Olis kiva olla nainen, ei tarvis ikinä miettii seksii
Kommentit (58)
Niinpä. Onneks olen nainen enkä ajattele seksiä koko ajan - mitä nyt kymmeniä kertoja on tänäänkin käynyt mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi olisi oikeasti tärkeää niin keskinkertainenkin seksi kelpaisi siinä missä suurelle osalle miehistäkin.
Huonokin seksi tarkoittaa miehelle yleensä vähintään orgasmia. Huono seksi naiselle voi tarkoittaa esim. kipua.
Tämän takia huono seksi ei ole naisille minkään arvoista, koska ei mitään on tässä tapauksessa parempi kuin huono. Huono seksi ei ole naiselle seksiä.
Keskinkertainenkaan seksi ei välttämättä anna naiselle orgasmia tai herätä suurempaa mielenkiintoa. Sitä voidaan harrastaa rakkaudesta eli siksi, että halutaan kumppanilta läheisyyttä eikä sen oman tyydytyksen kanssa ole just silloin niin just.
Hyvää seksiä ne naiset oikeasti kaipaavat. Se on oikeasti sen ajan väärti.
Edelleenkin hyvä seksi on hyvin kryptinen ilmaus, väitän että moni nainen käyttää hyvää seksiä kiertoilmauksena haluttomuudelleen.
Yleensä, ei toki aina, se haluttomuus johtuu vain siitä, ettei halua seksiä tuon ihmisen kanssa. Se ei tarkoita, ettei haluaisi seksiä missään tapauksessa.
Aloittajalla on vielä paljon oppimista 😉 Onneksi se on hyvässä seurassa oikein kivaa 😊
Olen nainen ja erittäin seksuaalinen sellainen. Ajattelen ja haluan seksiä usein ja masturboin usein, joskus päivittäin. Sinkkuaikoinani harrastin aika paljon yhdenillanjuttuja, koska kaipasin seksiä, mutta täytyy sanoa, että todella harvoin sain niistä minkäänlaista tyydytystä, saati orgasmia. Olisipa kiva olla mies, joka saa orgasmin reiästä kuin reiästä! Sen sijaan itse saan edelleenkin harvoin orgasmin seksissä, se vaatii paljon esileikkiä ja oikeanlaisen tunnelman. Yhdynnässä, ilman mitään muuta stimulaatiota, en ole koskaan saanut kunnon orgasmia.
Parhaat seksikumppanit ovat olleet sellaisia, jotka eivät vaan pane menemään vaan käyttävät aikaa esileikkiin, kosketteluun, hyväilyyn ja tunnelman luomiseen. Jos te miehet haluatte saada seksiä naisilta, niin kannattaa kiinnittää huomiota myös naisen nautintoon. Haluaisitko itse seksiä, joka ei oikein tunnu miltään ja loppuu ennen kuin ehdit edes lämmetä?
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on vielä paljon oppimista 😉 Onneksi se on hyvässä seurassa oikein kivaa 😊
Mutta kuka haluaisi harjoitella ap:n kanssa? 🤔
Ap, olenko mielestäsi seksuaalinen, jos haluan pelkkää suuseksiä mutta en yhdyntää?
Tietty oot. Mut miks näin?
Se sattuu ja on siksi epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Princeofthailand kirjoitti:
Mä kyll luulin et pärjäätte ilmanki
Huoh.
Mietin hyvää seksiä aika saamarin usein. Saan sellaista aika saamarin harvoin. Pakko tottua olemaan ilman jos ei ole tarjolla.
Mitä on "hyvä seksi"?
Se että saa kunnon orgasmin. Ja tarpeeksi läheisyyttä. Se on sitä rakastelua.
Pieni marginaaliryhmä saa emätinorgasmin.
Sun sit vaan pitää löytää joku suu-ihminen 👍
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja erittäin seksuaalinen sellainen. Ajattelen ja haluan seksiä usein ja masturboin usein, joskus päivittäin. Sinkkuaikoinani harrastin aika paljon yhdenillanjuttuja, koska kaipasin seksiä, mutta täytyy sanoa, että todella harvoin sain niistä minkäänlaista tyydytystä, saati orgasmia. Olisipa kiva olla mies, joka saa orgasmin reiästä kuin reiästä! Sen sijaan itse saan edelleenkin harvoin orgasmin seksissä, se vaatii paljon esileikkiä ja oikeanlaisen tunnelman. Yhdynnässä, ilman mitään muuta stimulaatiota, en ole koskaan saanut kunnon orgasmia.
Parhaat seksikumppanit ovat olleet sellaisia, jotka eivät vaan pane menemään vaan käyttävät aikaa esileikkiin, kosketteluun, hyväilyyn ja tunnelman luomiseen. Jos te miehet haluatte saada seksiä naisilta, niin kannattaa kiinnittää huomiota myös naisen nautintoon. Haluaisitko itse seksiä, joka ei oikein tunnu miltään ja loppuu ennen kuin ehdit edes lämmetä?
Mitä nyt tapahtui sille naisen ja miehen samanlaisuudelle? Nyt nainen ei olekaan itsenäisesti vastuussa nautinnostaan, vaan mieheen sidottu.
Poimitte rusinat pullasta tasavertaisuudessa. Sama juttu on siinä kun teistä on enemmän ok, että nainen lyö miestä. Kun mies leipasee takaisin, niin ettepä kestäkään.
Näihin naisten tasaveroisuusfantasioihin kuluu aikaa ja energiaa ihan hukkaan ja ne aiheuttavat väärinkäsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt tapahtui sille naisen ja miehen samanlaisuudelle? Nyt nainen ei olekaan itsenäisesti vastuussa nautinnostaan, vaan mieheen sidottu.
Poimitte rusinat pullasta tasavertaisuudessa. Sama juttu on siinä kun teistä on enemmän ok, että nainen lyö miestä. Kun mies leipasee takaisin, niin ettepä kestäkään.
Näihin naisten tasaveroisuusfantasioihin kuluu aikaa ja energiaa ihan hukkaan ja ne aiheuttavat väärinkäsityksiä.
Nainen ja mies eivät ole anatomialtaan samanlaisia, niin varmasti kukaan ei ole väittänyt. Itse olen sitä mieltä, että naiset ja miehet ovat yleisesti ottaen muillakin tavoin erilaisia, johtuen mm. hormonitoiminnasta, kulttuurista ja kasvatuksesta, mutta tietysti on olemassa "miesmäisempiä" naisia ja päinvastoin. Hyvin harva nainen on silti anatomiansa puolesta kykenevä saamaan emätinorgasmin ja klitorisorgasmikin on monella kiven takana. Toki naiset voivat olla vastuussa omasta nautinnostaan, mutta se johtaa sitten monien kohdalla siihen, että hoidetaan homma mieluummin itse, kun miehiä ei joko kiinnosta vaivautua tai he eivät osaa. Eli naiset eivät sitten harrasta seksiä, varsinkaan yhdenillanjutuissa tms., miesten kanssa, koska eivät koe saavansa siitä mitään.
minulla on kaksi fwb suhdetta, kahden hyvin erilaisen miehen kanssa, mutta kummankin kanssa on aivan mahtavaa sängyssä. kaikilla omat kiireensä, joten näen kumpaakin seksin merkissä n kerran viikossa. toista miestä näen myös esim kahvilassa tai käydään iltakävelyllä jne. lisäksi runsasta viestittelyä pitkin viikkoa.
olen niin onnellinen, kaksi miestä jotka oikeasti osaavat nauttia seksistä. ovat avoimia ja luotettavia. molemmat nauttivat suunnattomasti minun nautinnostani. molemmat haluavat kokeilla uusia asioita ja molemmat pystyvät puhumaan avoimesti. ja molempien kanssa saan nauraa runsaasti. seksi kestää kaikkinensa joka kerran useamman tunnin eikä ole ainoastaan yhdyntäkeskeistä. toisen kanssa saan lisäksi runsaasti hellittelyä ja romanttista huomiota mikä onkin yllättävän tärkeää kun seksimme on hyvinkin rajua. toisen kanssa olen sitten muuten hyvä kaveri ja jaamme samoja intressejä.
seksiä ajattelen päivittäin usein kaikesta tästä huolimatta :) tai ehkä juuri sen takia. ei, olen ajatellut seksiä varmaan päivittäin n 11 vuotiaasta lähtien.
42v 3 lapsen yh
Miehille seksin saaminen on vaikeaa, ja vakiokumppanin saaminem taas erittäin vaikeaa. Siten myös hyvän seksin saaminen on erittäin vaikeaa.
Naisille seksin saaminen on erittäin helppoa, ja vakikumppanin saaminen helppoa. Siten hyvän seksin saaminen on korkeintaan vaikeahkoa.
Oikeasti, koko keskustelu kuulostaa siltä kuin miljonäärit valittaisivat, miten *oikeasti hyvän* huviveneen löytäminen on niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehille seksin saaminen on vaikeaa, ja vakiokumppanin saaminem taas erittäin vaikeaa. Siten myös hyvän seksin saaminen on erittäin vaikeaa.
Naisille seksin saaminen on erittäin helppoa, ja vakikumppanin saaminen helppoa. Siten hyvän seksin saaminen on korkeintaan vaikeahkoa.
Oikeasti, koko keskustelu kuulostaa siltä kuin miljonäärit valittaisivat, miten *oikeasti hyvän* huviveneen löytäminen on niin vaikeaa.
Ja niinkuin palstalla moneen kertaan on todettu, naisilla tarkoitetaan vain nuoria, nykyisen kauneusihanteen mukaisia naisia, jotka viihtyvät nyrkin ja hellan välissä, ovat vähän koulutettuja ja ottavat sekä s:n etta a:han.
Vierailija kirjoitti:
no 55 antaa kahdelle miehelle seksiä...? pitäiskö useamman miehen olla avoimempia tällaisille mahdollisuuksille, niin me hyvinkin seksuaaliset naiset voisimme painiskella useamman miehen kanssa. lisäksi miesten pitäisi uskaltaa luottaa tasa-arvoisen, samaan ikäluokkaan (?) kuuluvien naisten seuran hauskuuteen. usein me jo yli kolme- nelikymppiset naiset osaamme nauttia ja heittäytyä paremmin kuin nuorempina.
55,n 42v
Mistä sä tarkalleen olet eri mieltä?