Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18334)
Vierailija kirjoitti:
Sen verran vielä lisään, että jos edullisemmat lasit oikeasti kiinnostavat, niin googlaa Zenni Optical. On niitä varmaan muitakin, mutta tuota olen käyttänyt yli 10 vuotta. Ja vaikka hinnat ovat viime vuosina kaksinkertaistuneet, ovat ne maahantuotuina edelleenkin vain murto-osan Suomen hinnoista. Kun ei osta halvimpia linssejä ja kunnon heijastuksenestot, niin ihan samaa kamaa ovat kuin mitä optikot myyvät täällä.
Tähän liittyen olen itse tilannut laseja Lensway sivustolta. Ne linssit tehdään muistaakseni Saksassa. Saa itse valita esim ohennuksen määrän ja lisävalintoina heijastuksen estoa, kovennuttua pintaa yms. Lasien hinta tulee paljon edullisemmaksi kuin liikkeestä ostetut. Sain kerrankin lasit noin 200 euron hintaan joista kehykset 120 euroa. Minun voimakkuuksilla (yli 4) linseille tuli hintaa vain 80 euroa. Ovat kestäneet hyvin. Lasien mukana tulee aina kotelo ja toiset irralliset varalinssit. Ne varmaan voisi ehkä jossain liikkeessä vaihtaa tilalle jos rikki menisi. Myös palauttaa voi jos ottavat lasit takaisin jos ei miellytä. En koskaan enää osta liikkeestä. Näkö kannattaa tarkistaa liikkeessä ja sitten tilata lasit esim tuolta.
Mikä on se verbi, kun teepussia liotetaan kuumassa vedessä? Huljuttaminen vai mikä hevetti? Mietinnyt sitä koko ikäni perkele.
Vierailija kirjoitti:
Mitä voi tehdä jos ei pysty lyhentään opintolainaa edes korkojen verran? Nykyinenkin lyhennyksen määrä vetää tilin muiden laskujen kanssa aika tiukille ja tänään tuli ilmoitus että tämä lyhennyksen määrä nousee ensi kuusta lähtien
Tarkista ensin oletko oikeutettu Kelan korkoavustukseen.
https://www.kela.fi/korkoavustus
Jos saat korkoavustusta, sitten tulee ainakin korot maksettua.
Ota joka tapauksessa ehdottomasti yhteys pankkiisi ja koita neuvotella heidän kanssaan maksuehdoista. Usein suostuvat pidempään lyhennysaikaan.
Sun tavoite on nyt pystyä neuvottelemaan edes jonkinlainen maksuaikataulu. Ei kannata missään nimessä jättää asiaa hoitamatta, koska se johtaa siihen, että valtio maksaa lainasi takaajana, ja sitten sinä joudut maksamaan ns. takaussaatavan pois ja silloin kertyy korkoa korolle ja se tarkoittaa että maksat vain omasta syystäsi tyhmästi moninkertaisesti enemmän. Lisäksi jos sulla on velkaa, se voi aiheuttaa monia ongelmia elämässä. Ja kestää vuosikausia, ehkä vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se verbi, kun teepussia liotetaan kuumassa vedessä? Huljuttaminen vai mikä hevetti? Mietinnyt sitä koko ikäni perkele.
Se on liottaa. Jos poikaystäväsi tekee sinulle teen, niin silloin liotutat.
Millaista on opiskella eläintenhoitajaksi Paimiossa? Onko kellään kokemusta?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hauduttaminen?
Syväkurkutus. Miten hemmetissä nainen voi ottaa munan nieluun ja lutkuttaa sitä kurkullaan?
Itsellä meinaa oksennus tulla jos edes hipaisen nielurisaa.
Vierailija kirjoitti:
Teetä haudutetaan.
Fnfk kirjoitti:
Syväkurkutus. Miten hemmetissä nainen voi ottaa munan nieluun ja lutkuttaa sitä kurkullaan?
Itsellä meinaa oksennus tulla jos edes hipaisen nielurisaa.
Pystyväthän toiset nielemään miekkojakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joissakin television visailuissa ja viihdeohjelmissa ollaan kuulokkeet korvilla?
Ainakin visailuohjelmissa kuulokkeilla estetään yhden kilpailijan vastauksen kuuluminen muille: muille esim. soitetaan musiikkia tms. samaan aikaan kun toinen vastaa.
Mitähän musiikkia tms. mahtanevat noissa tarkoituksissa käyttää?
Kellään kokemuksia?
Tää on tosi tyhmä, mut siis ollaanko Facebook Datingissa näkyvillä koko nimellä? Siis sukunimikin? Mitä kaikkea muuta siellä näkyy omasta faceprofiilista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joissakin television visailuissa ja viihdeohjelmissa ollaan kuulokkeet korvilla?
Ainakin visailuohjelmissa kuulokkeilla estetään yhden kilpailijan vastauksen kuuluminen muille: muille esim. soitetaan musiikkia tms. samaan aikaan kun toinen vastaa.
Mitähän musiikkia tms. mahtanevat noissa tarkoituksissa käyttää?
Kellään kokemuksia?
Ainakin voitto kotiin -ohjelmassa juontaja Nicke Lignell kysyi eräässä jaksossa kilpailijalta, mitä musiikkia sieltä kuulokkeista oli kuulunut, ja kilpailija vastasi hymyssä suin, että funkkia.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei 5uomessa kovenneta rangaistuksia?
Maksaa.
Varaton ei maksa. -Päättäjämme ovat yksistään rangaistus. Päättömiä, paitsi jäynän teossa, Ainakaan sukupuuttosuuntaus ei ihmetytä.
No totta on se, että maksaa. Yhden henkilön pitäminen avovankilassa 4 vuotta maksaa 360 000 e, eli melkein 100ke vuodessa. Siihen sitten kaikki muu toiminta ja höpöhöpö päälle, joita siitä seuraa, eli mahdollinen terapia, kuntoutus jne. Joitain tutkimuksia myös on, että vankilassa olon pituus ei vaikuta rikollisuuden jatkumiseen, koska mitä pidempää istuu, sen vaikeampi integroitua takaisin yhteyskuntaan. Mielestäni tosin pedarit yms. liskojengi saisi istua pidempään, koska silloin eivät ole uusia uhreja etsimässä ja harvempi (heistäkään) lopettaa parin vuoden kakkuun.
Mutta oikeampi kysymys olisi, miksi tuomarit päättävät aina asteikon alapäästä tuomiot, koska se on vain alaraja. Paljousalennus myös mietityttää, mutta en osaa niihin vastata.
Vierailija kirjoitti:
-Kapanteri.- kirjoitti:
Suomi on ollut onnellisuus ja hyvinvointimittauksien huipulla samaan aikaan kun teemme kiihtyvää sukupuuttoa. Miksi näin?
Lapsettomat ovat onnellisempia?
ennen lapsia tehtiin jo siksikin useampi, että kuolleisuus oli isompi ja lapsia tarvittiin työntekijöiksi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko hauduttaminen?
Meillä lapsena puhuttiin pussuttamisesta. Tee pussutetaan kun se teepussi humpsutellaan siellä kupissa. Joo, saa nauraa.
Olen totaalisen kyllästynyt työpaikan eväsvarkaisiin. Melkein kerran viikossa on joku syönyt eväät jääkaapista. Ei auta nimilaput. Välillä olen kokeillut muovirasioitakin mutta ne jätetään tyhjänä pöydälle ja sisältö hävinnyt. Nyt ei ole siis kyse mistään kahvimaidosta vaan ihan syötävistä eväistä: voileivät, hedelmät, salaatit, jogurtit yms. Kaikki kelpaa, joten ei ainakaan nirso eväsvaras ole.
Mikä on nopein tai tehokkain tapa aiheuttaa ripuli? Laksatiivit alkavat ilmeisesti vaikuttaa vasta 6-12 tunnin kuluttua, jolloin ei enää olla työpaikalla jotta näkisi kuka juoksee kiireellä vessaan.
Muitakin ideoita otetaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen totaalisen kyllästynyt työpaikan eväsvarkaisiin. Melkein kerran viikossa on joku syönyt eväät jääkaapista. Ei auta nimilaput. Välillä olen kokeillut muovirasioitakin mutta ne jätetään tyhjänä pöydälle ja sisältö hävinnyt. Nyt ei ole siis kyse mistään kahvimaidosta vaan ihan syötävistä eväistä: voileivät, hedelmät, salaatit, jogurtit yms. Kaikki kelpaa, joten ei ainakaan nirso eväsvaras ole.
Mikä on nopein tai tehokkain tapa aiheuttaa ripuli? Laksatiivit alkavat ilmeisesti vaikuttaa vasta 6-12 tunnin kuluttua, jolloin ei enää olla työpaikalla jotta näkisi kuka juoksee kiireellä vessaan.
En tiedä vastausta, enkä kertoisi vaikka tietäisin. Mutta muista, että jos tahallasi myrkytät eväitä tietäen, että joku toinen saattaa ne syödä, vaikka oikeudettomastikin, niin saatat syyllistyä pahoinpitelyyn. Lisäksi et voi tietää, miten joku eväisiin lisäämäsi lääkeaine vaikuttaa yhdessä ruokavarkaan mahdollisesti käyttämien lääkkeiden kanssa, tai millaisia perussairauksia tai allergioita hänellä on. Seuraukset voivat olla paljon vakavampia kuin mitä tarkoitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vastausta, enkä kertoisi vaikka tietäisin. Mutta muista, että jos tahallasi myrkytät eväitä tietäen, että joku toinen saattaa ne syödä, vaikka oikeudettomastikin, niin saatat syyllistyä pahoinpitelyyn. Lisäksi et voi tietää, miten joku eväisiin lisäämäsi lääkeaine vaikuttaa yhdessä ruokavarkaan mahdollisesti käyttämien lääkkeiden kanssa, tai millaisia perussairauksia tai allergioita hänellä on. Seuraukset voivat olla paljon vakavampia kuin mitä tarkoitit.
Lakipykäliä tähän?
Toisen ruoassa voi joka tapauksessa olla jotain itselle sopimatonta, joten miksi omia eväitä ei saisi valmistaa niillä aineilla, joita itsellä on kotona?
Kun elokuvissa alkaa synnytys, laitetaan vettä kiehumaan. Miksi?
Ei, miten tuo toimisi? Kaikki saisi tehdä monta sataa profiilia millä laittaisi ahdistelevia ja ilkeitä viestejä kaikille.