Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys miehille, jotka odottavat naisten hyväntekeväisyyttään menevän sänkyyn

Vierailija
05.07.2017 |

Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:

En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.

Kommentit (410)

Vierailija
221/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ajatellaan miesten liian anteliaisuuden olevan syy naisten nirsoiluun ei ole koko totuus. Naisissa on ihan luonnostaankin vähemmän variaatioita ja taso ulkonäöllisesti ei ole yhtä vaihteleva kun miehillä. Mutta kaippa se on sitä biologiaa

Vierailija
222/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas naisilta kaikenmaailman selityksiä ja miesten syyttelyä. Minä en saa yhtäkään naista ja tasantarkkaan on naamassa vika.

Aloitus on tullut siitä naisten syyttämisestä joten viitsitkö vastata kysymykseen? Vai oletko sinä taas sellainen joka säälipanee sitä vaihdevuodet ylittänyttä pubiruusua koska sinä ymmärrät miltä hänestä tuntuu? Välittämättä itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiaan haluttaisiin edes vähän tasa-arvoa tulisi naisilta laittautuminen kieltää. Näin kaikki pelasivat reilusti omalla tasollaan ja aidosti kauniit ja komeat olisivat vain niitä joilla on enemmän varaa vaatia. Näin tavallinen nainen ja rumakin olisi vähemmän nirsoja koska heillä ei olisi väärää käsitystä omasta tasoltaan kun ei saisikaan enää komeita ja jänniä miehiä

Ai, väität siis että itse lähdet suoraan baariin navettahommista lehmänpaskalle haisten? Kyllä ne miehetkin laittautuvat, älä viitsi.

Miehet eivät voi peittää rumuuttaan meikin alle, peittää kaljua peruukilla tai pistää korkokenkiä ollakseen pidempi.

Niin ja miehet eivät edes huomaa niitä naisia, joita ei meikillä saada kauniiksi. Tai jotka ovat lihavia tai miehen mielestä liian vanhoja. (Mies voi olla vaikka 80-vuotias ja silti naisen korkea ikä voi olla ongelma. :D)

Lihavuutta on turha ottaa esille sillä:

-myös lihava mies on iso miinus naiselle

-aina voi laihduttaa (vaikuttaa ulkonäköön)

Myös naiset ovat kriittisiä miehen ikään lisäksi. Ja miten niin ruma nainen ei saa itseään paremmaksi meikein? Tiedän paljon rumia naisia jotka näyttävät meikein ihan kauniille ja saavat siksi miessuhteita ja seksiäkin baareista. Vastaavan tasoisilla tutuilla miehillä ei taas vientiä ole

Naiset ovat kriittisiä miehen ikään? No joo harva 20 v. nainen haluaa 50v miehen.. Mutta 50v naiselle kyllä kelpaa 50v mies mutta 50v mies haluaa 20-30v. naisen . Eli ihan eri tasoa on miesten ja naisten ikäkriittisyys.

Niinpä. :D Täältähän saa lähes päivittäin lukea, miten ikäisteni (45) sopiva mies olisi jotain 60++ luokkaa.

Tuossa esim. näkyy täydellisesti se miesten harha, että heihin ikä ei vaikuta. :,D

Täällä on jo sanottu että yli 50 vuotias nainen ei kelpaa eli paljastaa tämän miesten kaksinaismoralismin missä naisen pitää kelpuuttaa kaikki mutta heidän ei.

Vierailija
224/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että ajatellaan miesten liian anteliaisuuden olevan syy naisten nirsoiluun ei ole koko totuus. Naisissa on ihan luonnostaankin vähemmän variaatioita ja taso ulkonäöllisesti ei ole yhtä vaihteleva kun miehillä. Mutta kaippa se on sitä biologiaa

Naisissa vähemmän variaatioita vai sinä näet vain tietyt naiset?

Vierailija
225/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen parikymppinen niin puhun nyt oman ikäisistä ja heistä kyllä melkein jokainen on aika samaa tasoa ja kelpaavat varmaan kaikille. En sitten tiedä tuleeko myöhemmin naisten tasoihin enemmän eroa mutta sillä ei minulle esimerkiksi tällä hetkellä ole mitään väliä

Vierailija
226/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen parikymppinen niin puhun nyt oman ikäisistä ja heistä kyllä melkein jokainen on aika samaa tasoa ja kelpaavat varmaan kaikille. En sitten tiedä tuleeko myöhemmin naisten tasoihin enemmän eroa mutta sillä ei minulle esimerkiksi tällä hetkellä ole mitään väliä

En minä näe parikymppisissä miehissä pahemmin eroja jos nyt puhutaan puhtaasti vain ulkonäöstä.

Vierailija
227/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin tuossa aikaisemmin jo,että kumman mies valitsisi,jos baarissa olisi molemmat: se kaunis nainen ja tämä ei kaunis=tavisnainen.Ja mies saisi vain toisen.Ja molemmat yhtä mukavia.Minusta tämä on aika älytön ajatus muuten,että mies saisi muka molemmat.Vastaushan on jo sillä selvä,miten mies tekisi jos saa molemmat.

Vierailija
228/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä näe parikymppisissä miehissä pahemmin eroja jos nyt puhutaan puhtaasti vain ulkonäöstä.

No onhan niissä. Hyvin huomaa esim armeijassa: osa pitkiä ja lyhyitä, osa lihaksikkaita ja ruipeloita ja osa jo kaljuuntuu. Paljon enemmän eroa kun naisissa

Vierailija
229/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselin tuossa aikaisemmin jo,että kumman mies valitsisi,jos baarissa olisi molemmat: se kaunis nainen ja tämä ei kaunis=tavisnainen.Ja mies saisi vain toisen.Ja molemmat yhtä mukavia.Minusta tämä on aika älytön ajatus muuten,että mies saisi muka molemmat.Vastaushan on jo sillä selvä,miten mies tekisi jos saa molemmat.

Tavisnaisen on kyllä ihan kaunis vielä ja saa siksi hätyytellä miehiä pois.

Vierailija
230/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään yksikään mies ei tartu tuohon, että yrittäisi tajuta, miksi naiset eivät pane ketä sattuu.

Ainakin se selvisi, että miehet ajattelevat vain omasta näkökulmastaan. Jos ei ole mitään kykyä asettua toisen asemaan niin on varmaan ihan luontevaa ajatella, et mitä siitä jos naiselle tulisi traumoja asiasta, kunhan itse nauttii.

Vierailija
231/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan niissä. Hyvin huomaa esim armeijassa: osa pitkiä ja lyhyitä, osa lihaksikkaita ja ruipeloita ja osa jo kaljuuntuu. Paljon enemmän eroa kun naisissa

Naisissa ei ole pitkiä tai lyhyitä, ruipeloita, muodokkaita tai läskejä? Ei erilaisia hiuksia tai kasvonpiirteitä?

Millainen tämä sinun yhdenmuotinnainen on?

Vierailija
232/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Levy rikki? Jos osaat kirjoittaa niin miksi et vastaa kysymykseen?

Vierailija
233/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä näet vain tietyt. Kuinka ne muut? Olisitko valmis hyväntekeväisyysseksiin heidän kanssaan? Sitä tässä oli kysymys.

Vierailija
234/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään en saa vastausta.Ilmeisesti miehet ovat niin imbesillejä pässejä,etteivät tajua kysymystä.Miksi siihen on niin vaikea vastata?

Vierailija
235/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tilanteessa että olisi kaunis nainen ja rumempi jolla olisi paha mieli voisin aivan hyvin harrastaa seksiä sen ruman kanssa säälistä ja sitten sitä kauniimpaa. Ei seksi ole minulle niin iso juttu. Reikähän se on rotallakin on osuva sanonta

Seksi ei ole iso juttu, mutta silti haluat sitä niin paljon, että olet valmis tekemään sen jopa rotan kanssa?

Lue viesti 8. Siinä on kerrottu naisen todellisuus tämän asian kanssa. Mieti sitten, olisitko valmis seksiin epämiellyttävän ihmisen kanssa, jos nämä pätisivät sinunkin kohdallasi. Olisitko valmis ottamaan riskin, että et ehkä saisikaan enää sitä kaunista pantuasi sitä ei-viehättävää ensin? Jos saanti olisi ennen sitä ollut varma.

En minä ottaisi siinä mitään riskiä että naisin rumempaa. En usko että maineeni kärsisi ainakaan naisten silmissä. Olisin enemmänkin hyväntekijä

Tota. Mies joka nai ensin rumempaa nuuten vain säälistä ja sen jälkeen kauniimpaa, jota oikeasti haluaa, ei kelpaa sen jälkeen, asian palastuttua, enää kenellekään naiselle. Hämmästyttävää, etteivät miehet itse tajua sitä. Hänen maineensa hyvänä kumppanina, joka kykenee rakastumaan naisen ainutlaatuisiin piirteisiin ja olemaan luotettava puoliso ja isä tuleville lapsille, on mennyt pysyvästi. Ehkä 10 v päästä olisi uusi mahdollisuus, jos mies kertoisi uskottavasti kasvaneensa henkisesti.

Vierailija
236/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kysymys, johon oisi kiva saada vastaus, lainasin poistetusta ketjusta:En ole vielä koskaan nähnyt vastausta siihen kysymykseen, että jos miehellä olisi mahdollisuus kahteen naiseen, valitsisiko hän ihan oikeasti säälistä sen vähemmän (itseään) viehättävän ja kiinnostavan naisen ihan vaan säälistä. Tai "antaisi tilaisuuden" sille ei-kiinnostavalle, vaikka kiinnostavankin kanssa pääsisi suhteeseen.

Tottakai antaisin mahdollisuuden, koska keskitason miehenä olen ollut tuon "vähemmän kiinnostavan" naisen asemassa. Todennäköisesti maailmankuvammekin sopisi paremmin yhteen tuollainen naisen kanssa kanssa verrattuna johonkin kauniiseen naiseen, joka on tottunut saamaan kaiken ulkonäkönsä avulla.

Ei ole mitään "keskitason miestä" vaan jokainen nähdään omassa viiteryhmässään: hipstermimmejä ei voisi vähempää kiinnostaa mikään amisverkkari, mutta sitä punkalaitumen likkaa saattais kiinnostaa ja peräseinäjoella pelkkä runtsi autolla ympäri kyliä saa paikallisten kiltsien huomion. Ja se Vallilan hitster-kundi kun käy kokomäen paikallisessa, niin muidut luulee sitä homoks, vaikka Kalliossa se jallittaa tsiksei edestä ja takaa. 

Ei miehen tasoa mittaamaan millään vaatteilla ja tyylillä vaan fyysisillä ulkonäköseikoilla, älykkyydellä ja varakkuudella. Esim. lyhyempi mies on kaikkien alakulttuurin tytöille epäsuosiossa mutta pitkä ja tumma mies vetoaa kaikkiin oli sitten hipsteri tai tavis

Huomaa, että et ole viettänyt naisten seurassa juuri aikaa... 

Tyhmä täytyy olla että uskoo naisten puheita heidän preferensseihin. Seuraa enemmänkin heidän valintoja niin huomaat mitä tarkoitan

Tässä kiteytyy juuri se, miksi sinulla ei ole naista. Ei se johdu ulkonäöstä vaan tuosta "tyhmä täytyy olla, jos uskoo naisten puheita" -asenteesta. Eivät naiset ole ihan tyhmiä. Kyllä tuo asenne paistaa läpi.

Miksi se ei vaan siitä voisi olla kiinni että ulkonäkö ei ole hyvä? En minä Tinderissäkään saa pareja

No ihan sama. Olet sekä ruma että asenteeltasi ikävä.

Sisäisesti ja ulkoisesti ruma, ihan varmasti olet pillutta elämäsi loppuun saakka, ellet sitten rahalla osta. No, kohta on kyborgit pelissä, ja ne voi ohjelmoida sellaisiksi, että ne vaaaaaatiii teiltä seksiä. Runkkaile siihen asti!

Vierailija
237/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on se että naiset ovat paljon nirsompia mitä tulee miesten ulkonäköön. Naiset voisivat vähän edes joustaa korkeista kriteereistään sillä edelleenkin miehen on naisesta poiketen vaikeampaa parantaa ulkonäköään

Miten niin? Aaaaa, tarkoitatkin, että naisten on helppo heittää tekoletti, tekoripset ja kilo meikkiä naamaansa. No, sellaiset miehet jotka moista arvostavat ovatkin oma lukunsa. Enstäs sitten aamulla, kun karu totuus paljastuu? Nyrpistätkö nenääsi luomupirkolle? :D

Nainen silti nauttii edes yhden illan miesten huomiota ja seksiä. Ruma mies on ruma aina eikä siksi saa naista ikinä

En koskaan tule ymmärtämään tätä miesten ajattelutapaa siitä, että seksi tuntemattoman kanssa olisi jotenkin nautittava itseisarvo. Yleensä ei ole. Tässä kai se miesten ja naisten suurin ero.

Suurin osa nuoria naisia kuitenkin harrastaa irtoseksiä eli jotain hienoa siinä kuitenkin on heidänkin mielestä ?

Suurin osa niistä nuorista naisista valitsee kuitenkin itseään jollain tapaa miellyttävän miehen. Miehille kelpaa kuka vaan ja sitä en ymmärrä.

Ei miehille kelpaa kuka tahansa, vaan suurin osa naisista miellyttää miehiä jollain tavalla. Naiset ovat paljon nirsompia sen suhteen, sanoisinko jopa että prinsessoja. 

Vierailija
238/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkään en saa vastausta.Ilmeisesti miehet ovat niin imbesillejä pässejä,etteivät tajua kysymystä.Miksi siihen on niin vaikea vastata?

Oletettavasti eivät suostu vastaamaan koska silloin he kumoaisivat oma väittämänsä siitä kuinka kaikki naiset saa aina seksi.

On jo sanottu että vanha nainen ei kelpaa ja maailmassa on vain parikymppiset (oletettavasti hoikat ja nätit) naiset.

Vierailija
239/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on se että naiset ovat paljon nirsompia mitä tulee miesten ulkonäköön. Naiset voisivat vähän edes joustaa korkeista kriteereistään sillä edelleenkin miehen on naisesta poiketen vaikeampaa parantaa ulkonäköään

Miten niin? Aaaaa, tarkoitatkin, että naisten on helppo heittää tekoletti, tekoripset ja kilo meikkiä naamaansa. No, sellaiset miehet jotka moista arvostavat ovatkin oma lukunsa. Enstäs sitten aamulla, kun karu totuus paljastuu? Nyrpistätkö nenääsi luomupirkolle? :D

Nainen silti nauttii edes yhden illan miesten huomiota ja seksiä. Ruma mies on ruma aina eikä siksi saa naista ikinä

En koskaan tule ymmärtämään tätä miesten ajattelutapaa siitä, että seksi tuntemattoman kanssa olisi jotenkin nautittava itseisarvo. Yleensä ei ole. Tässä kai se miesten ja naisten suurin ero.

Suurin osa nuoria naisia kuitenkin harrastaa irtoseksiä eli jotain hienoa siinä kuitenkin on heidänkin mielestä ?

Suurin osa niistä nuorista naisista valitsee kuitenkin itseään jollain tapaa miellyttävän miehen. Miehille kelpaa kuka vaan ja sitä en ymmärrä.

Ei miehille kelpaa kuka tahansa, vaan suurin osa naisista miellyttää miehiä jollain tavalla. Naiset ovat paljon nirsompia sen suhteen, sanoisinko jopa että prinsessoja. 

Ja vastaus kysymykseen oli? Miksi miehet kiertelee eikä pysy aiheessa?

Vierailija
240/410 |
06.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asiaan haluttaisiin edes vähän tasa-arvoa tulisi naisilta laittautuminen kieltää. Näin kaikki pelasivat reilusti omalla tasollaan ja aidosti kauniit ja komeat olisivat vain niitä joilla on enemmän varaa vaatia. Näin tavallinen nainen ja rumakin olisi vähemmän nirsoja koska heillä ei olisi väärää käsitystä omasta tasoltaan kun ei saisikaan enää komeita ja jänniä miehiä

Ai, väität siis että itse lähdet suoraan baariin navettahommista lehmänpaskalle haisten? Kyllä ne miehetkin laittautuvat, älä viitsi.

Miehet eivät voi peittää rumuuttaan meikin alle, peittää kaljua peruukilla tai pistää korkokenkiä ollakseen pidempi.

Niin ja miehet eivät edes huomaa niitä naisia, joita ei meikillä saada kauniiksi. Tai jotka ovat lihavia tai miehen mielestä liian vanhoja. (Mies voi olla vaikka 80-vuotias ja silti naisen korkea ikä voi olla ongelma. :D)

Lihavuutta on turha ottaa esille sillä:

-myös lihava mies on iso miinus naiselle

-aina voi laihduttaa (vaikuttaa ulkonäköön)

Myös naiset ovat kriittisiä miehen ikään lisäksi. Ja miten niin ruma nainen ei saa itseään paremmaksi meikein? Tiedän paljon rumia naisia jotka näyttävät meikein ihan kauniille ja saavat siksi miessuhteita ja seksiäkin baareista. Vastaavan tasoisilla tutuilla miehillä ei taas vientiä ole

Naiset ovat kriittisiä miehen ikään? No joo harva 20 v. nainen haluaa 50v miehen.. Mutta 50v naiselle kyllä kelpaa 50v mies mutta 50v mies haluaa 20-30v. naisen . Eli ihan eri tasoa on miesten ja naisten ikäkriittisyys.

Miten niin eri tasoa? Kerrataanpa mitä sanoit: 50v naiselle KELPAA 50v mies, ja 50v mies HALUAA 20-30v naisen. Et siis edes käyttänyt samaa verbiä, koska jos olisit käyttänyt, koko pointtisi olisi vesittynyt. Avioliittotilastoja katsomalla kun tiedämme varmuudella sanoa, että myös 50v miehelle KELPAA 50v nainen.

Eli ihan samaa tasoa on miesten ja naisten ikäkriittisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme