Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18334)
Jos esim. vanhempasi kuolee, niin kehen otat ensimmäisenä yhteyttä? Miten perunkirjoitus tehdään? Miten hoidat ns. "paperiasiat" kuntoon, kun et tiedä, mitä papereita joudut edes käymään läpi. Jos löydät edenmenneen asunnosta jotain arvokasta (koruja, rahaa, ym.) niin kenelle asiasta ilmoitat?
Mitä teet, jos osakotitalon katto menee rikki lumentulon takia?
Miten kehitysvammaisia aikuisia tulee kohdella? He kun eivät enää ole lapsia, mutta eivät kuitenkaan älytään aikuisia vaan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet, jos osakotitalon katto menee rikki lumentulon takia?
Jos talo on omasi, niin soitat kattofirmaan ja vakuutusyhtiöön. Jos on osaamista voit korjata kato itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinyhtiöt olettavat, että kaikilla on älypuhelin.
Onko olemassa mitään minkään yhtiön liittymää, mikä olisi kohtuuhintainen ilman 4G:tä tai muita "hienouksia"?
Onko prepaid ainoa makdollisuus välttää älyttömät peruskuukausimaksut?
Kysyy täti, jolla on vielä äly omassa päässä.
Tämä on vähän kuin kysyisi, että saako telkkarin kuvaa ilman värejä, kun on mustavalko tv.
Matkapuhelinverkkoa päivitetään paremmaksi jatkuvasti. Ei kannata miettiä sitä, onko liittymässä ns.hienouksia. Vaan vertailla missä on halvin hinta ja varmistaa, että liittymä toimii siinä vanhassa puhelimessa. Fakta vaan on, ettei ne vanhat puhelimet ikuisesti toimi, kun teknologia kehittyy.
Ei siitä älypuhelimesta mitään haittaa ole, samalla tavalla voi soittaa ja laittaa viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Miten kehitysvammaisia aikuisia tulee kohdella? He kun eivät enää ole lapsia, mutta eivät kuitenkaan älytään aikuisia vaan lapsia.
Ihan samalla tapaa kuin kaikkia muitakin.
t. kehitysvammaohjaaja
Jos miehellä on pehmeä ja matala ääni niin onko sillä enemmän estrogeeniä elimistössä kuin miehellä jonka ääni on selkeä, maskuliininen ja terävä?
Miksi sanotaan aina jonkun muusikon kuoltua että musiikkisi elää ikuisesti? Ei elä, koska se tulee unohtumaan aikanaan.
Miksi iskelmämusiikkia pidetään junttina?
Onko Olli Hokkasella mielestäsi Asperger? Peukku ylös: On Peukku alas: Ei
Mikä auttaa puolison kuorsausongelmaan?
Mihin se hautajaisketju katosi/ miksi poistettiin?
Vierailija kirjoitti:
Aamutelkkarissa Oskari Onnisella (jälkinäytös-osio) oli rinnassaan pinssi, jossa luki aika raflaavasti "Save the planet, kill yourself". Mihin tällainen kannanotto viittaa? Jos se on todellinen kehoitus, niin eikö pinssiä kantavan pitäisi aloittaa itsestään?
Isännöintitoimiston tärkein tehtävä on laskutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamutelkkarissa Oskari Onnisella (jälkinäytös-osio) oli rinnassaan pinssi, jossa luki aika raflaavasti "Save the planet, kill yourself". Mihin tällainen kannanotto viittaa? Jos se on todellinen kehoitus, niin eikö pinssiä kantavan pitäisi aloittaa itsestään?
Vaikuittaisi olevan raflaava ja ironinen kannanotto vakavaan asiaan. Ilmastonmuutos on todellinen ongelma, mutta itsemurha ei luonnollisesti ole se ratkaisu, ensinnäkin koska yksilöllä ei ole mitään merkitystä siinä massiivisessa mittakaavassa, jossa toimintaa tarvittaisi ilmastonmuutoksen hidastamisesti, ja toiseksi, aivan kuten mainitsit, jos tämä olisi oikea "neuvo", niin tekijä aloittaisi itsestään. Onninen halusi saada edes jonkun puhumaan asiasta.
Ilmastomuutospetos perustuu rahastamiseen.
Mitä tarkoittaa sanonta "kuuroille ei toisteta"?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa sanonta "kuuroille ei toisteta"?
Sitä, että jos et halua kuunnella tai ole kiinnostunut siitä, mitä sinulle sanotaan, on tarpeetonta sanoa sitä toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanotaan aina jonkun muusikon kuoltua että musiikkisi elää ikuisesti? Ei elä, koska se tulee unohtumaan aikanaan.
Näillä korulauseilla lohdutetaan surevia omaisia ja faneja.
Samaan tyyliin kuin että hyvien tapojen mukaan vainajista ei puhuta pahaa vaan muistellaan heidän hyviä piirteitään.
Vierailija kirjoitti:
vaikuttaako päänahkaan otettu tatuointi hiustenkasvuun?
Voiko käydä niin etteivät hiukset enää kasvakaan tatuoinnin päälle?
Näinhän siinä käy. Nimittäin kaikki ne joilla olen havainnut päänahkan olevan tatuoitu, ovat olleet kaljuja. Kerran näin naisen, jolla toinen puoli päästä oli tatuoitu. Toisella puolella päätä kasvoi pitkä tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikuttaako päänahkaan otettu tatuointi hiustenkasvuun?
Voiko käydä niin etteivät hiukset enää kasvakaan tatuoinnin päälle?
Näinhän siinä käy. Nimittäin kaikki ne joilla olen havainnut päänahkan olevan tatuoitu, ovat olleet kaljuja. Kerran näin naisen, jolla toinen puoli päästä oli tatuoitu. Toisella puolella päätä kasvoi pitkä tukka.
Tuosta ei kyllä oikein voi päätellä syytä kaljuuteen. Hiukset voi olla ajettu pois, jotta tatuointi näkyisi tai henkilö saattaisi olla kalju ilman tatuointiakin.
On tärkeää, että teet päätöksen, joka tuntuu sinusta oikealta ja jossa huomioit kaikki tärkeät tekijät. Voit aloittaa miettimällä seuraavia asioita:
Elämäntilanteeni: Minkälaista elämää toivon tulevaisuudessa? Mitkä ovat tärkeimmät tarpeeni ja tarpeeni, ja miten ne voivat toteutua uudessa kaupungissa?
Vahvuudet ja heikkoudet: Mitä hyviä puolia minulla on nykyisessä kaupungissani ja mitkä ovat sen heikkouksia? Mitkä ovat uuden kaupungin hyvät ja huonot puolet ja miten ne vaikuttavat minuun?
Tukiverkosto: Miten minulla on nykyisessä kaupungissani tukiverkosto ja miten se voi vaikuttaa minuun uudessa kaupungissa?
Muutos: Miten pystyn selviytymään muutoksesta? Onko minulla tarvittavia taitoja ja tukea selviytyäkseni uudessa ympäristössä?
Lopuksi, kannattaa harkita kaikkia näitä tekijöitä ja miettiä, mikä ratkaisu tuntuu sinusta parhaimmalta. Voit myös puhua asiasta luotettavien ystäviesi tai perheenjäsentesi kanssa ja harkita mahdollisuutta saada ulkopuolista apua, esimerkiksi henkilökohtaista terapeuttia tai konsultaatiota. Päätös, joka muuttaa elämäsi suuntaa, ei ole helppo, mutta usko itseesi ja omiin valintojesi tekemiseen. Toivon, että päätöksesi tuo sinulle onnea ja iloa tulevaisuudessa.