Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18344)

Vierailija
1381/18344 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehillä on sillä paikalla missä naisilla on kohtu?

Vierailija
1382/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näette ruotsalaisen jossakin, mutta ette tietäisi, että hän on ruotsalainen, tunnistaisitteko aina hänet ruotsalaiseksi? Jos, niin miten? Siis jos hän ei puhuisikaan mitään, eli joko vain istuisi tai liikkuisi. Kun kaveri kerran sanoi minulle, että enkö minä erota ruotsalaisia. Hän vain sanoi, että hän tunnistaa aina ruotsalaiset kasvonpiirteiden perusteella. Ei kai nyt ruotsalaista voi aina tunnistaa pelkästään noin? Voihan se olla, että ruotsalaisilla on yleensä kapeammat kasvot ja he ovat pitempiä, mutta onhan suomalaisissakin pitkiä ja kapeakasvoisia.

Kyllä kasvonpiirteiden perusteella tunnistaa aika monen maan ksnsalaisuuden. Pituuden tai kasvojen kapeuden perustele ella sen sijaan ei voi pelkästään tehdä päätelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näette ruotsalaisen jossakin, mutta ette tietäisi, että hän on ruotsalainen, tunnistaisitteko aina hänet ruotsalaiseksi? Jos, niin miten? Siis jos hän ei puhuisikaan mitään, eli joko vain istuisi tai liikkuisi. Kun kaveri kerran sanoi minulle, että enkö minä erota ruotsalaisia. Hän vain sanoi, että hän tunnistaa aina ruotsalaiset kasvonpiirteiden perusteella. Ei kai nyt ruotsalaista voi aina tunnistaa pelkästään noin? Voihan se olla, että ruotsalaisilla on yleensä kapeammat kasvot ja he ovat pitempiä, mutta onhan suomalaisissakin pitkiä ja kapeakasvoisia.

Kyllä kasvonpiirteiden perusteella tunnistaa aika monen maan ksnsalaisuuden. Pituuden tai kasvojen kapeuden perustele ella sen sijaan ei voi pelkästään tehdä päätelmiä.

Aha? Erotatko esim. ruotsalaisen romaninkin suomalaisesta romanista kasvonpiirteiden perusteella?

Vierailija
1384/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa, että asioilla on aina kaksi puolta? Jos esimerkiksi minä moittisin jotakuta siitä, että hän on haukkunut jotakuta toista joksikin jota haukuttu ei ole, ja hän vastaa tähän, että asioilla on aina kaksi puolta.

Vierailija
1385/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pääsyy siihen, että Suomi ei aikoinaan liittynyt NATO:n jäseneksi se, että se oli Neuvostoliiton naapuri? Olen myös kuullut väitteen, että samasta syystä Ruotsikaan ei ole liittynyt. No sehän ei ole naapuri, mutta lähellä kuitenkin. Sitten taas kuitenkin Norja liittyi, ja sehän on myös naapuri.

Vierailija
1386/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha? Erotatko esim. ruotsalaisen romaninkin suomalaisesta romanista kasvonpiirteiden perusteella?

Ja sitten mikä siihen on syynä, että kasvonpiirteet vaihtelevat maittain? Mikseivät kasvonpiirteet vaihtele sitten esim. saman maan heimojen välillä, kuten esim. savolaisten ja pohjalaisten?

Vierailija
1387/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku sanoo, että voi antaa anteeksi jonkin asian mutta ei unohtaa, niin eikö anteeksi antaminen tavallaan ole unohtamista?

Itse ihmettelin joskus yhtä IRC-Gallerian yhteisöä "Annan anteeksi, mutta varmasti kostan". Onko se vain huumorilla sanottu, vai mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Eihän silloin ole antanut anteeksi, jos kokee vielä halua kostaa. Minusta se ei ole vielä anteeksi antamista, että vain uskottelee toiselle antaneensa anteeksi, vaan pitää myös tarkoittaa sitä, eli antaa anteeksi myös oman pään sisällä, jotta se olisi totta. Jos on antanut oikeasti anteeksi, ei kosta. Jos "anteeksi antanut" kostaa, niin mitä hänen mielestään se "anteeksi antaminen" tarkoittaa?

Vai onko anteeksi antamista kahdenlaista, jotka molemmat ovat yhtä oikeita anteeksi antamisia?:

1. Omassa mielessä anteeksi antaminen (vihasta irti päästäminen, rauhan saaminen), ei edellytä kontaktia anteeksi annettavaan.

2. Ulkoinen anteeksi antaminen (sanallinen anteeksianto, kättä lyöminen sovinnon merkiksi tai mikä vain tilanteeseen sopii), ei edellytä sitä, että oikeasti mielessään olisi saanut asian suhteen ns. rauhan.

Pitääkö "anteeksi antaminen" sisällään nuo molemmat vai riittääkö yksi (riittääkö kumpi tahansa, vaiko vain toinen?).

>Ketään ei voida orjuuttaa, jos kohde ei suostu sopuun.  Viha pienenee kun sen myöntää, nähty hienoja ihmisiä jotka käyttäytyvät hyvin mutta kiehuvat sisäisesti.  Kun kaikilla olisi oikeus kertoa miltä tuntuu, ei näitä aristokraatteja olisi.

Kamalinta kun joku jaksaa olla negatiivinen miten kauan tahansa, sitten tulee mukamas puolitiehen vastaan, mutta silti on mieltä kaikki syy on toisen. 

Vierailija
1388/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyisin unohtamaan miehen, johon olin yhteydessä vain lyhyen aikaa monta vuotta sitten? Tiedän melkoisella varmuudella, että hän oli narsistinen huijari, mutta en pysty unohtamaan häntä tai lähinnä en pysty unohtamaan sitä kuvaa, minkä hän alussa antoi itsestään ja joka vastasi täydellisesti ihannemiestäni.

Vierailija
1389/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on creme fraichella ja smetanalla? En erota maussa eroa.

Vierailija
1390/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha on Niki Juusela?

Wikipedian mukaan syntynyt 1978.

Ei tuo tieto ole kovin kauan Wikipediassa ollut, joten siksi kysyin. En olisi kysynyt, jos olisin jo löytänyt sen netin avulla.

Vierailija
1391/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukoneen poistovedet menevät letkuun, joka on liitetty lavuaarin alle ja sitä kautta lattiakaivoon. Jos lavuaari on tukossa, voiko viemärivesi nousta pesukoneeseen? Yksi kaverini väitti, että näin voi käydä, mutta minä en usko.

Vierailija
1392/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on creme fraichella ja smetanalla? En erota maussa eroa.

Veikkaisin että erilaisilla hapatteilla valmistettu, samoin kermassa, josta on tehty, saattaa olla eri rasvaprosentti. Crème fraîchessa (ainakin meillä myytävässä) on yleensä alle 30 % rasvaa, kun taas smetanassa on 42 %. Toki Venäjällä on varmasti eri prosenttisia smetanoita ja Ranskassa ranskankermoja, eli suurin ero on varmaan hapate ja se, että ovat kotoisin eri maista (=eri nimi).

Vierailija
1393/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ihminen on luonut tämän yhteiskunnan? Eikö ihminen muka olisi vain voinut pysyä luonnossa? Olisiko jo kuollut sukupuuttoon? Ovathan monet muutkin lajit selvinneet luonnossa kuolematta sukupuuttoon.

Vierailija
1394/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on oikea sanamuoto sille, jos jostakusta tulee varatuomari? Onko että valmistui varatuomariksi vai sai varatuomarin arvon vai mikä?

Vierailija
1395/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli kyse Ruotsin valtaväestön edustajien tunnistamisesta kasvonpiirteiden perusteella.

Vierailija
1396/18344 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein ja minkä verran alkoholia voi juoda ilman alkoholismin kehittymisen vaaraa?

Vierailija
1397/18344 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran USA:ssa on tapana että suuri osa pojista ympärileikataan jo synnytyssairaalassa uskonnosta riippumatta ja Suomessa taas äärimmäisen harvinaista, niin miten mahtaa olla suomalais-amerikkalaisissa perheissä? Siis jossa toinen vanhemmista on jenkki ja toinen suomalainen. Kumman maan tapaa te noudatatte?

Vierailija
1398/18344 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeestaan tarkoittaa autovakuutuksen bonus? En oikeesti tiiä!

Vierailija
1399/18344 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran USA:ssa on tapana että suuri osa pojista ympärileikataan jo synnytyssairaalassa uskonnosta riippumatta ja Suomessa taas äärimmäisen harvinaista, niin miten mahtaa olla suomalais-amerikkalaisissa perheissä? Siis jossa toinen vanhemmista on jenkki ja toinen suomalainen. Kumman maan tapaa te noudatatte?

Kaverin perheessä noudatettiin amerikkalaista tapaa.

Vierailija
1400/18344 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset romanit on yleensä suomalaisia. Jos käyttävät kansallispukua, niin silloin ainakin. Muut ovat aika hyvin sulautuneet valtaväestöön nykyään, ja näyttävät ruotsalaisilta (ns. tunnistamiseen yleensä vaikuttaa muukin kuin pelkät piirreet, mm. koko yleinen habitus).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan