Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset kääntävät päänsä/katseensa kohdallani pois

Vierailija
06.09.2025 |

Mitä tällainen alitajuinen toiminta kertoo?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naamassa jokin joka häiritsee vastaantulijaa?

Vierailija
2/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet /cnaama

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikompi alistuu, kun vahvempi tulee vastaan.

Vierailija
4/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuijota vastaantulijaa.

Vierailija
5/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelotat heitä jostain syystä, tai et ehkä ole sen oloinen että sinun huomiotasi halutaan. Minua taas tuijotetaan avoimesti, se on ahdistavaa myös. Pakottaa minut kääntämään katseeni muualle jollen halua että minulle tullaan juttelemaan. 

Vierailija
6/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelotat heitä jostain syystä, tai et ehkä ole sen oloinen että sinun huomiotasi halutaan. Minua taas tuijotetaan avoimesti, se on ahdistavaa myös. Pakottaa minut kääntämään katseeni muualle jollen halua että minulle tullaan juttelemaan. 

Luultavasti huomiotani ei haluta, joskaan en ole sitä tarjoamassakaan. Mutta mistä tämä johtuu, millaisen ihmisen huomiota ei haluta?

Vierailija
7/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on ujoja. 

Vierailija
8/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on ujoja. 

Et tiedä mistä puhut. Jotkut ihmiset todella lähettävät omituisia, alitajuisia viboja, olematta mitenkään ihmeellisen näköisiä/käyttäytymättä erikoisesti/lähestymättä tai tuijottamatta. Ihmiset kääntävät automaattisesti päänsä pois, vähintäänkin katseensa. Jotakin jäätävää, näkymätöntä vastenmielisyyttä, kuin kirousta.

Vierailija
9/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kasvoissasi jokin erityinen vamma tai piirre ?  Eipä silti vaikka ei olisikaan, on epäkohteliasta jäädä tollottamaan vastaantulijan kasvoihin.

Tämä toinen asia  ei liity kysymykseesi ollenkaan, mutta  kerronpa sen silti; Jos sinusta tuntuu, että kadulla ihmiset kävelee päin ja    ja tuuppivat  ..niin  suuntaa katseesi hyvin kauas eteenpäin ja pidä katseesi tarkasti  kiintopisteessä.

Voit kävellä ihan rennosti eikä tarvitse tuuppia vastaantulijoita. voit jopa myhäillä leppoisasti. Mutta muista! Katseen kiintopiste!

Opettelin tuon leppoisan  kiintopiste kävelyn joku   24  vuotta sitten eikä minua ole enää tönitty katuruuhkassa.

Ja vielä varsinaiseen aiheeseen, kokeilepa kävellä kadulla niin, että kun joku jää tollottamaan, hymyile kuin tuntisit hänet  ja katso    tiukasti silmiin, ei uhkaavasti vaan leppoisasti kuin tuntisit hänet. 

Typerä tollottaja jää varmasti ihmettelemään loppupäiväksi, että kuka tuo olikaan.

Vierailija
10/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti huomiotani ei haluta, joskaan en ole sitä tarjoamassakaan. Mutta mistä tämä johtuu, millaisen ihmisen huomiota ei haluta?

Ehkä tuijotat muita liian avoimesti? 

Vierailija
11/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuijota lainkaan, olen erityisesti kiinnittänyt tähän huomiota.

Vierailija
12/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten huomaat että muut kääntää katseensa pois? Eihän sitä huomaa kuin tuijottamalla pidempään kuin toinen...

Ihminen kääntää katseensa pois siinä vaiheessa kun se toisen katse alkaa tuntua epämiellyttävältä, se joka jää tuijottamaan pidemmäksi aikaa tuntuu sille toiselle vaikealta. 

Vierailija
13/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten huomaat että muut kääntää katseensa pois? Eihän sitä huomaa kuin tuijottamalla pidempään kuin toinen...

Ihminen kääntää katseensa pois siinä vaiheessa kun se toisen katse alkaa tuntua epämiellyttävältä, se joka jää tuijottamaan pidemmäksi aikaa tuntuu sille toiselle vaikealta.  

Tämä. Jos sinusta tuntuu että olet aina se jota katsotaan lyhyemmän aikaa, olet se joka tuijottaa liian pitkään. 

Liian pitkään tuijottaminen yleensä koetaan aggressiivisuuden merkiksi ja ihmiset sitten välttävät, ja saattavat vaihtaa kadun puoltakin 

Jos sinusta käännetään katseita pois niin silloin kannattaa opetella itse kääntämään katsetta pois aikaisemmin... 

Vierailija
14/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sen verran, että useimmiten ihmiset kääntävät sen katseensa aikalailla yhtä aikaa. Silloin kummallekaan ei tule tunnetta että olisi tuijottanut liian kauan, tuo on todella sisäänrakennettu juttu, ja sen ylittäminen kertoo jostain ongemista. 

Vierailija
15/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet niin kaunis

Vierailija
16/16 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos katsot heihin ja näet tämän kyse voi olla siitä että ihmiset ei tykkää tuijottamisesta.tai sitten ovat ujoja. Joskus oon huomannut itsekin tuijottavani ja tullut hölmistyneitä ilmeitä. siksi käännän katseeni alas yleensä.

joku ihme tuijotusmomentti? alkoi muuten coronan.aikana. jumittaa tujottaa.