Pitkä parisuhde, vahinkoraskaus, mies ei halua
Niin. Mitä tekisitte? Mies ei halua lasta koska vielä ei oltu lapsen tekemisestä sovittu. Raskaus on todellinen yllätys. E-pillerit ollut käytössä. Olen jo lähempänä 30 ikävuotta joten abortti ei ole mahdollisuus mielestäni. Ero taikka lapsi. Parisuhde on monia vuosia kestänyt.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastavat miehiä, jotka eivät halua lapsia. Jos hän haluaisi lapsia, et rakastaisi häntä.
Niin, näin tietenkin ennen kuin nainen itsekään haluaa. Kuka jaksaisi äijää, jolle mä en ole tärkeä, vaan saada lapsia?
N-28 kirjoitti:
Niin. Mitä tekisitte? Mies ei halua lasta koska vielä ei oltu lapsen tekemisestä sovittu. Raskaus on todellinen yllätys. E-pillerit ollut käytössä. Olen jo lähempänä 30 ikävuotta joten abortti ei ole mahdollisuus mielestäni. Ero taikka lapsi. Parisuhde on monia vuosia kestänyt.
On väärin hankkia lapsi vastoin toisen suostumusta. Abortti.
N46
Vierailija kirjoitti:
Abortin tekisin. En ikipäivänä pitäisi lasta vastoin miehen tahtoa. Ja sinun ikäisellä on kyllä loistavasti aikaa.
Kamalaa tämäkin. Mitä ihmettä se miehen halu asiaan liittyy? Oletpa rähmälläsi.
9
Yksinhuoltaja susta tulee. Saattaa tulla jopa lopullisesti :S
Jos haluat pitää lapsen ja sinun elämäntilanteesi on sopiva lapsen saamiseen yksin (koska mies voi jättää sinut) pidät lapsen. Jos ei, en varmaan kannata pitää lasta.
Onpa yllättävää että miehestä ei välitetä
"oliko pakko panna ilman kumia, oma vika"-asenteella mennään näköjään edelleen
Vierailija kirjoitti:
Kaksipiippuinen juttu. Virhe on se, että ette ole keskustelleet asiasta ajoissa, jotta olisitte vahingon sattuessa samalla aaltopituudella (tai ehtineet etsiä sopivammat kumppanit).
Seksin harrastamiseen kuuluu tietty vastuu seurauksista, mutta toisaalta ketään ei pitäisi pakottaa isäksi, ainakaan siis läsnäolevaksi.
Ketään ei olla pakottamassa isäksi. Ap on syönyt pillerit oikein ja kyseessä on puhdas vahinko. Ehkäisy ei ole koskaan 100% varmaa ja mieskin on halunnut seksiä joten voit varmaan unohtaa nuo pakottamispuheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abortin tekisin. En ikipäivänä pitäisi lasta vastoin miehen tahtoa. Ja sinun ikäisellä on kyllä loistavasti aikaa.
9
Mies on jumankauta isä!!!!!! Että kyllä se vähän liittyy joo!
Vierailija kirjoitti:
N-28 kirjoitti:
On väärin hankkia lapsi vastoin toisen suostumusta. Abortti.
N46
Ei tietenkään ole väärin! Mikä ruuvi sinusta on irronnut? :D Ei aborttia pakko ole tehdä, mut mä tekisin, itseni takia. Mutta en ole ap.
9
Synnyttäjien keski-ikä on 30v ja moni saa lapsen 30v+
Nykyään nuoret opiskelee ja matkustelee, enää ei lapsia tehdä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9Mies on jumankauta isä!!!!!! Että kyllä se vähän liittyy joo!
Ei liity mitenkään!! Isyys ei liity lapsen maailmaansaattamisesta päättämiseen millään lailla, kun se on alkanut.
9
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen lapsi ei ole hyvä syy lähteä pitkästä parisuhteesta, vaikka lapsi ei olisikaan suunniteltu. Kertoo miehestä aika paljon, jos vahingon sattuessa jättää naisen yksin. Jos mies jättää, niin anna mennä. Jos haluaa erota vahinkoraskauden vuoksi, niin mitä jos jonakin päivänä vaikka sairastut syöpään tms, niin mies varmasti lähtee menemään nopeasti, koska se ei ole kuulunut hänen suunnitelmiinsa.
Ihminen on sopeutuvainen ja toivottavasti iehesi sopeutuu tulevaan lapseen ja jos ei, niin kyllä sinä yksinhuoltajanakin pärjäät. Mieti jos jäät lapsettomaksi, niin kadutko koko loppuelämäsi suhteen vuoksi "uhrattua" lasta. Ja voihan suhde jokatapauksesta jostakin syystä muutenkin päättyä eroon ja sillonkin lapsi olisi kuollut turhaan. Jos mies sinua oikeasti rakastaa, nii hän jää rinnallesi. Jos ei, niin ei ole suhteen arvoinen.
Kertoo mielestäni aika paljon naisesta, joka pakottaa miehen vastentahtoaan isäksi. Onko sellainen äitiainesta ollenkaan? Luvassa on todennäköisesti vastaisuudessakin asioita, jotka nainen junttaa läpi pakottamalla. Eikös sille ole olemassa oma kuvaava terminsäkin: "henkinen kidutus tai pahoinpitely"
Tiedän muutaman, jolle on käynyt näin nuorempana kuin sinä ja päätyivät osittain painostettuna aborttiin. Nyt ovat 40+ lapsettomia ja se silloinen mies on jo muinaishistoriaa. Miksi se "jokusen vuoden päästä" lapsi ei voisi tulla nyt? Mies selvästikkään ei halua lasta ollenkaan tai haluaa lapsen sitten vasta kun sinulle se on jo myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9
Tottakai miehen halu liittyy asiaan. Kyse on kuitenkin molempien lapsesta. Itse en pitäisi sellaista vahinkolasta, jonka isä ei halua isäksi tulla. Ei ole minun tehtäväni mennä hänen elämäänsä sotkemaan.
Kukin valitkoon itse miten tykkää, eikä minusta miehellä kuitenkaan ole mitään oikeutta aborttiin painostaa. Silti omasta mielestäni on parasta, kun molemmat vanhemmat sen lapsen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa yllättävää että miehestä ei välitetä
"oliko pakko panna ilman kumia, oma vika"-asenteella mennään näköjään edelleen
Voi että olet itsekäs!!! Miten kukaan VOISI välittää tuossa tilanteessa yli kenenkään muun mielipiteen, kuin omansa? Miten sä edes pystyt ja KEHTAAT esittää sellaista??!
9
En tahtoisi olla lapsi jonka toinen vanhempi ei minua olisi koskaan halunnutkaan. Sitä syntyy mieluummin erittäin toivottuna tai ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9Tottakai miehen halu liittyy asiaan. Kyse on kuitenkin molempien lapsesta. Itse en pitäisi sellaista vahinkolasta, jonka isä ei halua isäksi tulla. Ei ole minun tehtäväni mennä hänen elämäänsä sotkemaan.
Kukin valitkoon itse miten tykkää, eikä minusta miehellä kuitenkaan ole mitään oikeutta aborttiin painostaa. Silti omasta mielestäni on parasta, kun molemmat vanhemmat sen lapsen haluaa.
Eli et osaa samaistua henkilön, joka on aina toivonut lasta, tilanteeseen, vaan määyt siellä, että se, että kyseisen naisen mies ei ole, määrää ratkaisun?
9