :,D
Tai no toki tiedätte, kun täällä on ketju toisensa perään täynnä sitä, että miehellä on oikeus saada asioita, naisesta ei niin väliä...
Miksi sitten naisten saanti olisi niin vaikeaa osalle miehiä ja on näitä lassukoita? Jokainen voi olla halutessaan mukava (ja varmasti miehellä siihen olisi motivaatio jos saisi sillä seksiä) mutta kuka vain ei voi olla komea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaali, täysin keskiarvoinen mies. Jos minulla olisi jonossa vaikkapa kymmenen halukasta seksikumppania, niin voisin harrastaa seksiä näistä jokaisen kanssa. Jos joku vielä kokisi, että seksikokemus olisi hänelle tärkeää, niin miksi en sitä hänelle soisi?
Totuus on tietenkin, että keskiarvomiehenä minulla ei ole yhtään naista jonossa ja koko tilanne on täysin hypoteettinen.
Ja ajatella että vastaavalla tavallisella naisella on illalla jonossa taas ihan oikeasti se 10 miestä ja hän valitsee sen komeimman ehdokkaan. Tämä siis ihan tavallista kun perus nainen menee
Puppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Arvioit ulkoisen olemuksesi pahasti yläkanttiin. Luultavasti voit olla Ok kasvojen puolesta mutta vartalosi ei ole hyvässä kunnossa ja luimistelet nurkkia pitkin.
Paitsi jos on oikeasti siis hyvännäköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä kymmenestä miehestä todennäköisesti 6 on varattuja, 2 niin humalassa, että putka olisi paras vaihtoehto, 1 joka on vähintään 20 vuotta liian vanha tai nuori. Jäljelle jää 1joka ei herätä mitään seksuaalista kiinnostusta. Oh well.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat valitsee tavis naisia siksi että ne ovat varmoja ja helppoja. Ei siinä mitkään selitykset auta
Vai keiden kanssa ne hyvännäköiset naiset sitten ovat?
uliulimiehet eivät osaa vastata tällaiseen. Teorioilta menee pohja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baariin eli huomaatte kuinka absurdia tämä on sukupuolten välillä :DPuppua.
Kenellä sinä valehtelet :D tiedät itsekkin että näin on. Suurin osa naisista on laittautuneena kauniita ja kelpaa melkein joka miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Paitsi jos on oikeasti siis hyvännäköinen
Et ymmärtänyt ettei mies voi olla oikeasti hyvännäköinen jos kroppa ei ole tai jos luimistelee nurkissa. Olemus ja koko mies ei ole silloin hyvännäköinen vaikka silmä tai nenä olisi kuinka nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Miksi sitten naisten saanti olisi niin vaikeaa osalle miehiä ja on näitä lassukoita? Jokainen voi olla halutessaan mukava (ja varmasti miehellä siihen olisi motivaatio jos saisi sillä seksiä) mutta kuka vain ei voi olla komea
No kuule, tuo "minulla on oikeus pilluun ja sinulla velvollisuus antaa sitä" -asenne ei ole mukavaa. Ja se on täällä tosi monen asenne. Ja myös baarissa, usko tai älä. Juttelet hetken jonkun kanssa niin ollaan jo menossa jatkoille, sitten herneet nenään kun ei kiinnosta. Ja tosiaan en ota edes juomia vastaan tämän vuoksi. Koskaan ei tiedä, kuka mies on oikeasti mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat valitsee tavis naisia siksi että ne ovat varmoja ja helppoja. Ei siinä mitkään selitykset auta
Vai keiden kanssa ne hyvännäköiset naiset sitten ovat?
uliulimiehet eivät osaa vastata tällaiseen. Teorioilta menee pohja.
Kaikista kauneimmat naiset ovat joko ilman miestä sen illan tai lähtevät komean mukaan. Riippuu ihan illasta jaksaako komea mies nähdä hieman enemmän vaivaa tai onko kaunis nainen liian nirsolla päällä. Tavallista miestä ei kaunis kuitenkaan ikinä valitse vaan pärjää kyllä kumipeniksellä yhden illan että ei menetä mainettaan ja onhan Tinderkin olemassa
Suurin osa niistä nuorista naisista valitsee kuitenkin itseään jollain tapaa miellyttävän miehen. Miehille kelpaa kuka vaan ja sitä en ymmärrä.