Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä suhteesta tulla enää mitään? Tuntuu, että tunteet kuolleet...

Vierailija
30.06.2017 |

Ongelmani on siis minun ja mieheni suhde. Olemme molemmat eronneita ja molemmilla on lapsia edellisestä avioliitosta. Olemme seurustelleet ja asuneet erillämme 3-vuotisen suhteemme ajan. Nykyisin minua ärsyttää mm. miehen juominen, kaiken arvottaminen rahalla ja ostamisella, lasten kasvatus jne. Tuntuu etten vain jaksa ja yritän keksiä syitä, ettei mies voisi tulla meille. En vain tunnu enää löytävän tunteita häntä kohtaan, vaikka haluaisinkin. Tuntuu vain pahalta, kun mies kertoo koko aina minun olevan elämänsä nainen ja olisi aina tulossa luokseni. Ahdistukseni tuntuu erityisesti siinä, että miehen luonani ollessa, en pysty lainkaan nukkumaan. Minua ahdistaa hänen läheisyys öisin ihan kauheasti ja pyörin ja kierin vain koko yön ja olen sitten lopen väsynyt.
Lisäksi kysyisin mielipidettänne mikä on normaalia juomista? Mies juo kaikki viikonloput pe-su ainakin 4-6 annosta viiniä/pv ja usein tuo viinipullon / kaljaa myös arkena ainakin jonain päivänä. Lomilla hän vetää alkoholia joka päivä. Minusta tuntuu, että en halua lapsilleni tuollaista aikuisen mallia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jollakin olisi jokin mielipide??!!

ap

Vierailija
2/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ollenkaan hyvältä: hän juo aivan liikaa, ja sinä ahdistut hänen lähellään... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo liikaa..

Vierailija
4/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta hyvältä. Jos sinua ahdistaa ja koitat keksiä syitä miksi ette tapaisi, eikö tuo ole aika selvää?

Ja en minäkään hyvällä katsoisi tuollaista juomista, tulee liikaa mieleen lapsuus alkoholistien keskellä.

Vierailija
5/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "elämänsä naista" noin kohtelee, niin sanat ja teot ovat aika paljon ristiriidassa. Ei tuollaista suhdetta kannattane yrittää korjata vaan lähteä rohkeasti eteenpäin.

Vierailija
6/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ihanaa saada vahvistusta tuohon juomiseen. Minunkin mielestäni mies juo ihan liikaa. Ja minua vaivaa, kun hänen juttunsakin ovat usein kuinka joku kaveri oli vetänyt lärvit. Minusta tuo on todella lapsellista ja itselleni  terveys, liikkuminen ja terveellinen ruoka on tärkeää. En itse todellakaan halua juoda tuollaisia määriä alkoholia, enkä pidä siitä, että lapset näkisivät tuota.

ap

Vierailija
7/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele omia tunteitasi. Ei, ei sitä velvollisuudentuntoa ja syyllisyyttä, vaan sitä miltä sinusta OIKEASTI tuntuu.

Parisuhdeterapeutti voi myös olla paikallaan jos tämä on ihan uusi juttu suhteessanne ja aiemmin oli paremmin.

Vierailija
8/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on aina juonut noin jne. Minulla vain jotenkin jäytää tunne epäonnistumisesta, jos otan eron erittäin arvostetussa asemassa olevasta miehestä ja joka ei kuitenkaan ole esim. väkivaltainen. Mutta toisaalta taas vaikka miten yritän, tuntuu, etten saa tunteita heräämään enää häntä kohtaan, en ikävöi häntä yhtään jne.

ap

Vierailija
9/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Minuakin kiinnostaa. Itsellä hieman samankaltainen tilanne.

Vierailija
10/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva vielä kuulla kommentteja ja mielipiteitä asiasta.

Ap

Vierailija
11/11 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos juttelisitte sen sun miehen kanssa asiasta? Mistä sun ahdistus johtuu, alkoholista vai jostain muusta? Mitä jos hän vähentäis alkoholin käyttöä, ehkä sun ahdistuskin loppuisi. Ja jos hän ei ymmärrä sun pointtia ja ahdistusta, ja sitä, että et tahdo tommoista juopottelua sun tai lastesi elämään, niin sit mies vaihtoon. Ja vaihtoon myös, jos ahdistus ei lopu. Muuten tuo käy loppujen lopuksi henkiseksi niin raskaaksi, ettei sitä kestä kukaan (ainakaan järjissään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan