Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18344)
Millä perusteella Spice Girls -julisteet on tarkoitettu tytöille? Ei nyt enää todellakaan mikään ajankohtainen kysymys, mutta näin olen aikoinaan kuullut sanottavan.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella Spice Girls -julisteet on tarkoitettu tytöille? Ei nyt enää todellakaan mikään ajankohtainen kysymys, mutta näin olen aikoinaan kuullut sanottavan.
Koska se oli enemmän tyttöjen kuin poikien ihailema bändi.
Onko kaikilla saatananpalvojilla pitkät hiukset?
Onko Kotikatu-sarjan Pirkko isänsä vai äitinsä puolelta mustaihoinen?
En ole koskaan kehdannut kysyä aiemmin, mutta mistä tulee tämä vähän harvemmin käytetty toivotus "mene jouseen?" Kerran pohdin, että kun verbi "mennä" voi tarkoittaa myös kuolemista (esim. "se mies meni syöpään") niin toivottaisiko tässä keskustelukumppanille, että hän tulisi ammutuksi jousipyssyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se oli enemmän tyttöjen kuin poikien ihailema bändi.
Minusta kyllä julisteet on tarkoitettu ihan kenelle vain, joka ihailee. Ei sillä ole mitään merkitystä, onko ihailijoissa enemmän mies- vai naispuolisia.
Miten voi pussata miestä luontevasti selvinpäin? :D
Sanoin eräälle henkilölle jokin aika sitten, että Yhdysvaltain väkiluku on huomattavasti pienempi kuin Euroopan siksi, että se on asutettu myöhemmin ja myös koko Pohjois-Amerikan väkiluku on siksi huomattavasti Euroopan väkilukua pienempi. Hän ajatteli syyn olevan, että Yhdysvallat on maa ja Eurooppa maanosa. Onhan maailmassa kaksi maata, joissa on enemmän asukkaita kuin Euroopassa, ja ne ovat Kiina ja Intia. Olenhan oikeassa tässä asiassa?
Miksi Maikki Harjanteen Minttu-kirjoissa ei ole koskaan mainittu Mintun isän nimeä? Äidin nimi on Lotta, isoveljen Ville ja pikkuveljen Santtu, mutta isän nimeä ei ole tietääkseni mainittu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Koetahan arvata.
Miten uuni, sauna tai kahvinkeittimen kiinteä säiliö oikeaoppisesti pestään? On kyllä olemassa kaikenlaisia pesuaineita, mutta millä ne saa kunnolla pestyä ja huuhdottua, kun ei ylety ja sormet ei mahdu joka rakoon. Onko näihin jotain omia välineitä, vai pitääkö vain tehdä vähän sinne päin?
Vierailija kirjoitti:
Sanoin eräälle henkilölle jokin aika sitten, että Yhdysvaltain väkiluku on huomattavasti pienempi kuin Euroopan siksi, että se on asutettu myöhemmin ja myös koko Pohjois-Amerikan väkiluku on siksi huomattavasti Euroopan väkilukua pienempi. Hän ajatteli syyn olevan, että Yhdysvallat on maa ja Eurooppa maanosa. Onhan maailmassa kaksi maata, joissa on enemmän asukkaita kuin Euroopassa, ja ne ovat Kiina ja Intia. Olenhan oikeassa tässä asiassa?
Siis missä? Väkilukuja en yhtäkkiä osaa tähän heittää, mutta olet kyllä ihan oikeassa siinä, että todennäköisesti harvempi asutus johtuu jostain muusta, kuin siitä, miten erilaisia maantieteellisiä alueita kutsutaan. Voihan kokonaisessa valtiossa olla vähemmän asukkaita kuin yhdessä kaupungissa ja kokonaisessa kaupungissa vähemmän asukkaita kuin toisen kaupungin kaupunginosassa.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi lelujen, leikkipuistolaitteiden tai huvipuistolaitteiden suunnittelu. Missä voin opiskella alalle?
Tekniikan yliopisto Chalmers ruotsissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis missä? Väkilukuja en yhtäkkiä osaa tähän heittää, mutta olet kyllä ihan oikeassa siinä, että todennäköisesti harvempi asutus johtuu jostain muusta, kuin siitä, miten erilaisia maantieteellisiä alueita kutsutaan. Voihan kokonaisessa valtiossa olla vähemmän asukkaita kuin yhdessä kaupungissa ja kokonaisessa kaupungissa vähemmän asukkaita kuin toisen kaupungin kaupunginosassa.
Tarkoitin tuota, että on asutettu myöhemmin.
Olen entinen uistinpakki, nykyinen saunamajuri. Olin toisellakin saunalla Kallaveden rannalla. Kukahan minut sinne vei? Ja kukahan minut takaisin toi?
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella Lontooseen kyllästynyt on kyllästynyt elämään ja voiko Lontooseenkaan olla kyllästynyt, jos ei ole koskaan käynyt siellä?
Kirjailija Samuel Johnson (1709-1784) on todennut, että kun on kyllästynyt Lontooseen, on kyllästynyt elämään, sillä Lontoossa on kaikkea, mitä elämä voi tarjota. Ei kai Lontooseenkaan kuitenkaan voi olla kyllästynyt, jos ei ole siellä käynyt.
Miten voin todistaa, että enemmistö ihmisistä ei kuuntele kaikenlaista musiikkia? Minusta tuntuu, että näin on, mutta miten todistan sen, kun minulle sanotaan, että en voi sitä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muistikuva että Pirkko olisi adoptoitu.
Vierailija kirjoitti:
Kun sanotaan että synnytyskipu muistuttaa kuukautiskipua, mutta on vain paljon voimakkaampaa, niin miten sellainen ihminen jolla ei ole ollut kuukautiskipuja voi tietää miltä se (synnytyskipu) tuntuu?
Ei ne synnytyskivut kyllä mun mielestäni muistuttaneet millään tavalla kuukautiskipuja.
Mitä silmille sylkeminen tarkoittaa kuvaannollisesti?