Vierailija

Sanon vain yök. Sisältä hän ei voi olla kaunis. Yök.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005273354.html

• ylös 52
  • alas 3

Sivut

Kommentit (57)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minua oikeasti hävettäisi olla tuollaisen miehen kumppani. Puistatus. Minä-minä-minä-ja-vain-minun-tunteet-tyyppi. Viis pienestä vauvasta ja vaimosta...Oksettava. Voisin lyödä vetoa, että uusi suhde kariutuu myös ensimmäisen lapsen syntymään.

• ylös 123
  • alas 1
Vierailija

Pitkässä juoksussa (hehe) KAAMEA kukkapaita.

Parisuhteessa oleva mies pettää viimeisillään raskaana olevaa vaimoaan naisen kanssa, joka tietää miehen olevan parisuhteessa. Törkeintä on, että mies ulisee julkisesti asiasta. 

Roskasakkia molemmat. Pahoitteluni vaimolle.

• ylös 100
  • alas 0
Vierailija

Aika paksua puhua loppuelämästä. Eiköhän tämä äijä vaihda loppuelämänsä vähän väliä naista tai ainakin niin kauan kuin joku hänet huolii.

• ylös 78
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kyllä kauniimpi kuin entinen, joten en ihmettele että vaihtoi.

No herranen aika. Ainahan joku on jossain "kauniimpi", sadat ja tuhannet. Entä jos näköpiiriin ilmestyy taas joku kauniimpi? Merkillistä tämä nykymeno. Ennen puhuttiin jopa rakkaudesta, nyt vain ulkonäöstä... ei ihme kos kyllästytään ja vaihdetaan kumppania lennossa, kun nämä ovat kriteerit.

• ylös 106
  • alas 0
Vierailija

Menkää katsomaan blogin facebookissa, mitä se siellä selittää. Uusi rakas on kaunis kaikilla tasoilla. Uusi rakas ymmärtää. Ei tuomitse. Voi oksetus!!

• ylös 68
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kauniimpi kuin entinen, joten en ihmettele että vaihtoi.

No herranen aika. Ainahan joku on jossain "kauniimpi", sadat ja tuhannet. Entä jos näköpiiriin ilmestyy taas joku kauniimpi? Merkillistä tämä nykymeno. Ennen puhuttiin jopa rakkaudesta, nyt vain ulkonäöstä... ei ihme kos kyllästytään ja vaihdetaan kumppania lennossa, kun nämä ovat kriteerit.

Tämä, ja ei ihme että minunkaltainen ruman ja taviksen rajamailla oleva nainen on vieläkin yksin. Turha edes haaveilla mistään parisuhteesta, parempi vain oppia hyväksymään se tosiasia, että tulen olemaan loppuelämäni yksin.

• ylös 31
  • alas 2
Vierailija

Siis täähän on joku wt äijä.. niin tyyliltään kuin ajattelultaan. Ei pitäisi tuollaisen lennosta vaihdon tulla yllätyksenä. 

• ylös 59
  • alas 0
Vierailija

Eli voiko uuden naisystävän kehumista kauneudestaan pitää merkkinä siitä, että edellinen naisensa ei ollut kaunis?

Ällöttävä, pinnallinen, teinipojan tasolle jäänyt elähtänyt ukko, jolla on harhaiset käsitykset omista kyvyistään.

• ylös 73
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi kun te kaikki pyhimykset, rumat ja surkimukset ja inisijät niin miehet kuin naisetkin jollain ihmeen taikakeinolla voisi hävittää maan päältä! Olen enemmän kuin kurkkuani myöten täynnä teihin kateuden myrkkyänne oksentaviin pyhimyksiin, joilla on pokkaa arvostella toisten tekemisiä ja tekemättä jättämisiä asiasta yhtään mitään tietämättä! Sekä teihin olen-niin-ruma-uli-uli-tyyppeihin!

Pyhimykset voisivat ensin lakaista sen oman kynnyksensä, vai onko oma elämä ja teot niin puti-puhtaat että voitte tuomita toisia? Ja rumat ulisijat - olkaa edes hiljaa ja painukaa johonkin luolaan pois silmistä!

Moikka Sami! Menikö tunteisiin?

• ylös 79
  • alas 0
Vierailija

Kannattaisi käydä ihotautilääkärillä tarkistamassa tuon näköinen iho ja käyttää aurinkosuojaa. Tarkoitan tuota miestä.

• ylös 33
  • alas 1
Vierailija

Eipä tuo nainen kovin kaunis ole. Luullaksen epätarkassa kuvassa voi näyttää jopa paremmalta kuin tarkassa kuvassa, joten jos kasvot ovat vielä tuota huonommat, niin ihan tavallisen näköinen nainen kyseessä. Mutta rakastunut ihminenhän näkee rakkauden kohteensa aina ruusunpunaisten linssien läpi ne ensimmäiset kuukaudet.

• ylös 28
  • alas 1
Vierailija

Eikö tuota naista pelota, että Samppa lemppaa hänetkin jossain vaiheessa, kun kyllästyy? Minä en ainakaan voisi luottaa tuollaiseen ukkoon. Hyi hitto. 

• ylös 34
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat