Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi saada painoa putoamaan n.10kg

Vierailija
30.06.2017 |

Mietin vielä tapaa sen toteuttamiseen. Vaihtoehtoina on kalorirajoitus/hiilarirajoitus. Kysynkin teidän kokemuksia. Tarkoitushan on tehdä pysyvä muutos, joten on harkittava mihin ryhtyy.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilett

Vierailija
2/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihtunut 4 kg kolmessa kuukaudessa. Eihän se nyt kovin paljoa ole mutta en millään kummoisilla dieteillä ole ollutkaan. Senttejä on lähtenyt rutkasti. 

En ole rajoittanut mitään syömisiä, siis siinä mielessä etten ole kieltänyt herkkujakaan. Olen vain joka päivä syönyt suunnilleen 1500 kaloria. 

Jos olen käynyt vaikka hesellä niin sen lisäksi olen syönyt hedelmiä ja pieniä terveellisiä välipaloja. 

Nutrilettiä kokeilin yhden pussin verran mutta se oli niin kamalan makuista etten voisi kuvitellakaan syöväni sitä edes viikkoa putkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ylimääräiset herkuttelut pois, syöt vain järkevää kotiruokaa maltillisia annoskokoja. Lisäksi lisäät liikuntaa tai edes vähän arkiaktiivisuutta. Mitään sen kummempia dieettejä ei tarvita.

Vierailija
4/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ja se pitäisi tehdä noin kuudestakymmenestä kilosta. 

Olen rajoittanut hiilareita aika paljon, tuntuu että se on ainoa toimiva keino, joskin toki hidas. Heti kun söin hiilareita normaalisti muutaman päivän, paino pomppasi taas ylöspäin.

Vierailija
5/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla toimi vain hiilarirajoitus, kymmenisen epäonnistunutta kaloridieettiä takana.

Hiilarit max 20g/vrk, muuten saa syödä aivan vapaasti. Paino putosi huomaamatta ja todella nopeasti eikä ole takaisin tullut.

-17kg

Vierailija
6/6 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla toimi vain hiilarirajoitus, kymmenisen epäonnistunutta kaloridieettiä takana.

Hiilarit max 20g/vrk, muuten saa syödä aivan vapaasti. Paino putosi huomaamatta ja todella nopeasti eikä ole takaisin tullut.

-17kg

Ja lähtöpaino oli 66kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi