Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18353)

Vierailija
13961/18353 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisilla on kaksi rintaa, kun lapsia syntyy kerralla vain yksi?

Vierailija
13962/18353 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut apua spinaalistenoosin aiheuttamaan selkäkipuun?

Jumppa? Paljasjalkakengät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13963/18353 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on, että olen julkisilla paikoilla alasti? Koska minä itse tykkään siitä, niin ei siinä ole minusta mitään pahaa. T: Autistinen nuori neiti.

Vierailija
13964/18353 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko saada tyttöystävän, jos ei ole kavereita?

Joillekin toisen kavereiden puute on ehdoton ei parisuhteelle. Toisaalta tuollainen ehdottomuus ei ole kovin kypsän ihmisen merkki. Jos olet introvertti jolla on hyvä itsetunto ja kykenet hyvään sosiaaliseen kontaktiin, niin uskon ettei kaverittomuus ole fiksulle tytölle ongelma.

Vierailija
13965/18353 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisten pierujen haistelu ja maistelu normaalia?

Vierailija
13966/18353 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruimuri kirjoitti:

Onko naisten pierujen haistelu ja maistelu normaalia?

On normaalia, jos siitä oikeasti nauttii.

Vierailija
13967/18353 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen on sairaalassa hoidossa ja saa yllättävän sairaskohtauksen johon hän meinaa kuolla. Häntä elvytetään niin ajattelin, että mitä siinä tehdään sen vauvan kanssa jota hän odottaa? Tehdäänkö naiselle kenties hätäsektio vai mitä? Jos siis olisi vaarassa, että nainen kuolee kohtaukseen ja lapsenkin meinataan kuolevan mutta se voisi selvitä kohdun ulkopuolella jos se otettaisiin pois sieltä hätäsektiolla ja vietäisiin keskolaan?

Vierailija
13968/18353 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana oleva nainen on sairaalassa hoidossa ja saa yllättävän sairaskohtauksen johon hän meinaa kuolla. Häntä elvytetään niin ajattelin, että mitä siinä tehdään sen vauvan kanssa jota hän odottaa? Tehdäänkö naiselle kenties hätäsektio vai mitä? Jos siis olisi vaarassa, että nainen kuolee kohtaukseen ja lapsenkin meinataan kuolevan mutta se voisi selvitä kohdun ulkopuolella jos se otettaisiin pois sieltä hätäsektiolla ja vietäisiin keskolaan?

Se on ihan tapauskohtaista.

Joskus aivokuollutta on pidetty laitteissa elossa, että vauva on saanut rauhassa kehittyä kohdussa:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/aivokuollut-aiti-synnytti-terveen-t…

https://www.is.fi/muutlajit/art-2000006054859.html

Vierailija
13969/18353 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein lukenut jostain, että jollakin ihmisellä on harmaat silmät. En kuitenkaan muista ikinä nähneeni harmaita silmiä kenelläkään. Mistä tämä johtuu? Onko joillakin oikeasti harmaat silmät vai tarkoitetaanko harmailla silmillä jotain muuta kuin kirjaimellisesti harmaan värisiä silmiä?

Vierailija
13970/18353 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla on kaksi rintaa, kun lapsia syntyy kerralla vain yksi?

Oletko ikinä imettänyt? Joskus toisessa rinnassa on paremmin maitoa kuin toisessa. Ehkä ne ovat siis kahtena kappaleena hätävaran takia, koska luonnossa eläessämme vauva saattoi kuolla nälkään, jos ei saanut rintamaitoa. Onneksi oli toisinaan toki mahdollisuus toisen imettäjän antamaan maitoon.

Vierailija
13971/18353 |
08.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein lukenut jostain, että jollakin ihmisellä on harmaat silmät. En kuitenkaan muista ikinä nähneeni harmaita silmiä kenelläkään. Mistä tämä johtuu? Onko joillakin oikeasti harmaat silmät vai tarkoitetaanko harmailla silmillä jotain muuta kuin kirjaimellisesti harmaan värisiä silmiä?

Vanhemmallani on harmaat silmät. Suvussa on sinisilmäisiä ja vihreäsilmäisiä. En tiedä, mistä johtuu, mutta kyllä näitä oikeasti on!

Vierailija
13972/18353 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sukupuoltaan korjannut henkilö niin onko niillä siis ihan "toimivat" sukuelimet? Eli onko naiseksi korjatulla pimppi ja mieheksi korjatulla erektioon kykenevä p*nis tai kikulia ylipäätään?

Vierailija
13973/18353 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joillakin on oikeasti harmaat silmät. Voi olla sellaiset vaaleamman harmaat tai sitten ns savun harmaat tummemmat. Ovat varmaan melko harvinaisia. Sen vuoksi näkee harvoin.

Vierailija
13974/18353 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko saada tyttöystävän, jos ei ole kavereita?

Tähän vaikuttaa paljon se minkälainen on sen toisen tilanne ja miten hän ns näkee maailman. Olen itsekin melko nuori nainen ilman kavereita. Sen vuoksi en voisi ajatella toisen kaverittomuuden olevan este. Minulla kiusaamistausta ja jäin jo nuorena yksin. Toisaalta pitää myöntää se, että on vaikeaa tutustua ihmisiin jo kaverimielessä. Näin parisuhteen saanti olisi sitten vielä vaikeampi juttu itselleni. Samoin myönnän kyllä sen, etten mielelläni kertoisi yksinäisyydestäni. Monet eivät ymmärrä.

Vierailija
13975/18353 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kirjat laitetaan kirjastossa poistomyyntiin? Onko sellaiset kirjat joita ei lainata sellaisia? Mietin vaan itse, kun ostin äsken melko uusiakin kirjoja poistomyynnistä. Jotkut 2014 vuodeltakin. Samoin kirjat ihan kunnossa eli ei mitään sotkua yms. Ihmeellistä jos näin uudet kirjat myydään pois. Samoin mietin sitä, että miksi kirjaston pitää edes myydä kirjoja pois. Miksi ei voi laajentaa hyllyjä (kun sielläkin on tilaa). Jotenkin surullista, että jotkut kirjat hylätään. Joutuvatko sitten roskiin jos kukaan osta? Itsekin ostin monta ja olivat minusta mielenkiintoisia kirjoja. Taidan olla ainoa joka niistä sitten piti.

Vierailija
13976/18353 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö tap paa raskaana olevan naisen, joka kuolee ja jonka kohdussa oleva sikiö luonnollisesti myös kuolee. Syytetäänkö henkilöä tässä tapauksessa kahdesta kuolemantuottamuksesta? Siinähän siis kuolee se äiti ja syntymätön lapsi vai lasketaanko sitä mur hak si kun se lapsi kuolee mutta se ei ole vielä syntynyt? Jos siis olettaa, että raskaus on niin pitkällä, että lapsi selviäisi jos se syntyisi vaikka syntyisi ennenaikaisesti.

Vierailija
13977/18353 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mietityttänyt: miksi paikoin autotiellä tai pyörätiellä on ihan hitokseen niitä viemärikaivonkansia, siis jopa kymmenkunta aika pienen matkan sisällä ja kaikki vieläpä ihan sikin sokin, ilman mitään logiikkaa tai säntillistä välimatkaa toisiinsa. Sitten saattaa mennä pitkä matka, ettei ole yhtään. Miksi näin?

Vierailija
13978/18353 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mietityttänyt: miksi paikoin autotiellä tai pyörätiellä on ihan hitokseen niitä viemärikaivonkansia, siis jopa kymmenkunta aika pienen matkan sisällä ja kaikki vieläpä ihan sikin sokin, ilman mitään logiikkaa tai säntillistä välimatkaa toisiinsa. Sitten saattaa mennä pitkä matka, ettei ole yhtään. Miksi näin?

Ne on laitettu paikkoihin, joihin muuten kertyisi paljon vettä. Esimerkiksi maantiellä niitä ei tarvita, koska tie on hieman kupera ja vesi valuu ojiin. Kaupungin maaperä imee vettä hitaasti.

Vierailija
13979/18353 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun varvas näyttää siltä kuin siinä olisi sieni, mutta tutkimuksen mukaan ei ole. Lääkäri jätti asian sikseen, sanoi vain, että toisille noita tulee syystä tai toisesta. Mitäs mun nyt pitäisi tehdä vai elänkö vain tämän kanssa? Hävettää mennä mihinkään jumppaankaan, missä pitäisi olla paljasjaloin. 

Mene eri lääkärille. Esim. Ihan ihotautilääkärille. Se lääkäri ei ole tiennyt, mistä kiikastaa?

Vierailija
13980/18353 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset kirjat laitetaan kirjastossa poistomyyntiin? Onko sellaiset kirjat joita ei lainata sellaisia? Mietin vaan itse, kun ostin äsken melko uusiakin kirjoja poistomyynnistä. Jotkut 2014 vuodeltakin. Samoin kirjat ihan kunnossa eli ei mitään sotkua yms. Ihmeellistä jos näin uudet kirjat myydään pois. Samoin mietin sitä, että miksi kirjaston pitää edes myydä kirjoja pois. Miksi ei voi laajentaa hyllyjä (kun sielläkin on tilaa). Jotenkin surullista, että jotkut kirjat hylätään. Joutuvatko sitten roskiin jos kukaan osta? Itsekin ostin monta ja olivat minusta mielenkiintoisia kirjoja. Taidan olla ainoa joka niistä sitten piti.

En ole varma vastauksesta, mutta ainakin isompiin kirjastoihin hankitaan yleensä monta samanlaista kirjaa. Se voi olla uutuutena tosi suosittu, mutta jossain vaiheessa yhä harvemmin ihmiset lainaa sitä, niin ei kannata pitää hyllyssä kovin monta samanlaista kirjaa, vaan myydään osa pois, että saadaan uusille tilaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan