kysymys miehille, jotka odottavat naisten hyväntekeväisyyttään menevän sänkyyn
Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:
En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselin tuossa aikaisemmin jo,että kumman mies valitsisi,jos baarissa olisi molemmat: se kaunis nainen ja tämä ei kaunis=tavisnainen.Ja mies saisi vain toisen.Ja molemmat yhtä mukavia.Minusta tämä on aika älytön ajatus muuten,että mies saisi muka molemmat.Vastaushan on jo sillä selvä,miten mies tekisi jos saa molemmat.
Tavisnaisen on kyllä ihan kaunis vielä ja saa siksi hätyytellä miehiä pois.
Levy rikki? Jos osaat kirjoittaa niin miksi et vastaa kysymykseen?
Vieläkään en saa vastausta.Ilmeisesti miehet ovat niin imbesillejä pässejä,etteivät tajua kysymystä.Miksi siihen on niin vaikea vastata?
Oletettavasti eivät suostu vastaamaan koska silloin he kumoaisivat oma väittämänsä siitä kuinka kaikki naiset saa aina seksi.
On jo sanottu että vanha nainen ei kelpaa ja maailmassa on vain parikymppiset (oletettavasti hoikat ja nätit) naiset.
Toisaalta tänne on tultu myös julistamaan kuinka naiset ei YMMÄRRÄ millaista on olla ei haluttu. Eli ainakin tämä mies on valmis YMMÄRTÄMÄÄN vittumaisella luonteeltaan varustettua ylipainoista suohirviötä muistuttavaa keski-iän ylittänyttä naista ja antaisi tälle seksiä.
Ei kyllä myöntänyt sitä suoraan mutta näin minä sen tulkitsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.
Tottakai antaisin mahdollisuuden, koska keskitason miehenä olen ollut tuon "vähemmän kiinnostavan" naisen asemassa. Todennäköisesti maailmankuvammekin sopisi paremmin yhteen tuollainen naisen kanssa kanssa verrattuna johonkin kauniiseen naiseen, joka on tottunut saamaan kaiken ulkonäkönsä avulla.
Eli sinä antaisit sille ketjussa olleelle yli 50 vuotiaalle vaikka tarjolla olisi joku nuorempi?
Sori, mullakin raja menee siinä, että naisen pitää olla hedelmällisessä iässä.
Eli et anna sille joka ei kiinnosta. Taas kerran kysymys miksi naisen pitäisi?
Kyse on poissulkevasta tekijästä, ei preferenssistä. Jos haluaa saada lapsia niin naisen on oltava hedelmällisessä iässä.
Et kai sä nyt kaikkien yhdenillan panojen kanssa halua lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se että naiset ovat paljon nirsompia mitä tulee miesten ulkonäköön. Naiset voisivat vähän edes joustaa korkeista kriteereistään sillä edelleenkin miehen on naisesta poiketen vaikeampaa parantaa ulkonäköään
Miten niin? Aaaaa, tarkoitatkin, että naisten on helppo heittää tekoletti, tekoripset ja kilo meikkiä naamaansa. No, sellaiset miehet jotka moista arvostavat ovatkin oma lukunsa. Enstäs sitten aamulla, kun karu totuus paljastuu? Nyrpistätkö nenääsi luomupirkolle? :D
Nainen silti nauttii edes yhden illan miesten huomiota ja seksiä. Ruma mies on ruma aina eikä siksi saa naista ikinä
En koskaan tule ymmärtämään tätä miesten ajattelutapaa siitä, että seksi tuntemattoman kanssa olisi jotenkin nautittava itseisarvo. Yleensä ei ole. Tässä kai se miesten ja naisten suurin ero.
Suurin osa nuoria naisia kuitenkin harrastaa irtoseksiä eli jotain hienoa siinä kuitenkin on heidänkin mielestä ?
Suurin osa niistä nuorista naisista valitsee kuitenkin itseään jollain tapaa miellyttävän miehen. Miehille kelpaa kuka vaan ja sitä en ymmärrä.
Ei miehille kelpaa kuka tahansa, vaan suurin osa naisista miellyttää miehiä jollain tavalla. Naiset ovat paljon nirsompia sen suhteen, sanoisinko jopa että prinsessoja.
Ja vastaus kysymykseen oli? Miksi miehet kiertelee eikä pysy aiheessa?
Mihin kysymykseen? Lainaamassani viestissä ei ollut kysymystä, ja otsikon kysymystä ei ole minulle esitetty, koska en odota naisten menevän sänkyyn hyvää hyvyyttään. Miehet eivät siis kiertele, vaan sinä teet vääriä päätelmiä. Vika on siis sinussa, ei miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se että naiset ovat paljon nirsompia mitä tulee miesten ulkonäköön. Naiset voisivat vähän edes joustaa korkeista kriteereistään sillä edelleenkin miehen on naisesta poiketen vaikeampaa parantaa ulkonäköään
Miten niin? Aaaaa, tarkoitatkin, että naisten on helppo heittää tekoletti, tekoripset ja kilo meikkiä naamaansa. No, sellaiset miehet jotka moista arvostavat ovatkin oma lukunsa. Enstäs sitten aamulla, kun karu totuus paljastuu? Nyrpistätkö nenääsi luomupirkolle? :D
Nainen silti nauttii edes yhden illan miesten huomiota ja seksiä. Ruma mies on ruma aina eikä siksi saa naista ikinä
En koskaan tule ymmärtämään tätä miesten ajattelutapaa siitä, että seksi tuntemattoman kanssa olisi jotenkin nautittava itseisarvo. Yleensä ei ole. Tässä kai se miesten ja naisten suurin ero.
Suurin osa nuoria naisia kuitenkin harrastaa irtoseksiä eli jotain hienoa siinä kuitenkin on heidänkin mielestä ?
Suurin osa niistä nuorista naisista valitsee kuitenkin itseään jollain tapaa miellyttävän miehen. Miehille kelpaa kuka vaan ja sitä en ymmärrä.
Ei miehille kelpaa kuka tahansa, vaan suurin osa naisista miellyttää miehiä jollain tavalla. Naiset ovat paljon nirsompia sen suhteen, sanoisinko jopa että prinsessoja.
Kysymys ei ollut kuinka montaa ihmistä pidät miellyttävänä vaan miksi et mene/ menet sänkyyn niiden ei miellyttävien kanssa. Hitto kun tää on taas miehille vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai antaisin mahdollisuuden, koska keskitason miehenä olen ollut tuon "vähemmän kiinnostavan" naisen asemassa. Todennäköisesti maailmankuvammekin sopisi paremmin yhteen tuollainen naisen kanssa kanssa verrattuna johonkin kauniiseen naiseen, joka on tottunut saamaan kaiken ulkonäkönsä avulla.
Eli sinä antaisit sille ketjussa olleelle yli 50 vuotiaalle vaikka tarjolla olisi joku nuorempi?
Sori, mullakin raja menee siinä, että naisen pitää olla hedelmällisessä iässä.
Eli et anna sille joka ei kiinnosta. Taas kerran kysymys miksi naisen pitäisi?
Kyse on poissulkevasta tekijästä, ei preferenssistä. Jos haluaa saada lapsia niin naisen on oltava hedelmällisessä iässä.
Et kai sä nyt kaikkien yhdenillan panojen kanssa halua lapsia?
Kyllä yhden illan jutustakin voi kehkeytyä loppuelämän kestävä parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei ollut kuinka montaa ihmistä pidät miellyttävänä vaan miksi et mene/ menet sänkyyn niiden ei miellyttävien kanssa. Hitto kun tää on taas miehille vaikeaa.
Älä sitten esitä vääriä väittämiä, kuten "miehille kelpaa kuka vaan", jos kerran pointtisi on jotain muuta. On tosiaan vähän vaikea ymmärtää, että mitä sä nyt oikein kiukuttelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen lainaus, korjatkaa jos olette tavanneet poikkeuksen:
"eivät tunnu nuoret hyvännäköiset miehetkään juuri jonottavan saadakseen tehdä täysin tuntemattoman naisen onnelliseksi, saamatta itse mitään vastineeksi."
Mä en ole nirso mutta mummeleissa kulkee mun raja. 50+ en koske vaikka maksettais.
Oma ikäsi?
Arvio: 56++++++++++++++++++++++++++++++ eli 74.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselin tuossa aikaisemmin jo,että kumman mies valitsisi,jos baarissa olisi molemmat: se kaunis nainen ja tämä ei kaunis=tavisnainen.Ja mies saisi vain toisen.Ja molemmat yhtä mukavia.Minusta tämä on aika älytön ajatus muuten,että mies saisi muka molemmat.Vastaushan on jo sillä selvä,miten mies tekisi jos saa molemmat.
Tavisnaisen on kyllä ihan kaunis vielä ja saa siksi hätyytellä miehiä pois.
Levy rikki? Jos osaat kirjoittaa niin miksi et vastaa kysymykseen?
Vieläkään en saa vastausta.Ilmeisesti miehet ovat niin imbesillejä pässejä,etteivät tajua kysymystä.Miksi siihen on niin vaikea vastata?
Oletettavasti eivät suostu vastaamaan koska silloin he kumoaisivat oma väittämänsä siitä kuinka kaikki naiset saa aina seksi.
On jo sanottu että vanha nainen ei kelpaa ja maailmassa on vain parikymppiset (oletettavasti hoikat ja nätit) naiset.
Niin. Kummasti tuli hiljaista. Nämä valittavat miehet täällä eivät suostu vastaamaan kysymykseen, antaisivatko säälistä esim kuusikymppiselle pubiruusulle tai homomiehelle, jos se toinen kovasti toivoisi ja he voisivat toimia siknä hyväntekijöinä. Koska eiväthän he tietenkään oikeasti suostuisi vastenmieliselle antamaan ja sen myöbtäessään joutuisivat tunnustamaan, että vastivat naisilta selkaista, mmihin eivät itse ole valmiita kuitenkaan. Kaksoisstandardit, koska heillä itsellään on "oikeus reikään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten esitä vääriä väittämiä, kuten "miehille kelpaa kuka vaan", jos kerran pointtisi on jotain muuta. On tosiaan vähän vaikea ymmärtää, että mitä sä nyt oikein kiukuttelet.
Ihan yhtä hyvä väittämä se on kuin että naiset on prinsessoja :)
Miksi aihe pitää koittaa koko ajan vetää samoille sivuraiteille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ajatellaan miesten liian anteliaisuuden olevan syy naisten nirsoiluun ei ole koko totuus. Naisissa on ihan luonnostaankin vähemmän variaatioita ja taso ulkonäöllisesti ei ole yhtä vaihteleva kun miehillä. Mutta kaippa se on sitä biologiaa
Naisissa vähemmän variaatioita vai sinä näet vain tietyt naiset?
No itse olen parikymppinen niin puhun nyt oman ikäisistä ja heistä kyllä melkein jokainen on aika samaa tasoa ja kelpaavat varmaan kaikille. En sitten tiedä tuleeko myöhemmin naisten tasoihin enemmän eroa mutta sillä ei minulle esimerkiksi tällä hetkellä ole mitään väliä
En minä näe parikymppisissä miehissä pahemmin eroja jos nyt puhutaan puhtaasti vain ulkonäöstä.
No onhan niissä. Hyvin huomaa esim armeijassa: osa pitkiä ja lyhyitä, osa lihaksikkaita ja ruipeloita ja osa jo kaljuuntuu. Paljon enemmän eroa kun naisissa
Juu, parikymppiset naiset eivät kaljuunnu, mutta kaikki muut mainitsemasi seikat pätevät yhtälailla naisiinkin. On pitkää ja pätkää, ruipeloa, timmiä ja lihavaa. On tiimalasivartaloita, päärynöitä ja keskivartalolihavuutta. On lyhythiuksisia, pitkähiuksisia ja kaikkea siltä väliltä. On tummia, vaaleita, brunetteja, punapäitä, on aitoja hiusvärejä ja purkista saatuja. On meikattuja ja meikkaamattomia, on kauniskasvoisia ja vähemmän kauniita. On siloposkia ja aknesta kärsiviä.
Miten niin naisissa ei muka olisi variaatioita?
Edelleen: nainen on siis prinsessa, jos ei ala itseään kuvottavan miehen kanss petipuuhiin, mutta miten miehet on, annatteko säälistä hampaattomalle, itseänne 20 vuotta vanhemmalle pubiruusulle, joka haisee?
Keskustelun perusteella se on vain teidän liian korkeat standardinne, mikä estää tätä lähimmäisenrakkauden tekoa, jos ette halua, kun kuvotus asiaa kohtaan on vain prinsessamaista käytöstä. 😁
Sukupuolet pitävät ei asioita oksettavina, joten vertailukohdaksi pitää tosiaan ottaa kummallekkin se asia, joka herättää ällötystä. Sitten voidaan vertailla, ovatko miehetkin nirsoja.
Niille, jotka tulivat kertomaan, että eivät odota hyvänteeväisyysseksiä: ketju ei edes koske teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ajatellaan miesten liian anteliaisuuden olevan syy naisten nirsoiluun ei ole koko totuus. Naisissa on ihan luonnostaankin vähemmän variaatioita ja taso ulkonäöllisesti ei ole yhtä vaihteleva kun miehillä. Mutta kaippa se on sitä biologiaa
No itse olen parikymppinen niin puhun nyt oman ikäisistä ja heistä kyllä melkein jokainen on aika samaa tasoa ja kelpaavat varmaan kaikille. En sitten tiedä tuleeko myöhemmin naisten tasoihin enemmän eroa mutta sillä ei minulle esimerkiksi tällä hetkellä ole mitään väliä
En minä näe parikymppisissä miehissä pahemmin eroja jos nyt puhutaan puhtaasti vain ulkonäöstä.
No onhan niissä. Hyvin huomaa esim armeijassa: osa pitkiä ja lyhyitä, osa lihaksikkaita ja ruipeloita ja osa jo kaljuuntuu. Paljon enemmän eroa kun naisissa
Naisissa ei ole pitkiä tai lyhyitä, ruipeloita, muodokkaita tai läskejä? Ei erilaisia hiuksia tai kasvonpiirteitä?
Millainen tämä sinun yhdenmuotinnainen on?
Naisilla pituus, lihaksettomuus ei vaikuta tasoon ja läskejä ei ainakaan parikymppisissä edes ole paljoa. Aika suurin osa noista naisista tässä iässä on hoikkia, pitkähiuksisia ja ihan kauniita. Kuin kopioita toisistaan ja kelpaavat kaikille. Kun puhun siis naisista yleensä niin tarkoitan aikalailla omasta näkökulmasta näitä oman ikäisiä eli yritän selventää sitä ehkä paremmin kommentteihin
Miten kukaan mies voi haluta harrastaa seksiä naisen kanssa, joka ei miestä halua?
En tajua.
Kyllä minä haluan rakastellessani naisen kanssa, että molemmat haluavat toisiaan.
Rahaa kun löytyy kelpaa naiselle myös vasttenmielinen mies ulkoisesti. Ei kaikille, mutta yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisissa ei ole pitkiä tai lyhyitä, ruipeloita, muodokkaita tai läskejä? Ei erilaisia hiuksia tai kasvonpiirteitä?
Millainen tämä sinun yhdenmuotinnainen on?Naisilla pituus, lihaksettomuus ei vaikuta tasoon ja läskejä ei ainakaan parikymppisissä edes ole paljoa. Aika suurin osa noista naisista tässä iässä on hoikkia, pitkähiuksisia ja ihan kauniita. Kuin kopioita toisistaan ja kelpaavat kaikille. Kun puhun siis naisista yleensä niin tarkoitan aikalailla omasta näkökulmasta näitä oman ikäisiä eli yritän selventää sitä ehkä paremmin kommentteihin
Sinulla on suoraan sanottuna hyvin pieni otanta parikymppisistä naisista mitä näet. Ja kyse ei ole vieläkään niistä naisista jotka kelpaa kaikille vaan niistä jotka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaali, täysin keskiarvoinen mies. Jos minulla olisi jonossa vaikkapa kymmenen halukasta seksikumppania, niin voisin harrastaa seksiä näistä jokaisen kanssa. Jos joku vielä kokisi, että seksikokemus olisi hänelle tärkeää, niin miksi en sitä hänelle soisi?
Totuus on tietenkin, että keskiarvomiehenä minulla ei ole yhtään naista jonossa ja koko tilanne on täysin hypoteettinen.
Entä jos ne olisivat miehiä? (Saat itse päättää, millaista olisi se seksi, mitä he haluaisivat sinulle tarjota, eli ei tarvitse miettiä mitään a.naalijuttuja, jos et halua.)
Naiselle seksin harrastaminen vastenmielisen miehen kanssa on nimittäin verrattavissa tuohon.
Minulle suurin osa naisista näyttäytyy viehättävinä, joten en osaa suhtautua kysymykseesi. Lähes jokaisessa ihmisessä on jotain kiinnostavaa ja kiehtovaa, joka saa kiinnostuksen heräämään.
Miksi täällä jatkuvasti hoetaan niistä näistä parikymppisistä tai siitä mikä kelpaa naiselle miesten mielestä? Ei liity aiheeseen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen: nainen on siis prinsessa, jos ei ala itseään kuvottavan miehen kanss petipuuhiin, mutta miten miehet on, annatteko säälistä hampaattomalle, itseänne 20 vuotta vanhemmalle pubiruusulle, joka haisee?
Keskustelun perusteella se on vain teidän liian korkeat standardinne, mikä estää tätä lähimmäisenrakkauden tekoa, jos ette halua, kun kuvotus asiaa kohtaan on vain prinsessamaista käytöstä. 😁
Sukupuolet pitävät ei asioita oksettavina, joten vertailukohdaksi pitää tosiaan ottaa kummallekkin se asia, joka herättää ällötystä. Sitten voidaan vertailla, ovatko miehetkin nirsoja.
Niille, jotka tulivat kertomaan, että eivät odota hyvänteeväisyysseksiä: ketju ei edes koske teitä.
Jos nainen pitää 8/10 miehestä kuvottavana se on nirsoilua. Vastaavasti mies pitää naisista ehkä 2/10 huonona. Ja nämä siis ulkonäöllisesti , naisillahan on vielä liuta muita vaatimuksia kunhan mies on aluksi ulkonäöllisesti riittävä
Näin 25-vuotiaana naisena minua kiinnostaa miehissä eniten arvomaailma ja luonne. Ulkonäössä määräävintä on hygieenisyys ja kiva pukeutumistyyli, sekä normaalipaino. Kasvonpiirteet ym ovat toissijaiset, jos tyyli on kohdillaan. Vastaavasti komeat kasvot kompensoivat tyylittömyyttä.
Tärkeintä on silti samanlaiset arvot kuin minulla ja mukava, rehellinen luonne. Vaikka tinderissä tulisi kuinka komea mies vastaan, hän saa ruksia jos hän vaikuttaa ylimieliseltä tai tyhmältä.
Kun te naiset katsotte jotain elokuvaa jossa päähenkilö tavoittelee naista niin huudatteko ruudulle, että lopeta se naisten metsästys ja anna naisten olla rauhassa!!??